charlottes angels deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door AnnekeLoes, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Ik ben er ook maar heb even niets te melden:D

2. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    breekt ff in:

mamac ik zie hele mooie testen, wauw en super gefeliciteerd wilde ik eventjes kwijt:D.

breekt weer uit:

3. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    @Pluis; Niet teveel zorgen maken.. Misschien (ik hoop het zo!) valt het reuze mee.. Maar spannend is het natuurlijk.. Ik duim op goed nieuws voor jullie!
    En ja.. Soms ben ik erg slecht van vertrouwen, maar je hoort ook zoveel rare verhalen!

@Driekes; Nope, nog geen nieuws! :(

4. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    Merk je verder nu ook niks meer van het strippen ?

5. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    ik was lekker te zwemmen :D

vanmiddag weer een stukje muurschildering afgemaakt. morgen nog even de strijk, morgenmiddag werken en dan lekker weeeeeeeeekkkkkkkkkkkeeeeeeeeeeeeeennnnnnnnnnnnnddddddddd
    dit keer ook lekker rustig weekend, alleen zondag verjaardag bij vriendinnetje van lars

6. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Ik ben er ook! Ik heb WIDM gekeken en een uurtje op de wc gezeten.. :)

@ sasje: Dank je wel meis! Ik zal het langzaam gaan geloven :)
    Jij veel succes weer morgen in het ziekenhuis he!! Hopelijk is er nu iets te zien! Hoelaat mag je?

@ fafa: Kan me helemaal voorstellen dat het wel ff lekker is om gewichtloos te zijn, met zo'n buik ;) Laat je nog een foto zien als je insectjes af zijn? Ik ben een grote fan :D En was het gezellig in Utrecht?

@ Neel: Wat raar, van die vriendin, en dat ze jou daar per se voor laat rijden ook.. Maar gelukkig is het uitgepraat. En gelukkig heb je je Lodger! Wat een opluchting ;)

@ Pluis: Lekker dat je zo van de buitenlucht hebt genoten. Wat een heerlijk weer was het he? Het leek wel voorjaar! Maar nog wel koud. Ik duim voor een goede uitslag, hoelaat weten jullie het??

@ michele: Dank je wel meid!

@ fioon: Werkze morgen nog ff, en geniet dan maar heeeerlijk van je welverdiende weekend :D

7. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Hi,

Eva heb terug gezwaaid, gezien? Leuke avond gehad?

Mamac nou dat is echt wel een knalhard zeg! Ik ben zo blij voor je! nog bedankt voor je lieve smsje van gisteren. Uiteraard ook alle andere meiden thanks voor de felicitaties!

Pluis spannend hoor de uitslag, duim voor je dat het allemaal positief is en jij ook heel snel zo'n mooie test in handen hebt! Jij krijgt toch ook een hsg??? Bij handbalster en mamac al positief uitgepakt dus wie weet voor jou ook meid! Met mijn humeur is het vallen en opstaan! De ene x alles weer onder controle en andere x schiet ik weer finaal uit mijn slof om niks..... Tegenover de buiten wereld wil ik maar overkomen dat het allemaal zo goed met me gaat en ik de hele wereld aan kan en het heerlijk is om zwanger te zijn maar heb het idee dat dat toneelspel met thuis opbreekt.... Maar als mensen aan me vragen hoe het met me gaat heb ik geen zin om te klagen, want zo wil ik ook helemaal niet overkomen!

Neeltje beetje vaag van je vriendin zeg, maar fijn dat het uitgesproken is. Super joh dat de lodger binnen is! Nou meid hopelijk gaat het strippen vannacht zijn vruchten afwerpen..... Zet hem op meid!

Dd wat balen zeg dat je auto Total Loss zal worden verklaard! Hoe gaat het met je rug??

Sasje sorry meid ben even vergeten wanneer jij weer naar het ziekenhuis moet (en reageer even uit mijn hoofd, omdat ik met mijn telefoon meelees/reageer) maar volgens mij moest je wel heel snel dus wilde jou ook even sterkte wensen!

8. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Mamac knalhard is knaltest maar iPhone veranderd sommige woorden met automatisch woordenboek, erg vervelend!

Sasje zag dat je morgen al moet succes!

9. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Haha weetje, ik had het niet eens gelezen, maar begreep je bedoeling. Het is gewoon een knalharde knaltest ;)

En meid, voor ons hoef je je niet in te houden hoor! Als je even wilt klagen moet je dat lekker doen! Niet alles opkroppen hoor! *knuf*

10. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Eindhoven
    @Vlindertje; Ik merk wel dat het wat meer rommelt in m'n buik.. Maar niet echt iets duidelijks :(

@Fioon; Lekker weekend voor uitzicht dus! Geniet ervan! :D

@MamaC; Een uur op de wc.. Pff.. :$

@Isra; Ik denk niet dat het strippen nu nog effect gaat hebben.. :(

@Sasje; Succes morgen meid!

@hier; Ik ga slapen.. Ben er voor vandaag klaar mee! ;)

Slaap lekker meiden!

11. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Eindhoven
    Goedemorgen!

Gebeurd niet vaak dat ik de eerste ben 's morgens ;)

Allemaal lekker geslapen? Ikke wel.. Helaas, nog geen Driekes nieuws..

12. wjb

wjb Bekend lid

12 apr 2010
    650
    0
    0
    NULL
    NULL
    Balen Neeltje!

Zou nog even roepen!!!

Driekes kom nou !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

13. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Goeiemorgen!

@ Neel: Oke, een uur is misschien iets overdreven, maar ben er wel 2x lang geweest.. Onwijs aan de dunne (sorry..) M'n eten wilde niet blijven, denk ik!

Wat baalen dat Driekes er nou nog niet is :( Straks komt ie precies op de uitgerekende datum! Maar je hebt wel lekker geslapen, dat is wel fijn!

14. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Meiden, ik heb even wat vraagjes.. Ik was gisteravond een beetje aan het oriënteren op een VK. Als ik het goed begrijp heb je die dus in ziekenhuizen, maar ook in aparte praktijken. Iemand anders op het forum zei me al dat het meestal wat gezelliger en persoonlijker is in zo'n praktijk. Weten jullie daar iets vanaf?

En hoe zit het precies met de datum van de eerste echo? Echt overal zie ik dat die pas met 9 weken ofzo is.. Is dat echt zo laat pas? Ik dacht echt dat dat eerder was..

Moet ik vandaag maar gewoon even naar het ziekenhuis bellen..? Zou dat helpen om sneller geholpen te worden? Of moet ik nog even het weekend afwachten?

15. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hey meiden

@mama jullie gaan vandaag naar het huisje kijken toch??? tenminste ik werd vanmorgen wakker en toen opeens kreeg ik een ingeving dat jullie vandaag gingen kijken en ik er niks over had gezegd :( dus bij deze veel plezier vandaag en hopelijk is het een mooi huisje!!!
    mbt vk daar kan ik je niet bij helpen...volgens mij verschilt het trouwens per praktijk met hoeveel wkn een echo te krijgen.....maar misschien als jij je gyn belt dat je daar sneller terecht kan?

@pluis hoe laat krijg je de uitslag meid?

@neeltje driekes....driekes driekes waar blijf je nou?????

@hier ik moet idd vandaag naar het zh...moet om 12 uur.

16. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.083
    2.900
    113
    #3796 Lief, 21 jan 2011
    Laatst bewerkt: 21 jan 2011
    Mama je bent onder behandeling bij de gyn, dan is het normaal dat je het daar eerst afmaakt en dan doorgaat naar een VK. VK is vaak een zelfstandige praktijk.

Als je nou gewoon even naar de gyn belt, dan hoor je vanzelf wanneer ze je echo inplannen. Ze vragen dan namelijk naar de eerste dag van je laatste menstruatie en daar gaan ze vanuit (bij mij althans). Er is nogal verschil maar sommige ziekenhuizen doen het een stuk eerder dan bij de VK. VK is soms zelfs pas rond de 11 a 12 weken ;)

Gewoon even bellen, je blijft toch niet onder behandeling bij de gyn als alles goed is en gaat vanzelf over naar de VK die je zelf mag kiezen.

17. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Eindhoven
    Dus.. :)

18. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    zo meiden,

ik ga ff snel met de stofzuiger door het huis daarna ff snel douchen en dan richting zh!! vind het wel erg spannend!!!!

19. fafa

fafa Niet meer actief

@MC: ja, je intake-gesprek is vaak (pas) rond 7-9 weken, en dan doen ze dus ook voor het eerst een echo. Tot die tijd zul je dus op je lijf en je testjes moeten vertrouwen ;)
    en ook aan de dunne?: hahaha, nou, succes dr mee: ik ben al een maand of 8 bijna iedere dag aan de pruttel... hoop dat het bij jou minder lang gaat duren.

@Neel: nou zeg, nog steeds geen Driekes? Die blijft serieus tot zn uitgerekende datum zitten! :(

@Isra: ow, meis, wat kl*te dat je met vlagen zo slecht in je vel zit. *hug* Heb je geen vriendin ofzo (die misschien hetzelfde heeft gehad) waar je die schijn niet op hoeft te houden, en af en toe je hart kan luchten?

@Pluis: en? al gebeld voor de uitslag?

@Sasje: succes/sterkte in het ZH!

@hier: nou, bezoekje was errrrug gezellig gisteren: vriendinnetje vertelde dat ze zwanger was! :D heeft oebie straks een vriendje/vriendinnetje om mee te spelen. :)
    En stom genoeg ook weer extra hoop gekregen voor die vriendin die in de MMM zit nu. Raar verhaal, en jullie denken vast: 'het zal wel' (dat denk ik zelf namelijk ook een beetje) maar er is haar ooit eens voorspeld door een helderziende dat haar broer eerst vader zou worden voordat zij moeder zou zijn. Dat was jaren geleden... in de tussentijd had haar broer het uitgemaakt met zn toenmalige vriendin, en niemand meer tegengekomen waar ie echt serieus mee was... en zij werd al die tijd telkens maar niet zwanger (ondanks dat alles in principe goed was).
    Tot nu dus, misschien, want haar broer is de pappa van de kleine van die vriendin waar ik gister was :D (volgen jullie het nog?) Dus het zou wat zijn als vriendin in de MMM nu opeens van de volgende IUI zwanger zou raken... dan ga ik serieus in helderziendheid geloven!

20. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    @fafa begin er maar in te geloven meid!!! het een en ander klopt wel wat ze zeggen....bij mij moet het nog uitkomen.....trouwen en voor maart zwanger......dus we zullen zien :)

Deel Deze Pagina