@Neeltje: Dat klinkt ook lekker zeg! Nou,hopelijk komt Driekes heel snel, anders is alles alweer vies.. @MamaC: Balen dat je zo onzeker bent meid. Ik kan er ook niet (echt) over meepraten want ik heb dat gevoel (nog) niet. Ik heb al jaaaaren een kinderwens en ook al heel lang last van rammelende eierstokken maar dat echte gefixeerde heb ik niet. Ik wil het natuurlijk ook super graag maar ben sowieso erg geduldig van aard en kan me nooit zo druk maken om dingen.. (Ook niet echt gezond in dit geval) Blijf kalm lieverd,het komt heus!!
Dank je wel, lieverds! @ Neel: Ik denk ook niet dat jij de 13e gaat halen voor de volgende controle @ Vlinder3: Nee hoor meid, ik denk helemaal niet dat jij makkelijk praten hebt!! Ik denk eerder dat ik niet moet zeuren als ik jouw verhaal ken Ik ben echt heel blij voor je dat je nu eindelijk het geluk hebt mogen vinden en dat alles goed gaat nu!! @ Pluis: Tja, gefixeerd of geobsedeerd, weet ook niet of dat het goede woord is.. Het is eerder dat ik hier geen grip op heb en ik ben een controle-freak (dat matcht niet). Ik wil er het liefst een wetenschap van maken, waarbij alles elke maand weer klopt. En ik geloof de dokter niet die nu met zekerheid zegt dat alles goed zit (dat kan hij helemaal niet weten). Ik ben van mezelf best nuchter en ook echt niet ongeduldig, maar dat geloven jullie denk ik niet meer Ik wilde al moeder worden toen ik nog maar net in mijn tienerjaren zat, erg he? @ eten: Ik heb patatjes gegeten Dat hadden we wel verdiend!
Ik ga even klagen hier.. Vanavond om 20.00uur zou er een man langs komen om met ons de papieren voor de belasting (hypotheek rente) in te vullen. Deze man belt best vaak af, wanneer we een afspraak hebben. Tot nu toe is het 1x niet voorgekomen dat 'ie niet afbelde. M'n moeder zei om 18.00uur nog toen ik haar aan de telefoon had; 'Hij komt wel, heeft nog niet afgebelt'. Om 18.30 uur gaat de telefoon. Ja hoor! Je raad het al. Met de meest slappe smoes.. 'Ik heb de papieren van de belasting niet.' Ik was hier op voorbereik en zei dat dit niet hoefde, ik heb een DigiD, dus kan gewoon via internet. Zegt 'ie; 'Ohw.. Kan het dan toch misschien morgen, want ik wil naar huis'. Nouja.. Prima. Moet toch worden ingevuld en alleen kunnen we het niet. Vraagt 'ie of het morgen kan, om 19.00uur. Nee, dat gaat niet. Manlief moet om half 8 ergens zijn. Of 'ie dat niet kon verzetten? Nee.. Dat kan dus niet! Nu komt 'ie morgen om 21.00uur.. :x Ik ben zo geirriteerd !!! Sorry..
Die vriendin van mij, die nu met IUI bezig is, vertelde me ook dat haar gyn tegen haar had gezegd: "voor zover we kunnen zien is bij jullie alles in orde, maar ik zal je heel eerlijk zeggen: het hele bevruchtingsproces is zo complex, de medische wetenschap van tegenwoordig kent eigenlijk nog maar het topje van de ijsberg. Dus ik kan je niet garanderen dat er niks mis is, er is alleen niks mis wat we nú kunnen zien" Misschien niet zo tof om te horen, maar tenminste wél eerlijk. Dus ik snap helemaal wat je bedoelt: afwezigheid van bewijs is geen bewijs van afwezigheid. Aan de andere kant: als alle "basisdingen" goed zijn heb je statistisch gezien gewoon een hele goeie kans spontaan zwanger te raken... maar ja, ik snap ook dat je aan statistieken geen reet hebt als je weeeeeer eens ongesteld wordt Meis, ik kan alleen maar zeggen, hou hoop!
@Neel: wat een sukkel, die belastingman! Fijn ook, zo'n doorzichtig smoesje. Maar iig wel fijn dat jullie straks geen 200 in de maand gaan mislopen... dat is nogal een bedrag.
en @hier: ook even *klaagmodus aan*: heb het gevoel alsof mn hele bekken uit elkaar valt! :/ Zolang ik zit, stilsta of lig heb ik geen centje pijn, maar iedere beweging is aaaaauuuuwww. Hoop dat alles een beetje losser is gaan zitten en dat het gewoon in een nieuwe positie moet settelen, of dat oebie aan het indalen is, en niet dat ik hier nog 7 weken mee rond moet lopen... *klaagmodus uit*
@MamaC: Meid,ik noemde het alleen 'gefixeerd' omdat jij dat gisteren zelf zo noemde,ik wilde niet zeggen dat ik vind dat jij gefixeerd bent op het zwanger worden hoor lieverd! (snap je het nog? ik krijg het niet anders uitgelegd) @Neeltje: Wat een oetlul zeg,die belastingdokus! Ik haat mensen die altijd maar afspraken afzeggen..pff. Idd lekker dat je vanaf volgende maand dan die 200 euro er bij krijgt,het is zeker de moeite! @fafa: Ow jee,dat is ff vervelend. Is het geen BI? Beterschap ermee meid. @Hier: Ik heb net eens ff ons allereerste topic (NOD rond 16 April) opgezocht,echt zo grappig om te lezen allemaal en als je ziet hoeveel meiden er zijn afgevallen in de tussentijd! Waren we blijkbaar toch niet leuk genoeg.. p.s. MamaC: mag ik nog een keer de website van je webwinkeltje via de pb alsjeblieft?
Heey meiden! @MamaC: Meid heel begrijpelijk dat je je nu zo voelt, maar ik weet zeker dat jullie tijd (en ik duim heel hard dat dat heeeeeeeeeeeeel erg snel is) zal komen. @Neel: Meissie doe lekker rustig aan en misschien dat jij morgen die belastingman kan afbellen omdat je of net bevallen bent of net bezig! @fafa: Misschien een optie om het een keer na te laten kijken door een fysio? Ik hoop voor je dat je er niet te lang last van hebt. @Vlinder: Wauw SUPER dat jullie het nu van de daken kunnen afschreeuwen! Veel plezier met alle voorpret! @Pluis: Wanneer heb je de uitslag van je bloed? Enne wij hebben heel slecht gegeten. 2 hotdogs bij de IKEA en nog een lekkere burger van de Mac! @hier: Vanavond dus bij de Ikea geweest. Leuk een nieuw tafeltje met een stoeltje voor Noukie gehaald waar ze lekker aan kan spelen, 2 bakken voor op haar kamertje waar ze dr speelgoed in kan doen, misschien blijft t dan eindelijk een beetje netjes! Een lamp voor de babykamer! Ook had ik via MP een kinderwagen gevonden en die hebben we vanavond opgehaald in Best. Hadden dus lekker alles gecombineerd. De maxi-cosi hebben we ook al gehad van s-zus en nu moet t effe rustig blijven qua spulletjes aangezien manlief nog op t kamertje aan de gang moet en we echt geen ruimte hebben om alles te stallen! Enne nog een nieuwtje...we hebben een naam! Maar daar moeten jullie nog een kleine 20 weken op wachten! Liefs, DD
@ Neel: Oohh, wat irritant zeg, zo'n ontzettende afzeggert!! Bah! @ fafa: Heel helder, als je het op die manier te horen krijgt idd. Want zo is het ook. Ik ben de laatste tijd zoveel aan het nadenken over de kansen en statistieken die we mee hebben gekregen. Maar heel irritant, want het zegt alsnog helemaal niks. Dus daar probeer ik ook maar niet teveel bij stil te staan. Wat vervelend dat je zoveel pijn hebt!! Ik hoop ook niet voor je dat je daar nog 7 weken mee moet lopen.. @ Pluis: Oh meis, sorry als het zo overkwam, zo bedoelde ik het ook niet hoor! Ik ging gewoon zelf even over dat woord nadenken, en daar kwam weer een heel verhaal aan vast. Hihi, ik ben ook wel eens gaan terugzoeken naar ons eerste topic. Ik vind het echt grappig om te lezen en leuk om te zien welke diehards er zijn gebleven Ik ga je PB-en! @ DD: Dank je wel meis! Spannend dat jullie al een naam hebben, ik ben benieuwd! En toch een meid dus he
@neeltje nou ook fijn dan.....kennen jullie niemand anders die dit voortaan kan doen, als hij iedere keer afgezegd? @mama ik begrijp je gevoelens wel, allleen heb ik deze ook niet zo sterk dan jij. Maar dat neemt jou gevoel niet weg. ik kan je alleen een hele dikke knuffel geven! welke onderzoeken heb jij eigenlijk gehad bij de gyn? @ fafa ia het idd geen bi? toch maar even na laten kijken als ik jou was.... @dd oh leuk een naam!! en nou moeten wij nog nog zolang wachten op de naam hoezo heb je een nieuwe wagen moeten kopen? had je die van je andere dochter verkocht?
Nee die was van mijn broer en die heb ik vorig jaar terug gegeven, was trouwens ook een verschrikking dat ding. We hebben nu een 3 wieler die lekker klein ingeklapt kan worden. Zal morgen wel een foto maken! Liefs, DD
@pluis en sasje: ik hoop inderdaad geen BI... maar misschien heb ik simpelweg wel wat overbelast. Heb namelijk vanmiddag de 100 meter sprint gedaan om een tram te halen. (wellicht niet zo heel slim met 7,5 maand zwangerschap ) Toen nergens last van, maar twee uur later opeens wel. Dus even kijken wat een goeie nachtrust doet. @DD: wat fijn dat jullie nu al uit de naam zijn! Was het een naam die de vorige keer ook al op de shortlist stond of een helemaal nieuwe? @Pluis... ow leuk idee... die oude berichtjes lezen, ga ik ook even doen
Goeie morgen! @fafa: Ja hij stond al wel op het lijstje. We hadden eerst een andere naam, maar toen ik deze voorstelde aan manlief was hij meteen om. Dus weer een zorg minder. @Neel: En meid hoe gaat het deze morgen? Beter geslapen of ben je ondertussen al bevallen? @hier: Vroeg ochtendje. Nouk was al om 7 uur wakker... Gisteravond lag ik op bed en had toevallig mn hand op mn buik en ineens voelde ik heel duidelijk onze kleine meid van buitenaf. Manlief voelde het nog niet, maar denk dat het niet lang meer zal duren. Liefs, DD
goedemorgen, @dd vind je je buik zelf niet mooi of vind je de foto niet mooi? ik vind je buik wel mooi hoor @neel hoe gaat ie daar? @fafa oh oke haha zie je al rennen zeg moet je ook niet doen!!!! hopelijk gaat het vandaag wat beter anders toch maar ff bellen hoor!!
@fafa; Wat naar van je bekken! Zou het misschien kunnen dat je bekken instabiliteit hebt? En niet meer rennen! @Pluis; Ik ben nu wel benieuwd.. Ga zo ook eens neuzen in ons oude topic @DD; Wat flauw dat je de naam niet wilt zeggen! Fijn dat jullie al wat spulletjes in huis hebben! En wat groeit je buikje goed! @hier; Wel wat beter geslapen.. Driekes zit nog steeds binnen.. De flauwerd
driekes je bent idd erg flauw hoor!! wij zitten hier allemaal te wachten op jou naam en hoe je eruit gaat zien!!! kom op!!!!