charlottes angels deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door AnnekeLoes, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    @roske balen dat het herstel langer duurt dan gepland meid :(

2. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    @MamaC: Ik had je knaltest net al gezien in je album,hij is mooi!! Jij hebt echt een testrijtje uit het boekje meid,zo geweldig! :D

@Roske: Vervelend dat het herstel zo traag gaat en dat je zoveel pijn hebt:( Ik wou dat ik iets voor je kon doen meid,echt..
    Hier idd nog steeds niet ongesteld en ik ben al wel een keer naar de huisarts geweest,ik weet niet of je dat gelezen had?

@Hier: Ik ga weer aan de slag! Tot later!:)

3. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ sasje: Dan lijkt het erop dat die medicijnen wel iets doen toch? Dat is wel fijn!

@ Roske: We hebben ook mailcontact natuurlijk, maar wil je bij deze ook nog even heel veel sterkte wensen met je verdere herstel! Ik hoop dat het voorspoedig mag verlopen vanaf nu!

@ Pluis: Heerlijk he, dat testrijtje :) Ik heb nu nog maar 1 test, maar ik ga proberen om daar een paar dagen mee te wachten nog. Dan is het wel ff mooi geweest :p Werkze!!

4. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Oja, vergeet ik bijna waarom ik weer even online ben.. ;)

Ik was net even aan het smsen met MoL. Ik moest even van haar doorgeven aan jullie dat ze deze week niet (veel) online zal zijn, omdat ze 6 late diensten heeft. En ze is een beetje zenuwachtig voor de echo donderdag.

Dan weten jullie dat ook weer :)

5. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    @Pluis; Waarom zo laat de kattenbak nog doen? :p Fijn dat je een leuke avond hebt gehad.. En.. Bijna 2 daagjes vrij!!

@MamaC; Wat naar dat je zo ziek bent geweest :( Succes met leren voor je tentamens!!

@Roske; Wat k*t dat je niet zo hersteld zoals gepland.. In ieder geval wel fijn dat je af en toe nu die walker af kan doen om wat te ademen.. Maar het is natuurlijk fijner als je die helemaal niet om hoeft! Hoelang verwachten ze dat je de walker om moet??

@MoL; Begrijpelijk! Hopelijk is het snel donderdag zodat jij een mooie echo hebt !!

@Driekes; Pfffffffffffffffffffffffffffffffffff...... Zegt genoeg? :D Ik wilde het eigenlijk niet neer zetten, omdat ik vind dat ik teveel zeur.. Maar om het af te leren nog 1x dan.. :)
    Gisteren weer ellende.. Om 20.55uur de eerste wee.. en ben om 00.45 opgehouden met bij houden en in bed gaan liggen.. Uiteindelijk nog half 3 zien worden.. En natuuuuuuuurlijk heeft het weer niet door gezet. Ik ben echt op vandaag.. Eigenlijk woensdag naar de VK maar ik ga morgen bellen dat ze me maandag nog maals moet strippen want dit trek ik echt niet meer..:(
    Het leek nu echt echt echt te gaan gebeuren.. Dadelijk vertrouw ik heel m'n lichaam niet meer..

Maar goed; genoeg geklaagd! Nu soepje en broodjes eten..

6. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    @oh neeltje ik wilde dat ik je kon helpen!!! driekes je bent nu niet meer lief hoor!!!! je moet nu echt komen want mama kan niet meer dadelijk!!

7. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    @neel, jeeeej, nu al een dondersteen die driekes, enne popstarsl nou kweet nu weer waarom ik t niet gevolgd heb ....

@dd , oeps, ja was idd fafa haha, nouja zwangerschapsdementie zullen we maar zeggen

@pluis, thanx, ben best wel trots op mezelf :)

@mamaC, nee kopmt niks meer omheen, vind t wel goed zo

@dd hoe was efteling ?

@hier, vandaag verjaardag van een vriendinnetje van lars, oren tuteren nog hihi
    zo nog even de was opruimen en dan lekker op de bank

8. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Hoi hoi!

@Fioon: Ach ja ik heb dr ook echt last van! Lekker he die hormonen.

@Neel: Ahh meid, wat ontzettend k*t voor je. Ik hoop echt dat t vanavond/vannacht lekker doorzet! Enne leuk winkeltje idd.

@Sasje: Hoe is t met je hoofdpijn?

@Pluis: Ow oke das dus het laatste wat ik zou doen midden in de nacht!

@Roske: Een hele dikke beterschapsknuffel meid. Ik hoop en duim dat je toch snel van de pijn af mag zijn! Suc-6 met de HTML!

@hier: Ehm IK BEN KAPOT. Zo ik heb gezegd! Vanochtend was t al lekker vroeg (7 uur) en we waren om 10:30 in de Efteling. Abo verlengd enzovoort (park ging pas om 11:00 open, wisten we niet). Anouk is echt super gigantisch lief geweest vandaag en ze heeft de hele tijd zelf gelopen! Ben echt mega trots op dr. We hebben er echt een dagje van gemaakt en zijn rond 17:15 naar huis gegaan. Nouk viel meteen in slaap in de auto en madam in my tummy werd ineens mega-actief met daarbij de benodigde harde buiken. Maar die waren te verwachten Het was ondanks het miezerige weer een superleuke dag. Heb er ook geen moment spijt van dat we weer een abo hebben genomen.
    Maar ik duik vanaaf lekker vroeg mn bedje in en ga zo maar ff bankhangen!

Lieverds een fijne zondagavond!

X
    DD

9. handbalster

handbalster Fanatiek lid

7 nov 2009
    1.129
    0
    0
    juf
    Zwolle
    @ Pluis, kattenbak verschonen midden in de nacht? Hm, jammer dat je niet zwanger bent, dan kon je je vriend verplichten!

@Roske; gezellig dat je weer even komt buurten! Wel balen voor je dat de genezing nog niet zo voorspoedig verloopt, zoals je zou willen. Laat je een beetje goed voor je zorgen? Veel succes; knuf!

@Mamac; zo de zwangerschapskwaaltjes slaan goed toe bij jou? Regelmatig kleine beetjes eten werkt bij mij het beste tegen de misselijkheid. En als je moe bent, er gewoon aan toegeven! Enne ondertussen niet vergeten te genieten hé 8)

@Sasje; hoop voor je dat je ongi snel doorbreekt, zodat je met een nieuwe ronde kunt beginnen. Hebben ze een indicatie gegeven van hoe lang het ongeveer gaat duren?

@Fioon; heerlijk hé die kinderverjaardagen.. pppffff hihi. Lars heeft zich vast wel vermaakt!

@DD; nou dat klinkt als een heerlijk dagje, nu maar even lekker relaxen!

@Neel; pff laatste loodjes.... kan me voorstellen dat je er wel een keer klaar mee bent, zeker met steeds die weeën. Nou maar hopen dat Driekes snel komt. (geniet er nu nog maar even van dat je hem in je buik voelt, hoor vaak van vrouwen dat ze dat missen na de bevalling)

oh en nog effies over mezelf haha: beginnen ons een beetje te oriënteren op babykamers, kinderwagens, namen enz enz. Pff er is zoveel informatie op internet, mar wel heerlijk om mee bezig te zijn. Lekker genieten van zwanger zijn dus!

10. fafa

fafa Niet meer actief

@handbalster: wat heerlijk dat je zo op je babyspulletjes-roze wolk zit. Inderdaad lekker van genieten! (en we willen natuurlijk foto's zien als je wat gekocht hebt! ;))

@DD: wat fijn dat jullie zo'n leuke dag hebben gehad in de Efteling (ondanks het weer) En inderdaad: Efteling verveelt nooit :) heb ook eens een abo gehad, toen ik 18 was (!) en het bleef leuk.

@Neel: wat een drama, die voorweeen! Goed kl*te dat het 's nachts zo erg is... begin je straks ook niet lekker uitgerust aan het harde werk.

@MC: oeps@ tentamenweek: heb je wel een beetje goed geleerd/voorbereid, of is dat er ook helemaal bj ingeschoten?

@Pluis: kattebak verschonen midden in de nacht, wtf?! :D oh en 1 libelle down, 1 to go: dan is alles af... zal morgen waarschijnlijk een fotootje posten.

@Roske: sh*t zeg, dat je herstel zo langzaam gaat, en dat het nog steeds zo'n pijn doet :( En balen dat je zelfs met walker nog niet kan 'walken'. Hoop voor je dat je snel van je bank af kunt komen.

@hier: vandaag geboortekaartje ontworpen (zat er al weken tegenaan te hikken, maar het moet er toch een keer van komen). Lekker unisex: kaartje wordt hetzelfde als het een jongetje of een meisje wordt. En helemaal passend bij de babykamer :)
    En we hebben de meisjesnaam-knoop nu dus ook definitief doorgehakt: dikke kus voor Pluis voor je suggestie! :D

11. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Hallo meiden,

daar ben ik nog even snel.

@fafa: Leuk dat jullie een kaartje hebben ontworpen,ik ben benieuwd! Hebben jullie "mijn" naam gekozen? Hihi,leuk zeg!:):D Nu nog afwachten of oebie dan ook echt een meisje is!:)

@handbalster: Wat heerlijk dat jullie er zo van genieten meid,het is je van harte gegund! Al leuke dingen gevonden op internet?

@fioon: Je mag ook trots zijn want het ziet er gewoon superleuk uit!

@Duveldraakje: Fijn dat jullie een leuke dag hadden! De Efteling blijft ook geweldig,altijd zo gezellig daar!

@Miracle: Heel veel succes en plezier voor a.s. donderdag!!

@Neeltje: Ooow,die Driekes toch!;) Lieverd,ik hoop voor je dat het vannacht dan toch echt gaat gebeuren! *duim*

@MamaC: Succes met de tentamen-stress,rustig aan meid! Wanneer ga je de laatste test doen? Het blijft leuk he (nu ze na al die maanden eindelijk eens positief zijn)!:)

@Sasje: Hoe gaat het met de hoofdpijn?

@Hier: Tsja meiden,ik kom s'nachts altijd helemaal tot leven dus doe vaker van die rare dingen:) Ik heb ook weleens om 04.00 uur s'nachts de keuken staan poetsen, om 02.00 uur een gordijn opgehangen en ga zo maar door..haha! (Met dat laatste waren de buren alleen niet zo blij,ik was even vergeten dat ik in een rijtjeshuis woonde en was fanatiek met een hamer bezig:D)

Vandaag best een druk dienstje gehad maar het was weer gezellig! Nu 2 daagjes vrij,ook niet verkeerd! Ik zit er aan te denken om morgen nog eens een afspraak te maken bij de HA, het gaat nu wel heeeeeeeeel lang duren en ik ben er wel een beetje klaar mee eerlijk gezegd. Als ik nu nog moet wachten tot de uitslag van de tweede zaadtest om haar er nog eens over aan te spreken ben ik onderhand 2 weken verder. Ik kan me trouwens ook niet voorstellen dat ik binnen die tijd ongesteld word,volgens mij heb ik ff een pilletje nodig. ;)

12. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ Neeltje: Hoe is het vandaag met je meis? Heb je de VK al gebeld? Dikke knuffel voor jou meis, het lijkt me erg zwaar allemaal en je moet het allemaal maar meedragen!

@ DD: Fijn dat jullie zo'n leuk dagje in de Efteling hebben gehad. Ook wel heel vermoeiend, zo'n lange dag met alleen maar lopen, zelfs als je niet zwanger bent! Dus rustig aan maar vandaag!

@ handbalster: Ja, ik heb het inderdaad goed door dat ik zwanger ben ;) Dat geeft ook wel weer een fijn gevoel! Thanks voor de tip, grote maaltijden is idd sowieso geen optie meer merk ik. En ik geniet met volle teugen :D Lekker dat jij ook zo aan het genieten bent en oriënteren op vanalles, heerlijk!

@ fafa: Leuk dat jullie de geboortekaartjes hebben ontworpen en dat de namen ook definitief zijn. De namen weet ik al, maar toch ben ik errug benieuwd ook naar de kaartjes! :) Over de tentamens: Ik heb gister nog een paar uurtjes geleerd, daarna lukte het echt niet meer en was ik erg moe. Maar goed, ik ga mijn uiterste best doen, komt vast goed :D

@ Pluis: Wat lekker dat je nu weer even 2 daagjes vrij hebt! En terecht om de HA weer even te bellen meis, dit schiet niet op! En idd, met een simpel pilletje zouden ze het al kunnen oplossen misschien! Go for it, girl! ;) Ik heb tot nu toe elke dag getest (net ook nog :)), want het blijft zo leuk inderdaad! Ik stop er nu even mee, m'n testjes zijn nu ook op. Misschien over een paar dagen nog eentje om het af te leren? :D

13. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hey meiden,

@dd fijn dat jullie een leuke;/vermoeiende dag hebben gehad!!!

@pluis whaha dan slaap ik allang om die tijden hoor :)

@ fafa fijn dat jullie eruit zijn hoe de kleine gaat heten..zie trouwens ook al dat jij 36 wkn bent :) dan zou ik allang alles klaar hebben geloof ik hahaha!

@mama geniet er maar van meid...whaha hoeveel testen heb je wel niet gedaan? 5 of 6 ofzo? haha en dan over een paar dgn nog een keertje??? haha hoezo verslaafd aan testen???

@Handbalster..ja ik moet 10 dgn de pillen nemen....dan kon het nog goed 1 week duren voordat ik ongi ben..dus zijn we inmiddels al 3 wkn verder..en dn pas op dag 12 van nieuwe cyclus weer naar gyn om mee te gaan kijken....dus over 5 wkn pas :( daarom hebben we ook de vakantie maar alvast geboekt..want dit jaar komt er bij ons geen baby.....hopelijk dit jaar wel zwanger....

14. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ sasje: Tja, testverslaafd is niet zo moeilijk hoor, met zulke testjes ;) Maar je moet begrijpen dat het ook voor een deel onzekerheid is hoor, er is natuurlijk kans dat het misgaat.. Nu stop ik ook even, donker met donker vergelijken gaat niet meer :p Die test over een paar dagen is gewoon ook weer even een extra bevestiging :)
    En nog maar niet te hard roepen dat je dit jaar geen beebje meer krijgt hoor, je weet maar nooit hoe het loopt in de komende weken! Het kan ineens raak zijn! Hou de hoop iig!

15. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hey mama

ja dat snap ik dat het ook je onzekerheid is ook meid!!! maar je hebt echt wel plakbaby!!!
    mbt baby dit jaar....zou niet weten hoe het nog moet lukken dit jaar??? ik zit al bijna in maart wil ik pas terug hoeven naar het zh! dan zou ik dan meteen moeten aantellen.....anders gaat het hem niet worden..en ik persoonlijk denk dat ik weer geen eisprong heb hoor......

16. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    @DD : Ow leuk dat je naar de Efteling geweest ben :)

@Fafa : Wat gaaf dat je het geboortekaartje zelf hebt ontworpen :D

@Neeltje : Hoe is het vandaag met je ?

@Pluis : Jaa het duurt nu wel lang he :( Gelijk heb je, gewoon de HA nog een keer bellen voor een afspraak.

@MamaC : Hehe je bent al lekker aan het genieten ! Zoveel testje heb je nog nooit gedaan ;) Maar dit zijn dan natuurlijk ook de leukste ! :D

Hier : Vandaag is de dag dat mijn vader jarig zou zijn :( dus straks naar m'n mams toe & vanavond gaan we met familie balonnen voor hem oplaten met een kaartje eraan. Vorig jaar hebben we nog vuurwerk afgestoken op deze dag, we wisselen het meestal per jaar beetje af.. :)
    Pffff morgen ook een spannende dag ! :D

17. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ sasje: Dat snap ik, maar je weet niet of je misschien toch voor maart nog een eisprong hebt die bevrucht wordt toch! Gewoon maar even afwachten (en toch ook maar blijven klussen he), want je weet het niet. Ik blijf voor je duimen iig hoor!

@ xVlindertje: Oh, moeilijke dag voor jullie meis :( Wat een lief gebaar, dat jullie ballonnen gaan oplaten straks. Sterkte en dikke knuf! (En bijna morgen idd, superspannend! Maar heel fijn dat die dag er eindelijk is, jullie gaan geholpen worden!)

18. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    dat kan toch niet mama..ik moet nu toch 10 dgn die plikken slikken.......?? en dan kan het nog 1 week duren voor ik ongi wordt! dus eisprong krijg ik nu sowieso niet!
    dus of snap ik het nou niet? :)

19. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Nee, nu ben je bezig om je ongi op te wekken toch? Maar daarna kan het toch..? Nou ja, ik probeer het gewoon ook een beetje positiever te maken voor je :)

20. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    Meiden, hebben jullie nog iets speciaals naar de Gyn meegenomen ( papieren oid ? ) :)

Deel Deze Pagina