@fafa; Dat zou wel heel mooi zijn als dat zo zou uitpakken! Ik duim voor je vriendin En ja.. Je zult zien dat Driekes blijft zitten.. *zucht*.. @Sasje; Succes !! @Pluis; En en??
Goeie middag! Pfff kon een hoop bijlezen! Lekker gekletst meiden! @autoschade: Het bedrag komt nu uit op 1163,- en de auto is nog +/- 2000,- waard. We zitten dus heel hard te twijfelen of we t wel laten maken. Gelukkig hebben we een vriend die bij een schadebdrijf heeft gewerkt en dus ook verstand heeft van alles. Maar goed das een zorg voor later. Nu eerst de schade van de tegenpartij afwachten! @Neel: He bah, DRIEKES KOM DR EENS UIT!!! @MamaC: Had je nog getest? Enne ik zou persoonlijk voor de VK gaan, mocht er iets zijn kan je altijd bij de gyn terecht en ik vind de VK persoonlijker dan de gyn. @Sasje: Suc-6 @xVlinder: Weet je al iets meid? @fafa: Ik ga heel hard duimen voor je vriendin! @hier: Vanochtend lekker druk ochtendje gehad. Eerst manlief weggebracht en ja dan blijf ik hangen bij s-zus. Toewn naar een vriendin geweest, daarna bezoekje s-ouders en effe wat boodschappen gedaan. Dalijk even rusten (hopelijk gaat Anouk ook ff plat) en dan nog wat boodschappen doen. Hopelijk komt de tegenpartij tegen de avond, dan heb ik nog ff de tijd. Maar we merken vanzelf wanneer die belt. Ehm verders eigenlijk relaxen en genieten van het WEEKEND! Liefs, DD
@MamaC; ik zou binnenkort even met de gyn bellen, ze maken daar ws wel een echo. Was bij ons wel zo, bij 8 weken. En daarna ga je verder onder controle bij de vk. Bij mij was de 1e echo daar pas bij 10 weken. @Neel; Driekes vindt 't nog wel erg fijn hé in je buikkie!
@ hier; ga zo maar even een tukkie doen op de bank. Ik ben echt volledig uitgeput pfff, hard werken zo'n kleintje in je buik! Met vlagen ook erg misselijk, gelukkig niet elke dag. En mijn vriendje is zo ontzettend lief voor me! Heerlijk haha
hey meiden, ik ben ok weer thuis....eitjes waren nog niet gegroeid we gaan nu mijn cyclus opwekken, moet nu de komende 10 dgn provera slikken. en als ik op cyclus dag 12 zit weer naar het zh komen om weer mee te gaan kijken! ze wilde het eerst op deze manier doen omdat ik eerst wel een vrij regelmatige cyclus heb gehad en ze denkt dat als we het nu even ''resetten'' dat mijn lichaam misschien dan wel vanuit zichzelf een eisprong kan hebben, is dit niet dan zal ik toch aan de hormonen gaan maar dat zijn we tegen die tijd wel.....eerst nu even 3 a 4 wkn rust dus
@Sasje; Wat naar dat ze niet gegroeid zijn Maar nu het wordt opgewekt kunnen jullie wel verder.. Dat is al iets he meid! *knuff* @Handbalster; Zwanger zijn is erg hard werken @DD; Pff.. flinke schade dus! Wel een beetje je rust genomen vandaag? @hier; Ik ga even flink 'klagen'.. Over.. Ja.. Driekes! Wat een eigenwijsje.. Ik verlies nog steeds van alles behalve vruchtwater (of Driekes ) De krampen zetten niet door, het lijkt wel alsof er 'down under' flink aan de weg wordt getimmerd, zulke steken! :x De VK zegt al 3 weken; de volgende controle zie ik je niet meer.. Nee nee, en wie zien we wel op controle? Juist.. Ik ben zooo moe.. Hoe goed ik ook slaap 's nachts rond 12 uur 's middags kak ik in en is mijn dag eigenlijk wel voorbij.. Mensen smsen en bellen; Al bevallen?? 'Jep! 2 weken geleden al hoor' Lekker sarcastisch maar ik wordt GEK van die telefoon. Ik trek de stekkers er eerdaags uit, zet mn mobiel uit en stop er een prepaid kaartje in.. :x:x:x Ik wil dat 'ie komt.. Ik wil aan de gang, ik wil bevallen!! We willen ons kindje zien, knuffelen en aanraken.. Ik heb het echt gehad vandaag.. Ik wil mama worden !!
Oh meid ik heb t zo met je te doen. De laatste weken kruipen maar voorbij en t duurt veeeeeeeeels te lang. Ik hoop echt dat Driekes zich zo snel mogelijk meldt en je dan heerlijk kan genieten van jullie menneke! *knuf meid*!!! Liefs, DD
@Sasje: Ah wat ontzettend k*t dat je eitjes niet gegroeid zijn. Ik hoop dat ze je in het zh goed kunnen helpen! @handbalster: Lekker rustig aan doen meid, je hebt nog +/- 30 weken te gaan! @schade: Ach ja, tis k*t, maar goed ben al blij dat er verder niks gebeurd is. Die man komt straks tussen 5:30 en 6:00, dus ga zo nog even met mn meisje naar de winkel om te kijken wat we kunnen eten. Manlief is niet thuis, dus zal wel iets van poffertjes worden of zo! @rusten: Yups we hebben heerlijk gerust, Anouk is uiteindelijk ook in slaap gevallen, dus dat scheelt weer. Liefs, DD
@neeltje oh meid toch....kun je niet aangeven dat je het echt helemaal moe bent zodat ze je gaan inleiden????
@ sasje: Dank je wel meis, lief dat je aan ons dacht vanmorgen! Wat balen dat er nog steeds niks gegroeid is.. Maar wel heel fijn dat ze het nu dmv medicijnen willen stimuleren. Dus je voelt zelf wel even rust in je koppie ook? @ Lief: Thnx voor je verhaal! Ik heb ernaar gehandeld @ Neel: Jij ook thanks voor de antwoorden! Oh meid, ik begrijp heel goed dat je het helemaal spuugzat bent hoor! Jullie zijn er zo klaar voor, het is gewoon echt de hoogste tijd dat Driekes zich gaat melden! Vind je het trouwens ook vervelend dat wij het elke dag vragen?? Anders moet je dat ook eerlijk aangeven hoor! Ik hoop echt heel hard dat het gauw mag gebeuren! Het is mooi geweest met de dikke buik voor jou! @ fafa: Ojee, zou het echt nog 8 maanden aanhouden..? Ik merk dat mijn darmen lijken te reageren op hele vette dingen, dan gaan ze meteen rommelen daarna. Wat een leuk verhaal trouwens, van dat vriendinnetje en die andere MMM-vriendin! Ik ben benieuwd of het uitkomt! Wel heel gezellig als jullie met z'n allen n kleine hebben van ongeveer dezelfde leeftijd! @ DD: Inderdaad vanmorgen nog getest, twee mooie knallerds (zie mijn album ) Heb je het nog lekker rustig aan kunnen doen? Oh, ik lees het nu Oeh, lekker, geniet van de poffertjes! @ handbalster: Fijn dat je niet elke dag misselijk bent, en laat je vent maar goed voor je zorgen hoor!
Ohh meiden, dit is een heel verhaal geworden, sorry Maar ik 'moet' (wil) jullie ook weer van een hoop op de hoogte stellen.. @ huisje: Nou, die wordt het niet hoor.. Wat we al een beetje dachten: de indeling is gewoon heel erg raar! Er zijn in het huis heel veel hoekjes en gaatjes met ruimte waar je niks mee kan, echt zonde. Daarnaast een mechanisch ventilatiesysteem wat heel veel herrie maakt (in de slaapkamer, pfft!) Verder was het wel een hele leuke buurt, dus dat is zeker de moeite waard om in de gaten te houden. Maar goed, we hebben iig gekeken, kost niks @ hypotheker: Verhelderend gesprek gehad. Deed ons wel weer even nadenken over het feit dat we hier ook nog prima zitten en dat we gewoon eigenlijk even moeten wachten tot ik ook een echt salaris heb straks (en dan kunnen we veeel meer). Maar toch zaten we natuurlijk in ons hoofd met een extra babykamertje, dat er nu niet is.. We hebben bedacht dat we dat hier toch willen gaan realiseren (want de noodzaak komt nu ineens ook wel dichtbij.. ). Misschien ook wel een stukje rustiger om niet te gaan verhuizen dit jaar.. @ trouwdatum: Die zouden we vandaag in principe ook vast gaan leggen, maar daar wachten we liever nog even mee tot we wat meer zekerheid hebben over deze zwangerschap.. Ik zou er echt niet van wakker liggen om pas over 2 jaar te gaan trouwen en financieel is dat misschien ook even iets slimmer. @ echo: Ik heb vanmorgen de HA gebeld en ingelicht, daarna heb ik het ziekenhuis gebeld en een afspraak gemaakt voor een combinatietest (ik wist bij God niet wat dat was, maar dat is me nu gelukkig wel duidelijk ) en die begint met een termijnecho met 8 weken. Daarna moest ik van hen een verloskundepraktijk in de buurt bellen om daar een afspraak te maken, dus ook maar gelijk gedaan. Ik ga daar vlak voor die 8-weken-echo op intake Megaspannend allemaal, maar leuk!!! Jeeeetje, nu ben ik werkelijk kapot!! Wat een bizarre dag weer zo, zeg Vandaag verder lekker relaxen!
@DD; Dankje voor je knuffel.. Hoe is het afgelopen met de 'schade man'? Fijn dat Anouk vanmiddag ook even geslapen heeft! @Sasje; Ik wordt eerst woensdag nog een keer gestript en als dat niet aanslaat dan pas wordt het ziekenhuis erbij betrokken om in te leiden.. @MamaC; Nee hoor.. Ik vind het niet erg als jullie het vragen. Tenzij jullie me elke dag gaan smsen - Huisje; Wat jammer dat het huisje het niet was.. Maar idd zonde van alle hoekjes en gaten die nutteloos zijn! Laat staan de herrie in de slaapkamer - Hypotheker; Fijn dat het een duidelijk gesprek is geweest! Voor de rust misschien wel beter om nu niet te verhuizen.. Ik ga het je niet aanraden in elk geval Maar het is wel haalbaar; een extra kamertje waar jullie nu wonen?? - Trouwdatum; Begrijpelijk dat jullie even willen wachten met de datum vastleggen na je mooie testen! - Echo; Oehhh spannend! Dus dat is bijna over 4 weekjes Ik ben zo benieuwd meid !!! En nu rusten jij! @all; Ik weet dat ik wat niet mag klagen wat betreft zwanger zijn, sommige meiden moeten er veel moeite voor doen.. Maar ik heb het gewoon echt gehad.. Sorry als ik iemand op de tenen heb getrapt met mijn beklaag, dat is niet de bedoeling !
Jammer van het huisje, maar wat moet je met al die loze ruimte ! Maar wie weet komt er andere keer een leuk huisje in die buurt vrij Hehe dat trouwen kan altijd toch nog, dan kan BABY-C de ringen komen brengen Wat spannend dat je al wat afspraken hebt vaststaan !! Wanneer wil je het ouders/schoonouders/zusje ect gaan vertellen ? * Ik heb trouwens even bij de testjes in je foto-album gekeken ; je ziet echt een stijgende lijn erin.. jij bent gewoon hardstikke zwanger ! Dus kom maar op met die banner
Neeltje : Ik vind best dat je mag klagen hoor ! Je bent gewoon onwijs benieuwd naar Driekes ; jullie geduld is lang genoeg op de proef gesteld * Het lijkt me idd ook wel frustrerend dat iedereen aan je vraagt , EN EN EN , al bevallen !?
Is ook heeel vervelend.. Maar dat kan ook komen omdat we zo graag willen dat 'ie komt.. Beetje irritatie en ongeduld vanuit ons.. Dankje trouwens, dat je mijn geklaag niet slecht op pakt