charlottes angels deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door AnnekeLoes, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Heey meiden,

Nog effe snel want we moeten zo weg.

Een hele fijne en spetterende jaarwisseling en dat 2011 het jaar van de Angels mag gaan worden!

Enne meiden tot volgend jaar!

Liefs,
    DD

2. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    das fijn sasje, scheelt alweer.

iedereen een hele gezellige avond en voor 2011 heeeeeeel veel babygeluk

3. wjb

wjb Bekend lid

12 apr 2010
    650
    0
    0
    NULL
    NULL
    De beste wensen alvast meiden! Dat het idd een vruchtbaar jaar voor iedereen wordt!! En voorzichtig met de handjes hè!

Neeltje nog gefeliciteerd met je mannetje! En hoe bond hij jou cadeau al gebruik van gemaakt?

4. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Hi meiden,

Ik wil jullie allemaal heel veel liefde, geluk, gezondheid en babygeluk toewensen voor het nieuwe jaar!

Wij hebben een erge leuke avond gehad bij vrienden. Ryan is wel wakker geworden van het vuurwerk dus ik heb hem uit zijn bedje gehaald en hebben we samen door het raam naar het vuurwerk gekeken en inmiddels werden er nog een aantal wakker dus zo waren er weer heel wat kids die 's nachts weer druk aan het spelen waren. Dus uiteindelijk ook maar besloten om lekker naar huis te gaan want vond het ook zielignom hem weer voor 1 uurtje te moeten terugleggen en dan weer wakker te moeten maken!

Maar nu toch wel erg brak hoor! Deze week al 2 nachten slecht geslapen door een vervelende hard snurkenden man naast me en dan gisteren ook weer een latertje! Ray slaapt nu lekker uit en als hij naar beneden komt kruip ik nog wel even terug!

Jullie ook allemaal een leuke avond gehad?

5. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    allereerst voor jullie allemaal de beste wensen voor het nieuwe jaar!!!! het zal een mooi jaar gaan worden, voor sommige worden de babys geboren voor andere hoop ik dat we/ze zwanger zullen mogen gaan worden!!!

hier gisteren bij vrienden doorgehouden, eerst lekker gegourmet daarna spelletjes gedaan. 3 uur zijn we naar huis gelopen, was ook doodop!! dus geslapen tot half 10....
    gisteren wat bruin verlies, en vandaag al wat meer en ook beetje rood erbij dus ff afwachten wat het doet vandaag maar anders eindelijk ongi!!!!!

6. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Goeiemorgen in het nieuwe jaar lieverds!! De beste wensen! *geeft iedereen 3 zoenen* Ik voel dat het een mooi babyjaar voor ons gaat worden! :D

@ all: Thnx voor de nieuwjaarswensen!

@ Isra en sasje: Fijn dat jullie een mooie avond hebben gehad!

@ sasje: Word je dan nu eindelijk ongesteld meid? Ik hoop het, dan kan je eindelijk verder!

@ hier: Ook een gezellige avond gehad met mams. Alleen is haar nieuwe buurt echt heeeel saai, er was bijna geen vuurwerk en er was ook eigenlijk niemand buiten.. Doen we dus niet meer daar ;) Tenzij we zelf veel vuurwerk hebben, haha!

7. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ja hoop het...heb me ook voorgenomen om echt nu actief te gaan temp, iedere dag dus mijn wekker zetten om 10 voor 6 pff is wel vroeg zeg!!

8. fafa

fafa Niet meer actief

hey meiden,

alle angels een heel mooi roze 2011 gewenst!

gisteren rare avond gehad. Ik heb echt helemaal niks met dat hele oud&nieuw gebeuren, maar we werden "omgekocht" met het vooruitzicht op een spelletjesavond, bij die vrienden met die kleine die nu aan de sondevoeding zit.
    Maar dat manneke ligt net in bed, trekt ie zn sonde er per ongeluk uit.
    Zn mama de halve avond overstuur omdat zij vergeten was zn wantjes in bed aan te trekken; gaan zitten wachten op de thuishulp, die een nieuwe sonde in kwam brengen; kleine man echt to-taal over de rooie omdat dat inbrengen zo klote voelt voor hem; kids van andere vrienden die al op bed lagen weer wakker van zijn gekrijs...
    dus vond het allemaal zo sneu voor dat mannetje, en door alle commotie ook nog eens geen spelletjes gespeeld, niet zo'n best einde van 2010 ;)

9. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    @fafa oh klinkt niet erg gezellig pff.....nou maar hopen op een goed 2011!!! voor jullie wordt het in ieder geval een geweldig jaar!

10. miracle of love

miracle of love Bekend lid

17 apr 2010
    679
    0
    16
    Lieve Angels ik wil jullie op deze mooie nieuwjaars dag de beste wensen, wensen met veel geluk en gezondheid voor 2011!!
    Dat al jullie dromen dit jaar uit mogen komen.

Ik heb gisteren eerst gewerkt het was op sommige momenten behoorlijk aan poten, maar gelukkig mochten we om 22:00 omkleden en naar huis!! Daarna zijn we naar vrienden gegaan met z'n zes'en het nieuwe jaar ingeluid!! Met de kids van hun vuurwerk afgestoken en nog leuk naar het vreugedevuur geweest en om 02:00 lag ik afgemat maar voldaan in bed!!

Vandaag de verplichte nieuwjaars bezoekjes ;) !!

11. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ sasje: Dat is idd wel vroeg, waarom zo vroeg? Vanwege de onregelmatige diensten? Succes ermee, ik hoop dat je er een beetje inzicht mee kan krijgen.

@ fafa: Klinkt als een nare avond :( Wat een gedoe met die vrienden elke keer, niet echt een rustige en gezellige avond op die manier. Nou, voor jullie in ieder geval vol goeie moed het nieuwe jaar in en aftellen tot jullie kleine er eindelijk is :)

@ MoL: Ik had je nog geprobeerd terug te bellen gisteravond :) Thnx voor je belletje + smsje, dacht al dat je toen klaar was met werken! Fijn dat je het gezellig hebt gehad! Verplichte nieuwjaarsbezoekjes trouwens? Pff, die heb ik gelukkig niet :D Have fun!

12. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ hier: Geen verplichte nieuwjaarsbezoekjes dus, gelukkig ;) Maar wel weer een huiswerkdagje.. Moet toch gebeuren! En oja, we zijn sinds gister alweer aan de klus ;) Ik voel af en toe alweer wat hele lichte eisprongpijn, ik denk rijpingspijntjes ofzo. Leuk!!

13. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    @Isra; Fijn dat jullie een leuke avond hebben gehad! Was Ryan niet bang voor het vuurwerk??

@Sasje; voor jullie ook een latertje ;) Wat fijn dat je ongie door breekt, wat duidelijkheid!

@MamaC; He dat is wel jammer.. Volgende keer gewoon zelf flink wat knallers meenemen, dan komen ze wel naar buiten :p

@fafa; oh wat sneu voor het mannetje.. Is ie uiteindelijk wel weer rustig geworden??

@MoL; succes met de verplichtingen!

@hier; Manlief is erg blij met zijn Nespresso! Net een klein kind haha
    Gisteren een erg fijne avond gehad!
    Lekker tot 13.15uur :$ in bed gelegen.. En toen toch maar besloten dat ik er echt uit moest.. :(

Dadelijk de kerstboom etc opruimen. Ben d'r klaar mee :p

14. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    neeltje nee Ryan was gelukkig niet bang voor het voorwerk. Hij vond het erg mooi. Oh jammie een Nespresso, wij hebben er ook een gehad voor de kerst ik ben er ook zo ontzettend blij mee.

Fafa ah wat zielig zeg voor de kleine man dat zijn zonde eruit was en hierdoor de andere kindjes wakker werden en mama helemaal overstuur was.

MamaC jammer hoor dat er bij je moeder niet veel werd afgestoken. Wij zaten bij vrienden die midden in het dorp wonen dus wij zaten er echt middenin.

Ik heb vanmiddag nog even lekker op bed gelegen en ga nu even douchen want zal om 16 uur naar mijn ouders gaan en daar even lekker een happie me blijven eten :D

Fijne dag nog meiden.

15. AnnekeLoes

AnnekeLoes Actief lid

10 apr 2010
    369
    0
    0
    hee lieve meiden, dacht laat ff wat van me weten.
    Ten eerste alle een super fantastisch liefdevol gelukkig en gezond jaar gewenst waar dromen uitkomen en wensen mogelijk zijn!

Hier eigelijk weinig tot niet meer op zp, geen tijd bijna maar ook niet meer zo de behoefte, dit jaar heeft zoveel met ons gedaan en ik wil dat afsluiten en een super 2011 wensen!Misschien komen de behoeftes weer om meer hier te komen , maar door de hele situatie zijn alle mensen in onze omgeving op de hoogte en praat ik veel met hun over bijv zwanger worden enz.
    Ik ben zelf weer wat meer aan het werk en heb van mijn vriend eindelijk een hondje gekregen een labrador pup dus ben daar ook druk mee.

Ik wens heel veel roze testen hier en jullie al het geluk, ik kom af en toe ff spieken wie hier al zwanger is, kon nu alleen geen lijstje vinden.

liefs Annekeloes

16. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Zoo, even upje!

@ Neeltje: Ja precies, volgend jaar nemen we gewoon een heel vuurwerkpakket mee daar naartoe ofzo! Of we komen er gewoon niet meer ;) Heb je je kerstboom al opgeruimd?

@ Isra: Las dat Ryan vannacht in z'n nieuwe kamer gaat slapen? Spannend hoor :) Was het leuk bij je ouders?

@ AnnekeLoes: Jammer meis, maar wel begrijpelijk. Je moet doen waar je je goed bij voelt. Hopelijk vergaat het nieuwe jaar jullie goed en mogen jullie ook gauw zwanger worden! *knuf*

17. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ hier: Echt de hele dag huiswerk gedaan en nog lang niet klaar.. Maar wel goed bezig geweest, al zeg ik het zelf. Ik denk dat we hier ook wel lekker vroeg naar bed gaan. Morgen gaan we naar het circus, hoe leuk! Kerstcadeautje van zusje :)

18. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    @mama ja idd erg vroeg, idd als ik vroege dienst heb sta ik idd al om 10 voor 6 op...dus dat betekent dan toch dat ik dat iedere morgen even moet doen dus.....alleen weet ik niet hoe het zit met nachtdienst?? want dan ben ik dus de hele nacht wakker...?????

19. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    jij word maar verwend door je zusje ;)

iedereen een fantastisch vruchtbaar 2011 toegewenst

wij waren gister bij mijn fam, helaas lag mams al om 9 uur op bed met griep, maar vond t wel lekker, lekker rustig avondje
    nu net terug van schoonouders, zwager en schoonzus waren er ook (jippie :p) dus uiteindelijk daar gegeten.
    morgen gaat hier ook de boom eruit. maandag en dinsdag inventariseren, dus als ik er ff niet ben, weten jullie waar ik uithang :D

20. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hier net thuis van de familiebezoekjes.... dat ook weer gehad! ook nog lekker gegourmet met schoonfamilie was lekker! nu dadelijk kruip ik alvast lekker mijn bedje in want ben kapot!

Deel Deze Pagina