charlottes angels deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door AnnekeLoes, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    @mama ik zie dat je ongi bent geworden :( maar had wel gelezen dat je naar zh bent geweest?

@vlinder je had ook in een ander topic op me gereageert toch? over het bruinverlies.....????
    jammer dat het bij jou in iedergeval niks betekende... ik denk zelf bij mij ook niet!!

2. miracle of love

miracle of love Bekend lid

17 apr 2010
    679
    0
    16
    lieverds even snel ben er vanaaf weer nu zo naar zkh gister ongi geworden..Ronde 12 here we come!!

3. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    He meiden,

echt superjammer dat we deze maand geen roze meiden op het lijstje hebben! Ik zeg: Volgende maand minstens 2!!

Ik heb ons lijstje even opgeschoond en de ongi-meiden eraf.. Er blijft weinig over, dus nieuwe NOD's zijn erg welkom :)

Charlottesangels-nodlijst

Zwanger:
    Neeltje1986 (uitgerekend: 25 januari 2011)

michele25 (uitgerekend: 31 januari 2011)
    fafa (uitgerekend: 23 februari 2011)

Isra (uitgerekend: 23 april 2011)
    Duveldraakje22 (uitgerekend: 27 mei 2011)
    Fioon (uitgerekend: 5 juni 2011)

NOD:
    6 november: Corine26, MamaCharlotte
    11 november: Ukkepukkie
    Datumloos: xVlindertje, tricia82

4. wjb

wjb Bekend lid

12 apr 2010
    650
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag meiden,
    Ik ben gisteravond ongesteld geworden was na een
    10 daagse kuur dus heeft wel geholpen morgen
    bloedprikken. Uiteindelijk was ik op cyclusdag 91
    dus werd wel tijd! Van mijn gyn hoefde ik niet meer
    te tempen want dat heeft toch geen nut met zo een
    lange cyclus de laatste cyclus heb ik ook geen ei kunnen
    ontdekken me temp was ook heel erg aan het schommelen
    dus ben ook blij dat ik mocht stopp en want het maakt
    je helemaal gek daar in tegen had mijn cyclus ervoor
    wel een ei volgens mij en die was ook 60 dagen!

@ fioon leuk dat je schoonouders zo leuk
    reageerde en leuk gegeven met de echo en zo'n
    kaartje

@Neeltje veel succes met verhuizen en we horen je
    wel weer

@ pluis en annekeloes en mol balen zeg die ongi
    maar met frisse moet voor uit

@ vlinder3 succes met de volgende ronde duim heel
    hard voor je!

@ MC hoe ging het met school?Zou jij me bij het lijstje
    op datumloos willen zetten na de 29 ste weet ik meer!

5. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ wjb: Jammer dat je ongesteld bent geworden, maar wel fijn dat het dus helpt! Proberen ze nu je cyclus een beetje op een normale manier op gang te krijgen daarmee?

Ik ben nog niet @ school geweest, ik moet straks na 3en. Ik krijg steeds meer zenuwen, slaat eigenlijk nergens op! Ben gewoon erg bang voor een slecht-nieuws-gesprek..

Wjb, je staat op het lijstje erbij, bij datumloos!

Charlottesangels-nodlijst

Zwanger:
    Neeltje1986 (uitgerekend: 25 januari 2011)

michele25 (uitgerekend: 31 januari 2011)
    fafa (uitgerekend: 23 februari 2011)

Isra (uitgerekend: 23 april 2011)
    Duveldraakje22 (uitgerekend: 27 mei 2011)
    Fioon (uitgerekend: 5 juni 2011)

NOD:
    6 november: Corine26, MamaCharlotte
    11 november: Ukkepukkie
    Datumloos: xVlindertje, tricia82, wjb

6. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ sasje: Ja, ben idd weer bij de gyn geweest. Het hangt nu even van het bloed- en spermaonderzoek af hoe we nu verder gaan!

Hoe is het met jou?

7. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    met mij is alles goed hoor..vorige week wel 3 dgn klein beetje bruinverlies gehad..misschien innesteling??? i dont know we zullen zien......

8. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Spannend, sasje! Ik zal voor je duimen!

9. fafa

fafa Niet meer actief

hey meiden, rustig (geweest) hier.

@fioon, leuk dat de opa's en oma's (of opa en oma, weet even niet meer wat je nou zei) zo enthousiast waren. Wisten ze dat jullie ermee bezig waren?

@Neel: heel heel veel succes met de verhuizing! En niet jezelf een slag in de rondte werken he?

@MC: hoe is je gesprek gegaan?

@temperaturen: rectaal schijnt wel het beste te zijn, maar ik deed het vaginaal - vond ik toch net even comfortabeler ;) - en dat gaf ook hele duidelijke resultaten. Onder je tong is niet echt heel betrouwbaar volgens mij.

@hier: ben aan het haken geslagen... hoezo zwanger? :D

10. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Het is hier inderdaad superrustig!

@ fafa: Lief dat je het vraagt! Het viel gelukkig ontzettend mee en mentrix gaf ook aan dat het dinsdag gewoon een vreselijk hectische dag voor haar was (ze moest natuurlijk nu ook de lessen doen die ik had voorbereid..). Ook wel logisch natuurlijk! Maar ze was gelukkig begripvol over de situatie, zoals eerder!

Ik heb dinsdag mijn tussentijdse evaluatie-bespreking, heb ik net ingevuld en bij haar achter gelaten. Ik ben ontzettend streng voor mezelf geweest, heb mezelf hier en daar gewoon een onvoldoende gegeven. Dan kan het alleen maar meevallen dinsdag, toch ;)

Ik ben toch wel opgelucht, dit bewijst allemaal maar weer wat een ontzettende doemdenker ik kan zijn! Ik moet niet zoveel voor anderen denken als ik nu doe.. :) Mja, heel verhaal geworden, ahum! Ik ga gauw brood smeren ofzo, want ik moet weer naar school (maar nu ga ik zelf les krijgen)!

Trouwens.. wtf.. haken?! Wat ben je aan het maken? :p Je kan ook punniken, weet je hoe gaaf :D

11. fafa

fafa Niet meer actief

@haken: ben een tas aan het maken van "zpaghetti": repen afval uit de textielindustrie, die anders vernietigd worden, dus helemaal ecologisch verantwoord 8)

Bekijk bijlage 101128

zoiets moet het gaan worden... maar dan net een ander ontwerpje

en volgens mij kun jij inderdaad erg streng zijn voor jezelf. En kritisch naar jezelf kijken is heel goed, maar je moet er ook niet je zelfvertrouwen mee gaan ondermijnen he? ;)

12. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    Wat een gave tas ! :D

13. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    stoer fafa, doe ik je niet na, ben wel crea maar niet met stof enzo :D

en ja opa's en oma's wisten wel dat we een tweede wilden, maar vroegen er nooit naar, ze wisten dat we op lars ook een tijdje hebben moeten wachten. ach ik had graag eerder zwanger geweest, maar dit is ook wel lekker, als deze spruit geboren word zit lars op school, kan ik mijn tijd misschien beter tussen beide verdelen :D

zo nu ga ik afsluiten, druk dagje gehad, ben gesloopt.

14. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    #354 xVlindertje, 14 okt 2010
    Laatst bewerkt: 14 okt 2010
    Meiden, wat is het stil hier !

Pff en ik heb een beetje op internet zitten snuffelen : oke meiden het is eigenlijk niet goed i know.. :( http://www.nvog.nl/Sites/Files/0000000109_PCOS_.pdf

Maar begin nu wel erg te twijfelen of ik dit niet zou hebben :$

Als voorbeeld : Bij vrouwen met PCOS heeft de overbeharing een
    mannelijk patroon, bijvoorbeeld in het gezicht, op de onderarmen of in een lijn vanaf het schaamhaar
    omhoog naar de navel. Ik heb ook duidelijk zichtbare haren op m'n onderarmen ; en heb ook af en toe haartjes net onder m'n navel.. ( die ik natuurlijk wel weg haal ; maar na verloop van tijd weer terugkomen )

ook onregelmatige cyclus dus..

15. wjb

wjb Bekend lid

12 apr 2010
    650
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hihi Fafa echt een moedertje alleen nog een geranium voor bij het raam en het plaatje is compleet haha

mc succes straks bij het gesprek laat je even weten hoe het ging? En over mijn cyclus als het goed is met de uitslag van mijn bloed
    krijg ik de 29ste te horen wat ik moet gaan slikken om me eisprong op te wekken ben erg benieuwd want mijn baarmoederslijmvlies is te dun!Bedankt trouwens voor mijn datumloosheid :D in het lijstje

Zo had dit berichtje vanmiddag al geschreven op me iphone wat trouwens super gaat ermee maar was vergeten hem te verzenden dus bij deze

16. wjb

wjb Bekend lid

12 apr 2010
    650
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wow fafa mag ik een bestelling bij je doen voor ook zo'n tas!
    krijg je van mij wel een geranium;)(neehoor dat laatste is een grapje)

@Mc lees net hoe het was en niet zo doem denken he succes zo op school!

17. wjb

wjb Bekend lid

12 apr 2010
    650
    0
    0
    NULL
    NULL
    Xvlindertje ik dacht ook dat ik het had (mijn moeder heeft het)
    en mijn cyclus is ook verre van gewoon ik ben ermee naar de dokter gegaan en zie ik zit nu in de molen maar de gyn zag middels echo dat het niet op pco leek maar dat het waarschijnlijk iets hormoniaals is! Maar hoor pas 29 okt mijn bloeduitslag! Dus kop op he niet de moed opgeven maar afspraak maken bij je dokter en zeg gewoon wat je denkt! succes

18. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    Ik denk dat ik idd echt binnekort afspraak ga maken bij de dokter ; want merk aan mezelf dat ik het gewoon moeilijk vind dat ik niet weet waar ik aan toe ben wat cyclussen betreft :(

19. fafa

fafa Niet meer actief

@Vlindertje: ik ben geen dokter, dus ik ga je niet vertellen wat je wel of niet hebt, maar ik weet wel dat ikzelf wel meer dan een paar haartjes onder mn navel heb, maar gewoon een echte "buiksnor", en mijn voortplantingshormoonwaardes zijn ook allemaal prima, dus dat hoeft helemaal niks te betekenen (maar dat weet je ook wel - je noemde het ook maar als voorbeeld) en belangrijker: zoals ik het begrijp is onderdeel van pcos dat je een verhoogde waarde van LH hebt... het hormoon dat je meet met een ovulatietest. Dus logischerwijs (weet het niet zeker, maar dat lijkt me zo) zou je dan juist de halve maand knaltesten moeten hebben, en niet - zoals jij - geen duidelijke ovu-testen... toch?

en nogmaals, ik weet het ook niet, en misschien is er wel wat raars aan de hand in je hormoonhuishouding, maar pcos zou ik persoonlijk niet snel denken.

20. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    Thnx meid voor je bericht !
    Nee mijn ovutesten geven juist nog steeds een heel licht 2e streepje, die niet duidelijker tot nu toe wordt.. maar wel zonder staren zichtbaar is.

Hoop zo dat deze cyclus niet zo lang wordt, als de vorige, want zit nu vandaag alweer op dag 36.. Hopelijk wil de dokter iets ondernemen ; ook al zijn we pas 8 maanden bezig :)

Deel Deze Pagina