charlottes angels deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door AnnekeLoes, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    zolang over mijn bericht gedaan dat ik nog een hele pagina moest terug lezen haha, maar mama, t klinkt wel of je a.s stiefma wel open staat voor jou gevoelens, dus misschien dat er best wel afspraken te maken zijn zodat jullie trouwerijen elkaar niet in de weg zitten.

2. handbalster

handbalster Fanatiek lid

7 nov 2009
    1.129
    0
    0
    juf
    Zwolle
    Vriendlief zit in Brixem, ligt vlak bij Westendorf. Hij gaat elk jaar met vrienden en tja ik moet natuurlijk gewoon werken...

En inderdaad, spoelen was bij mij inderdaad zéér effectief haha. Arts zei zelfs dat als we ooit aan een 2e willen beginnen, maar gewoon even moeten bellen voor een receptje!

3. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Oh daar is Ray vorig jaar ook geweest met vrienden. Wij gaan altijd 2x op wintersport hij een lang weekend met vrienden en ik ook (vorig jaar in Flachau geweest) en dan ook nog een week wintersport met het gezin (vorig jaar Hinterglemm geweest)

Nou fijn dat de arts nu gelijk zegt dat als je aan een 2de wilt gaan beginnen dat je maar hoeft te bellen, toch lekker vooruitzicht.

4. handbalster

handbalster Fanatiek lid

7 nov 2009
    1.129
    0
    0
    juf
    Zwolle
    Ja het leek haar niet zinvol om het eerst 'gewoon' te proberen. Nou ja, eerst dit kleintje maar groot laten groeien haha

5. handbalster

handbalster Fanatiek lid

7 nov 2009
    1.129
    0
    0
    juf
    Zwolle
    Meiden,
    Ik sluit af.. slaap lekker allemaal

6. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    @Fioon; Potje klussen had ik ook al voor gesteld aan manlief, maar die wil niet.. :( Die vind het een beetje eng nu.. Ananas helpt ook (nog) niet.. Zijn ook express over een hobbel weg gereden..

@Handbalster; fijn al die leuke reacties op je zwangerschap!

@Sasje; Goed dat de zwemmers perfect zijn!!

@MamaC; Even een heeeeeeeeele dikke knuffel voor jou !! De 15e wil ik alles horen over hoe jij jullie dag ziet! Zullen we jou eens op die trouw-wolk zetten !!

@iedereen die ik vergeten ben; sorry!!

Meiden, ik ga (lekker?) slapen..
    Slaap lekker allemaal!

7. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ fioon: Daar zit wat in.. Ik ben heel benieuwd hoe het zondag zal gaan!

@ wintersport: Ik wil ook!!!

@ handbalster: Slaap lekker meid!

@ Neel: Whaha, expres over een hobbelweg? Ik lach me dood :D
    Thnx voor de dikke knuffel!! De 15e komt helemaal goed ;) Maar het is jouw dag dan hoor!!

8. fafa

fafa Niet meer actief

9. wjb

wjb Bekend lid

12 apr 2010
    650
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sluit me helemaal aan zou ook wel op wintersport willen!

Sasje wat fijn dat het ook zo snel kan ging bij mij ook supersnel nu na 2 hormoo ronde's twee verschillende gaan we al over op de puregon en iui! Gaat wel heel snel maar ergebeurt teminste iets
    En ik moest ook gelijk stoppen met tempen om dezelfde reden!

Mc lieverd vind het super knap van je dat je antwoordt terug heb gegeven moeilijke situatie hoor! En het overkomt je vaders vriendin ook maar! Niet dat de pijn bij jou dat minder maakt maar het is volgens mij zo dat ze er wel moeite voor wil doen anders zou ze idd niet komen zondag? Maar ieder geval dikke knuf!

Hsg idd vreemd dan dat hij dat zei in het boekje staat er ook niets over in dat we niet mochten seksen hoewel het wel logisch klonk wat hij zei. Hij zei; je moet die ronde hoe gek het ook klinkt niet zwanger raken dan heb je meer kans op afwijkingen om dat je met röntgenstralingen werkt. Maar je me bms is dan alsnog te dun hoor dus er zou denk ik dan rich niks in kunnen nestelen!

Mensen ga slapen weltrusten! Ik ga morgen naar me schoonzusjes haar verjaardag!

10. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Hey meiden,

waarom is het nou altijd gezellig druk als ik aan het werken ben en super rustig als ik thuis zit??;)

@Handbalster: Leuk dat iedereen zo enthousiast reageerde op je mooie nieuws! Haha,ik zie het al helemaal voor me dat al die meiden onder de douche naar je buik en borsten staan te gapen..:D

@fafa: Hoe staat het met je mobile? Is je insectenhotel ook al af trouwens?

@Neeltje: Fijn dat je lekker even weg bent geweest vandaag meid! Ook nog naar Praxis geweest? Hopelijk slaap je vannacht beter,heb je het pilletje ingenomen?

@Sasje: Wat goed dat het zaad van je vriend helemaal in orde is,dat is al een zorg minder! Succes voor de komende tijd met alle onderzoeken,echo's e.d.

@Duveldraakje: Wat lief dat je man voor jou al iets gekocht had! Dat zou mijn vriend volgens mij echt nooit doen. (verder is hij wel lief hoor:D) Alvast gefeliciteerd met jullie trouwdag!

@Isra: Dat is toch alleen maar goed,dat je het druk hebt met studio Klik?! Beter zo dan andersom meid,dat zou niet goed zijn. Hoe is het met purkie?

@XVlindertje: Je hebt weer een pb terug!:)

@wjb: Zozo,gelijk al een IUI! Dat gaat lekker snel zeg,fijn hoor! Hopelijk is het dan meteen raak lieverd!

@Fioon: Thnx voor je berekening,ik dacht zelf idd ook dat ik nu op dag 23 zit maar voor hetzelfde geld loopt het nu weer anders. Wel onduidelijk hoor;) Succes nog met tellen!

@MamaC: Jij verdient de 15e echt een megagrote real-life knuffel!! Wat maak jij toch allemaal mee lieve schat:( Ik vind het ook erg knap van je dat je eerlijk bent geweest in je smsje,eerlijk duurt ook altijd het langst meis en misschien kunnen ze dan wat meer rekening houden met jouw gevoelens. Wat betreft je ovu-testjes,ik zou het echt niet weten meid.. Ik heb nog nooit een positieve gehad,zelfs niet iets wat in de buurt kwam.

@Iedereen die ik vergeten ben..sorry!

@Hier: Vandaag late dienst gehad en morgen weer een late. In ieder geval wel lekker uitslapen dus..heerlijk! Ik zat me vandaag nog eens te bedenken hoeveel geluk ik heb met mijn huisarts. Hopelijk werkt de gyneacoloog ook zo goed mee want dan gaat het allemaal lekker snel. Mijn voorgevoel (wat ik al heb vanaf dat ik stopte met de pil en daarvoor eigenlijk ook al een beetje) klopte dus wel; het zal geen makkelijke weg worden voor mij/ons.

Ow ja,nog zoiets: Nou is m'n vriend weer vergeten om dat potje en het formulier op te halen bij de huisartsenpraktijk terwijl we er 1 minuut vandaan wonen en hij er bijna langskwam toen hij naar de AH reedt. Die gast heeft echt een geheugen als een vergiet;)

11. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    whaha pluis, je moet niet vergeten dat het voor een man ook erg moeilijk is om dit te moeten doen. mijn vriend heeft het nooit echt benoemd maar merkte wel op uit opmerkingen dat hij het echt niet leuk vond om zijn zaad in te moeten leveren......stel het is niet goed bijv......is toch iets op zijn manlijkheids snap je me? ik weet niet hoe ik het uit moet leggen....ik heb trouwens zelf het potje gehaald bij de ha want als hij dat moest doen dan ws het er nu nog niet geweest....

12. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Goedemorgen!

@Sasje: Ja,ik weet het.. Hij vind het ook geen prettig idee dat hij zijn zaad in moet leveren en is vooral erg bang dat er iets niet goed is. Zoals jij ook al zegt: een aanslag op z'n mannelijkheid. Ik heb ook even op internet gekeken en als er 2 keer afwijkingen zijn gevonden (omdat het bij de eerste keer toeval kan zijn) gaan ze verder onderzoek doen en daar ziet hij tegen op. Ik heb al gezegd dat we eerst eens rustig af moeten wachten wat er uit de test komt,ik begrijp zijn onrust wel hoor. Ik ga maandag ook zelf het potje en formulier maar ophalen want anders ligt het daar vrijdag nog te wachten denk ik..;)

@Hier: Ik vertelde gisterenavond nog zo mooi dat ik lekker kon uitslapen vandaag. Nou,niet dus! Om 07.30 uur werd ik wakker van mijn vriend die beneden aan het rommelen was en toen hij me een kopje thee aanbood ben ik ook maar naar beneden gegaan. Hij is inmiddels weg,hij ging met z'n ouders en een vriend naar het Kever Winterfestijn in Rosmalen. Ik stond om 08.30 uur al de was te doen en om 08.45 uur heb ik de combi-magnetron helemaal schoongeschuurd. Haha,altijd op van die rare tijdstippen he!;):D

13. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Ow ja, ik vergeet het belangrijkste:

Toen ik uit bed kwam en met m'n thee op de bank zat kreeg ik ineens een klap. Een klap omdat ik me realiseerde dat dit nog weleens een hele lange,zware en emotionele weg zou kunnen worden. Ik moest er gewoon eventjes van huilen,m'n voorgevoel was juist en ik had zo gehoopt dat ik er naast zat. Die gevreesde mmm komt zo wel heel erg dichtbij.:(

Jaja,zelfs de nuchtere en altijd kalme Pluis kan weleens gek gaan doen..;):)

14. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Goeie 'smorgens!

@all: heb t allemaal wel gelezen, maar er is vrij weinig blijven hangen!

@Pluis: Waarom kruip je dan niet even lekker terug? Balen dat vriendlief t potje is vergeten, maandag nog een kans!

@Neel: En en en? Nog niks?

@MamaC: Ik ben het helemaal eens met Neel. De 15e gooien we jou op die trouwwolk en je mag er pas vanaf als je getrouwd bent!!! :D Ah leuk klusje!!!

@hier: Vanaaf naar de film met manlief, wordt wss New Kids, lekker romantisch ;):p. Morgen gaan we nog gezellig uit eten met Noukie erbij, maar vanaaf is voor ons!

Liefs,
    DD

15. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Ah meid, heel begrijpelijk. Dikke knuf voor jou meid! En natuurlijk alle andere meiden waarbij het lang duurt en of in de mmm zitten!

16. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    @pluis ja precies, oh dat zei mijn vriend ook meteen leuk en aardig maar niemand komt aan mijn ding als het niet goed is :) dan maar geen kids zei hij al!!! dus ben blij dat het goed is bij ons....... meid knuffel voor jou!!!! ik heb vorige week zulke momenten gehad toen we ook de stap hebben gezet!!!

@dd whaha idd lekker romantisch!! hehe!! maar moet wel leuke film zijn!

@ de 15e trouwwolk mama hoezo de 15e?????? dat volg ik niet helemaal meiden :(

17. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    @MamaC; Hoe ist vandaag meid??

@Pluis; Pilletje niet ingenomen, maar wel goed geslapen! Fijn dat je vandaag lekker uit kunt slapen, is dat ook gelukt? Jouw vriend heeft net zo'n geheugen als de mijne.. Mannen.. ;)
    Zie net dat je niet hebt uitgeslapen.. Balen :(
    En die klap.. Het is ook allemaal spannend he meid.. Maar zie het wel als iets positiefs, dat ze nu dingen gaan onderzoeken. Een stapje dichterbij een baby'tje van jou en T. !

@DD; Veeel plezier vanavond! Hou het netjes in de bios he ;)

@Sasje; Beetje kunnen slapen/ontspannen na het bezoek van gister aan de gyn?

@hier; Nog steeds een dikke toeter! Vannacht wel wat beter geslapen, dus hopelijk geen offday vandaag ;)
    Gisteravond zijn manlief en ik even het winkelcentrum in geweest, na 45 min. vond ik het wel weer genoeg en wilde ik naar huis..
    Vandaag gaan we even naar de Praxis (hadden d'r gister geen zin meer in..) en dan in huis nog wat dingen ophangen..

18. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    @neeltje hier goed geslapen hoor!!!! driekes waar blijf je nou?????

19. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    @Neeltje: Zou je denken meis? Een stapje dichterbij? Ik hoop het zo! Succes met winkelen bij de Praxis vandaag,doe je rustig aan?

@Sasje: Ik zal het even uitleggen want dit vind ik vervelend.
    Wij zijn via de email al maanden bezig om elkaar een keer te ontmoeten. De eerste keer kon bijna niemand, toen waren alleen Miracle,fafa & MamaC aanwezig. Dat was nog voordat jij hier weer mee kwam kletsen. Nadien hebben we besloten dat we de 15e bij Neeltje op visite gaan. Die datum staat al een hele tijd vast en omdat jij toen nog maar net een beetje mee kwam kletsen (nadat je een hele poos niet was geweest en dat is je eigen keus) hebben we jou niet uitgenodigd. We wilden gewoon de "harde kern" van de Angels bij elkaar hebben en jij hoorde daar toen nog niet bij. Het komt nu misschien heel lullig over maar zo is het niet bedoeld,dat moet je wel weten meis. We wisten toen ook nog niet of je zou blijven hangen bij de Angels. Wij "kenden" elkaar al een hele poos en jou eigenlijk nog niet. Snap je het een beetje meis?

Hopelijk ben je niet boos of teleurgesteld maar waardeer je mijn eerlijkheid naar jou toe..

20. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ wjb: Thnx meis!! Nee, het is ook wel een lieve meid, maar af en toe probeert ze ook zo opvallend in de smaak te vallen bij ons, heel irritant ;) Over de HSG en röntgenstralen klinkt idd wel logisch. Ik heb het ook wel eens gelezen. Maar omdat mijn arts hier niks over heeft gezegd heb ik me er geen zorgen om gemaakt. Gefeliciteerd met je schoonzusje trouwens en veel plezier vandaag!

@ Pluis: Nou, dan gaan we het nu toch ook weer even gezellig druk maken? Ik heb verder geen plannen vandaag, dus kom maar op!! :D
    Thanks voor je lieve woorden! Wat je zegt: eerlijk duurt idd altijd het langst :) Balen dat je vriend het potje was vergeten en dat je niet hebt kunnen uitslapen.. Hele dikke knuffel voor jou, voor de tranen! Helemaal niet gek hoor! Ik herken het zo, met dat voorgevoel wat elke keer weer blijkt te kloppen.. Maar ze gaan je helpen he, dat is alleen maar goed!

@ DD: Hihi, meiden, de 15e is wel Neel haar dag he!! ;) Jullie zijn schatten! Alvast veel plezier bij de film vanaaf, leuk, even lekker samen (ook al is de film echt alles behalve romantisch idd ;))

@ Neel: Gelukkig heb je wat beter geslapen meid! Hopelijk voel je je vandaag wat beter dan de afgelopen dagen! Fijn dat je er ook weer even uitgaat, succes!

Deel Deze Pagina