charlottes angels deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door AnnekeLoes, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Hey meiden,

@Fioon: Leuk dat Lars de hele avond is opgebleven en zo heeft genoten van het vuurwerk! Hoe is het met jou en beeb?

@Neeltje: Heerlijk he,al die kerstspullen weg! Fijn dat je man zo blij is met z'n nespresso!

@MamaC: Hihi,gezellig hoor zo'n kinderfeestje! Volgende keer nog een snoepzak en zorgen dat je thuisgebracht wordt,dan is het plaatje compleet. Over plaatjes gesproken (mooi bruggetje:D), echt een geinig plaatje van dat ei en die zaadjes..haha! Ow ja,ik vind een brief schrijven aan je vader ook een goed idee van Neeltje en Fioon!

@De rest: Hoe is het met jullie allemaal?

@Hier: Ik heb er echt niks over gezegd maar vanmiddag kwam m'n vriend opeens met een versierpoging en hebben we "geklust"! :D Blijkbaar vond hij het ook weer eens tijd worden!
    Morgenochtend moeten we de katjes naar de dierenarts brengen want ze worden allebei gecastreerd. Er af met die ballen en dan lekker buiten spelen! :D Ik ben nu 3 dagen vrij,lekkerrrrr!

2. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    :d:d:d:d:d:d:d:d:d

3. fafa

fafa Niet meer actief

hey meisjes,

MC, wat een klote-situatie weer :(
    mijn pa had na de scheiding ook weer een nieuwe vriendin, maar mijn ouders zijn op een heel andere manier uit elkaar gegaan dan de jouwe, en ik vond ik haar ook echt een heel tof wijf, dus ik kon ze toen alle geluk van de wereld gunnen samen. (ook al was het inderdaad heel vreemd om je vader met een ander te zien) Dus helaas kan ik je ook geen advies uit eigen ervaring geven.

En over die concurrentie - wat anderen al zeiden: die moet je niet eens aan wíllen gaan, maar ik snap dat dat toch wel zo voelt... dus weet dan dit: als ík familie van jullie was zou ik het bij voorbaat al 100x cooler vinden om naar een bruiloft te gaan van twee jonge geliefden dan van iemand die zn vrouw verlaat om een jaar later weer opnieuw te trouwen. Als een broer of oom van mij dat zou doen zou ik me daar toch een beetje ongemakkelijk voelen. En geen kasteel, designer bruidsjurk of de lekkerste bruidstaart ter wereld die daar iets aan af doet! ;)

En wat belachelijk dat ie heeft gezegd dat het niet-zwanger worden tussen je oren zit!? Sorry, maar wat een lompe hork ben je dan? Als het zo werkte, dachten we ons hier allemaal effe zwanger!

4. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hey meiden

@fafa dat zijn mooie woorden van je!!! mama dat is precies zoals ik er ook over denk meid!!!!!!

5. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    @pluis joepie dat jullie geklust hebben :) heb je hem niet meer erna gevraagd??

6. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Goodmornin'!

@ Pluis: Jeej, jullie hebben weer eens geklust ;) Toch wel jammer hoor, dat jouw mannetje zo'n laag libido heeft.. Al iets van ongi gespot? Ga je vandaag de HA bellen?

@ fafa: Thnx voor je woorden meis. Lief van je! Misschien moet ik jullie maar gewoon allemaal uitnodigen, dan wordt het iig een groot feest ;) Ik ga even aanzien hoe zij er over denken en wat hun plannen zijn, en ondertussen gaan wij ook gewoon lekker door met plannen.

7. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Hmm.. vandaag maar eens beginnen met een ovulatietestje! Nu maar gauw opstaan, moet straks werken en lig nog in bed (nieuwjaars-luiheid..)

8. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ja mama en dan zou je er toch nog altijd op kunnen reageren met een gek gezicht.....misschien valt het kwartje zo ook wel dan...snap je wat ik bedoel???

9. miracle of love

miracle of love Bekend lid

17 apr 2010
    679
    0
    16
    Good morning (vanuit mijn warme bed) ;)

@Mamac:Lieverd bah wat een vreselijke rot situatie!! Vind het super rot voor je!! Ik kan natuurlijk niet begrijpen hoe je, je voelt gezien mijn ouders al 35 jaar getrouwd zijn, maar ik kan er wel inkomen hoe moeilijk het voor jou en je zus moet zijn!! Lijkt mij heel gek als je vader een jaar na de scheiding opnieuw gaat trouwen!! Misschien kun je er achter proberen te komen wanneer ze precies gaan trouwen, zou fijn zijn lijkt mij als dat na de bruiloft van jou en je vriend is!! Verder moet je je niet gek laten maken het is jullie bruiloft en dat doe je lekker op jullie manier!! Misschien moet je eens met je vader (hoe moeilijk ook) praten over een eventuele kinderwens..Het kan best zijn dat ze dat willen en ja dat is klote, maar dan ben je alvast voorbereid!! * knuffels*

@Pluis: Joepieee fijn dat je vriend zijn versierkunsten er tegen aan heeft gegooid!! Weet je al wanneer je naar de ha gaat??

@Sasje: Meis ben stiekem toch wel een beetje blij dat je ongi is doorgebroken gezien je nu niet meer in onzekerheid hoeft te zitten en je lekker verder kan gaan. Wat betreft tempen met nachdienst dan moet je tempraturen zodar je wakker wordt heeft mijn gynaecoloog gezegd dus niet tijdens of net na je nachtdienst dat heeft helemaal geen zin..Succes ermee meis!!

@de rest sorry ik weet het niet meer :):):):)

10. miracle of love

miracle of love Bekend lid

17 apr 2010
    679
    0
    16
    @hier: Vandaag fijn late dienst ipv nacht ben ik erg blij mee!!
    Nu nog lekker in bed probeer mijn muesli met yoghurt weg te krijgen, maar mijn buik is daar niet zo blij mee :p !!

11. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oke fijn dank je voor de tip mol....

12. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    @pluis, wat klussen betreft, toen ik overtijd was durfde ik ook ff niet meer, had al zo vaak gehad dat ik daags voor nod nog seks had en dan ongi wakker werd. dus ondanks de posi test was ik toch bang alsnog ongi te worden. heel eerlijk hebben wijhet pas weer gedaan na de 2e keer bij de vk met 8 weken ....

13. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    fioon waarom? omdat je bang was dat het fout zou gaan???

14. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    Zooo ik ben weer te vinden in het "normale" leven ! ;)
    Had 2 nachtdiensten ; maar dan ben ik overdag net een zombie :p
    Maar ze zitten er weer op :D

MamaC : Ik heb het verhaaltje gelezen, wat lijkt me dit onwijs moeilijk voor je. Dat je vader nu alweer gaat trouwen met z'n nieuwe vriendin. En dan de opmerking, dan hebben we 2 bruiloften dit jaar ! Tuurlijk hij heeft gelijk, maar snap heel goed dat het voor jou niet zo voelt. Maar de andere meiden hebben het ook al gezegt : Het is jullie bruiloft & je moet de dag helemaal plannen hoe jullie het willen !

En dan de eventuele kinderwens nog ; kun je er niet op een slimme manier proberen achter te komen ?

Hele dikke knuffel voor jou meis !

Sasje : Gelukkig geen onzekerheid meer voor je, nu je ongi is doorgebroken ! Gaat het goed met tempen ?

15. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ja ben pas 3 dgn bezig met tempen, maar ieder morgen dus om 5.50 mijn wekker....

16. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    @Pluis; Jippieeeeeeee geklust! Ahhw arme katertjes.. Wel lief voor ze zijn morgen he ;) Hoe is het met je (niet) ongie?

@MamaC; Lui ding! ;) Fijn gewerkt vandaag?

@MoL; is de yoghurt binnen gebleven? ;) Is het bij jullie ook zo dat ja vanaf 12 weken geen nachten meer hoeft te werken?

@vlindertje; Fijn dat je er weer bent!

@hier; Vanmorgen werd ik wakker, weer die voorwee-en.. Toch even op pad geweest maar in de bus terug toch eens bij gaan houden hoe vaak ze kwamen.. om de 7-9 minuten! Thuis de VK gebelt, die kwam langs en... 'al' 1cm ontsluiting. Dus werd weer naar 't ziekenhuis gestuurd, en daar had ik om de 3 (!!) min. wee-en! Na 1,5uur alleen nog geen cm erbij en dus naar huis gestuurd om thuis af te wachten.. Heb een pil meegekregen die ik vanavond in moet nemen, zodat ik kan slapen door de wee-en heen. Werkt deze niet, dan moet ik morgen avond een nachtje in het ziekenhuis blijven en krijg ik daar medicijnen.. werkt dat ook niet, dan krijg ik w.s. deze week nog een gesprek met de gyn om me in te leiden.. MAAR! De kans zit er dik in dat het vandaag toch nog door gaat zetten, had geen cm erbij maar m'n baarmoeder mond was wel weker geworden.. Dus we wachten af.. Wordt nu wel heeeeel erg spannend. Laat die kleine maar komen !!

(Enne.. Sorry voor het lange verhaal, wilde dit graag met jullie delen. Fam. e.d. brengen we (nog) niet op de hoogte, pas als de kleine er is.. En het is wel fijn om ergens je ei kwijt te kunnen.. :))

17. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    @neeltje whoeeoeoe spannend meid!!!! hopelijk zet het snel door......... want dit is ook niks toch!!!!! spannend meid, ik denk aan je!!!

18. fafa

fafa Niet meer actief

@Neel: jeetje wat spannend! Hoop wel voor je dat het nu snel natuurlijk op gang komt of voorlopig eventjes over gaat. Inleiden lijkt me niet zo tof (maar misschien vind ik dat alleen, en wil jij driekes er nu gewoon zo snel mogelijk uit ;))

Hou je ons (zover je daar tijd en zin in hebt) op de hoogte als er nieuws is?

19. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Oe Neel nu wordt t toch wel spannend. Zie je nou wel dat die nesteldrang ergens voor dient! Je hele huis is nu op orde dus die kleine gaat zich nu melden...hihihihi ik ga vanavond de hele tijd zp in de gaten houden. Leuk, leuk, leuk!

Liefs,
    DD

20. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    Nou.. Ik snap het niet meer!
    Net belde het ziekenhuis op, ze hadden via een katheter urine opgevangen (fijn hoor..) en nu blijkt dat ik een blaas ontsteking heb, en dat daardoor mijn baarmoeder samen trekt. De kans is dus klein dat het echt door gaat zetten.. Manlief moet dadelijk antibiotica ophalen voor me.. En morgen moet ik weer naar de VK bellen.
    Maar.. Ik moet wel rustig aan doen, als de wee-en erger worden bellen en toch die pil innemen. Maar inleiden gaan ze dus niet doen.

Ik snap d'r niks meer van.. :(
    Gaat het nou wel of niet gebeuren..

Deel Deze Pagina