charlottes angels deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door AnnekeLoes, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wjb

wjb Bekend lid

12 apr 2010
    650
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou ben net klaar jaja weer een andere gyn.
    Ik weet niet of ik er zo dramatisch eruit zie ? Maardeze begon gelijk over iui he !! Gaat wel heel snel allemaal! Moet wel zeggen dat hij alles super goed uitlegde. Maar ik heb al een ei van 20 mm en moet volgende week dus progestron prikken of ik een eisprong heb gehad dat is voor het eerst al een ei op dag 13! En me bms was nog wel aan de dunne kant maar niet onmogelijk! Dus we duimen!!
    Moet volgende week eerst donderdag prikken en vrijdag terugkomen voor een gesprek over iui en een afspraak of me eileiders wel door gankelijk zijn voor dat hij met de volgende stap begint. Kortom ben heel benieuwd allemaal!

2. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    Ow wat spannend allemaal zeg ! Deze gyn weet wel van aanpakken ; gaat wel allemaal in snel tempo zeg ;)

3. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ Roske: Haha, fijn dat je ventje ze misschien wel betaalt! Tot volgend jaar meis, alvast een fijne jaarwisseling!

@ Neel: Kon je gister nog wakker blijven tot 12 uur? En gaan jullie nog wat gezelligs doen vandaag voor z'n verjaardag? Have fun iig! En wat vond ie van z'n cadeau? :p

@ Pluis: *doet ongi-dansje* Nee, ik vind het ook vreemd hoor meis, je stelt je echt niet aan!

@ fioon: Jaa, ik heb haar uitgebreid bewonderd, leuk hoor!

@ MoL: Thnx meis! Wat werk je toch veel! Succes vandaag ook weer met werken!

@ sasje: Oke, nou relaxed dat ze dat zo gauw al willen doen toch!

@ fafa: I love de borduur-Pooh :) Heel gaaf! Hoeveel werk is dat niet zeg! Hoe ver ben je al?

@ DD: Jammer van Nouk, maar misschien is ze er dan toch nog niet helemaal klaar voor idd. Ik geloof ook zeker niet dat ze dat expres doet hoor! Hoe was het bij de VK??

@ wjb: Nou, goed nieuws opzich toch! Ik duim mee hoor!!! Spannend! En dat ze gelijk over IUI beginnen zegt denk ik niks over hoe dramatisch jij eruit ziet meis, ik denk dat ze je alleen maar zo goed mogelijk willen helpen en aan alle opties denken!

4. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Oja, en @ fafa: Hmm, ik vind ze niet Uggs-achtig ;) Wat ik aan Uggs niet mooi vind (en ik wil hier niemand mee beledigen ofzo) is het slof-gehalte, dit en vooral ook de (in mijn ogen) belachelijk hoge prijs. En het gaat ook zo om het merkje he, alle celebrities dragen ze.. Vind ik dan een reden om ze niet te dragen.. :p Er zijn natuurlijk ook onwijs veel Uggs-modellen en ik vind ze echt niet allemaal lelijk. Maar de meeste vind ik gewoon een beetje 'lomp' :) en dat kan ik sowieso niet hebben (het staat mij niet). De laarsjes die ik heb gekocht hebben een mooie stevige suède schoen en stevige onderkant, en de voorkant loopt ook een stuk charmanter in een punt. Verder ben ik ook een mode-nitwit, dus tja.. ;)

5. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    @wjb ja ben net potje en brief gaan halen. nu kan ik dat hier alleen dinsdag en woensdag dus inleveren tussen 8 en 10 uur smorgens...nou dat is dan mooi shit aangezien vriend lief al om half 7 vertrekt naar werk. het moet dan binnen 1 uur daar zijn!!dus gebeld met labarotrium. nu mogen we het hoogstwaarschijnlijk vrijdag in leveren. ik moet daar dan donderdagmorgen voor bellen als het kan op vrijdag aangezien maar 1 sperma onderzoek mogen uitvoeren. dus dat wordt voor vriendlief dus een morgen vrij nemen :( hopelijk kan het gewoon vrijdag....dan neemt ie maar de hele dag vrij! we moeten dan toch om 4 uur in zh zijn. en anders de week erna maar een keertje half uur later beginnen op het werk.

fijn dat het er nu opeens vaart achter komt zeg..!!! stom eigenlijk dat er zoveel verschil in gyn. zit he!!!

6. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    @ dd gewoon nog een paar keer proberen bij anouk. denk dat het voor haar ook erg spannend is!!

7. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Zo we zijn weer goed en wel thuis!

@MamaC: Ja dat slof-gehalte vind ik ook niks, maar een vriendin van me heeft ze ook en daar zien ze er goed uit. Dus ik neem de gok!

@wjb: Fijn zo'n gyn!

@Sasje: Nee we gaan t niet doorzetten, we wachten nu eerst nog even tot ze zelf ook echt aangeeft dat ze het niet meer wil.

@Vk: Alles was goed, het hartje weer mooi gehoord. Heb wel net mn urine moeten laten testen op een blaasontsteking, maar dit was niet zo. Heb veel last van harde buiken (nu al) dus advies. Rustig aan doen! (en ik doe al zo weinig).

Liefs,
    DD

8. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ DD: Fijn dat alles goed was en dat je geen blaasontsteking hebt! Heerlijk toch, lekker rustig aan blijven doen dus! Die Uggs die jij besteld hebt, zijn die een beetje stevig aan de achterkant? Het maakt volgens mij ook wel uit hoe je ermee loopt. Wanneer verwacht je ze binnen te krijgen? Heb je ze in Amerika besteld?

9. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ sasje: Ach, je vriend kan toch wel een keer een dagje vrijnemen daarvoor inderdaad? Mijn vriend neemt ook veel vrij voor de ziekenhuisbezoekjes, we vinden dit allebei onze hoogste prioriteit op zo'n moment en we doen het natuurlijk ook samen he!

10. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    @fafa; mooi plaatje om te borduren! Ben benieuwd, plaats je een foto als je hem af hebt? Mijn moeder heeft voor mij de kaart van NL geborduurd en voor mijn zus het alfabet met konijnen.. Wat een werk dat er in gaat zitten he! Hoever ben je al?

@DD; wat jammer dat ze toch weer in een nat bed wakker werd.. :( Al enig idee of jullie nu door gaan of?
    Fijn dat alles goed was bij de VK! En tja.. Dan maar nog minder doen!! Denk aan jezelf en de kleine minimuts he!

@WJB; zo! Die gyn laat er geen gras over groeien! Maar misschien is dat juist wel fijn.. Ben benieuwd!

@MamaC; jaja opgebleven tot 01.00uur! Was toen ook echt wel moeee.. Hij heeft zijn cadeau nog niet gekregen.. Deze heb ik namelijk verstopt bij m'n moeder en daar gaan we straks heen. Eerst moet ie nog werken tot ong. 3 uur..

@hier;
    net hondje weg gebracht naar schoonvader, dan issie vannacht niet alleen met het vuurwerk! (de hond dan he ;)) Dadelijk nog even wat schoonmaken in huis en dan naar m'n moeder..
    Manlief viert dit jaar zijn verjaardag niet, dus hebben gelukkig geen visite stress ;)

11. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    @Neeltje: Gefeliciteerd met je man!

@wjb: Zozo,die gyneacoloog heeft er zin in zeg! Ik ben benieuwd of je een eisprong hebt gehad als je volgende week bloed moet prikken.

@Sasje: Wat een gedoe allemaal he maar het is wel voor een heeeeel goed doel!

@fafa: Haha,een gay Winnie the Pooh..:D Ik geef er ook niets om hoor,ben sowieso niet van de tekenfilm & disneyfiguren.

@MamaC: Uggs kunnen idd heel "lomp" staan en dan vooral bij meiden met een iets grotere schoenmaat. Ik heb maat 37 (alleen bij Uggs) en heb een mooi klein voetje anders had ik ze ook echt niet genomen! Het model wat ik heb is ook minder lomp dan die classics.

@Miracle: Je hebt het er maar druk mee meid. Werk ze!

@Duveldraakje: Fijn dat alles weer goed was bij de VK. Hebben ze nog gekeken naar het geslacht? (ivm jouw twijfels)

@Fioon: Kijk aan,dat scheelt weer een berg verf als je de boel kunt verdunnen met water. Succes ermee!

@Handbalster: Waar hang jij eigenlijk uit? Lang niet gezien hier.:)

@Hier: Zo,net even naar de vuurwerkhandel geweest voor wat vuurwerk voor m'n vriend. We gaan naar een feestje en alle mannen hadden vuurwerk gehaald behalve hij. Ik vond dat zo sneu voor hem dus we zijn ook maar even gereden voor een paar leuke dingen.
    Het was aardig druk maar dat is het daar altijd in Belgie. Voor ons is het gelukkig maar 10 minuutjes rijden maar sommigen komen echt van ver om daar hun vuurwerk te kopen.

@Allen: Lieve meiden, ik wens jullie allemaal een spetterend, knallend, liefdevol, gezellig, gezond & roze 2011!!!!!!!!!!!!!!!!!

12. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    @ dd ach fijn dat alles goed is....en pff dat is balen van je harde buiken! doe rustig aan meid!

@pluis ah wat zal je mannetje happy zijn..hoe gaat het eigenlijk me them???

@neeltje gefeliciteerd met je vriend!!! hoe gaat het mijn zijn mond???

@ mama ja hij zal zich idd dan vaker in de toekomst vrij moeten gaan vragen, maar aangezien hij in de bouw werkt, en er al vele ontslagen vallen moeten we dit zoveel mogelijk beperken als dit lukt! en daarbij is het dan ook nog eens iedere keer onbetaald dat hij zich vrij moet vragen! en het geld kunnen we ook wel goed gebruiken natuurlijk, en het gaat ook opvallen op het werk waarom hij iedere keer vrij neemt en we willen dit proces niet met te veel mensen delen!! dus het is erg dubbel als je snapt wat ik bedoel! vriendlief snapt er ook niet zo heel veel van, en hij twijfelt ook erg of hij wel dit hele proces in wilt gaan!

13. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ Neel: Ben benieuwd wat je vriendlief van zn cadeau vindt :) Doe je rustig aan met schoonmaken? Heel veel plezier bij je mams!

@ Pluis: Die Uggs van jou vind ik ook leuk idd, met die knopen aan de zijkant toch? Hebben jullie van dat Belgische vuurwerk gekocht? Dat vind ik echt eng :) Ik hou sowieso niet echt van die ontzettende knallen, ik schrik me elke keer helemaal naar ;)

@ sasje: Ik snap het wel. Maar waarom twijfelt hij hieraan, of hij hier wel aan wil beginnen? Hij wil toch ook 100% voor een beeb gaan..? En opzich is het voor hem alleen een zaadtest, de rest is voor jou ;)

14. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Lieverds, ik wil jullie ook alvast een hele fijne jaarwisseling wensen! Dat al onze wensen maar uit mogen komen in het nieuwe jaar, een jaar met allemaal Angel-baby's ;) Ik ga aan jullie denken om 12 uur!! :)

15. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    omdat het toch nogal iets heftigs gaat worden waaraan we beginnen! en niet iedereen wilt dit! dus we zullen zien wat het gaat doen, vriendliefs stiefbroer hebben de kleine ook via ivf dus daar willen we eigenljk nog voor vrijdag naar toe om even te praten wat we eigenlijk kunnen gaan verwachten van de onderzoeken e.d. en misschien is het voor vriend ook wel fijn om er met iemand over te praten die het zelfde door heeft gemaakt.

16. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
  17. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    Meiden : Voor iedereen een heel gelukkig, liefdevol & gezond 2011 !! :D

& voor de Angels die nog niet zwanger zijn : Ook een vooral vruchtbaar 2011 ! :)

18. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    @sasje, kan hij niet bv een uurtje later beginnen en wat langer doorgaan. dan hoeft hij geen echt vrij te nemen en kan hij toch op tijd leveren zeg maar ... zo regelen wij ook altijd de afspraken :D

@broekplassen, ik word wel eens boos hoor, dan zie ik aan lars dat hij plassen moet en dan zeg ik ga je naar de wc, en dan zegt hij ik hoef niet, en als hij dan in zijn broek plast word ik wel een beetje boos, maar als hij snachts naast me staat, dan geef ik een knuf en verschoon zijn bed en zorg dat hij snel weer gaat slapen.

19. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    Lieve meiden,

De aller- aller- aller beste wensen voor 2011 !! Dat het een super jaar voor ons alle mag worden, met veel dikke buiken en baby'tjes !! :D

Allemaal heel veel plezier vanavond en da'k er niks van hoor he! ;)

Dikke knuffel voor jullie allemaal en... Tot volgend jaar !!

20. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    @fioon nee hij werkt in de bouw. dus wordt moeilijk om langer door te werken. maar ik krijg net de post binnen vanuit zh en zie dat we ook voortaan s avonds kunnen komen! op 2 avonden in de week tot 19.00 uur kun je daar ook terecht dus dat is wel erg prettig.

Deel Deze Pagina