charlottes angels deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door AnnekeLoes, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Charlottesangels-nodlijst

Zwanger:
    Neeltje1986 (uitgerekend: 25 januari 2011)

michele25 (uitgerekend: 31 januari 2011)
    fafa (uitgerekend: 23 februari 2011)

Isra (uitgerekend: 23 april 2011)
    Duveldraakje22 (uitgerekend: 27 mei 2011)
    Fioon (uitgerekend: 5 juni 2011)

Vlinder3: 6 september start 1e IVF, 23 september Escape IUI!

NOD:
    9 oktober: Pluis
    13 oktober: miracle of love
    16 oktober: AnnekeLoes
    6 november: Corine26, MamaCharlotte
    11 november: Ukkepukkie
    Datumloos: xVlindertje, tricia82

M'n nieuwe NOD erop gezet, gelijk met Corine op 6 november :D (uitgegaan van 25 dagen, kan nog veranderen na eisprong)

2. fafa

fafa Niet meer actief

lol @ dikke en blije rups :D

als je uitgekeken bent op deze combi'tjes moet je eens op babytijd.com gaan kijken: heb je veel meer opties.

en sterkte met je pijnen meis :(

3. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    @annekeloes, heb t nog niet gehoord, dat kan nog niet, volgede keer ws wel, maar wel gezien, knipperlichtje :)

@mamaC, BAAAAAAALEN !!! sterkte met de buikpijn *knuf*

@fafa, die banners zijn wel leuk, maar de telling is zo irritant.....

@ohja, vandaag afspraak bij gyn afgezegd :D

4. fafa

fafa Niet meer actief

owja... die banners rekenen niet naar je NOD maar naar je volgende ovulatie, was het niet?

5. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ banners: Ik vind die op Babytijd ook niet zo geweldig eerlijk gezegd. Ik vind die van Lilypie altijd wel schattig. Het leukste zou zijn als ik er zelf eentje kon maken, die ook mooi bij m'n plaatje kleurt ;) *mieren**kers ftw!!* Maar het punt is dat ik zo gewend ben aan deze, en deze vind ik ook lekkerder met tellen. Dus ik laat het maar gewoon zo, ik hou niet zo van verandering ;) Zo af en toe een ander achtergrondje is oke, maar het principe blijft hetzelfde, heerlijk!

En nu kijk ik er extra naar uit om straks een zwangerschapsbanner aan te mogen maken ;) Daarbij is veel meer keus! :D

6. Corine26

Corine26 Actief lid

10 mrt 2010
    279
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo daar ben ik weer even:)

MamaC: Getsie meis, wat vervelend zeg!! En dan gelijk weer zo heftig. Wel heel raar van die testen. Ik zag ook echt een streepje. Heb helaas alleen geen ervaring met die testen. Sterkte met de pijn...kruip lekker tegen je mannetje aan met een lekker kruik...en probeer even lekker te slapen. *knuf*

@Fioon: Super fijn om horen dat je het hartje heb gehoord. Ow lijkt mij zo bijzonder *zwijmel*

@MoL: Hoe gaat het nu met je mannetje? Fijn dat de operatie geslaagd is. Is toch altijd maar weer afwachten!!
    Thanks voor je lieve woorden.

Iemand nog iets van Pluis gehoord?

@rest: sorry meiden heb alles wel gelezen, maar niet onthouden. Ben zo moe van het werken en ga zo lekker me bedje opzoeken, morgen weer vroege dienst tot 17.00

Ik wens jullie allemaal een fijne nachtrust. Slaap lekker lieverds........

7. fafa

fafa Niet meer actief

ik duik er ook in. Morgen vroeg op om anderhalf uur heen en anderhalf uur terug te rijden naar f*cking almere om daar 10 minuten een locatie te bekijken met mevrouw b. itch (ja de ruzie is officieel over, maar ik heb er nog steeds zoooooooo geen zin in om haar te zien *zucht*)

en ik ben ook wel benieuwd naar Pluis... of de ongi echt heeft doorgezet (hoop hoop hoop van niet)

8. AnnekeLoes

AnnekeLoes Actief lid

10 apr 2010
    369
    0
    0
    Ik ga ook slapen............ tot morgen

9. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    Ik ga ook slapen ! Truste meiden :)

10. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Goedenavond!

@Fioontje: Geweldig dat je het hartje hebt gehoord meid! Nu kun je echt lekker gaan genieten.:)

@MamaC: Balen dat je weer ongesteld bent geworden en helemaal balen van de pijn..jakkes! Rustig aan doen:)

@Neeltje: Aah meid toch! Het is ook niet niks he lieverd wat er allemaal gebeurd. Je was best snel zwanger en nu ga je ook nog eens verhuizen..allemaal veranderingen en drukte. Knuffel voor jou!

@Roske: Lief dat je bij ons blijft kletsen om te supporteren! Hoe is het met je wielen van St. Katrien ofzoiets?

@Miracle: Gelukkig is de operatie goed gegaan! Hopelijk is hij snel weer opgeknapt! Beterschap ermee:)

@fafa: Oooh gezellig met Miss B. Itch op stap!;) Succes!:D

@Duveldraakje: Heerlijk hoor,zo'n middagje alleen!

@Corine: Werk ze morgen! Hoe voel je je nu meid?

@XVlindertje: Pfff,wat kl*te dat die ovu-testen maar niet positief worden!:x Hopelijk snel een knallertje meid!

@AnnekeLoes: Spannend meid,wanneer ga je testen?

@Ukkepukkie: Hoe is het met jou?

@Hier: Zoals jullie kunnen zien aan mijn banner ben ik ongesteld geworden. Ik had de hoop vanmorgen al opgegeven en ben er niet echt meer mee bezig geweest. Vanavond met afvegen zat er helderrood bloed aan het papier. Aan de ene kant jammer,aan de andere kant een bevestiging dat ik een eisprong heb gehad! Toch wel erg fijn om te weten. Ik baal wel aardig van die onregelmatigheid in mijn cyclussen,heb dus maar weer gegokt op 33 dagen voor de volgende ronde;). Die testen van Kruidvat vind ik echt kut hoor. Toch 3 keer een streepje gehad en die van vanmorgen is echt weer bizar opgedroogd. Nee,voor mij denk ik geen Kruidvat meer..

11. miracle of love

miracle of love Bekend lid

17 apr 2010
    679
    0
    16
    Een hele goede morgen, daar ben ik weer!! :D:D

@fioon: Wat fijn dat je het hartje van je kindje gezien hebt, spannend over twee weken mag je het horen..Leuk, Leuk!!

@fafa: veel succes vandaag met je uitstapje met Miss. B*itch..Lijkt me vervelend en tandenknarsend om met iemand weg te moeten die je niet mag..!!

@Pluis: Meis ik vind de kv testen idd ook stom doen hoor, je hoort het de laatste tijd zo vaak dat die vals positief aangeeft..Vind dat echt geen stijl van die stomme testen!! Komt goed meis.

@Mmamc: Bah jij ook ongi en ook in de maling genomen door een test..!! Vind het ook super rot voor je dat je nu van die vreselijke buikpijn hebt..Doe rustig aan!!

@Neel: Je moet goed rustig aan doen hoor!! Ook al moet je verhuizen!! Fijn trouwens dat het ruisje iets minder is geworden zijn namelijk toch altijd enge dingen!! Werkt de inhallator een beetje??

@xvlinder: Jeetje meid waarom worden die stomme testen van jou nou niet duidelijker?!?! Misschien een idee voor jou om de volgende ronde (als dat natuurlijk nodig is) te gaan tempen??

@Roske: ik snap dat het bij jou in je hoofd idd allemaal rustiger is nu je niet meer de hele dag bezig bent met tempen, ovu-testen en signalen..Ben het ook een beetje zattig hoor!! Fijn dat we wel onze eigen angel supporter hebben!! :):):)

@annekeloes: Meis wanneer ga je testen heb je al klachtjes of speciale gedachten??

@de rest (DD,wjb,corine, ukkepuk): knuf voor jullie!!

@hier: :):):) ik heb de testgeboden overtreden :):):) Mijn cycylus schommelt tussen de 24 en 30 dagen. Meestal dag 25/26. Dus heb getest nou negatiever kan gewoon niet!!! Ik weet gewoon zeker dat ik ongesteld ga worden, voel dat gewoon. Dus heb iig mijn oude dokter gebeld en verzocht de hele janboel naar mijn nieuwe dokter te sturen en dan ga ik volgende week een afspraak maken bij mijn nieuwe ha, want ga naar ronde 12 en nog steeds niets..!!! :x
    Ben er eigenlijk een beetje verdrietig van, maar dat zijn ook de ongi hormonen die er aan gaan komen!! Knuf vanaf hier

12. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Goeie morgen!

@MamaC en Pluis: He bah, had zo'n goeie hoop voor jullie. Ik ga een kaarsje voor jullie opsteken!

@MoL: Een nega test wil helemaal nog niks zeggen, ik blijf hoop houden!

@fafa: Sterkte vandaag!

@xVlinder: Meid ik hoop echt dat je wel een ei hebt, maar dat de testen het gewoon niet aangeven is wel erg vreemd.

@MamaC: Grappig dat je aanstaande zo met je mee doet. Die van mij kan af en toe ook wel lief doen, maar momenteel erger ik me meer dan anders (hormonen he).

@de rest: Mn hoofd wil weer niet mee.

@hier: Vanochtend echt zooooo kl*te opgestaan. Had gigantisch last van krampen en het leek ook net of ik "bloedde" zo'n gevoel. Gelukkig was er niks aan de hand, maar mijn emoties slingerde even heerlijk op en neer. De krampen zijn nu gelukkig wel minder geworden, maar ik voel me nog steeds niet helemaal mezelf. Denk dat ik toch echt last heb van ochtendmisselijkheid...had de hoop dat het niet langs zou komen, maar helaas. Ach ja, zo weet ik tenminste zeker dat ik zwanger ben. Ga nu even relaxt liggen op de bank en straks weer Noukie ophalen.

Liefs,
    DD

13. wjb

wjb Bekend lid

12 apr 2010
    650
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag meiden goedemorgen,

@mol beterschap met je mannetje en gelukkig
    is de operatie wel geslaagd! Knuff voor jou

@ onze suportster gelukkig een rust gevoel
    bij je. Hoe gaat het eigenlijk met je verbouwing?

@ fioontje yeah een hartje! Gefeliciteerd nogmaals

@fafa veel plezier met mevr. B. Itch en misschien worden
    jullie wel vriendinnen? ( zeggen ze toch) haha

@ ukkepukkie hoe is het bij jou?

@ pluis wat jammer weer ongi! Maar mag ik
    vragen waarom je zo zeker bent van een eisprong?
    Dikke knuff voor jou

@ MC hè bah vervelend meis weer rood en die
    *** buikpijn dikke knuf voor jou!

@ dd en Neeltje dikke knuff ook voor jullie
    voor alle emoties

@ Anneke Loes wanner ga je testen we moeten toch
    een beetje roze deze maand

@ hier nog steeds niet ongesteld? Vandaag gaat jen bij
    een vriendinnetje spelen dus lekker dagje voor mezelf
    maar moet nog zoveel doen en er komt niks
    uit me handen pffff.

@

14. wjb

wjb Bekend lid

12 apr 2010
    650
    0
    0
    NULL
    NULL
    #314 wjb, 13 okt 2010
    Laatst bewerkt: 13 okt 2010
    @ xvlindertje vergeet jou helemaal
    wat vervelend dat er nog steeds
    geen eitje is. Misschien is die wel
    ongemerkt geweest? Sterkte en knuff
    voor jou

@ ik ben geloof ik echt in de knuffel
    mood!

Voor jou ook een knuff corine en iedereen die ik
    hier vergeten ben

15. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Hallo!

Even snel een berichtje want ik ga zo boodschappen doen met m'n moeder.

@Miracle: Even een hele dikke knuffel voor jou meid! Ik kan me voorstellen dat je er een beetje moedeloos van wordt. Kop op hoor lieverd,voor jullie komt er ook heus een wondertje..misschien hebben jullie alleen een beetje hulp nodig.:)

@Fioon: Ow sorry,jullie hebben het hartje gezien en niet gehoord. Oeps! Wat heerlijk dat je de gyneacoloog af hebt kunnen bellen

@wjb: Geniet van je vrije middag!

@Hier: Ongesteldheid blijft zo weinig..ik zou zo blij zijn als ik eens flink leeg zou lopen,nu blijf ik zo onzeker of ik iets mankeer:(

16. AnnekeLoes

AnnekeLoes Actief lid

10 apr 2010
    369
    0
    0
    Hoi hoi,

Hier druk druk aan de klus en de poets ja je moet wat op je vrije dag he!!( baal baal) maar straks genieten van mijn schone huis!!!

klachten zijn wat weg......... mmm vaag??

17. AnnekeLoes

AnnekeLoes Actief lid

10 apr 2010
    369
    0
    0
    Hee dames,

Zoals jullie aan mijn banner zien is mijn ongi doorgebroken !!!
    Ik snap er geen biet van............. Heb niet eens het ongi gevoel, geen buikpijn niks........
    En mijn eitje was voor mijn gevoel later????
    En mijn ongi sorrij voor onsmakelijke details ziet er helderrood dun slijmerig vooral slijmerig eruit niet eerder voor mijn gevoel zo gehad.......... vaaaag!!

Maar verdrietig dus......
    Misschien deze maand ovutestjes gebruiken, welke kan ik beste gebruiken?? We hebben al wel besloten per volgende maand naar huisarts te gaan zijn nu al bijna jaar van pil af en dit word rond 9.
    Heb het gevoel dat het ons niet gegund word, niet aan ons besteed is.......

18. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ Corine: Ach, ik geloofde die test toch niet, maar ik denk niet dat ik ze nog koop ;) Thanks lieverd! Heb je lekker gewerkt vandaag?

@ fafa: Hoe was met het mevrouw B. Itch vandaag? (krijg er jeuk van ;))

@ Pluis: Ahh meis, wat onwijs jammer! Zijn we samen ongi! :(
    Ik zou alleen de KV-testjes niet meteen afschrijven. Als ik jouw klachtjes mag geloven heeft de KV ook zeker niet gelogen (3x!) en de kans is groot dat er toch eventjes wat heeft gezeten meis, maar dat het toch is misgegaan. Hou hoop!
    Ik ben inmiddels ook weer terug naar de KV-testjes, want ik heb nu ook weer met mn eigen ogen gezien dat ze echt wit kunnen zijn en blijven! ;) Maar ze kunnen soms inderdaad heel raar opdrogen, en daarom moet je ze ook echt niet meer bekijken na een paar uur.

@ Mol: Nee hoor, niet in de maling genomen door die test. Die test was gewoon raar! :p Wat ontzettend balen dat je test nega was meis! Goed dat je de dokter hebt gebeld, weet hoe het voelt en het is fijn als er even wat mee gedaan wordt!

@ DD: Superlief dat je een kaarsje voor ons brandt :) Is jouw dag al wat minder kl*te inmiddels?

@ wjb: Thanks meis! Hoest nu met jou? Nog niet ongi? Welke dag zit je nu?

@ AnnekeLoes: Wat balen meis!! Kruip je gezellig met Pluis en mij op het bloedbankje (gatver ;))?
    Maar jullie zijn toch nog geen jaar aan het klussen? Het is jullie ook zeker gegund meis, zo moet je niet denken! Het wachten is gewoon soms erg kl*te, maar het hoort er helaas bij..
    Wat betreft ovulatietestjes: wel slim als je dat gaat doen. Ik vind Sensitest erg fijn!

19. fafa

fafa Niet meer actief

ook even snel een reactie, want ben bij mn mede-tantrixorganisator/vriendinnetje, dus niet zo gezellig als ik uitgebreid ga forumen ;)

lol @ jeuk (ja, ik krijg ook af en toe jeuk van dr) en bloedbankje (inderdaad gatver! :D) van MC

Meeting met mrs B.Itch viel alles mee, gelukkig. Positief gevoel aan over gehouden.

En @ Pluis: ik denk ook dat die kv-testjes niet vals positief zijn geweest hoor. Met al die klachtjes (al betekent dat ook niet altijd wat) en opeens een langere cyclus... het gebeurt zo vaak dat een eitje wel bevrucht is maar het al snel fout gaat :(
    maar dat betekent wel dat je in ieder geval bevrucht kunt worden.

20. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    Geen idee, of m'n eisprong is gewoon weer heeeel laat ! :(
    Maar tempen wordt een beetje een gedoe, omdat ik onregelmatig werk :$

* Is het bij het tempen zo ; dat je dat echt alleen rectaal moet doen of.... *

Deel Deze Pagina