@DD; Fijn dat je nu niet stiekem hoeft te doen! Wat is het geworden?? @Sasje; Succes in het ziekenhuis!!
Maareh ben jij nog effe lekker t huis uit geweest? En ging dat een beetje? @Sasje: Hoe was t in het ZH? Liefs, DD
@DD; Ah das een mooi cadeautje!! We zijn er even uit geweest, het ging wel.. Was wel blij toen ik weer thuis was! Mannetje is nu werken en misschien gaan we na het eten nog even naar de praxis.. Maar kijken wel even hoe ik me dan voel. Heb vandaag echt een off-day.. Kan om alles janken (dankzij het UWV en de huisarts, maar ga nu niet zeuren/klagen ) Hoe is het eigenlijk met je hoofdpijn??
Op zich al een lange tijd niet echt meer last van gehad. Hopelijk blijft t ook zo. Ah UWV is weer lekker bezig, kan er ook letterlijk gek van worden. Hoe zit t nu met je geld? Krijg je dat nou gewoon gestort of zijn ze moeilijk aan t doen over de "werkgever"? Liefs, DD
Wat fijn dat je er geen last van hebt! Ik duim dat het weg blijft Het 'werkgever' probleem is opgelost. Ze zouden het met spoed overmaken, zodat het vandaag op m'n rekening stond. Vanmiddag maar eens gebeld, want had er geen vertrouwen in. En terecht blijkbaar. De eerste die ik aan de lijn kreeg zei dat er idd een spoedbetaling gedaan zou worden, de 2e (iemand die de betaling gedaan heeft) wist niks van een spoedbetaling af. Dus met een beetje geluk is het er maandag/dinsdag. Nou ik mag het hopen, wordt onderhand chagerijnig ervan.. Dit was even de korte versie
@ sasje: Kon je vandaag gelijk al komen bij de gyn? Hoe was het? @ DD: Mooi dat het gelukt is! En leuk, een horloge! Is het een mooie geworden? Ik heb mijn ventje vorig jaar een Fossil kado gedaan Die heb ik zelf ook, erg leuk zijn die! @ Neel: Goed dat je er toch even uit bent geweest, ondanks dat je zo'n offday hebt.. Dikke knuf voor jou!!
@ hier: Gelukkig kreeg ik vandaag mijn ovulatietestjes binnen met de post!! *fjiew* Ik heb er gelijk een gedaan en daar was eindelijk een donkerder streepje op te zien (maar niet positief). Heb er net ook nog eentje gedaan, en die lijkt al lichter.. Daarnaast worden de eipijnen (die ik al een week licht heb) ook erger, dus ik gok dat ie nu toch gauw zal springen. Zou ik dus echt mijn piek al gemist hebben dan? Wat duur dat ding dan belachelijk kort, vreemd! Goed, door die pijn ga ik dus vanavond ook niet meer weg.. Beetje jammer. Ik heb vriendlief gezegd dat ie maar bijtijds thuis moet zijn..
Joehoe mc! Gelukkig zijn ze op tijd. En dikke knuff alvast voor je pijn! En sasje hoe was het? Vreemd xvlindertje dat bloedverlies misschien idd even bellen. Fioontje wil ook wel de muurschildering zien weer. Fafa gelukkig was het geen bi en nu niet meer rennen hè gekkie! Beperk je maar op je fröbelen hihi wel leuk trouwens! Handbalster geweldig op die roze wolk geniet ervan ! Pluis wat leuk kijken voor huisjes zeg en is weer een leuke bijkomstigheid dat jullie meer kunnen dan je dacht hoe is het voor de rest met je? Neeltje wow wat een buik zeg en ik roep driekes ook. Kom driekes luisteren hè naar mama! Dd mooie wagen hoor hoe is het nu met je? Hier ben vandaag naar de gyn geweest . En de stappen besproken als ik nu ongi wordt moet ik bellen en dan een afspraak maken voor een hsg. Die ronde mag ik niet zwanger raken( net of ik dat wordt). En die cyclus erop puregon spuiten en iui dus dat wordt spannend . Sorry dat ik niet steeds reageer maar lees wel mee hoor.
Pluis lees net hoe het gaat. Wat goed dat jullie nu ook verder kunnen in de mmm en ook dat je geen chlamydia hebt.
@ wjb: Fijn dat er weer iets vooruitgang in de zaken zit meid! Spannend dat je ook voor een HSG moet. Vind het wel vreemd dat je die ronde niet zwanger mag worden, dat hadden ze tegen mij niet gezegd.. Ga je de ronde daarna dus gelijk met IUI beginnen? Spannend!!!
hey meiden, mama ik moest vandaag idd op afspraak kome bij de feriliteitsarts ja. het zaad van vriend is perfect. je moet min 20 miljoen hebben en hij had er 45. dus genoeg zwemmers. de snelheid was ook goed! bij mij hebben ze vandaag bloed afgenomen om testeron enz te checken en hep b en hiv en soa's. woensdag moet ik weer naar het zh dan krijg ik een echo, dit zal ik om de dag gaan krijgen vanaf woensdag zodat we kunnen volgen of ik een eisprong heb. mocht mijn ei bijna springen dan krijgen we ook meteen een samenlevingstest. dus het balletje rolt!!!! we zullen zien wat het ons gaat brengen. @wjb spannend meid!!
btw ik moet ook per direct stoppen met tempe..want dit had geen zin als je onregelmatig ongi bent zei ze!! en ik moest lekker genieten van mijn nachtrust
Sorry meiden dat ik jullie een beetje verwaarloos, maar ben zo ontzettend druk met Studio Klik dat ik iedere avond druk bezig ben met nabewerken van mijn fotos. Had ook een grote opdracht liggen waarbij ik het e.e.a. moest ontwerpen, erg leuk maar er gaat natuurlijk heel veel tijd in zitten. Morgen heb ik een afspraak met deze klant, dus dan weer wat rustiger (denk ik) Pluis wat een super fijne huisarts zeg, fijn dat ze gelijk werk maakt van jullie. DD wat leuk zondag 2 jaar getrouwd, heb je al iets leuks bedacht?? Neeltje wat vervelend zeg dat het uwv niet echt mee werkt. WJB oh voor jou staat er ook een spannende tijd te wachten zeg, nou meid ik hoop snel met een postief resultaat. Sasje fijn dat het balletje bij jullie nu ook rollende is. Wat apart toch dat de ene gyn wel een samenlevingstest doet en een ander daar weer heel moeilijk over doet. Nou meid voor jou hopelijk ook snel positief bericht.
@wjb; jij ook aan de hsg meid? wel raar idd dat je die ronde die zwanger 'mag' worden. Ze doen doie hsg toch juist expres voor je eisprong, zodat je een eventuele zwangerschap niet verstoord? En daarna aan de IUI, dat is ook een spannende stap zeg! @Sasje; zo die arts van jou weet wel van aanpakken zeg. Over al die stappen heb ik een paar maanden gedaan! Zo'n cyclus volgens met echo's kost wel veel tijd, maar je kunt wel goed je eisprong vinden. Hoop voor je dat je follikel mooi groeit, zodat je niet al te vaak voor echo's hoeft! @ Isra; fijn dat het zo goed gaat met je fotostudio! Volgens mij hebben we allemaal wel eens tijden dat we wat meer of minder meekletsen (zie mijzelf...), is toch niet erg? @hier; vriendlief is vanmorgen vertrokken voor een week wintersport.. snik snik. Hij gaat elk jaar met vrienden, moet toegeven dat het dit jaar toch minder leuk vind. Verder ben ik na deze week werken echt totaal uitgeblust!! Jemig, ik wist niet dat zwanger zijn zo hard werken was haha. Ik heb het gisteren na de goede echo ook om mijn werk en bij de handbal verteld; kan ik mooi zonder smoesjes rustig aan doen!
Ik vind het trouwens toch ook wel raar dat het zo afhankelijk is van je arts welke onderzoeken/ behangelingen je krijgt. Zoals wel/ geen samenlevingstest enzo. Bij mij verschilden zelfs de artsen op dezelfde fertiliteitsafdeling sterk van mening. De arts bij mijn laatste samenlevingstest vond spoelen maar onzin (gaf volgens hem geen vergrote kans op zwangerschap) en vond dat we meteen over moesten gaan op IUI, terwijl mijn eigen arts juist mensen ervan probeert te overtuigen toch te gaan spoelen, omdat het toch erg effectief blijkt!
hey, ja ik weet natuurlijk ook neit hoe lang dit traject gaan duren horen, maar volgens mij krijg ik ook een hsg als er geen eisprong te zien is..tenmiste die staat op het laats op het blaadje wat ik heb gekregen maar dat zien we dn wel weer hehe eerst maar eens woensdag voor de 1e keer gaan.....en hopelijk heb ik uberhaupt een eisprong. ja is idd vervelend dat alle artsen anders zijn maar dat is toch op elke afdeling zo......denk dat het ook ligt in welk zh je gaat..
Nee, je weet natuurlijk niet hoe lang alles duurt, maar het is al fijn dat je bloed prikken, cyclus analyse en samenlevingstest in 1 cyclus kan doen toch? Een wat betreft artsen; elke arts heeft inderdaar zijn eigen mening. Het is alleen zo lullig dat je 'succes' dan afhangt van de arts. Als ik vanwege mijn zus niet zelf om die samenlevingstest had gevraagd en niet alvast had gespoeld, was ik nu nog steeds aan het proberen met een kans van zo'n 0% op zwangerschap.
Vind ik ook!! Raar is dat he.. Ik vind het ook raar dat mijn gyn zegt dat een samenlevingstest niet zal bijdragen om sneller zwanger te worden. Toen moest ik echt de hele tijd aan jouw verhaal denken.. Zo krom!
ja dat klopt, maar hier bij mij in het zh krijgt iedereen deze folder mee..dus is een vaste procedure hiero!! en maar goed ook dan dus!! ja is idd wel prettig dat het idd allemaal in 1 keer kan!