Hey lieve meiden, allereerst voor jullie allemaal de beste wensen voor 2011! @fafa: Jeetje,wat een ellende met dat kindje gisterenavond! Jammer dat de avond zo in het water is gevallen,gaat het met het kindje wel weer goed? @MamaC: Wat leuk zeg,naar het circus! Is het echt zo'n groot circus met leeuwen enzo? Veel plezier meid! @Sasje: Ik zie aan je banner dat je menstruatie inmiddels is doorgebroken,toch? Nou meid,nu met volle moed op naar de volgende ronde. Succes met tempen! @Isra: Leuk dat Ryan heeft genoten van het vuurwerk! Nog lekker gegeten bij je familie? Oke,ik ga door zonder apenstaartje want de kat ging op het toetsenbord liggen en nu is alles in de war Fioon: Heeft Lars ook naar het vuurwerk gekeken? Succes met het opruimen van de kerstzooi en het inventariseren! Miracle: Fijn dat je om 22.00 uur weg kon gisteren! Hoe waren de verplichte nieuwjaarsbezoekjes? Neeltje: Super dat je man zo blij was met z'n nespresso! Heeft ie al veel kopjes achterover geslagen? Is de kerstboom weg? AnnekeLoes: Je moet doen waar jij je het beste bij voelt meid en als je niet veel behoefte meer hebt aan zp moet je het ook zeker niet doen! Hou je rustig meis en ik duim voor je dat je snel weer zwanger mag zijn! Handbalster,wjb,Duveldraakje,XVlindertje en Ukkepukkie: Hoe was jullie Oud & Nieuw? Hopelijk ben ik niemand vergeten meiden,anders..sorry! Hier: Ik was gisteren om 22.30 uur thuis van m'n werk, snel omgekleed en toen naar vrienden gegaan. We waren met 13 man, Vlinder3 en haar man waren er ook (ze krijgt al een buikje!!) en er was echt super veel vuurwerk! Allemaal van die hele mooie dingen alleen sommige pijlen zag je amper door de mist. Wij waren rond 02.30 uur thuis, vandaag hadden we allebei weer een late dienst. Morgen had ik eigenlijk een vroege dienst maar gelukkig wilde een collega van mij ruilen zodat ik nu lekker een late dienst heb,heeeeeeerlijk!! Als ik maandag nog niet ongesteld ben,ga ik een afspraak maken bij de huisarts. Ik heb de laatste paar dagen wel veel slijm met afvegen maar geen vruchtbaar slijm. Meer doorzichtig, waterig slijm. Hmmmm..we zullen zien
Goeie morgen! @MamaC: Ga je nu vandaag wat minder huiswerk maken? Enne goed dat jullie alweer aan de klus zijn. Ik ga heel hard duimen meid! @Pluis: Vreemd dat je nog steeds niet ongi bent. Hebben jullie de afgelopen weken nog wel kunnen klussen? Kan natuurlijk zo zijn dat je ei (net als bij mij) een stuk later is en je toch op het juiste moment geklust hebt. Ben benieuwd! @Sasje: Is je ongi nu doorgebroken? @Isra: En hoe was de eerste nacht van Ryan in z'n nieuwe kamertje? @Fioon: Ah inventariseren, jippie. Daar had ik altijd zo'n hekel aan, maar ja het moet gebeuren! Suc-6! @fafa: Heb je nog wel een fijn begin van het nieuwe jaar gehad? @Pluis: Super dat Vlinder al een buikje krijgt. Jullie hebben dus ook wel een leuke avond gehad. @MoL: Beetje bijgekomen van de verplichte bezoekjes? @Annekeloes: Doe wat voor jou het beste is, alleen jij kan dat aangeven en hier kan je altijd terecht! @de rest: Ik hoop dat jullie ook een super O&N hebben gehad. @hier: Wij hebben bij mn s-ouders gezeten. Helaas minder gezellig, maar ach anders zaten zij ook alleen. Anouk heeft gelukkig gewoon doorgeslapen, wij zijn nog even naar vrienden gelopen en uiteindelijk waren we rond 1:15 thuis. Maar lagen er pas rond 2:30 in. Gister de hele dag bij moeten komen. Anouk was al om 7:30 wakker en 's middags heb ik 2,5 uur liggen pitten. Zal t wel nodig hebben gehad. Gisteravond gezellig bij vrienden geweest en vandaag gaat al het kerstspul eruit. We willen deze week ook de babykamer in orde maken zodat begin februari de meubeltjes erin kunnen. Anouk kamertje hoeft gelukkig niet veel aan te gebeuren, maar we gaan nog wel een leuke naamsticker boven haar bedje maken. Zooo dat was t wel weer denk ik. Liefs, DD
@ sasje: Ik zou ook niet weten hoe het zit met temperaturen als je de hele nacht wakker bent.. Lijkt me dat je dan ook gewoon kan temperaturen, toch? Maar ik heb er ook geen kaas van gegeten Is de ongi nu echt doorgezet? @ fioon: Is bij jullie de kerstboom er ook uit? Succes alvast met inventariseren! @ Pluis: Ja, het is wel een groot en (volgens mij) bekend circus Vroeger gingen we elk jaar naar dat circus rond kerst, vond ik altijd heel spannend! We hebben een keer meegemaakt dat een man in z'n hoofd werd gebeten door een krokodil, was niet helemaal de bedoeling En ik heb wel eens op een olifant gezeten daar! Fijn dat jouw o&n ook geslaagd was. Succes vandaag met je laatste dienst! @ DD: Vandaag iets minder huiswerk ja, ik heb er vandaag minder tijd voor. Thnx voor het duimen!!! Wat leuk dat jullie de babykamer alweer in orde gaan maken!
hey, ja de ongi heeft gisteren al goed doorgezet ja...is nu gewoon rood. jaja ik temp ook gewoon door, maar eigenlijk moet je dat doen voordat je echt opstaat zeg maar....dus ach ja we zullen zien wat ze in zh zeggen..... @dd hoezo niet zo gezellig??? heb je de ugs al gekregen? @ pluis ik zou wel nog een keertje testen als ik jou was voordat je de ha belt.
Goedemorgen! @Duveldraakje: Jammer dat het niet zo gezellig was bij je schoonouders maar het is alweer voorbij! Heerlijk hoor,lekker de kerstzooi opruimen en aan het kamertje beginnen! @MamaC: Leuk hoor,een 'echt' groot circus. Jeetje,heeft die man die krokodillenbeet wel overleefd toen? Succes met klussen trouwens! @Sasje: Tsja,ik weet wel zeker dat testen geen zin meer heeft dus vind het maar geldverspilling eigenlijk Fijn dat de ongesteldheid is doorgebroken meid,eindelijk kun je verder met de volgende ronde! @Hier: We hebben de afgelopen weken niet echt geklust want m'n vriend (je gelooft het niet) is bang dat ik dan toch opeens bruinverlies heb of ongesteld ben en dat vind hij vies. Ik weet niet of hij het echt meende hoor maar het is maar een vreemd excuus.
@ hier: Ik voel me erg kl*te meiden, zo moeten huilen vannacht.. M'n vader heeft z'n nieuwe vriendin met o&n ten huwelijk gevraagd.. Ik wist al dat dit ging gebeuren, maar nu kan ik het eindelijk met mensen delen (ik moest er eerst m'n mond nog over houden). Ik heb hier echt een heel negatief gevoel bij. Sowieso vind ik het echt belachelijk snel (maar dat is natuurlijk aan hen), en uiteraard vind ik het ook heel erg moeilijk dat mijn vader opnieuw gaat trouwen en nu ineens wel helemaal romantisch blijkt te zijn.. Waar ik nog het meeste mee zit.. Het eerste wat hij tegen me zei: ".. dus we hebben 2 bruiloften dit jaar!" Maar dat vind ik helemaal niet leuk! Het voelt verkeerd; het zal een soort competitie worden voor de familie, ze zullen alles gaan vergelijken (leuk hoor: zij hebben veel meer geld..) en ik heb het idee dat ik onze mooiste dag (+ voorpret) en de aandacht nu moet gaan delen. Daar heb ik echt geen zin in! Het voelt meteen een stuk minder bijzonder voor ons.. Als ik er met verstand naar kijk, dan slaat het natuurlijk nergens op dat ik zo denk, want ik kan toch geen periode of jaar claimen ofzo? Maar mijn gevoel voelt zich zoo k*t hierover.. Ben ik nou echt te jaloers..? Ik denk niet dat ik hier met mijn vader over zou kunnen praten, ik heb ook geen zin in spanningen hierom en hij zal het toch niet begrijpen omdat hij alleen maar op zijn eigen roze wolk zit (waardoor hij m'n zusje en mij ook echt vergeet). M'n vader kan momenteel niet tegen 'slecht nieuws' of huilbuien en lult over al het negatieve heen (hij is er zelfs 100% van overtuigd dat het tussen mijn oren zit dat ik nog niet zwanger ben, dat vind ik echt vreselijk.. Hij is nota bene dokter geweest en heeft alle ellende met de kinderwens ook meegemaakt!!) Maar ik zit er echt vreselijk mee en ik moet er toch iets mee om niet mijn eigen voorpret te verpesten...? (Verder ben ik ook ontzettend bang dat hij nog kinderen wil met haar, en daar zou ik echt helemaal aan kapot gaan.. Maar dat even terzijde, is niet aan de orde, maar houdt me wel onwijs bezig!)
@ Pluis: Ja, die man heeft het wel overleefd, waren slechts een hoop hechtingen in z'n gezicht, pff! Oh, wat een slap excuus van je vriend zeg! Idd beetje vreemd..
@pluis hmm das wel vreemd idd!!! je vriend wilt wel 100 % kids???? @mama oh meid toch!! knuffel voor jou.....ik kan helaas niet met je mee praten over je gevoelens die je hebt dus ik vindt het ook erg moeilijk om er over te moeten mee denken.... en het zou erg makkelijk gezegd zijn, van niks van aan trekken maar dat doe je wel....ik zou het eigenlijk echt niet weten meid wat je hiermee het beste kunt doen erg vervelend dat je vader trouwens zegt het dat het tussen je oren zegt...en ook bedankt zeg!! je moet gewoon voor je zelf houden dat jij jullie dag zo maakt dat et jullie helemaal gelukkig maakt!! het geeft toch niks op welke manier jullie dit vieren!! het is jullie dag!! wij hebben ook vrienden die altijd alles beter moeten dan andere...zij zijn getrouwd in een kasteel...nou dat hoeft van mij ook allemaal niet!!!! onthoud maar goed meid dat het JULLIE dag is!!!!
@ sasje: Thnx meis, daar heb je zeker gelijk in! Ik hoef ook niet zo'n onwijs uitgebreide prinsessenbruiloft met allerlei toeters en bellen (zoals zij waarschijnlijk gaan doen), want dat past ook helemaal niet bij ons. Maar wij zitten ook weer niet zo ruim in ons geld dat we echt zorgeloos alles zouden kunnen doen wat we willen. Nog even een toevoeging aan het verhaal: Ik gun mijn vader echt al het geluk en ben blij dat het goed met hem lijkt te gaan, dat is het niet. Maar ik ben het gewoon een beetje zat; tot nu toe heb ik alles maar geslikt en geaccepteerd, maar eigenlijk ben ik ook zooo boos om wat hij ons gezin heeft aangedaan/nog steeds aandoet!
ja mama dat gevoel kreeg ik idd er al van dat je dat gevoel had, maar durfde dit al niet te verwoorden. ik ga er vanuit dat hij toen de tijd de relatie met je moeder heeft verbroken? mag ik vragen wat daar de reden van is/was??
@MamaC: Ow meid toch,wat balen dat je er zoveel verdriet van hebt en ik kan het me heel goed voorstellen. Het is sowieso al heel erg naar en raar dat je vader (die altijd bij je moeder hoorde) nu met een andere vrouw trouwt en dan ook in hetzelfde jaar als jullie. Ik snap best dat het voor jouw gevoel "jullie" jaar moest zijn en dat jullie in het middelpunt horen te staan met de bruiloft. Dat is geen jaloezie hoor meis,het is gewoon niet eerlijk! Is die vriendin van je vader een stuk jonger dan hij? Omdat je zei dat je bang bent dat ze nog kinderen willen samen? Het zal je maar gebeuren dat zij dan nog eerder zwanger is dan jij, brrrrrrr! Wat vind je moeder er trouwens van,of weet ze het niet? Lieverd, zoals Sasje ook al zei: Jij en je vriend kunnen er alleen maar voor zorgen dat jullie bruiloft zo wordt zoals jullie dat graag willen en ook al heeft je vader 100 X meer geld te besteden,so what?? Het gaan niet alleen om die ene dag meis,het gaat om een leven lang gelukkig zijn samen! Enneh...je hebt altijd 'baas boven baas' meid. Of het nou je vader is, de buren of de slager van de hoek..
@ sasje: Mijn vader is vorig jaar halsoverkop vertrokken met z'n koffers, na 31 jaar huwelijk wilde hij ineens niet meer verder met mijn moeder.. De scheiding is net een jaar rond! @ Pluis: Jij ook dank je wel lieverd, voor je lieve woorden en begrip. Zij is inderdaad een stuk jonger (nu 37 geloof ik..) dus het zou nog kunnen.. Ik zou echt gillend gek worden ja, ik weet hoe makkelijk zij zwanger wordt ook.. En ik ben al zo jaloers dat mijn vader alleen maar met haar kids bezig is momenteel. En wij als kinderen waren ook de l*l om dit aan mijn moeder te vertellen, want anders hoort ze het niet (mijn vader vertelt het iig niet..).
@Pluis; Fijn dat jullie een goed oud & nieuw hebben gehad! Hoever is Vlinder3 nu? (slecht dat ik het niet weet..) @DD; Als je moe bent, lekker slapen! (als het kan) Je hebt het dan nodig.. Lekker van genieten Ben benieuwd hoe jullie kamertje eruit gaat zien! @Pluis; Rare vent heb jij! Niet willen klussen.. @MamaC; he meid.. Wat naar!! Jullie bruiloft zal helemaal niet te vergelijken zijn, ze mogen ze niet eens vergelijken! Jullie moeten jullie dag zo plannen zoals jullie willen, en niet anders omdat je vader misschien.. nee meid, jullie dag!!!! Wat betreft kinderen met zijn vriendin.. Ik weet niet hoe oud ze is, maar is dit mogelijk? Je vader zit nu op zijn roze wolk.. Maar waar is de jouwe gebleven? Je zet jezelf aan de kant en dat moet je niet doen meis.. Misschien is een brief schrijven aan je vader een idee? Dan kun je schrijven wat je wilt, en is misschien makkelijker voor je dan wanneer hij tegenover je zit.. Een hele dikke knuffel voor jou !! En probeer toch te genieten van het circus oke..? En nog even over jullie bruiloft; doe het echt zoals jullie willen en ga het niet anders doen dan dat jullie zijn! Onze trouwdag hebben wij ook gepland zoals wij wilde, hoewel mijn familie dit ook 'raar' vond. Nou en! Jullie dag, jullie moeten genieten!!
Manlief geniet van z'n nieuw koffie apparaat.. Mooi om te zien Kerst spullen zijn hier allemaal wel, opruimen gister ging vlot! Toen ook gelijk maar begonnen met de rest schoonmaken.. Hoef alleen nog te dweilen en dan is heel het huis gedaan.. Maar ben d'r nu eigenlijk ff klaar mee haha..
@ Neel: Thnx meis.. Ze is 37, dus op zich is dat nog wel mogelijk. Ik snap wat je bedoelt hoor, met mijn roze wolk, maar hij voelt gewoon een beetje afgepakt hierdoor. Ik vind het overigens een goed idee, die brief. Dan kan hij ook niet door me heen praten ofzo.. Maar vriendlief en ik willen er wel iets mee. Ik ga zo even met mijn zusje bellen, die kan me wel helpen denk ik! @ hier: Het circus was echt superleuk, we hebben erg genoten We hebben er een kinderfeestje van gemaakt; achteraf even doorgereden naar de McDonalds Heerlijk slecht, maar wel lekker! Wat is het hier rustig geweest vandaag, het is weer weekend he
haha ik wou ook net tegen mamaC zeggen schrijf je vader een brief, en gooi alles eruit wat je dwars zit. dan kan hij kijken wat hij er mee doet, maar dan ben jij het kwijt. @pluis, ja lars vond vuurwerk prachtig, is ook hele avond opgebleven zo de kerstrommel is weer naar zolder, en de boom ligt te wachten tot iemand m meeneemt
@MamaC; precies.. En jij hebt je zegje gedaan.. Wat zei je zus? Enne.. lekker toch, zo'n kinderfeestje ervan maken! Leker genieten meid, hebben jullie verdiend! @Fioon; Kaal is dat he, kerstboom weg? Ik ben blij dat ie weg is..
Ik heb besloten nog even af te wachten en te peilen wat hun plannen zijn.. Misschien willen ze pas volgend jaar trouwen, of misschien zeggen ze uit zichzelf wel dat het beter is om nog even te wachten. Al verwacht ik dat toch niet. Maar dan kan ik daarna wel lekker een brief maken waarin ik alles eruit knal. Ik heb gewoon geen zin meer om dingen te accepteren die ik eigenlijk heel kl*te vind en ik wil gewoon dat hij z'n beloftes nakomt! Nou ja, ik moet er nu maar even over ophouden, want zo opgefokt komen we natuurlijk nooit meer aan klussen toe En dat is wel weer nodig Fijne avond lieve meiden, ik kruip onder de wol!