charlottes angels deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door AnnekeLoes, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ fafa: Gelukkig viel de meeting mee! En zowaar nog een positief gevoel aan overgehouden? Nounou.. :D Heeft mevrouw het even gemaakt bij je vandaag? ;)

Inderdaad, wat je zegt: die klachtjes betekenen niet altijd wat, maar als 3 testen het zeggen, en je bent overtijd en je hebt kwaaltjes, dan mag je daar toch best vanuit gaan. En dat gebeurt idd best vaak, dat het dan misgaat (kans is 50% zelfs). En het is toch wel een goed teken dat het tot daar in ieder geval goed kan gaan, Pluis! (Ik denk het stiekem ook nog steeds van die 2 rondes, o.a. door klachtjes en testjes.)

@ xVlindertje: Ik heb eigenlijk geen verstand van tempen, maar volgens mij kan het ook op een andere manier hoor! Misschien eens op googelen of hier een vraag-topic voor openen?

2. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Nog even een @ hier: Niet veel nieuws, wel veel bloed en vandaag toch ook nog wel veel pijn gehad tijdens het werk.. Jammer! Maar goed, gaat ook wel weer over. Gelukkig heb ik nog ovu-testjes ;) hoef ik die niet te bestellen volgende week!

3. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    Ik heb er eigenlijk ook niet zoveel verstand van.. dus ik ga inderdaad maar eens een topic hierover openen denk ik.
    Want met onregelmatig werken is het gewoon haast niet te doen om een geschikt tijdstip te vinden ; en dat dan elke dag op dat tijdstip te doen.

Balen dat je nog zoveel pijn hebt..! Hopelijk is het snel voorbij & kun je met je ovu-testen aan de slag :p

4. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    @ tempen : 0p google staat dat je ook wel onder de tong bijvoorbeeld kan meten

5. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Hihi, dan moet je wel consequent kiezen voor tempen in je mond OF tempen in je gaatje.. Niet allebei :p

Haha, oke, bah! Ik heb een vieze bui ofzo..

Meis, hopelijk heb je er gauw een beetje inzicht in, hoe het allemaal werkt! En kan je een oplossing bedenken voor het tempen met je onregelmatige diensten!

6. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    Ow ik dacht om & om .. :p

7. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Haha, dat mag ook hoor, als jij dat wil... ;)

8. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    brr, meiden, wat een vieze praatjes, heb net gegeten hoor :p

@pluis, mamaC, shitshitshit !

@fafa, dag weer overleefd :)

@dd, gaat ie weer wat meis

@testen, ik had ze van sensitest, die goedkoopste, vond ik prima. zaten ook 3 zwangerschaptesten bij, en die gaven geen vals positief, nega was nega

@rest, kweetniemeer

@hier, vandaag de opa's en oma's verteld. had kaartje gekocht met gefeliciteerd met jullie kleinkind en dan binnenin een kopietje van de echo en een verhaaltje dat er in juni weer een boefje bij komt. ze waren allemaal helemaal blij :)
    morgen met lars mee naar psz, en morgenmiddag schilderen bij broerlief :D

9. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Wat een rust hier weer zeg! Net als ik even een avondje op de computer zit!

Ik lig al heerlijk op bed en ga zo weer 24 kijken! Morgen lange huiswerkdag en bijpraten @ stage (*vrees*). Morgenavond ook weer naar school..

Vrijdag ben ik overigens even lekker een weekendje weg met schoonfamilie! Heel veel zin in!

10. AnnekeLoes

AnnekeLoes Actief lid

10 apr 2010
    369
    0
    0
    #330 AnnekeLoes, 13 okt 2010
    Laatst bewerkt: 13 okt 2010
    Hier geen buikpijn of wat voorn ongi gevoel ook. mmmmmm vaag. Mijn 1e tampon was vaag licht bruin met iets licht rood........ vaag zet niet door heb ik het gevoel.....iemand herkenbaar?

ps we zijn idd nog geen jaar bezig maar nu 8 maanden al , maar al 1 jaar gestopt met pil. Kinderloosheid zit helaas bij me in de familie.
    En voor alles in gang is gezet.......

11. AnnekeLoes

AnnekeLoes Actief lid

10 apr 2010
    369
    0
    0
    rustig hier zeg!!

Net 24 testjes besteld van sensitest voor volgende maand...... ben benieuwd vanaf wanneer ga je beginnen??

12. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    met ovutesten bedoel je ? moet je even op de site van sensitest kijken, daar staat een ovulatie-calculator, je vult de datum van je laatste ongi in en de gemiddelde lengte van je cyclus en dan berekend hij wanneer je beginnen moet
    (vb; laatste ongi op 1 okt, gemiddelde lengte 28 dan begin je de 11e)

13. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Goedenavond!

@fafa: Fijn dat het is meegevallen met Miss B. Itch!

@Neeltje: Leuke nieuwe buikfoto op je site meid! Je hebt echt al een flinke buik zeg of lijkt dat maar zo?

@MamaC: Ooh lekker een weekendje weg! Dat heb je wel verdiend meid! Succes met bijpraten op je stage morgen.

@XVlindertje: Ik heb vandaag een digitale thermometer gekocht om te beginnen met tempen. Ik werk ook onregelmatig dus ik ga gewoon s'ochtends m'n wekker zetten zodat ik iedere dag op het zelfde tijdstip kan tempen. Anders heeft het nog geen zin.. Ik ga rectaal tempen,dat is toch het meest accuraat. Succes ermee jij!:)

@Fioontje: Leuk dat de opa's & oma's zo blij zijn! Het lijkt mij ook zo geweldig om dat mooie nieuws te mogen brengen! Heb je trouwens nog last van je standaard hoofdpijn nu je zwanger bent?

@AnnekeLoes: Ik ben ook heel erg licht ongesteld,meer bruin dan rood. Ook geen klachten,net als wat jij zegt.. Misschien ook tempen meid? Dan kun je in ieder geval zien of je een eisprong hebt gehad.

@Duveldraakje: Weer een beetje bijgekomen?

@Hier: Denken jullie echt dat er misschien wel een bevruchting heeft plaats gevonden? Omdat ik dus overtijd was,3 keer een lichte streep & klachtjes had? Hmmm;)

14. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    @AnnekeLoes: Hoe lang zijn je cyclussen? Als je wat eerder begint met testen en langer doortest,heb je meer kans dat je je ei vindt..Succes!

15. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    niet de standaard hoofdpijn, maar als ik te kort drink of als ik rusten moet heb ik wel een zeurderig hoofd. het uitblijven van de hoofdpijn was voor mij het eerste teken dat het misschien nu dan toch raak was. ghyyy .... dat laatste typte draakie .....

16. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    #336 Vlinder3, 14 okt 2010
    Laatst bewerkt: 14 okt 2010
    Lieverds ik kom jullie even een knuffel brengen maar ook even iets zeggen over de lichte streepjes....Sorry

Ik hier zo vaak een licht streepje of meerdere, dan weten we iig dat er iets gezeten heeft....Dit is dus niet altijd zo. ;)
    Ook ik had 3a4 lichte testen maar er was helemaal niks geweest.
    Van de hormonen is het niet geweest want die waren mijn systeem al uit, dit weet ik dmv testen.
    In mijn bloed was echt geen spoortje te zien van een innesteling of wat dan ook.
    Je kunt er onbewust zo mee bezig zijn dat er allerlei klachtjes zijn, dit had ik ook hoor, helemaal na de druppels bruin. :) maar de bloedtest wijst toch echt uit dat er niks is geweest bij mij.
    Het hoeft dus niet altijd wat te betekenen....:)
    En bij mij geen KV testen meer!!!!
    Sorry maar dit wilde ik even kwijt.

Nogmaals knuffel.

Vandaag gaan we weer naar Tilburg voor het gesprek, we zijn benieuwd wat ze te zeggen hebben en hopelijk krijgen we een nieuwe IVF-datum....

17. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ AnnekeLoes: Bedenk wel dat kinderloosheid in de familie niet altijd wat hoeft te zeggen he! Hier ook zo'n familie, maar tegenwoordig kunnen ze zoveel meer dat je daar niet teveel in moet blijven hangen hoor! Bedoel het niet lullig, maar bekijk het positief :) Over de ovulatietestjes: Ik denk dat ik op dag 9 of 10 begin, meestal dag 11/12/13 mn eitje!

@ Pluis: Dank je wel meis! Hoe voel jij je nu vandaag?

@ fioon: Hahah, wil Draakie ook op het forum? ;)

18. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ Vlinder3: Veel succes vandaag!

19. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    Hoi meiden!

Ik kom even zeggen dat ik er de komende dagen niet veel zal zijn ivm de verhuizing. De 18e hebben we daar pas internet etc. en van het weekend zal het erg druk worden met overhuizen!! Dus geen zorgen als ik een paar dagen niet reageer ;)

Ik zal wel af en toe bij lezen, maar weet niet of ik kan reageren.. :(

Liefs!!

20. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Neel, heel veel succes met de verhuizing de komende dagen!! Niet teveel sjouwen jij he ;)

Deel Deze Pagina