Allereerst de beste wensen nog lieve meiden. Lees elke dag wel mee hoor maar ik heb even geen puf om te reageren het begint me allemaal een beetje op te breken. Wou we mc een dikke knuff geven en ben het met alle andere meiden eens het is jou(jullie) dag! Neeltje spannend zeg en ik had ook blaasontsteking met de zwangerschap maar vernam er ook niks van dus dat zal w kunnen ! Pluis wow pluis goed dat je geweest ben en gelukkig wordt je snel geholpen! Mol vervelend zeg die misselijkheid dikke knuff dd tja herken het wel dat alles tegelijk willen doen! Wel fijn hoor alle s lekker verkopen alles is mooi meegenomen toch? Sasje ben je erg ong? Isra dag meid nog druk met de foto's ? Fafa hè bah maagzuur ik kan dat alleen van mijn zwangerschap wat dat was zo erg bah! Ik ging wat hoger liggen dat hielp ook wel! Fioontje hoe is het met de muurschildering? Hier ben zo moe kan wel in slaap vallen
He meiden, ik heb even geen zin om op iedereen te gaan reageren Ik voel me weer een beetje in een forum-dip zitten. Beetje forum-moe en zwanger-worden-moe.. Wat kan dat af en toe toch ook zwaar zijn, zeg! M'n ovulatietestje is nog steeds veel te licht.. Beetje jammer! *verzamelt alle klus-zin weer bij elkaar* Ik ben overigens op alle fronten moe momenteel, maar moet vanavond nog even naar Leiden (voor een borrel met m'n klas, dat is dan wel weer leuk). Fijne avond!
Hoi meiden, Even snel een update! Ik ben mijn slijmprop in stukjes aan het verliezen! (Weer) de VK gebelt, dit is alleen maar goed! Samen met de wee-en die ik heb en het verliezen van de slijmprop is dit een teken dat het niet lang meer zal duren.. De kleine houdt de spanning erin! Tussendoor samen met m'n mams de gordijnen en ramen gezeemd.. Stel gekken zijn we ook @MamaC; veel plezier op de borrel!
sorry sorry sorry ben echt veel te lang niet online geweest!! Hoop voor jullie allemaal een heel gelukkig en babyvol 2011!!! @ Neel; wat spannend allemaal meis! De 1e Angelbaby zit er dan toch echt aan te komen!! @MamaC; die dipjes zijn zo herkenbaar!! Ik had die ook altijd vlak voor ovulatie, als die stomme testen maar niet donker worden. Zodra hij posi is heb je vast wel zin in klussen! @Pluis; fijn je dat je de 1e stappen hebt gezet! (kan trouwens best zijn dat de gyn wel wil dat je gaat tempen, dus als ik jou was zou ik dat toch vast doen!) Knuffel voor alle Angels!!
Neeltje: Ooooow wat spannend zeg! Hou je ons op de hoogte (in hoeverre dat mogelijk is)? Driekes is onderweg!!!! Ow ja, ik kan donderdag bellen voor de uitslag maar het kan zijn dat ze ´m vrijdag pas binnen hebben. Handbalster: Voor jou ook nog de beste wensen meid! Je hebt gelijk hoor,misschien wil de gyneacoloog wel dat ik toch ga tempen. Als ik ongesteld word voor de afspraak kan ik wel alvast beginnen voor de zekerheid. Thnx voor de tip! Hoe is het met jou? wjb: Even een dipje meid? Rust maar lekker uit MamaC: Owjee lieverd,heb je er weer even genoeg van? Meid, hou je lekker rustig en doe wat je hart je ingeeft. Veel plezier vanavond met de borrel! Duveldraakje: Hoe is het met jou?
@Pluis; Fijn dat je zo snel de uitslag kan hebben! Ben benieuwd! @Handbalster; Jij ook nog de beste wensen @Ik weet 't ff niet meer.. Hier gaat de pijn lekker verder.. Begin het beu te worden.. Net een warme douche genomen en Driekes 'streng' toegesproken dat mama veel geduld heeft, maar niet zo veel.. Dus dat ie wel mag komen.. Ik probeer jullie zo goed mogelijk op de hoogte houden, maar als het 'serieuze' werk begint, dan ff niet Ohja! Op hyves zet ik niks van wat ik hier vertel.. Dus aub mondje dicht op hyves..
Ook zo irritant! Dan krijg ik luchtbellen in m'n darmen.. Kramp... en dan.. Scheten laten! Hoe vervelend is dat! Grrr... Sorry voor het detail..
Lieverd,als je over een poosje (hopelijk heel snel) je eerste positieve test in handen hebt ben je die 11 maanden zo vergeten! Ik weet het,het is lang maar het komt heus goed meis!
Pluis wat fijn zeg dat de HA je gelijk serieus neemt en contact opgaat nemen met de Gyn. WJB meid, denk vooral aan jezelf. Als je even geen puf hebt om te reageren hoef je je niet verplicht te voelen hoor. Met de fotos ben ik ook erg druk. Heb nog het eea liggen om na te bewerken, maar kom even niet verder met photoshop dus had mamac al even gemaild dat als ze vanavond, morgen overmorgen tijd/zin heeft of ze me even wil helpen. Handig hoor om forumvriendinnetjes te hebben Neeltje oh spannend meid! Enne uiteraard houden we ons mond op hyves. Mijn kleine mannetje heeft het zo leuk gehad vandaag op de PSZ. Hij vroeg al wanneer hij weer mocht. Toen ik hem ging ophalen stond ik bij het hek te wachten en dat bekkie joh hoe blij hij was om me weer te zien. "Mamaaaaaaaaaaaaaaaaaaa" *smelt*
@Vlindertje; ik sluit me aan bij wat Pluis zegt.. *knuff* @Isra; Wat fijn dat jullie mannetje het zo leuk heeft gehad! En stiekem had ie mama dus wel gemist Ik ga richting bed, ben op.. Slaap lekker meiden!
Lieverds, jullie zijn toppers!!! Het is gewoon dat ik het een beetje beu ben om zo onwijs gefixeerd te zijn op dat zwanger worden (heb ik wel vaker, zo'n bui). En dan zonder resultaat, dat voelt zo kl*te! Dan heb ik echt zin om met die ovulatietestjes te smijten ofzo.. K*tzooi, waarom wil het gewoon niet? xVlindertje, ik snap wat je bedoelt met je banner!! Ik heb ook zo'n banner die bijhoudt hoelang al, 1 jaar, 1 maand en 5 dagen.. Maar ik word soms echt depri als ik daar naar kijk! En dan is het al 15x niet gelukt, baggerzooi! Het is absoluut niet om jullie hoor, dat moeten jullie wel weten!! Want ik blijf hier toch wel lezen omdat ik jullie dan weer ga missen De borrel was gezellig, ik heb (toch wel) iets teveel op nu, voor mijn doen (ik kan echt niks meer hebben).. Eigenlijk moeten we nog even klussen, maar als ik daar nu mee zou kunnen smijten had ik dat ook gedaan Dus ik ga lekker slapen
@MamaC: Misschien moet je een beetje aan mij geven: Jij een beetje minder gefixeerd en ik een beetje meer. Die nuchterheid van mij is ook niet echt goed natuurlijk Slaap lekker!
even snel, neeeeeeelll succes, nu echt de laatste loodjes !!! mamaC, pluis, vlinder, meiden komt goed, kijk maar naar de roze lijst, de meesten daarop waren al ff bezig ..... @wjb, schiet niet op, moest veel werken