@hier: Alles gaat goed behalve dat ik heel veel aan het spugen ben!! Heel soms weleens zachte krampjes van onder, maar dan probeer ik positief te denken dat heel veel vrouwen dat hebben..Verder is het bijna de 17de spannend!!!
Pff, wat hebben jullie gekletst!! Ik weet niet meer wie wat vroeg of zei.. dus ik reageer een beetje algemeen; Ik vind het niet eng om te bevallen. Klinkt gek, maar heb d'r juist onwijs veel zin in! Ik probeer rustig aan te doen, alleen lukt me dat niet.. Heb vanmorgen de tegels in de keuken schoongemaakt, het bed afgehaald, staan strijken en een was aangezet. Express stil gedaan zodat manlief niet naar boven zou komen om me op mn donder te geven Daarna zijn we even naar de praxis geweest.. Met als gevolg dat ik de afzuigkap schoon heb gemaakt en het filter heb verwisseld.. Een plant heb overgepot.. En dat allemaal snel en stiekem terwijl manlief het bad aan het kitten is.. (Hadden lekkage en konden niet achterhalen waar deze van kwam, tja van het bad.. Maar daar zag alles er ok uit. Tot manlief net de kit ging vervangen; Putje zit bomvol met haren van de vorige bewoonster.. BAH!! En nu is m'n plafond in de keuken ook kapot doordat het water dat spul eraf laat bladderen.. Grrr..) Nu moet ik alleen nog even uitvogelen hoe ik stiekem kan stofzuigen.. 8) Nu even een cola'tje drinken.. En dan manlief aansturen om de lamp in de slaapkamer op te hangen. Toch wel noodzakelijk nu Tja.. En waar Driekes blijft? Dat willen wij ook wel weten OH! Ik ga vanavond uit eten! (whaha) Bij de Mac... Ik heb d'r zo'n zin in.. Lekkere vette troep eten !! @Pluis; Ja.. Ik denk absoluut een stapje dichterbij !! Het is jullie zo gegund meid.. !! @MamaC; Lekker zo'n luie dag, alleen de hele dag in bed liggen is dus niet gelukt? Doe vandaag maar rustig aan ! @ski-en zag ik ergens; Ik wil ooook !! Alleen dan niet ski-en, maar apres ski-en ! @MoL; Die krampjes heeft bijna elke zwangere.. Maak je niet te druk en probeer lekker te genieten he!
@ fijn dat het me even uitgelegd is geworden wat er de 15e staat te gebeuren en natuurlijk begrijp ik dat...ik hoop dat jullie dan meteen allemaal op kraamvisite kunnen gaan @neeltje waha dat stiekume zou hier niet lukken hoor!!!
@ MoL: Dank je wel lieverd! Tempen, tja.. Ik weet niet eens hoe het moet Maar ik heb bedacht dat ik dat niet ook nog eens wil doen.. Ik denk dat ik daar helemaal leip van word.. Maar opzich heb ik elke ronde genoeg aan de ovutestjes en de vreselijke pijn. Wat naar dat je zoveel moet spugen meid.. Hou voor ogen dat het een goed teken is, dat het kindje goed groeit @ Neel: Hahah, zachtjes stofzuigen hoor! Gekke meid, wat ben jij toch onwijs druk! Heerlijk dat je bij de Mc gaat eten! Ik heb vriendlief al lief aangekeken, ik heb daar misschien ook wel trek in straks @ sasje: Fijn dat je het begrijpt. Ik ben ook benieuwd of het een kraamvisite wordt. Het idee was oorspronkelijk een babyshower Ik ben ook heel benieuwd wie er uiteindelijk allemaal bij zullen zijn! @ hier: Luie dagje in bed is inderdaad niet gelukt, maar verder wel heerlijk lui aan het zijn hoor! Ik heb de hele middag sieraden zitten maken (voor sasje ), heerlijk! Verder heb ik toch nog een ovulatietest gedaan. Ik begrijp er geen ass meer van, want hij was bijna positief!! Maar hee, eindelijk! Dan zal ik vanavond ook wel eipijn krijgen. Jeetje, zo gek! Ik voel dat ding al vanaf dag 7 (!) groeien, hij zal toch inmiddels wel zo groot zijn als een voetbal dan?? (zo voelt het) Nou ja, hopelijk is hij dan wel van extra goeie kwaliteit! Ik denk dat we dus zo toch nog even het bed induiken.. *verzamelt weeer klus-zin*
@Sasje; Hier is het ook niet gelukt om stiekem te doen.. Hij heeft het in de gaten gekregen.. @MamaC; Ik ben erg druk, maar niet omdat ik wil.. Het is echt zo'n gevoel van 'het moet' en het leidt een beetje af van de pijn! Fijn dat je een lekker luie dag hebt! Groot gelijk Zo.. Ik ga manlief wakker maken.. Hongerrrrrr...
@neel, zeg maar tegen papadriekes dat in het ergste geval je vliezen breken van klussen, en dat is nou juist niet erg @pluis, pluisman nu al last van zwangerschapsdementie wat betreft zaad inleveren , ik vind dat die kerels daar niet zo moeilijk over moeten doen, mijn broer zei heel terecht, als dat het ergste is, de vrouw moet veel meer ondergaan qua onderzoeken. @hier weeeer gewerkt vandaag, ben t helemaal zat ... blij dat morgen zondag is. volgende week word druk weekje, lars voor t eerst naar grote school, voor t laatst naar psz, en hij moet naar oogarts, ikke voor 20 weken echo (met 19.3, oeps foutje ... nouja, is bij deze gyn niet zo erg) en dan ook nog werken ... zal blij zijn als de week om is haha
Hey meiden, Dit wordt een klaagberichtje lijkt wel of ik een zwanger worden dip heb Heb op het moment echt even zoiets van 1. Waarom lukt het nou niet 2. Lange cyclussen. 3. Misschien lukt het wel helemaal niet... Ik weet dat meiden zijn die al langer bezig zijn, maar die angst slaat wel eens toe. Ik hoop zo dat ik van de gyn wat antwoorden krijg binnekort Het bloedverlies van van de week was gelukkig eenmalig, dus wat dat geweest is... Don't know Tempen heeft tot nu toe geen eisprong nog opgemerkt En wel alweer op dag 20 ; zal het weer lange cyclus worden ?
ohja, vandaag blije doos opgehaald bij etos, zat stuk meer in als indertijd bij lars, allemaal nuttige dingen dit keer, flesje, speentje, billendoekjes, knuffeltje, doosje voor billendoekjes, tubetje zinkzalf en paar tijdschriften, leuk leuk
Mol klopt hoor ik ga eerst hsg doen als ik ongesteld wordt moet ik bellen voor een afspraak in die cyclus en daarna puregon prikken met vervolgens iui! Wat vervelend dat je zo moet spugen hopelijk gaat het snel over ! Neeltje was het lekker de mac? En go driekes go!! Sasje was het leuk poolen ? Fioontje pfff wat een week zeg komt eraan! Spannend allemaal zeg! Heeft Lars er ook een beetje zin in? Xvlindertje ik herken je gevoel heel erg ben vaak heel nuchter en denk zie wel wanneer maar daarentegen ben ik ook heel onzeker maar dan troost ik mezelf maar dat ze tegenwoordig zoveel meer kunnen op dit gebied anders wordt ik gek net ook nog even gehuild! Maar kop op meis ! Hele dikke knuff! Weer op de terugweg nu was wel gezellig en weer erg emo bij mijn schoonzusje was ook erg verdrietig dat het niet lukt en toen ik weer hè! Morgen eerst naar zwemles met me meissie en dan s'middags visite.
@Sasje; Mwoah.. Kreeg wel even een flinke preek.. Gewonnen met poker?? @Fioon; Helaas, de vliezen zijn niet gebroken! Leuk, de blije doos! Ik was er ook erg blij mee Pff.. Flinke week heb je volgende week! Vind Lars het spannend, naar de 'grote' school?? @Vlindertje; Klagen mag meid, hopelijk krijg je idd wat antwoorden van de gyn of in ieder geval hoe nu verder.. *knuff* @WJB; Wel fijn dat je nu je emoties kan delen.. Veel plezier morgen op de kraamvisite! @hier; McDonalds was errrrg lekker. Heb genoten Net bezoek gehad van een vriendin met haar vriend en hen kindje. Merk nu wel dat ik moe ben, dus ik maak het niet telaat.. Slaap lekker alvast meiden!
WJB : ik was in het begin ook erg nuchter, maar de laatste tijd merk ik echt dat ik het steeds moeilijker vind . Hopelijk komt onze wens snel uit !! Veel plezier morgen met je dochtertje!
@ fioon: Zo dan, drukke week zeg! Vergeet je af en toe niet dat je zwanger bent? Beetje rustig aan af en toe hoor! Leuk, de Blije Doos! @ xVlindertje: Hele dikke knuf voor jou, ik begrijp je heel goed meis! Het is heel vervelend, zo'n angst en onzekerheid! Ik hoop dat de gyn je gerust kan stellen straks en dat je gauw geholpen wordt! Jullie hebben ook lang genoeg gewacht! @ wjb: Ahh, knuf voor jou ook, hebben jullie samen wel een beetje uit kunnen huilen? Het is ook allemaal zo zwaar he! @ Neel: Fijn dat de Mc lekker was Jij ook slaap lekker vast!
Hier ook even een GRR! Want mijn NOD is weer verder vooruitgeplaatst.. Charlottesangels-nodlijst Zwanger: Neeltje1986 (uitgerekend: 25 januari 2011) Driekes fafa (uitgerekend: 23 februari 2011) oebie Isra (uitgerekend: 23 april 2011) purkie Duveldraakje22 (uitgerekend: 27 mei 2011) Minimuts2 fioontje (uitgerekend: 5 juni 2011) beeb tricia82 (uitgerekend: 27 juni 2011) Vlinder3 (uitgerekend: 8 augustus 2011) Spruitje handbalster (uitgerekend: 17 augustus 2011) Ukkepukkie (uitgerekend: 22 augustus 2011) miracle of love (uitgerekend: ? augustus 2011) NOD: 17 december: Pluis81 21 januari: wjb 22 januari: MamaCharlotte Datumloos: xVlindertje, AnnekeLoes, sasje24
goedemorgen meiden, @vlindertje balen meid!! nog 2 wkn en dan ook eindelijk naar het zh! ik hoop dat je net zo fijn wordt geholpen dan wij! heeft jou vriend ook al zijn zaad ingeleverd?? knuffel voor jou! @ hier nee niet gewonnen met pokeren was volgens mij iets van 15e ofzo van de 35....dus redelijk gedaan en nee mama niet te veel gedronken hehe normaal loopt het wel altijd uit de hand moet ik zeggen...
Goeiemorgen meiden! @ Pluis: Lekker gewerkt meis? @ sasje: Jammer dat je niet gewonnen hebt En goed dat je niet teveel gedronken hebt, haha! Ik lees wel eens op de Hyves idd dat het wel eens uit de hand loopt