@ hier: Nog geen eipijn, gisteren nog geen streepje te zien. Mijn testjes zijn momenteel op, dus ik duim dat de post zijn best doet. Als ik weer testjes heb kan ik daarmee de pijn iig aan zien komen.. en dan kan ik een beetje weekendplannen gaan maken.. Vriendlief wilde vanavond borrelen in Den Haag en morgen de hele dag naar de dierentuin, maar dat zie ik dan echt niet zo zitten.
@ sasje: Ik zou het bij het inleveren meteen even vragen of je dan kan bellen, voor de zekerheid. @ Neel: Zie bovenstaand berichtje van mij.. Een klusdip is stom!! Elke maand weer aantreden.. Pff! Zo vermoeiend! Maar ja, het is voor een goed doel he. En als ik op mijn zin af ga, dan raak ik nooit zwanger.. Ik ben niet zo makkelijk, meestal.. Wat heerlijk dat je straks even het huis uit gaat meid! Doe maar voorzichtig
Hopelijk werkt de post een beetje mee! Ze verwachten morgen ook niet echt lekker weer, regen.. Dus dan is het niet zo erg dat je niet naar de dierentuin wil, toch? (positief blijven he..)
Nee, precies. Ik vind het ook geen wereldramp gelukkig, ik kom er wel overheen Ik lig dan liever de hele dag lekker in bed, haha! En als we er even uit willen kunnen we altijd nog even de stad inlopen. Dan kunnen we iig ook gauw weer naar huis, mocht ik veel last krijgen.
De hele dag in bed.. Ohh.. Heerlijk! Ik kan dat nooit Dan lig ik in bed te bedenken wat ik allemaal nog moet poetsen etc.. *mafkees*.. De stad in gaan is net zo leuk toch, en idd.. Je kan naar huis wanneer je veel pijn krijgt!
Nee, ik kan dat eigenlijk ook niet hoor, de hele dag in bed Op een gegeven moment moet ik toch IETS gaan doen, al is het maar douchen.. Dus dat herken ik wel! Maar ongeveer 1x per jaar heb ik wel eens zo'n dag dat het me niets boeit
Goedemorgen! @Neeltje: Driekes maakt het wel spannend zeg! Fijn dat je voor vanavond een pilletje krijgt zodat je lekker kunt slapen vannacht. Veel plezier vandaag met shoppen! @MamaC: Hopelijk heb je de testjes snel binnen meis! Wel vervelend dat je altijd zoveel pijn hebt met je eisprong,eigenlijk niet normaal dat je daar rekening mee moet houden in je planning. @fafa: Leuk hoor,een insecten-mobile! Ik ben benieuwd! Gelukkig heb je al wat minder pijn,nu rustig aan doen he meid! @Fioon: Ik heb de foto's gezien op Hyves,het wordt echt leuk zeg! @Sasje: Succes vandaag meid,hopelijk krijg je de uitslag al! @Hier: Ik heb de uitslag: ik heb geen chlamydia en ben ook niet zwanger maar dat wisten we al. Ik maakte me ook meer druk om die soa-test dan om de hcg-test. De huisarts wil nu eerst het zaad van mijn vriend laten nakijken zodat we weten welk traject we moeten gaan volgen. Straks dus het formulier en een potje ophalen en dan moeten we even naar het ziekenhuis bellen wanneer we het in kunnen leveren. Spannend! Als het zaad in orde is stuurt ze mij door naar de gyneacoloog voor verder onderzoek. Ze vond dat we al wel lang genoeg (zonder resultaat) bezig zijn. Wat een top huisarts! Ow ja,wat betreft de menstruatie die uitblijft: ze zei dat het altijd een keertje kan gebeuren dat je een maandje overslaat en verwacht dat ik de volgende cyclus gewoon netjes ongesteld word. Nu heb ik alleen geen flauw benul wanneer ik dan een eisprong zou kunnen hebben dus dat wordt nog leuk
@Pluis; had liever gelezen dat je HCG aanmaakte Maar! Wel fijn dat de huisarts nu direct actief mee denkt! Erg fijn!! Dat is wel weer goed nieuws, toch!? @MamaC; Misschien moet ik ook zo'n regel hier in stellen.. 1x per jaar moet mama een-in-bed-blijf-dag- hebben
@ Pluis: Wat fijn dat je iig geen chlamydia hebt meid, wel jammer dat je niet zwanger bent En helemaal top dat die HA zo relaxed is en dat jullie meteen doorgestuurd worden. Spannend, het balletje gaat nu ook rollen voor jullie! @ Neel: Haha, wie weet vind je het heerlijk
Goeie morgen! @Pluis: Wauw wat heb jij een fijne HA. Hopelijk komt er wel iets positiefs uit. Enne ik heb geen borderline, maar mijn zus. Met de cursus leren we hoe we met haar om moeten gaan zodat het "borderline-gedrag" niet gestimuleerd wordt. @MamaC: Ik hoop echt dat de post meewerkt meid. Hoe vaak test je nu per dag? @Neel: Ah Driekes zit nog "lekker" binnen. Fijn dat je straks effe het huis uit kunt! Doe lekker rustig aan meid! @fafa: Fijn dat de pijn al wat minder is. Hopelijk wordt t niet weer erger! @Sasje: Suc-6 vandaag! @Fioon: Ik ga zo eens even kijken op hyves! @hier: Net heerlijk uitgeslapen tot 10 uur. Anouk was ook pas rond 8:30 wakker, dus een lekker relaxed dagje vandaag. Zit eraan te denken om toch nog een kleinigheidje voor manlief te kopen, maar dan moet ik dus stiekem even naar de winkel. Weet niet hoe ik dat voor elkaar krijg als hij nu thuis is...iemand een idee? Liefs, DD
Hmm.. Woont er een vriendin bij je in de buurt? Kun je daar 'een kopje koffie' gaan drinken.. Fijn dat je lekker hebt uitgeslapen !!
@ Neel: Haha @ DD: Ik test gewoon 1x per dag. Voor mn gevoel was ik deze ronde laat begonnen (dag 10), ik had nog maar 4 testjes. Ook met het idee dat ik dat wel zou redden.. Wat heerlijk dat je zo uitgeslapen hebt!
Nee hij heeft nu nog vakantie, dus hij is thuis. A.s. zondag zijn we 2 jaar getrouwd en ik wil iets kleins geven, weet nog helemaal niet wat, maar goed!
Ah oke. Iets kleins is makkelijk te verstoppen sowieso, dat scheelt. Alleen nog een smoes om weg te gaan ook zeker? Die van Neel was best oke Maar ga je nooit gewoon even naar de stad? Daar zou mijn vriend iig niks achterzoeken, dat doe ik vaker En wat.. Tja.. Ik ga er even over denken!
Nou manlief heeft net al toegegeven dat hij ook iets heeft gekocht (en ik maar denken dat hij er niet aan dacht ), dus ik ga dadelijk gewoon effe naar de winkel! Scheelt weer geheimzinnig gedoe!
whaha dd grappig dus hij zei al meteen van ja ja jij gaat iets anders doen? hoezo jullie kennen elkaar goed! @mama een hele dag in bed liggen..das allang geleden eerder toen we beiden nog thuis woonden bij ouders dan konden we wel zulke dagen houden, maar nu niet meer haha! @ pluis fijn meid dat je geen soa hebt! balen dat je niet zwanger bent, maar wel fijn dat voor jullie nu ook het balletje gaat rollen! toch een voordeel om bij een vrouwelijke arts te gaan die begrijpen dat denk ik sneller dan een man haha! @Hier nog potje is ingeleverd. ver 5 dgn pas uitslag maar ik kon wel straks aan de gyn. vragen om te bellen naar het lab. want dan konden ze haar wel al de uitslag geven, dus we zullen zien! ik ga me zo eerst maar eens douchen en me omkleden, zodat ik wat langs aan heb