charlottes angels deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door AnnekeLoes, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Ehm vreemd. Ik weet wel dat een blaasontsteking idd ook weeen kan opwekken. Ik zou er wel rekening mee houden dat het nu kan gebeuren, je hebt inmiddels al ontsluiting. Doe rustig aan en meteen aan de bel trekken als er iets is.

2. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    Van ons mag ie komen!
    Vind het alleen zo vreemd.. Maakt me nog onzekerder.. :(

3. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    huh neel....je hebt toch al ontsluiting??? dus dat staar dan toch los van elkaar??? als je twijfelt bel je toch gewoon ff de vk op??

4. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Eindhoven
    Precies Sasje.. Daarom ook onze verwarring!

Manlief en ik zijn het erover eens dat het echt wel wee-en zijn wat ik heb, ik voel het het beste ;)
    Maar.. Morgen ochtend bel ik wel de VK.
    Als het vanavond/vannacht niet door zet gaat manlief morgen werken en komt mijn moeder mij hier gezelschap houden, want het zkh heeft liever niet dat ik nog alleen weg ga.
    Me moeder gaat dan mee naar de VK, 2 horen meer dan 1, en als ik iets vergeet oid dan kan me moeder inspringen..

Maar vreemd is het wel..

5. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Hallo!

@Neeltje: Jeetje wat superspannend meid!! Misschien komt Driekes vandaag of morgen wel!! Ooooooooooooooow,ik ben gelijk helemaal zenuwachtig.. (is dat raar?:))

@MamaC: Lekker gewerkt vandaag meid? Hoe was je ovutestje?

@Fioon: Ik snap het,ik denk dat ik ook bang zou zijn om 'het' te doen als ik zwanger ben. Je hoort altijd dat het gewoon kan maar, vooral in het prille begin, is er toch die angst. Hier is het gewoon een combinatie van te weinig tijd en het lage libido van m'n vriend.
    Jeetje,in het begin deden we het gerust 10 keer achter elkaar;)

@Miracle: Hoe is het gegaan met de muesli? Kun je al een beetje wennen aan het idee dat er een kindje in je groeit?:)

@XVlindertje: Ha,daar ben je! Ik vroeg het me al af. Hoe is het met je meid?

@Sasje: Lekker aan het genieten van je vrije daagjes?

@Duveldraakje: Hoe is het de afgelopen dagen nog gegaan met Anouk en het slapen zonder luier?

@fafa: Hoe gaat het met oebie?

@De rest: Ben ik iemand vergeten? Weet iemand trouwens waar Handbalster uithangt? Lang niet gezien hier..

@Hier: Aaaah,die arme katjes zijn helemaal knock-out. Toen we thuiskwamen en ze uit de reisbak stapten vielen ze allebei om,helemaal duizelig. Binkie zat helemaal met z'n beentjes wijd en Boris liep wijdbeens,heel zielig maar wel een erg grappig gezicht. Binkie keek echt zo tussen z'n beentjes van: ik mis iets:D
    Ze hebben ook allebei al overgegeven en nu hangen ze maar een beetje. Zo zielig maar het zal morgen vast stukken beter gaan met ze.
    Ik heb trouwens vandaag naar de assistente gebeld en ik heb morgen om 11.20 uur een afspraak bij de huisarts. Ik ga het liefst bij de mannelijke arts maar die heeft Vlinder3 ook heel vaak weggestuurd dus ik heb nu voor de vrouwelijke arts gekozen.
    Ik ga de nadruk trouwens niet meteen leggen op de kinderwens maar eerder op mijn zorgen m.b.t. de steeds langer wordende cyclussen.

6. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    @neeltje ik heb respect voor je dat je zoveel geduld hebt haha ik had allang gebeld :) en nee zeker niet alleen blijven nee!!!

@pluis whaha ik herken dat hier ook wel hoor..alleen ben ik degene met het lagere libido hehe......wij moeten vandaag ook nog even ongi is trouwens ook weer voorbij want vanaf woensdagmorgen mogen we neit meer aangezien vriend hoogstwaarschijnlijk vrijdag zijn goedtje moet inleveren en ik morgen slaapdienst heb......

7. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Eindhoven
    @Pluis; Helemaal niet raar hoor! Wij zijn ook best nieuwsgierig hoe het nu gaat lopen.. Wat sneu dat je katjes hebben overgegeven! Hopelijk zijn ze er morgen wat beter boven op.. En tja.. Best wel logisch dat ze iets missen hihi ;)

@Sasje; Succes met klussen!
    Enne.. Ik ben zo geduldig.. *ahum*..

8. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    whaha neeltje..zo kom je in ieder geval wel over :)

9. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ sasje: Ik snap wat je bedoelt ja ;) Ik heb sowieso altijd wel een duidelijke gezichtsuitdrukking, dus ze zullen het gauw aan me kunnen zien denk ik.

@ MoL: Thnx meis, voor je woorden! Ik zou het idd ook fijner vinden als zij later zullen trouwen dan wij, dat wij eerst even de ruimte hebben.. Werkze nog even!! Hoe gaat het verder met je?

@ xVlindertje: Jij ook dank je wel voor je woorden! Ik heb het er wel een aantal keer met mijn paps over gehad, over hun kinderwens. Hij beweert me dat dat niet zal gebeuren, maar ik geloof hem eigenlijk niet (niet meer, hij komt z'n beloftes bijna nooit meer na).. Daarnaast zegt mijn vader echt elke keer als we ze zien dat zij een spiraaltje heeft.. :( Begrijp er geen hol van dat hij dat steeds moet noemen, maar je gaat toch dingen denken.. (tis wel anticonceptie..) Ik zou eigenlijk niet weten hoe ik er anders achter zou kunnen komen.. Hoe gaat het met jou meis? Wil het tempen bij jou een beetje lukken?

@ Neel: Oooooh wat spannend!! Wat Pluis zegt: ik word er ook helemaal zenuwachtig van! Ik vind het zo spannend voor je!! Raar verhaal van het ziekenhuis, maar aan de andere kant is 1cm ontsluiting toch maar heel weinig? En betekent ontsluiting (hoe klein ook) altijd dat je gaat bevallen? Of kan het ook vals alarm zijn? Ennn: Hou ons ZEKER op de hoogte voor zover mogelijk, ook al is het een lang verhaal!!! Je mag ook altijd bellen he!

@ Pluis: Oeh, toen ik het las dacht ik: ohja, ovulatietest! :p Meteen maar even gedaan, maar.. hij was nog erg licht, bijna niks te zien nog! Ahh, arme poesies, haha! Sneu altijd he, om ze zo te zien! Maar ze zijn gauw weer de oude hoor, let maar op! Goed dat je de HA hebt gebeld meid, en fijn dat je al zo snel mag komen! Hou ons op de hoogte.

10. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ hier: Lekker rustig op werk, veel reparatieopdrachten. En nu een bijna witte ovu-test, wat jammer! Ik zal wel weer een (voor mijn doen) laat eitje hebben (dag 13 ofzo?) Maar we gaan vrolijk door met klussen!

11. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    pff wat laat mama......NOT :)

@pluis goed van je dat je de afspraak hebt gemaakt hoor....

12. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Haha, I know ;) Ik had al wel een vermoeden, omdat ik afgelopen ronde wel weer een vroeg eitje had. Meestal wisselt m'n lichaam het een beetje af qua dag :D Het is ongeveer: 11-13-11-13-11-13 enz..

13. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    heb je nog nieuwe kettingen/oorbellen gemaakt???? ik ben me nog steeds aan het bedenken of ik die paarse wil kopen bij je... haha

14. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    Neeltje : Ow wat spannend ! :D Alleen wel een gek verhaal van het ziekenhuis'; want waar komt dan die 1 cm ontsluiting vandaan.. ;)
    Hou ons op de hoogte meis !

Pluis : Wat goed dat je een afspraak gemaakt hebt bij de HA. Ben benieuwd wat ze gaat zeggen..

MamaC : Lastig hoor meis ! En dan vooral omdat je vader zijn beloftes steeds vaker eigenlijk niet nakomt..

Het tempen gaat opzich redelijk ; alleen met oud & nieuw niet getempt en de afgelopen 2 dagen eigenlijk ook niet omdat ik nachtdienst had. Net wel nog een ovu-test gedaan, daar staat al een duidelijk 2e streepje op ! :) Dus ben benieuwd komende dagen maar weer ovu-testen doen.. vandaag op cyclusdag 15

Hier : Pfff gisteren m'n laptop laten vallen, toen ik hem uit de auto wilde pakken.. In eerste instantie leek er niks aan de hand op m'n werk ; gewoon nog filmpje gekeken ect. Maar vandaag zette ik um aan, en nu laadt hij niet meer op !! :( Eind van de middag weg gebracht & waarschijnlijk is tie morgen of woensdag weer klaar... Dus gelukkig kon die wel gemaakt worden :) want heb um pas een halfjaartje :)

15. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oh das niet zo mooi vlindertje...gelukkig kon die wel nog gemaakt worden!!

16. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Eindhoven
    @MamaC; Als ik die antwoorden toch eens kon geven op je vragen, maar ik heb ze helaas ook niet. Morgen wil ik zoiezo even bij de VK langs gaan, want ik wil ook antwoorden hebben. O.a. waar komt die 1cm dan vandaan!?

Fijn dat je een rustig dagje hebt gehad op het werk, mag ook wel eens toch ;)

@Pluis; Goed dat je naar de dokter gaat morgen. Ben erg benieuwd, laat je ons iets weten?

@Vlindertje; Oopsie.. Hopelijk is je laptop snel klaar! En niet meer laten vallen he ;)

Ik ga zo m'n pilletje innemen en kijken of het helpt.. Alvast slaap lekker meiden!

17. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ sasje: Haha, leuk dat je die oorbellen zo leuk vindt! Waarom twijfel je? Ik heb wel weer nieuwe sieraden liggen, maar moet ze nog op de foto zetten en daarna de foto's bewerken voor de site. Daar heb ik nooit zin in :) Is veel werk! Maar moet ik echt weer even doen binnenkort!

@ xVlindertje: Oh, wat fijn dat je ovutest al tot leven komt :D En je temp gaat ook weer naar beneden (dat betekent naderende eisprong, toch?)! Arme laptop :p Gelukkig wordt ie gauw gemaakt! En dan niet meer mee gooien he? ;)

18. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ Neel: Heel begrijpelijk dat je antwoorden wilt. En terecht, daar heb je recht op! Het is jouw lichaam, jouw beeb en een heeeele spannende tijd!! Hopelijk kan je een beetje slapen vannacht! Slaap lekker vast meid!

19. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ik heb je gemaild op je site.....mama

20. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2