charlottes angels deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door AnnekeLoes, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Even gauw tussendoor! Even een thuisstop, laarzen zijn nog niet gelukt, dus we gaan zo nog even naar een andere stad met de auto! ;) Ik had wel hele leuke gezien van s. Oliver, maar die hebben ze nergens meer in mijn maat.. Balen! Maar ik zal ze zeker showen als het gelukt is hoor!

2. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Goeie 's middags!

@Neel: Heel veel sterkte vandaag. Hoe gaat t nu met de voorweeen?

@MamaC: Ah lekker shoppen, hopelijk slaag je nog voor je laarzen. Enne dank je wel lieverd.

@Pluis: Das idd wel genant, maar ja. Je bent wel goed voor je clienten hoor.

@wjb: Ja dan zou iedereen denk ik naar het kruidvat rennen. Ben benieuwd naar je fm.

@sasje: heb je nog getest? Suc-6 bij de fertiliteitsarts.

@hier: Vanochtend naar van Asten geweest. Wandrekje voor de babykamer besteld en ook meteen een lief lakentje van Teigetje.
    Met de verkoudheid valt het gelukkig mee wordt alleen knetter van het niezen, maar als dat het enige is.
    Bij deze mijn UGGS.

Bekijk bijlage 117923

Ben benieuwd wanneer ze binnen komen.

Liefs,
    DD

3. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    nee ik heb niet meer getest dd of ja vorige week donderdag heb ik getest he...maar was nega dus ik ga er ook echt vanuit dat er niks zit!!!

morgenvroeg moet ik potje en brief halen bij huisarts voor vrienlief...deze duurt dat zelf niet hehe lach me kapot hier!! en ja ik wil eigenlijk dat hij dat dan ook meteen doet zodat dat het vrijdag ook weer terug kan....

4. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    Hoi meiden even snel;

Uitvaart was zwaar, ben nu behoorlijk moe!
    Driekes heeft besloten nog even binnen te blijven, dus dat is goed ;)

Ga nu even slapen, want ben echt helemaal op..
    Reageer straks op iedereen..

Liefs!

5. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    doe rustig aan neel

6. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
    Sterkte meid en rust maar goed uit. Een uitvaart kan erg veel met je doen.

Liefs,
    DD

7. Roske

Roske Bekend lid

11 apr 2010
    575
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Neel, doe rustig aan, want tis inderdaad zo dat hoelanger driekes erin blijft hoe beter (spreek uit ervaring)

@DD flashy laarzen! ik zou zoiets nooit durven kopen, maar zijn wel mooi.

@fioon voor buikfoto, moest ik nie gelezen hebben dat het je buik was...ik was mij al vanalles aan't inbeelden dat ik dacht dat het een poep was met string (sorry) moest erna wel erg hard lachen dat ik zoiets van had gemaakt

@MC, laat je maar lekker gaan met shoppen, en zeker je nieuwe laarzen laten zien!
    Ik zal sptijtig genoeg geen normaal schoenen of laarzen kunnen kopen en zeker niet met een hak al is't een kleintje, zal in de toekomst MBT schoenen moeten kopen.

@Pluis, nog niet ongi??

@herstel, moet zeker nog tot 17januari op de bank liggen, dan moet ik op controle voor radio's, als ik geluk heb en dat alles goe aan mekaar vast zit, krijg ik nieuwe gips met zo'n zool eronder ( is een soort sandaal) en mag ik maar een deel van mijn gewicht gebruiken, en als ik pech heb, dat alles nog niet vastzit, dan zal ik helaas nog volle dagen op de bank liggen.
    Het is niet alleen het bank liggen dat ik moe ben, maar moet elke dag een inspuiting krijgen en 24 op 24 een speciale witte kous dragen ( echt sexy :D NOT )

8. Roske

Roske Bekend lid

11 apr 2010
    575
    0
    0
    NULL
    NULL
    owja...

Neel, voor DS spellen, heb ik er meer dan genoeg, heb een R4 kaart gekocht van 12GB, dus daar raken veel spellekes op :D

9. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Eindhoven
    @fafa; het rook helemaal niet, daarom snapte ik het ook niet helemaal.. ;)

@Isra; Lekker uitgeslapen? :D

@WJB; Lekker bijdehand is die kleine meid van jullie! Geweldig! Van God los was prima te kijken!

@DD: En en en? Was de kleine meid droog vanmorgen?? Mooie UGGS! Met de voorwee-en.. ach.. Ze komen en gaan ;)

@MamaC; Wat naar dat je de paracetamols nog in moet nemen.. :( Gelukt met de laarzen?

@Pluis; hihihi ik zie je al helemaal zitten met die client, geweldig! :D:D Hoe is het met je cycles nu, al iets te merken??

@Roske; Ach.. Een witte kous kan erg sexy zijn hoor! ;) Hopelijk de 17e goed nieuws!! Enne.. Fijn dat je genoeg spellen hebt, dat scheelt weer ;)

@Hier;
    Slapen is niet echt gelukt, kregen een brief van de belasting binnen waar ik gelijk achter aan ben gegaan.. Maar.. Ik doe nu lekker niks meer :)
    Behalve vloeken op die r*t jong die hier rotjes in de straat gooien.. :p

10. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
    @Neel: Vanaaf vroeg je bed in meid! Balen dat je nog niet hebt kunnen slapen.

@Roske: Oh ik ga heel hard duimen op goed nieuws de 17e! Suc-6 met je DS (wij hebben ook zo'n R4 kaartje ideaal!)

@Noukie: Oh da ben ik compleet vergeten te vertellen. Ze is helaas niet droog gebleven. Rond een uur of 4 heeft manlief dr bedje verschoont. Vanavond pakken we het anders aan. Ze gaat bijtijds naar bed en als wij dan naar bed gaan maak ik haar nog even wakker om te plassen. Misschien dat ze het dan net wel trekt. Zo niet dan moeten we of nog even wachten hiermee of iets anders verzinnen.

Liefs,
    DD

11. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    He meiden! Ik ga later nog even op iedereen reageren, maar ik kom eerst even mijn nieuwe laarsjes showen :D Ik ben er heel blij mee!

Bekijk bijlage 117959

12. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Eindhoven
    @DD: ohh wat jammer.. Misschien dat de 2e aanpak wel werkt! Ik ga duimen :) En op tijd slapen zit er denk ik niet in.. Ik ben zo'n 'rare' die graag de jarige om 00.00 feliciteerd ;)

@MamaC; Leuke laarzen meid!

13. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ Pluis: Wat lief dat je met die cliënt mee was geweest. En gênant idd, haha! Ik zou me ook doodschamen hoor :p

@ wjb: Ik hoop dat je morgenochtend gauw aan de beurt bent. Alvast veel succes!!

@ DD: Leuke Uggs meid, het zijn net slofjes :) Zullen vast goddelijk zitten! Jammer van Nouk, hopelijk helpt de nieuwe methode wel, ik ben benieuwd!

@ sasje: Misschien raar, maar waarom testen ze eigenlijk het zaad van je vriend als jij zolang overtijd bent? Dat ligt dan toch niet aan hem..? :p Gaat je vriend het ook gelijk morgenochtend doen?

@ Neel: Thnx! En doe jij maar rustig aan, zoals iedereen zegt! Zo'n uitvaart is toch ook wel weer zwaar.. *knuf*

@ Roske: Wat jammer dat je geen normale schoenen kunt kopen.. Hopelijk gaat de tijd een beetje snel voor je en heb je de 17e goed nieuws!

14. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ hier: Nou, goed geslaagd dus weer, met shoppen! Ook nog geurkaarsen gekocht voor in de wc en een setje leuke hipsters, want ik had ook weer wat nieuw ondergoed nodig :) Alleen is de hoofdpijn nog niet weg..

15. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Lekker rustig is het hier weer! :p Ik lig al in bed, ik ben echt te moe! Dat wordt nog wat, morgenavond..

16. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
    Oh ja tuurlijk manlief is morgen jarig. (ik ben btw ook zo'n rare hoor!)
    Alvast gefeliciteerd!

17. Roske

Roske Bekend lid

11 apr 2010
    575
    0
    0
    NULL
    NULL
    MC nice de laarsjes ;)

en geposeerd zoals een pro :D

@schoenen, gelukkig moet ik geen orthopedische schoenen!
    maar wel de merk MBT doordat mijn enkel nu vast is op 90°

weet nie of jullie mbt (the anti shoe ) kennen, maar hier een foto van zo'n schoen

18. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
    Oeh mooi!!!

19. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ Neel: Alvast gefeliciteerd met je mannetje!

@ Roske: Ok, ik kende dat merk inderdaad niet. Maar gelukkig maken ze nog wel redelijke schoenen zo te zien, niet van die enorm lompe dingen ofzo.

20. Roske

Roske Bekend lid

11 apr 2010
    575
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja, stel u voor da'k zo'n schoen moest dragen waarvan de ene hielhak hoger was dan de andere....brrrr

en gelukkig, zijn er ook talloze modellen waaruit ik kan kiezen, alleen zal ik ze via internet bestellen want prijsverschil is enorm groot...via internet zo'n 68euro, in de winkel zelf over de 200euro :$

@neeltje, wens manlief een gelukkige verjaardag! is ook een steenbokje, da zijn de beste :D

Deel Deze Pagina