Goedemorgen meiden! @MamaC; Goed geslapen meid? Beetje opgeknapt..? *knuff* @DD: veel plezier met de 20 weken echo! Ben benieuwd of ze het geslacht weer kunnen zien... @hier; Driekes zit er nog in.. Erg slecht geslapen vannacht.. Dadelijk naar de VK. Ben benieuwd..
@neeltje oh spannend hoor meid!!!! laat driekes maar snel komen!!!! @mama dikke knuffel voor jou!!!! hopelijk heb je geen kater haha als je wilt mag je me pb'en.. @vlindertje ja balen he meid....wij zijn ook alweer 10 maanden bezig maar hopelijk worden we allebei verder geholpen in het zh!!!
Goedemorgen meiden! @Neeltje: Wat is die Driekes eigenwijs zeg! Ik ben benieuwd wat de verloskundige te zeggen heeft. @Fioon: Thnx meis,de meeste meiden (behalve Neeltje) van ons roze lijstje waren idd al wat langer bezig. Ik heb er ook wel vertrouwen in hoor,het komt heus een keertje. @Sasje: Ik zie dat je overmorgen naar de fertiliteitsarts mag,spannend hoor meid! @MamaC: Hoe gaat ie nu meissie? @Duveldraakje: Veel plezier met de echo!! @Hier: Vanmorgen urine ingeleverd en bloed laten prikken. Ik had de urine bij de huisarts ingeleverd en was onderweg naar het prikcentrum,belt de assistente op dat de urine ook mee moest naar het prikcentrum. Kon ik weer terug om m'n potje op te halen Ach,we wonen in een klein dorpje dus het medisch centrum en het gemeenschapscentrum (daar wordt bloed geprikt) liggen maar 3 minuten uit elkaar. Ik kwam nog een bekende tegen en toen ik uit het kamertje kwam zei hij: "En? In verwachting?" met een grijns op z'n gezicht. Haha,hij moest eens weten!
Heey meiden! Effe snel een reactie, straks zal ik meer reageren! De echo was helemaal goed en het is echt een meid! We krijgen dus een lekker meiden gezinnetje hier. Heb het nu ook echt geaccepteerd en geniet met volle teugen! Liefs, DD
@Pluis; Zo toch wat zijn he.. Als je donderdag te horen krijgt dat je wel zwanger bent! Afwachten maar...... Enne.. Leuk onderschrift! @DD; Toch echt een meid! Gefeliciteerd! Wat fijn dat de 20 weken echo top was! @hier; Ben niks wijzer! Grrr... Moet 'gewoon afwachten' tot het verder door zet.. Deze week gaan ze me nog niet strippen o.i.d. Want hoe langer ie blijft zitten hoe beter.. 13 januari moet ik weer terug.. Maar ze verwacht me eerder te zien in de verloskamer.. Wachten wel weer af *zucht*.. Als ik vanavond weer zo onrustig/slecht slaap, krijg ik morgen weer zo'n tabletje om in slaap te komen..
@Duveldraakje: Fijn dat alles goed was met jullie meisje! Leuk joh, een meidengezin. Muts-man komt nog meer in de minderheid! @Neeltje: Ook balen dat je niks wijzer bent geworden maar het is wel positief dat ze je voor de 13e al in de verloskamer verwacht! Wat spannend allemaal he. Ben je het nu echt beu,het zwanger zijn? Haha, gekske..ik ben echt niet zwanger hoor!
@ dd ook leuk een meiden gezin toch! @Neeltje hmm balen dat je nu gewoon moet gaan afwachten! nou hopelijk laat driekes niet meer te lang op zich wachten! @pluis idd vrijdag naar het zh...vindt het erg spannend!weet ook echt niet wat ik moet verwxchten van zon eerste gesprek. wanneer kreeg jij ook alweer de uitslag?ik ben wel benieuwd zeg...wie weet...
@Pluis; Zeg nooit nooit!! Ik ben het zwanger zijn niet beu, geniet er nog steeds onwijs van! Alleen die pijn ben ik wel zat.. @Sasje; Spannend, vrijdag weer het ziekenhuis.. Hopelijk goed nieuws!
Hee hallo lieffies. Jeetje, Neel wat is dat snel gegaan zeg!! Pfoeh....Nog een paar daagjes. @Sasje, moet je voor het eerst naar de gyn?? Dan krijg je een hoop vragen en uitleg en misschien een inwendige echo. @Pluis, laat je me wel weten wat de uitslag is?? Ben wel benieuwd meis, ook wat ze na de uitslag verder gaan doen.... Hier gaat het super, gisteren een mooi echo gehad en loop mooi op schema met een super hartje. Nu wordt het hier van de daken geschreeuwd. Gisteren gaan neuzen op de woonboulevard in Breda bij Prenatal en Baby-planet.... Leuk! Helemaal niks gekocht....Goed he. Wel alvast een idee welke kinderwagen we willen hebben. Sorry wilde het even delen met jullie.... Knuffel voor jullie allemaal!!
Heey Vlinder3!! Wat fijn om te horen dat de echo goed is geweest! Super!! Ook lekker aan het genieten op jullie roze wolk?? Jeetje, jij bent ook al bijna 12 weken. Wat gaat de tijd snel! Wat voor kinderwagen hebben jullie op het oog??
Ja ik geniet zeker. Nog even en dan kunnen wij inkopen gaan doen Mijn ventje wil pas voor een kamertje enzo gaan als hij boven klaar is met de trappen en kamers, anders draait hij door denk ik. Ik vind de MaxiCosi Mura 4 heel gaaf :
hey @vlindertje ja wordt mijn eerste keer vrijdag naar het zh dus we zullen zien!! mooie wagen hoor..en lijkt me zo leuk om te gaan shoppen he!!!!! fijn dat de echo goed was!! en nu lekker gaan genieten! en leuk he allemaal die positieve berichten! @neeltje hoe gaat ie daar?? @mama hoe gaat het meid?
@Vlinder3; Dat is een heel mooie wagen! Wij hebben hem ook Super fijn, makkelijke draai.. Heerlijk !! Verder al iets bekeken, van kamertjes ofzo? Knap dat je je in kan houden met kopen! Wij hebben ook gewacht tot we de 12 weken voorbij waren.. Wat was dat moeilijk! @hier; Het is wachten he M'n buik hangt nu helemaal op half 11.. Ziet er niet uit haha Maar ben wel tot de conclusie gekomen dat ik echt gek ben.. Met de pijn die ik heb, heb ik net nog Driekes zijn deur kozijn, de badkamer, gestofzuigd en gedweild.. En de stopcontacten schoongemaakt.. (allemaal stiekem nu manlief werken is, anders krijg ik op m'n donder ) Vanavond komt er iemand langs voor onze belasting papieren. Er is iets mis gegaan met het invullen van de hypotheek rente aftrek.. Lopen in 2011 een kleine 200,- in de maand mis.. Dus als we het digitaal invullen krijgen we dit er hopelijk volgende maand bij. Wat een gedoe.. Ohja! En het UWV..stom bedrijf.. Nog steeds geen centjes ontvangen dus maar gebeld.. zegt die vrouw; de betaling is naar uw werkgever! Uhhhh.. Welke werkgever, heb er momenteel Oeps foutje.. Nu wordt ik morgen terug gebelt.. Lang verhaal geworden, sorry!
@Vlinder3: Mooie wagen en reiswieg hoor! Lekkere neutrale kleur! Ik zal je wat laten weten meis,komt goed. @Neeltje: Jij bent echt erg zeg! Nu nog aan het poetsen en de stopcontacten aan het schoonmaken? OMG!! Doe nou een beetje rustig aan lieverd,je hebt je energie nog hard genoeg nodig als Driekes zich komt melden. @Hier: Vandaag niet veel gedaan. Beetje hangen,tv kijken,stofzuigen. Het eten is al voorbereid en daar ga ik nu verder mee. We eten gebakken aardappeltjes, wokgroenten (alles vers en grof gesneden) en een kipschnitzel! Ik heb er zin in! Wat eten jullie?
Hee meiden, ik ben de afgelopen ronde echt ontzettend onzeker geworden over het hele zwanger worden en ik word er momenteel echt een beetje gek van.. Worden jullie er nou nooit moe van..? Weer klussen, weer pijn en weer eindeloos wachten.. En weeeer een enorme teleurstelling daarna, een keiharde klap na alle hoop die je nog ergens bij elkaar had gesprokkeld.. Ik kan het niet helpen dat ik er zo mee bezig ben, ik heb geen keus meer voor m'n gevoel. Bah! Pff, wat een geklaag van mij..! Trouwens nog steeds geen donkerder streepje @ ovulatietestje.. Heel irritant, want ik voel echt duidelijk wat rijpen (en volgens mij is het er echt bijna klaar voor..) Edit: Banner weggehaald, ik ben boos op de banner omdat hij niet klopt
@Pluis; nu is echt alles in huis schoon, dus kan ik rustig aan gaan doen Klinkt lekker wat jullie eten! Wij eten dadelijk nasi met sate en mini loempia's.. Heerlijk! @MamaC; Ik kan er niet over mee praten maar ik kan me heel goed indenken dat het heel frustrerend moet zijn.. En idd, stomme banner! Weg ermee Dikke knuffel voor jou !!!
@Neel, ja natuurlijk ook al kamertjes gekeken, we hebben dezelfde smaak hier dus dat komt wel goed. @MC, ik begrijp je zo goed. Iedere keer die pijn en teleurstelling maar ik kan het je helaas niet afnemen behalve je een dikke knuffel geven. Je zult wel denken makkelijk praten jij bent zwanger, maar ik heb er heel lang en veel voor moeten doen om dit geluk te vinden en geloof me ook jij zult het mooie geluk ooit vinden!!!!