Neeltje : Doe rustig aan ; voor zover dat kan.. Slaaplekker meid ! En ik zal niet meer met m'n laptoppie gaan gooien MamaC : Hehe ik weer niet of ik nu uit kan gaan van m'n temp.. maargoed vanaf morgenochtend temp ik gewoon weer op de vaste tijd ! Alleen nu ging dat wat lastiger 8) Sasje : Gelukkig heeft manlief ook een laptop ; dus zit niet helemaal zonder En anders kan ik jullie altijd nog via m'n Iphone volgen
@Neel: volgens mij kan dat wel hoor, dat je al een centimeter ontsluiting hebt terwijl de bevalling nog niet in gang is. Volgens mij lopen sommigen daar al dagen of weken voor de geboorte mee rond zonder dat ze dat uberhaupt voelen. Maar wel heel lastig, zo'n vals alarm. @xVlindertje: zou wel fijn zijn als je ovulatie nu eens vóór dag 20 zou zijn. Die lange cycli zijn ook maar niks. Dus als je testje al donkerder wordt: klus-ze @Pluis: achgut, arme katjes wisten ze maar dat het allemaal voor een goed doel is... naar buiten mogen! En goed dat je naar de HA gaat. Al weet ik niet of ze iets doen aan je cyclus - verschilt heel erg van arts tot arts, maar dan heb je in ieder geval een deurtje geopend daar. En oebie gaat helemaal goed ze groeit vrolijk door: zit al tegen mn maag aan, te voelen aan het brandend maagzuur waar ik nu al een paar dagen last van heb
Zo, ik ga mijn bedje opzoeken meiden! Eerst nog even een lekkere warme douche en dan kruip ik onder de wol. Morgen vroeg op, ik ga een dag stage meelopen met de huiswerkvriendin (we moeten samen een techniekmiddag organiseren). Ben benieuwd hoe het zal gaan! Ik heb trouwens echt weer erge cycluspijn Gisteren merkte ik ook dat het tijdens de seks weer pijn deed.. Bah, zo vervelend! Kan ook nooit goed zijn om zwanger te worden, lijkt me.. Slaap lekker meiden!
@Neeltje: Hou je ons op de hoogte meid? Ik ben reuze benieuwd! @fafa: Fijn,maagzuur Gelukkig is het voor een goed doel maar dat maakt het niet minder ranzig en vervelend. Tsja,ik weet ook niet wat de huisarts gaat doen maar zoals jij ook al zegt: Ze weet er dan in ieder geval van en ik ga onze kinderwens uiteraard wel benoemen. Misschien mag ik wel eerder het één en ander laten uitzoeken. @MamaC: Veel succes morgen met de meeloop-dag! Balen van de pijn en idd: dat moet toch ergens vandaan komen? Kun je niet eisen (in hoeverre ze daar naar luisteren) dat je onderzocht wordt? Of is dat dan gelijk die kijkoperatie als enige optie? @XVlindertje: Oei,arme laptop! Hopelijk kunnen ze 'm nog repareren! @Sasje: Slaap lekker! @Hier: Wij kruipen zometeen ook lekker onder de wol,ik heb net al liggen maffen op de bank..hihi! Morgen naar de HA,ik ben zeer benieuwd!
@sasje, ja stom he, weet wel dat als t goed zit dat t goed gaat, maar had al vaker zo duidelijk kwalen en dan toch weer niet, dan ga je overal wat achter zoeken (hadden we nou maar geen seks gehad, had ik nou dat wijntje maar niet genomen, dat soort dingen) @neel, spannnnnuuuuund, maareh, blaasontsteking, dat voel je toch... ik heb t als kind veel gehad, en dat was echt niet fijn.... wat betreft die ontsluiting, kennisje had ook al 2 weken 1 cm voor ze haar in gingen leiden, die is met 39 weken bevallen @pluis goed datje gebeld hebt meid ! @hier, niet veel te melden, tellen tellen tellen, dus ga nu lekker slapen
ja snap het gevoel wel hoor fioon, misschien zal ik dat ook wel hebben @neeltje en meid????? @pluis hoe laat moet je meid????????? @hier toch nog niet ongi vrij......
Goeie morgen! @Neel: Hoe is het nu meid, heeft de pil geholpen? @"klussen": Ik vond het ook heel erg eng in het begin, maar omdat we niet precies wisten hoe of wat hebben we het wel gedaan. @Pluis: Hoe was t bij de HA? @MamaC: Pfff jeetje het zit je niet mee he meid. Een hele dikke knuf van mij. @Fioon: Een blaasontsteking in de zwangerschap hoef je niet te voelen. Ik heb er meerdere gehad (ook buiten de zwangerschap) en je voelt echt wel een verschil. @fafa: Ah maagzuur, errug fijn. @hier: Druk bezig op de bovenverdieping. Er zijn al een hele hoop spullen naar zolder toe en manlief heeft al een hele hoop op marktplaats gezet. We zitten nu te twijfelen of we toch nog gaan schilderen. Maar ja als we dat gaan doen dan wil ik ook iets met Noukie's kamertje gaan doen. Dus druk, druk, druk. Liefs, DD
Goedemorgen! @MamaC; succes met de mee loop dag! @DD; Heerlijk he, al die troep dadelijk uit huis weg! @Pluis; succes bij de ha!! @Fioon; Ik dacht ook dat een blaasontsteking wel te voelen is, heb het 2 jaar geleden 1x gehad; nou dat voelde ik echt wel!! @fafa; Maagzuur.. Blegh! Bij mij helpt 'Antagel' erg goed, kun je halen bij de apotheek en kost zo'n 6 euro.. Smaakt naar pepermunt die eeuwen in oma's kelder heeft gelegen.. Jammie! @hier; Ik heb heerlijk stoned rond gelopen gisteravond.. Slapen ging redelijk, veel wakker geweest.. Manlief heeft me zelfs een keer wakker geschud omdat ik schijnbaar oerhard lag te snurken, terwijl ik anders nooit snurk Dadelijk komt me moeder en dan even de VK bellen of we langs kunnen komen.. De pijn is iets minder maar nog wel aanwezig. Dat die kleine eens niet zo koppig is en gewoon komt!
Morning!! @Neel: En, en, en?? Hoe gaat het daar? Vind het helemaal spannend!! Nog voor-weeen gehad?? @DD: Hihih moeilijk he DD keuzes maken Lijkt me wel heerlijk aan de baby kamer klussen!! Snap dat je de kamer van je kleine meid dan ook onder handen wilt nemen zo ben ik ook als ik 1 ding doe wil ik gelijk alles!! Doe maar lekker rustig aan!! @Pluis: Goed dat je de ha hebt gebeld meid wannneer heb je een afspraak?? Hier gaat trouwens alles goed hoor begin langzaam aan het idee te wennen @fafa: Hmmm niet zo lekker oebie tegen je maag hoop ben bang dat oebie ook niet meer echt kan verplaatsen dus je zult nog wel even last van maagzuur houden.. @Sasje: Hoop dat je snel wel ongi vrij bent!! @Vlinder: Lees wat dingen over het tempen. weet alleen niet precies wat je wilt weten, moet ik even meekijken??
@hier: Nou ik begin steeds wat misselijker te worden eerst had ik het vooral 's avonds maar nu begint het in de ochtend ook!! Heb ook al heerlijk de wc mogen zien Veder nog steeds pijn in mijn boobs en veel afscheiding (sorry).. Gisteren de VK gebeld mocht al op afspraak komen, maar heb met haar afgesproken dat ik langs kom na de echo van 17 januari geeft mij een beter gevoel..Zou volgens de berekeningen nu uitgerekend zijn op 4 of 5 september.. Nou meiden ik ga omkleden, want heb weer late dienst
Hi meiden, Laatste dagen weer erg druk geweest waardoor ik even meelas maar niet echt de tijd had om te reageren. Gisteren was vriendjelief jarig een erge gezellige dag/avond gehad! Vanmiddag mag de kleine man voor de 1ste x naar de psz, ik ben heel benieuwd hij heeft er erg veel zin in! Mol lees dat je ook misselijk begint te worden ik weet hoe beroerd je je Jan voelen ik heb er ook zo'n last van gehad! Sterkte meid! Neeltje oh wat spannend meid, hopelijk hoef je niet meer al te lang te wachten dat driekes zich aanmeldt! Pluis succes bij de ha meid! Mamac wat ontzettend naar meid dat je vader weer gaat hertrouwen kan me zo indenken dat dit voor jou en je zusje verschrikkelijk moet zijn! Oh en dan ook nog de angst dat hij met haar misschien ook nog een kinderwens heeft, oh dat lijkt me heel moeilijk te accepteren! Heel veel sterkte meid!
@neel oh ik was ook net aan je aan het denken..dacht snel ff kijken of ze iets heeft gepost...en ja hoor!!! oh shit zeg dat driekes nog niet komt heb je al gebeld???? @dd oh ja dat herken ik ook wel dat overal tegelijk aan willen beginnen!!! hehe maar dat gaat toch niet maar ja..iedere keer opnieuw weer doen @ mol he shit zeg dat je je zo slecht voelt iedere keer!! hopelijk gaat het snel over!!
@Neel: hmmm... je weet die maagzuurmeuk wel te verkopen hoor! klinkt heeeeerlijk, hahaha. Voorlopig is het gelukkig niet zo erg en kan ik het wel onderdrukken met een bakje vanillevla, maar als het erger wordt zal ik het onthouden. En ik ben benieuwd wat de vk heeft gezegd. Btw: onderdrukken die pillen de weeen zelf of alleen de pijn? @MoL: uitgerekend begin september... heel goed: ik ken een hoop leuke mensen die begin september jarig zijn, dus vroeg-september-mensen worden volgens mij cool (niet dat ik daar bij jouw kindje over twijfel hoor ) En ik hoop niet dat je zo misselijk gaat worden als Isra is geweest @DD: grote opruiming... doe je wel rustig aan? Regelmatig pauze met een kopje thee enzo?
meiden, ik ga werken heb slaapdienst dus ik kijk vanavond laat op de avond nog even en anders tot morgen!
Hallo! @Neeltje: Ik vroeg me hetzelfde af als fafa. Helpen die pillen alleen tegen de pijn en gaan de weeen dan gewoon verder? Het is in ieder geval allemaal wel heel spannend meid! Heb je de VK al gebeld? @fafa: Gelukkig kun je het maagzuur nog onderdrukken met vanillevla. Het is zo vervelend! @Sasje: Hopelijk ben je snel van je ongesteldheid af,kun je weer beginnen aan de volgende ronde! @Miracle: Balen dat je zo misselijk bent meid,hopelijk niet de hele periode! Vaak is het de eerste 12 weken het ergst toch? @Isra: Nog gefeliciteerd met je vriend! Fijn dat jullie een leuke dag/avond hebben gehad! @Duveldraakje: Hopelijk kunnen jullie een hoop spullen verkopen via Marktplaats,dan sla je twee vliegen in één klap. De rommel is weg én je verdient er nog wat mee ook! @Hier: Ik had m'n cyclussen en wat aantekeningen op een briefje geschreven zodat de huisarts kon zien hoe of wat. Ze vind mijn cyclussen toch wel netjes en zegt dat daar hoogstwaarschijnlijk ook gewoon een eisprong bij hoort. Omdat ik nu zoveel overtijd ben, wil ze dat ik bloed laat prikken om zeker te weten of ik niet zwanger ben. Ik zei al dat me dat niet mogelijk lijkt maar ze zegt het al vaker gezien te hebben (1 vrouw wist het pas na 5 maanden) en dat laat ze zich niet nog een keer gebeuren. Nou prima,morgen laat ik bloedprikken op hcg. Ik moet morgenochtend ook urine inleveren om te testen op een soa zoals chlamydia. Ze zegt dat we de tests doen om dingen uit te sluiten zodat ze daarna verder kunnen kijken. Als ik niet zwanger ben (dat ben ik ook niet,weet het zeker) en geen soa heb gaat ze overleggen met de gyneacoloog wat de volgende stappen zijn. Ze had het over inwendige onderzoeken. Meiden,ik ben echt heel blij dat het zo snel gaat. Ze laat er geen gras over groeien en wil me direct helpen. Ik was zo bang dat ze me naar huis zou sturen om eerst een paar maanden te gaan tempen maar gelukkig hoeft dat niet! Joehoe!! Het begin is er!!
@fafa & Pluis; die pil zorgt ervoor dat je wat beter in kan slapen, maar onderdrukken niks.. Helaas mocht ik er ook maar 1, want heb wel m'n rust gehad @Pluis; Wat fijn dat je huisarts actie onderneemt! Ben benieuwd wat er uit je bloedonderzoek komt, wanneer kun je de uitslag verwachten? @VK; Vanmorgen gebelt, ze zegt erg duidelijk dat het toch echt wee-en zijn die ik heb. De blaasontsteking kan deze wel pijnlijker maken. Maar wee-en zijn het. Morgen om half 10 weer op controle komen, dan gaat ze kijken of ik al meer ontsluiting heb en evt. een poging doen tot strippen.. We wachten af!