charlottes angels deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door AnnekeLoes, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ Neel: Je zei vorige week idd al dat verhuizen tijdens je zwangerschap eigenlijk not done is :p En dat kan ik me helemaal voorstellen. We hebben hier een vrij grote huiskamer waar we best wat van af kunnen snoepen voor een extra kamertje. Het zal heel klein worden, maar een beebje heeft ook niet veel nodig natuurlijk. En de echo, jaa, over precies 4 weken :D Spanneenndd!
    En ik vind dat je mag klagen hoor meid! We zijn toch wel zo'n hechte club dat we elkaar niet zo snel op ons tenen getrapt zullen voelen als er iemand even klaagt, lijkt me. Het moet juist kunnen hier, daar zijn we voor ;)

@ xVlindertje: BabyC vind ik echt een geweldige bijnaam, haha! Die houden we erin hoor! ;) Morgen komt mijn banner, dan ben ik precies 4 weken :D

Over het vertellen.. we willen eigenlijk sowieso proberen te wachten tot na de echo. Kijken of we het kunnen volhouden ;) Ik vind het wel heeel moeilijk en eng om het aan mn s-zus te gaan vertellen.. (jullie kennen het verhaal). En mijn zusje weet het al.. :) Maar dat was niet helemaal de bedoeling. Maar het is wel errug fijn dat er wel iemand is die het al weet!

2. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Oh trouwens, grappig detail voor de meiden die foto's hebben gezien van het huisje waar we vandaag gekeken hebben: blijkt dat de bewoners uit India komen.. Dat verklaart het walgelijke interieur ;) Peperduur behang ook, waarschijnlijk ook uit India, met van die gezichten erin met gouden maskers ofzo.. Pff, bijna zonde om eraf te halen :D

3. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    @MamaC; Dat is waar.. Maar toch.. Een zwangere die 'klaagt' is vaak not done.. ;)

BabyC.. Jaaaaaaaaaa :D:D:D:D Ik ga morgen eerst je banner spieken :p

En dat behang.. Zonde om het eraf te halen, maar zou toch het eerste zijn wat ik eraf zou scheuren :D

Hier net lekker frietjes op en nu lekker bankhangen met manlief.. Heerlijk!

4. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    Ben benieuwd naar je banner meid! :D Morgen na m'n werk kom ik gelijk kijken ;)

Opzich wel fijn, dat er iemand is die het weet.. kun je het er toch met iemand over hebben. Benieuwd of jullie het kunnen volhouden om niks te zeggen en te wachten tot na de echo.

5. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hey meiden.

@mama oh jammer dat het huisje het goed was!! idd als jullie voor een hypotheek willen gaan en jullie met zijn 2en verdienenen krijgen jullie ook veel meer...hoe lang duurt je opleiding nog?

6. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    Hier : Vanmiddag weer een ovu-testje gedaan ; zo blij als ik van de week was.. hoe onzeker ben ik nu weer :x
    Ik heb de testen van afgelopen dagen bewaard ; en ze blijven eigenlijk constant hetzelfde. Dus blijkbaar helemaal geen eitje onderweg.. :( & toch alweer op cyclusdag 32..

Ook met tempen is er nog geen eitje gevonden.. :$

7. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ Neel: Snap wat je bedoelt hoor. Maar er zit natuurlijk een heel groot verschil tussen even je ei kwijt willen en echt elke dag om de haverklap alleen maar zeuren, zeuren, zeuren en niks kan nog goed zijn. En dat doe jij niet! ;) Lekker hoor, frietjes! Ik ben tegen heug en meug een broodje aan het wegwerken momenteel ;)

@ xVlindertje: Ben ik ook blij mee, hoop dat zusje haar mond kan houden ;) Ik ben ook benieuwd! Straks verl*l ik me ineens :p
    Maar had je nou al een positieve ovutest gehad dan? Of blijven ze gewoon een beetje hangen rond 'half positief'? Stom zeg.. :(

@ sasje: Uhhmm.. In principe zou ik na aankomende zomervakantie alleen nog een half jaar eindstage moeten doen. Maar.. als alles goed gaat met deze zwangerschap ben ik net in die periode uitgerekend. Het is misschien een beetje op de zaken vooruit lopen :) maar dan wil ik proberen te regelen dat ik in februari begin met die laatste stage (over een jaar is dat). Dan zou ik dus nog anderhalf jaar moeten. Volg je het nog?

8. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    @MamaC; Hoe reageerde je zusje, en hoe is ze het te weten gekomen? Tell me, tell me! :D
    Enne.. Wel goed eten hoor ;)

@Vlindertje; Wat vreemd.. Van de week was ie toch erg duidelijk zei je.. Hopelijk snel wat duidelijkheid meid!

9. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    Ja dat dacht ik :) maar ze blijven half positief :x En nu dus al meerdere dagen achter elkaar !

Ik stop vanaf nu met testen, en wacht dinsdag gewoon af!
    Ben er klaar mee....:x

10. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    vlindertje og meid balen :( hopelijk kunnen ze je in zh snel helpen!!!

@mama ja ik snap het nog ja.....hopelijk krijg je dat zo geregeld op je school....

11. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ Neel: Lang verhaal.. We waren namelijk van plan om het zondag te vertellen. Zondag vieren we haar verjaardag nog even en willen we samen uit eten gaan. Ik had op haar verjaardag m'n eerste positieve test, natuurlijk een geweldig cadeau. Daarom had ik woensdag op internet een baby-t-shirtje besteld met de tekst: 'I love Tante (...)' (met haar bijnaam erop, ga ik hier niet neerzetten :p). Dat wilden we dan geven. Maar ze belde woensdag op dat 2 vriendinnen van haar zondag ook mee gaan eten en ik had een beetje vaag aangegeven dat ik dat niet zo'n leuk idee vond.. (tja, wat moest ik zeggen?). Dat begreep ze natuurlijk niet helemaal en daardoor ontstonden er vervelende spanningen. Ik was een beetje overstuur en verdrietig en had geen zin om op die manier te moeten wachten tot zondag en zondag veel spanningen te moeten ervaren.. Uiteindelijk zijn we die avond nog met een printje van het t-shirtje bij haar langs geweest en snapte ze het helemaal. Nog even flink bij elkaar uitgehuild ;) Vandaag was het t-shirtje binnen met de post (echt geweldig leuk), dus zijn net nog even bij haar langs geweest. Ze vindt het helemaal geweldig en was op internet al helemaal op zoek gegaan naar allerlei dingen over zwanger zijn enzo :) Leuk he?

12. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ xVlindertje: *knuffel*!!

@ sasje: Dat gaat goedkomen, ze zijn erg flexibel op school. Er zijn inmiddels al 3 meiden uit mijn klas zwanger/zwanger geweest!

@ Pluis: Pluiuiuiuissss! Waar ben je? Ik wil weten of de uitslag goed was!!

13. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Kreeg net een sms van Pluis, meiden! Ik mocht dit hier even plaatsen namens haar (ze kan ff niet reageren, ze is nu bij vrienden): De uitslag van het zaad was goed! Voor de zekerheid moet het over 2 weken nog een keer. Waarom wist ze ook niet precies, maar ze zijn wel opgelucht voor nu :)

14. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    Ow wat fijn voor Pluis en haar vriend :D

15. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oh fijn voor pluis!!!! dacht er straks nog aan van waarom post ze nou niet :)

16. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    mama wat lief van je zus!!!

17. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    MamaC op jou vragen terug te komen.
    Ik zit ook bij een VK praktijk en vind het daar ook erg ‘gezellig’ , mijn praktijk heeft een eigen echo apparaat waardoor ik bij mijn intake tussen de 6 en 7 weken al een echo kreeg, dus ik hoefde geen afspraak te maken bij een apart echo bureau. Met mijn vervolg afspraak rond de 10 of 11 weken had ik weer een echo en dat is weer het voordeel is je VK praktijk een eigen echo apparaat hebben.

Fafa ik snap je verhaal helemaal. Nou hopelijk wordt je andere vriendin nu ook heel snel zwanger.
    En ik kan bij vriendinnen ook wel lekker klagen hoor, maar ben eigenlijk zelf groot gebracht met een niet zeuren en altijd maar door gaan mentaliteit dat ik ook niet “altijd” wil zeuren. Maar merk aan me dat het me thuis af en toe opbreekt. En dat uit zich dan weer in onuitstaanbare buien naar Ray, wat ook weer niet terecht is. Moelijk…… Nog 13 weekjes….. ~smile~

Sasje jammer dat de eitjes niet goed gegroeid zijn. Hopelijk helpt het “resetten” en krijg je weer een regelmatige cyclus.

Neeltje meid ik kan me je gevoel zo goed voorstellen. Af en toe is lekker je telefoon uitzetten is echt zo verkeerd nog niet hoor meid. Maar die mensen die allemaal bellen bedoelen het ook wel heel goed en zijn ook wel heel nieuwsgierig naar Driekes. Maar meid echt waar het zal echt niet lang meer duren. Dikke knuf.

mamaC wat een drukke dag met heel veel geregel zeg. Leuk leuk je eerste afspraken al bij de VK maken :D het wordt allemaal steeds een beetje echter.

Neeltje mij trap je echt niet op mijn tenen hoor meid met je geklaag. Het is toch logisch dat je het op een gegeven moment zat bent. Je bent ook gewoon nieuwsgierig naar Driekes, naar de bevalling etc.

Pluis fijn meid dat de zwemmers van vriendlief helemaal goed zijn.

18. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    @mamaC, ik belde met 5.5 weken VK en mocht met 6.2 al voor de eerste keer komen voor echo om te kijken of t goed zat, toen met 8 weken weer om zeker te zijn dat t allemaal goed bleef gaan en toen met 12 weken. heb tot nu toe ook iedere keer een echo gehad.
    wat betreft vertellen, na de 2e echo, met 8 weken dus, toen de vk aangaf dat we het moeilijkste gehad hadden ben ik t wel een beetje gaan vertellen. kon t gewoon niet zo goed voor me houden :D

@neel, beetje klagen is niks mis mee, zeker als je eigenlijk al 2 weken op punt van bevallen staat, kan me voorstellen dat je het dan zat bent.

@isra, geen mooi weer spelen meis, als t niet gaat gewoon zeggen dat de hormonen je parten spelen, iedereen kan je buik zien, en werkende (aanstaande) mama's zitten nou eenmaal niet 9 maanden op een roze wolk.

@pluis, jeej, go zwemmertjes, doe jullie best :D vast enorme opluchting voor pluisman :D

@dd, das flink zeg (schade) tja, stomme plastic auto's van tegenwoordig ..... hoorde gister dat mijn ouwe karretje in de sloot lag, heb m een paar maanden geleden verkocht en nu issie stuk :(
    nouja, zie ik m teminste ook niet steeds meer haha (koper woont hier vlak bij)

ehhhhh ben heleboel vergeten.... sorry..... zal volgende keer kladblokje er weer bij nemen, ik ga van mijn vrije weekend genieten

19. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    @neel, zet in je WWW dont call us, we'll call u !!

20. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Hey lieve meiden,

daar ben ik weer! Ik ben vandaag ongeveer een half uurtje thuis geweest dus had geen tijd om hier te komen kletsen. Ik heb bij vrienden even snel alles gelezen op de I-pad (zo vet,ik wil er ook één hebben!:D) maar kon dus ff niet reageren.
    Gelukkig heeft MamaC jullie hier namens mij op de hoogte gehouden!

@MamaC: Bedankt daarvoor meis! Jammer dat het huisje tegenviel maar zoals je zelf al zei: een baby heeft niet veel ruimte nodig. Het kindje komt sowieso in een heel warm nest!:)

@Neeltje: Ik kan het me voorstellen dat je het helemaal gehad hebt nu en dat je Driekes echt wil zien,vasthouden en knuffelen. Meissie,nog even op je tanden bijten want je wordt nu heel snel mama!

@Isra: Ik vind het ook hoor meid,het is niet alleen maar leuk.. De één heeft nu eenmaal meer last van de hormonen dan de ander en jij mag best eens chagerijnig zijn! Kop op lieverd!

@Sasje: Wat balen dat de eitjes nog steeds niet goed groeien.:( Hopelijk kunnen ze je helpen,dan kun je verder! Hou vol meis!
    Hoe is het trouwens met de hoofdpijn?

@XVlindertje: Heb je al weleens een knalpositieve ovulatie-test gehad meid? Misschien worden ze bij jou gewoon niet helemaal "knal" en is je eitje er al (of onderweg). Wel onduidelijk allemaal hoor,echt vervelend voor je zeg..:(

@fafa: Wat leuk dat je vriendinnetje ook zwanger is! Geweldig zeg, een speelkameraadje voor oebie! :) Hopelijk wil het voor je andere vriendin ook snel lukken,dat zou helemaal toppie zijn!

@De rest: Sorry,ik weet het niet meer hoor..;)

@Hier: Nou,de uitslag was dus goed maar dat wisten jullie al. Ik baal wel een beetje want ik wilde de huisarts heel graag nog even spreken (hoe nu verder met mij??) maar ze heeft mijn vriend gebeld om de uitslag door te bellen dus ik weet niet hoe lang ik nou nog af moet wachten..;) Waarschijnlijk is het de bedoeling dat we verder kijken als m'n vriend de uitslag krijgt van de tweede zaadtest,we zullen zien.
    Zometeen de uitslag van The Voice en dan lekker naar bed want morgen heb ik weer een vroege dus rond 05.50 uur gaat de wekker.

Deel Deze Pagina