Eeeeeeeh... (Ik denk wel iets te zien dan maar dat lijkt dan wel een heel groot gezicht met boven de andere oogkas een soort bult dus ik denk dat ik fout zit)
Hallooootjes!!!! Ik dacht ik kom even lezen hoe het hier is en wat zie ik???? Een zwanger mamaC Gefeliciteerd!!!! De testen liegen er niet om meid, zeker de CB niet, een mooie duidelijke dikke streep. @Pluis, ik hoop dat jullie een goede uitslag krijgen vrijdag en dat ze jullie snel verder kunnen helpen. Je weet het he, als ik een keer met jou mee moet weet je me te vinden. @Hier, het gaat super!! Onze uk groeit ze goed en beweegt zo mooi. Nog steeds ingelooflijk dat het al zo beweegt. Hier mijn echo van afgelopen dinsdag. Wil hem toch even met jullie delen, het is echt al een kleine minimensje
@ fafa: Ik heb het gisteravond al even bij vriendlief geopperd dat we gauw een bijnaampje moeten verzinnen, maar ik vroeg me af of hij het principe een beetje begreep, haha! Maar ik ga er hard over nadenken, en desnoods verzin ik wat zonder hem Maaaarr.. de bijnaam komt pas nadat ik een banner heb hoor, nu is het nog maar een klompje cellen ofzo @ fioon: Wauw, gaaf joh! Voor zowel de echo als de muurschildering! Ik zag het gisteravond niet, het hoofdje, maar nu ineens wel heel goed! Heel erg mooi @ Pluis: Hoe is het vandaag? Al iets van ongi? Ik vind ook dat je van de week nog maar eens moet testen hoor! Al is het maar om het uit te sluiten! @ AnnekeLoes: Thanks meis! Vind het fijn om te lezen dat jullie wel weer aan het klussen zijn! Ik duim voor jullie!! @ 2011: 2011 wordt hoe dan ook het jaar waarin alle Angels op roze komen te staan! Dat zeiden we laatst al he? Ik geloof dat het goed gaat komen! @ wjb: Tja, daar heb je een punt! Ik ga er gewoon maar aan toegeven! Hoe is het met jou? Jij verwachtte je ongi al wel ongeveer nu toch? @ Vlinder3: Dank je wel meid! Fijn dat alles bij jou ook zo goed gaat! En wat gaat die tijd al hard zeg! Geniet er lekker van!
En dan wil ik nog graag even mijn test van vanmorgen met jullie delen.. Ik vind hem erg mooi! Hij knalt al lekker! Bekijk bijlage 123088
Meid en nu gaan genieten (das een bevel ) Hij is super duidelijk! Wil je nu ook nog een digi er tegen aan gooien? Ah meid ik ben echt mega happy voor je! Op naar jou babyshower Liefs, DD
@ DD: Thankss!! Over een digitale.. Nee, ik denk het niet, mede door de prijs van die tests. Het is natuurlijk een mooie bevestiging, maar ook deze testjes geloof ik allemaal. En daarnaast blijft een 'ouderwets' 2e streepje gewoon het gaafst!
Zo en dan nu GOEIEMORGEN! @iedereen: heb alles gelezen, maar wederom is er niks (in mn verstopte kop) blijven hangen! @hier; Kans zit erin (zelfs met zo'n kleine schade) dat mn autotje total loss wordt verklaard. Twijfel nu dus heel erg of ik m wel door een garage laat maken (of ik kijk de toekomstige peetoom van mini-muts2 heel lief aan). Ben eigenlijk ook voor de katse k*t geweest gister. Het was een schatting en niet eens de definitieve taxatie, want daar moet een expert bij komen. Bij de IKEA was t weer uber gezellig. Gelukkig was t niet zo druk (lag volgens mij aan de verbouwing van de parkeerplaats) en hebben we in totaal zo'n 2,5 uur rondgestruind. Kwam met best veel spul thuis, maar raar maar waar alles kunnen we goed gebruiken! Dus echte impulsaankopen heb ik niet gedaan! De verkoudheid is nu stil blijven staan (dus THANK GOD niet erger geworden). Heb vannacht ook iets beter kunnen slapen. Dus hopelijk blijft t hierbij en zet t idd niet door net als bij Anouk. (Duimen jullie mee?) Vandaag een lekkere relaxdag. Vanavond cursus, maar ik moet even kijken of ik wel ga aangezien ik me niet op en top voel! We zien wel!!! Liefs, DD
Ja daar heb je helemaal gelijk in! Ik had de digi ook niet hoeven doen, manlief geloofde toch alleen maar streepjes Ik vind het echt supergaaf meid!!!
@ DD: Total loss? Jeetje, dat is wel heel dramatisch meteen.. Wat balen zeg!! Wel heerlijk dat je bij Ikea even genoten hebt! Ik ben gisteravond ook nog even geweest met vriendlief, vind het ook altijd heel leuk! Hopelijk gaat de verkoudheid gauw over en heeft Anouk er geen last van!
Goedemorgen! @vlindertje; Klusze meid @MamaC; Dat eten word alleen maar erger Lekker aan toegeven @fafa; En? Hoe was het zwemmen?? @Fioon; Mooi schildering! Mooi echo!! @Pluis; Wat raar.. Als dit niet door zet, gaan ze je ongie dan opwekken? @Vlinder3; Wat een duidelijke echo! @DD; Wat naar dat je auto w.s. total loss is.. Potver!! Scheelt een beetje dat het leuk bij Ikea was.. @MamaC; En die test is gelijk een stuk donkerder !! En nu ga je genieten, anders kom ik je onder je kont schoppen @Hier; Gister gestript door de VK.. Daarna buikpijn, rugpijn.. de hele mikmak.. Maar weer zette het niet door.. Ging vannacht (1e keer van de 4) naar het toilet en ik verloor van alles, behalve het goede Nu erg veel slijm verlies met wat bloed, dus ik denk dat de rest van de prop los gekomen is.. Afwachten maar weer! Volgende week woensdag moet ik weer op controle, als Driekes er dan nog niet is dan ze kijken of ik ingeleid kan worden, ze zei dat ze me zo niet over tijd wil laten lopen.. Dus weer afwachten! Vanmiddag komt er een vriendin langs.. Schijnbaar heb ik iets fouts gedaan, want ze wil wat dingen kwijt. Ik zou alleen niet weten wat!
Ik ga keihard duimen dat je vandaag gaat bevallen! Je bent er echt aan toe he meid! Ehm maar wat kan je fout gedaan hebben dan? Klonk ze kwaad of juist niet? Liefs, DD
Oja! Daar was ik ook benieuwd naar: @ fafa: Hoe was het 'forum'-zwemmen? @ Neel: Oh, dus toch gestript? Wat spannend zeg!!! Ik duim heel hard dat het gauw gaat doorzetten meid, en dat je niet hoeft te wachten tot ze je gaan inleiden. Ik hoop dat het lekker vanzelf gaat vanaf nu Het is de hoogste tijd voor Driekes om de wereld te komen bekijken (misschien vindt 'ie het stiekem heel spannend). Raar van die vriendin.. Ben benieuwd! @ genieten: Ik beloof het meiden, ik ben al heeel hard op weg Het is alleen nog steeds het ongeloof, maar dat is normaal denk ik! En ik wil natuurlijk ook echt ff de 4 weken voorbij, maar volgens mij ben ik dat morgen of zaterdag Dan ben ik ook rond mijn NOD en is het wel ongeveer tijd voor een banner denk ik.
@pluis, denk t wel hoor, tis een beetje een spookie foto, linksboven een oog, rechts van boven naar benenden een streep, dat is het mondje en daarnaast 2 gaten dat is de neus, maar als je eronder naar de ribben kijkt zie je ook dat hij een beetje uitgerekt is @mamaC, die digitale zeggen mij ook niet zoveel, je moet ze ook gelijk op de foto zetten, want ze blijven niet staan, en de strepen wel. @dd balen van je autootje, maar is nog wel goed mee te rijden ? of is het wel te maken ? @neel, kan die vriendin niet ff wachten tot je bevallen bent, kan me voorstellen dat je er niet echt op zit te wachten nu. @mijn meeglurende schoonzusje HAAAAAI @hier, larsie naar school dus hier maar even zuigen en dweilen
@DD; Ze klonk niet boos, het is allemaal over de sms gegaan. Wat ik zelf best raar vind.. Maar goed, om 1 uur hoor ik het wel! @Bevallen; Ik ben er echt aan toe.. Laat maar komen! @MamaC; Goed dat je aan het genieten bent! Ik ben erg benieuwd naar je banner @Fioon; Schijnbaar kan ze niet wachten.. Ze wilde ook dat ik naar haar kwam, maar dat is 30 min. rijden en dat ga ik dus echt niet doen. Zij wil praten, dan kan ze dat hier komen doen.. En laat d'r maar komen, ben ik d'r vanaf ook! Mooi buikje heb je al! @Hier; Geen veranderingen.. Waarom zet het nou niet door.. Grr..
Oja.. Ook zoiets.. We dachten dat de lekkage in de badkamer eindelijk opgelost was.. Gisteravond is manlief aan het douchen en het komt gewoon de keuken in gedrupt.. Net maar nieuwe kit gehaald, vanmiddag wordt het bad losgekoppeld en gaan ze het allemaal nog eens goed bekijken.. Nu is m'n plafond nog verder nat :x
@Fioon: Wauw mooi buikie hoor! @Neel: Ze heeft wel lef om te vragen of jij NU even 30 minuten gaat rijden terwijl zij met gemak jou kant kan opkomen. Voor hetzelfde geld breken voor 13:00 je vliezen en dan??? Wel balen dat t niet doorzet, hoop echt voor je dat het snel doorzet! x DD
@ Neel: *doet bevallingsdansje voor Driekes* Hopelijk vindt ie het leuk en komt ie gauw kijken! Ow, wt kl*te van die lekkage zeg.. Lekker dat dat er nu nog even bijkomt.. Sterkte met die vriendin, raar verhaal.. Vind het idd ook helemaal raar dat jij moet gaan rijden nu.. @ banner: Ik kan niet wachten om hem te plaatsen.. Maar mijn avatar heeft vast een nieuw uiterlijk Deze vind ik qua kleuren wel iets mooier dan eerst. Wel even wennen!