charlottes angels deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door AnnekeLoes, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    @MamaC; Ahh leuk!! Ook erg leuk dat ze zo betrokken is!!! :D

@Isra & Fioon; Dankje.. :)

@Fioon; Da's een goede, die ga ik er zo in zetten!!

@Pluis; Heb geen tanden meer over hihi
    Fijn dat het zaad goed was.. En als je graag wilt weten hoe en wat nu verder, kan je de ha toch bellen en vragen hoe en wat nu verder? Of denk ik nu simpel..

@hier; Ik ga zo lekker naar bedje.. Morgen even naar het winkelcentrum met een vriendin. (Ik hoop dat het niet door kan gaan :D)

Slaap lekker Angels!!

2. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    Offtopic : BEN SAUNDERS :D

Ga nu snel slapen, morgen weer dagdienst op het werk.
    Dus 7.15 beginnen :x

3. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Goedemorgen!

Zo,dat was weer een kort nachtje. Gelukkig kan ik er goed tegen dus ik ben weer fris en fruitig op m'n werk aangekomen!

@XVlindertje: Jij ook werk ze vandaag!
    @Iedereen: Een hele fijne zaterdag gewenst!

4. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Joehoe!! Mijn banner online ;)

Ik ga straks even op iedereen reageren hoor!

5. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    JEEEEEEEEEEEEEEEEEJ een banner bij MAMAC!

Ik reageer dadelijk ff verder!

Liefs,
    DD

6. wjb

wjb Bekend lid

12 apr 2010
    650
    0
    0
    NULL
    NULL
    Joehoe! Leuk hoor eindelijk je lang verwachte banner wat moet dat fijn en onwerkelijk aanvoelen zeg!! En jammer van het huisje ( helemaal van het behang) maar net wat je zegt baby's hebben niet zoveel ruimte nodig kan ook in het begin lekker bij jezelf op de kamer. Oh ja en babyc helemaal goed lijkt wel een spicegirl hihi wil je het eigenlijk weten met de tijd wat het wordt?

Neeltje klaag maar lekker hoor daarvoor is het forum toch ook en ik denk dat de meeste mama's in spe het met die tijd wel gehad hebben! Ik roep nog even voor je driekes kom nou!!

Pluis wat een gerustelling is dat hè als je hoort dat het zaad goed is!
    Hopelijk nu snel meer duidelijkheid. Werkse vandaag meis.

Sasje hopelijk werkt het resetten en heb je snel eenn korte duidelijke cyclus knuff meis.

Xvlindertje het is gelukkig snel de 25 ste nu want hier wordt je gek van ( zo herkenbaar) anders moet je het gewoon vragen hoor om het op te wekken dikke knuff meis.

Isra ook lekker klagen hoor hier ik heb je het geloof ik nog nooit zien doen hier e. Daar is het forum ook voor. Knuff

fioontje voor jou geldt hetzelfde hè dan voor isra beter dat je het hier doet dan dat je dierbare er last van hebben.

Hier lekker weekend vieren me meisje heeft straks een kinderfeestje en vanavond blijft ze bij een vriendinnetje slapen dus een vrij dagje vandaag hoewel ik dat ook wel jammer vind want vind het erg leuk om met zijn drieën iets te doen. Fijn weekend meiden

7. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
    Nou nu heb ik ff de tijd!

@MamaC: Jullie zijn nog niet in ondertrouw gegaan of wel? Ergens vind ik het heel verstandig, trouwen kan uiteraard wel als je zwanger bent, maar verhuizen is echt een crime. Je wil heel veel zelf doen, maar mag bijna niks tot het irritante toe! En ik ben echt mega blij voor je!!! MamaC en papaC krijgen een BabyC!!! Hihihihihihihihihihihi :D

@Pluis: Fijn dat het zaad van vriendlief goed is, nu kunnen ze iig verder gaan kijken.

@Neel: Hoest vandaag meid? Gaat t een beetje? Enne idd in je WWW iets vermelden helpt misschien wel tegen de vervelende telefoontjes! Enne JIJ HEBT T RECHT OM TE KLAGEN! Niemand neemt je dat kwalijk!

@wjb: Snap je gevoel, maar een dagje lekker relaxen is ook wel heeeeel erg lekker natuurlijk!

@fioon: Ach ja, we zitten nu heel erg te twijfelen of we het via de garage laten maken. Waarschijnlijk rijden we nog wel effe met deze auto (hebben m pas 4 jaar en hij ziet er nog goed uit) en verkopen we m toch pas over een paar jaar als ie al bijna niks meer waard is. Manlief gaat dat nog uitzoeken. Wel balen van je oude auto-tje!

@Isra: Meid lekker hier klagen! Dat scheelt misschien weer een beetje met de "gewone wereld"!

@hier: Vond het gister toch maar eng om alleen te zijn met die man en aangezien mijn zus sowieso al zou komen, heb ik haar gebeld of ze eerder kon komen en mn zwager kwam gelukkig mee. Die heeft er wat meer verstand van en heeft dus ook goed kunnen helpen.
    Manlief kwam gister rond 21:00 thuis en zo zat als een pinneke! Das lang geleden dat ik hem zo heb meegemaakt (en vooral zelf compleet nuchter was)! Hij wordt dat alleen wel gigantisch aanhankelijk en vervelend. Uiteindelijk viel ie rond 22:30 in slaap en heb ik m na de film (Pirates of the Carrabien) wakker gemaakt. Hij is nu een poging aan t doen om te werken, maar ben er bang voor dat ie vroeg thuis is vandaag! Ach ja, 's avonds een vent, 's morgens een vent!!!

Liefs,
    DD

8. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Kan het niet laten, dit moet ook nog even.. ;)

Charlottesangels-nodlijst

Zwanger:
    Neeltje1986 (uitgerekend: 25 januari 2011) Driekes

fafa (uitgerekend: 23 februari 2011) oebie
    Isra (uitgerekend: 23 april 2011) purkie
    Duveldraakje22 (uitgerekend: 27 mei 2011) Minimuts2
    fioontje (uitgerekend: 5 juni 2011) beeb
    Vlinder3 (uitgerekend: 8 augustus 2011) Spruitje

handbalster (uitgerekend: 17 augustus 2011)
    Ukkepukkie (uitgerekend: 22 augustus 2011)
    miracle of love (uitgerekend: ? augustus 2011)
    MamaCharlotte86 (uitgerekend: 1 oktober 2011) BabyC

NOD:
    21 januari: wjb

Datumloos: xVlindertje, AnnekeLoes, sasje24, Pluis

9. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
    @NOD-lijst: Nog 5 te gaan! Ik hoop echt dat we nu z.s.m. alleen maar zwangeren (en voor Neel net bevallen) in ons topic hebben!

Liefs,
    DD

10. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Eindhoven
    @Pluis; Werkze meid!

@MamaC; Oeh oeh oeh !! Wat een mooie banner :D:D:D:D:D:D

@WJB; Je meissie heeft dus een leuke dag voor de boeg! En jij een dagje 'rust' ;)

@DD; Ik heb de tip van Fioon in m'n WWW gezet! :D Had manlief gister een feestje? ;) Hopelijk houdt ie het vol op zn werk.. Fijn dat je zus en zwager aanwezig waren bij het gesprek met die man! Alles geregeld nu?

@Driekes; Hij zit er nog in, en lijkt er ook vandaag niet uit te willen.. ;)

@hier; Vannacht wat moeilijk in slaap gekomen, maar uiteindelijk wel lekker geslapen! Manlief ligt nu nog op 1 oor.. Lekker rustig! :D
    Om 11 uur ga ik even met een vriendinnetje het winkelcentrum in, ik heb niks nodig maar altijd fijn om er even uit te zijn..

11. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Eindhoven
    Helemaal mee eens !! *duim duim*

12. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
    Charlottesangels-nodlijst

Zwanger:
    Neeltje1986 (uitgerekend: 25 januari 2011) Driekes

fafa (uitgerekend: 23 februari 2011) oebie
    Isra (uitgerekend: 23 april 2011) purkie
    Duveldraakje22 (uitgerekend: 25 mei 2011) Minimuts2
    fioontje (uitgerekend: 5 juni 2011) beeb
    Vlinder3 (uitgerekend: 8 augustus 2011) Spruitje

handbalster (uitgerekend: 17 augustus 2011)
    Ukkepukkie (uitgerekend: 22 augustus 2011)
    miracle of love (uitgerekend: ? augustus 2011)
    MamaCharlotte86 (uitgerekend: 1 oktober 2011) BabyC

NOD:
    21 januari: wjb

Datumloos: xVlindertje, AnnekeLoes, sasje24, Pluis

Even mijn uitgerekende datum aangepast, stond op 27-5, maar moet 25-5 zijn!

13. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
    Ja ik had het idd gezien. Goed zo!

Ehm qua auto is het nu aan de verzekering, ik kan niks meer doen!

Enne meid, ik ga een kaarsje voor je opsteken dat je niet overtijd gaat, maar echt ergens in deze 3 laatste dagen lekker gaat bevallen!

Owja, geniet lekker van t winkelcentrum, lopen schijnt te helpen!

Liefs,
    DD

14. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ Isra: Dat is wel relaxed, dat die praktijk een eigen echo-apparaat heeft. Die 'van ons' niet, dat moet weer afgesproken worden met een ander bedrijfje ofzo, begreep ik. Maar goed, nog iets minder dan 4 weekjes, dan mag ik :D Hoe gaat het met jou vandaag?

@ fioon: Wat heerlijk dat je al zo snel terecht kon voor je echo. 8 weken is idd wel een mooie tijd om het te gaan vertellen he :D Goeie WWW voor Neel trouwens!!

@ Pluis: Zo, kort nachtje gehad jij! Beetje jammer dat je de HA nu niet meer zelf gesproken hebt! Maar je kan altijd zelf nog even bellen toch. En anders met de 2e uitslag. Werkze meis!

@ Neel: Thnx @ banner-compliment :D Veel plezier vandaag in het winkelcentrum. Geniet er maar van :)

@ xVlindertje: Werkze meis!

@ wjb: Haha, inderdaad, net een Spicegirl (dat is lang geleden zeg..) :p Ik wil zeker weten wat het wordt tegen die tijd! Dat kunnen we denk ik ook niet voor ons houden dan ;) Lekker dat je even een vrij dagje hebt vandaag. Ben jij nou inmiddels al ongi geworden eigenlijk..?

@ DD: Nee, nog niet in ondertrouw, er staat nog niks vast, dat scheelt. Het voelt ook goed, zoals we het nu in gedachte hebben. Alles op z'n tijd, sommige dingen hebben geen haast en sommige krijgen nu even prioriteit. Hihi, BabyC :D Heeft je Muts een erge kater? Haha!

@ NOD-lijst: Ik duim heeeel hard voor die 5!!! Het is jullie keihard gegund!

15. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ hier: Vanmorgen weer een iets donkerder testje, en nu ook de 4 weken bereikt! 1e opluchting, want in de eerste 4 weken is de kans dat het misgaat natuurlijk het grootst. Ik ben (nu al) vreselijk misselijk, maar dat is ook alleen maar goed ;)

Meiden, fijn weekend allemaal!

16. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hey meiden,

@mama mooie banner meid!!!! zal zou ff in je album kjken naar de testjes...of staan ze daar niet op?

@ dd fijn dt alles geregeld is!! waar was vriendlief naar toe geweest want dt heb ik even gemist!

@neeltje shop ze meid!

@hier alweer hoofdpijn..het komt echt vanuit mijn nek :( misschien toch maar eens naar fysio gaan...

17. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ sasje: Ze staan idd in mijn album. Vervelend van die hoofdpijn zeg.. :( Slaap je wel goed? Misschien inderdaad maar eens naar de fysio! Als ik DD mag geloven helpt dat vaak heel erg goed! ;)

18. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    nee ik vind mijn kussen ook niet fijn, maar ik heb laatst al een nieuw gekocht dezelfde wat ik op wrk heb omdat ik deze wel erg vind maar toch ligt deze ook nog steeds niet zo fijn :(

19. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    @sajse, heb je op je werk een harder of zachter matras als thuis, want dat scheelt natuurlijk ook

@wjb, ik heb er zelf niet zoveel last van hoor, ik ben ook niet zo goed in toneelspelen dus dat doe ik ook maar niet, en als mensen dat dan vervelend vinden is pech gehad, dat boeit me niet zo :D

@mamaC wat een schattige banner

@hier, dikke pret, krijg net over de post een afhaalbon voor blije doos van etos, heb ik vorige week net opgehaald haha. ga m lekker weer halen, wil nog wel een flesje en een doos billendoekjes haha

20. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ja de matras is eigenlijk ook fijner op mijn werk :) misschien kan ik voortaan alle nachten daar gaan slapen :) nee grapje....we zullen zien.... heb me wat ingenomen en nu is het over gelukkkig

Deel Deze Pagina