@MamaC; Die misselijkheid hoeft er niet perse elke dag te zijn.. Het kan zelfs zo zijn dat je het morgen 2x zo erg hebt.. Of helemaal niet meer krijgt.. Enne; als ik mag klagen, mag jij het ook! mja.. Ze kon er ook echt niet bij.. Tenminste; Het voelde totaaaaaal niet prettig en ze deed me dit keer echt zeer.. @Isra; Wij vinden het ook jammer.. Ohhh heerlijk, Yoga! Lekker genieten!! @Fioon; Fijn dat de klanten vandaag vrolijker waren! @DD; Je zult 't zien.. Ik ga over tijd lopen.. Wie had dat gedacht !! @hier; Ik ben niet echt te genieten.. Manlief ook niet.. Gesellug ! Dus ik ga lekker vroeg naar bed.. Slaap lekker meiden !!
Hey meisjes, @DD: oewww, I luv sprookjes. Ben heel benieuwd wat dat gaat worden in de babykamer. Ik wil straks alles zien! @MC: wat de anderen ook al zeiden: ieder dag is anders, ik ben nooit echt heel misselijk geweest, maar de ene dag was er bij ook niks aan de hand en de andere dag voelde ik me toch wel wat vervelend. @Isra: wat goed dat je besloten hebt even wat Isra-tijd te nemen! Je kan niet altijd met je werk en met Ryan bezig zijn, even uurtje voor jezelf is ook heel belangrijk. @Sasje: ik geloof er ook in hoor: in 2011 gaan alle Angels op roze. @Driekes: hou eens op je moeders (en vaders) geduld zo op de proef te stellen!!! @hier: vandaag het (extra 1-persoons)bed op verhogers gezet...komen we nog maar tot 60 cm! (moet eigenlijk naar 70)Kan dr toch niet nóg wat onder zetten? dan durf ik daar mn beval-oerkrachten niet op los te laten hoor... stort die hele constructie straks in!
Even gauw tussen het serie kijken door: @ fafa: Moest erg lachen om je verhoog-verhaal en vertelde het aan vriendlief. En die bedacht zich ineens: Bierkratjes! Dat heeft mijn neef ook gedaan bij hun bed toen zij thuis wilde bevallen
Hallo! @Neeltje: Ik werd ook al helemaal zenuwachtig toen ik de berichtjes van de andere meiden las maar helaas zag ik daarna dat er nog geen Driekes-nieuws is.. Hopelijk kan de vk je woensdag wel helpen meis (als dat nog nodig is)! @MamaC: Ik snap je onzekerheid hoor meid,ik zou me ook zorgen maken over al die dingen. Je testjes worden echter alleen maar donkerder dus ik zou me niet te druk maken en toch proberen te genieten! Het zit helemaal goed! @Duveldraakje: Leuk,een sprookjeskamer! Ik ben benieuwd zeg! @Isra: Goed dat je met yoga gaat beginnen,even een momentje voor jezelf! Was alles voor de rest wel goed bij de vk? @XVlindertje: Sterkte met deze zware dag,hopelijk hebben jullie een hoop steun aan elkaar.. Heel veel succes voor morgen,hoe laat moet je er zijn? Spannend hoor! @Sasje: Probeer het positief te zien meid,zwanger het jaar uitgaan is ook al fantastisch! (maar dat maakt het wachten niet minder erg) @fafa: Hmmm..dat is idd lastig als je beval-bed nu nog te laag is. Kun je geen verhoging boven op de lattenbodem/spiraalbodem maken zodat je het matras ophoogt? Het is wel wat werk maar het lijkt me steviger dan nog meer zooi onder de poten te plaatsen. @Fioontje: Vreselijk he,lastige klanten. Toen ik nog bij de drogisterij werkte (bijbaantje) kreeg ik het gewoon Spaans benauwd als klanten zo vervelend deden. @Hier: Vandaag met m'n vader samen een extra kledingkast in elkaar gezet. M'n broer en schoonzus hadden er geen plek meer voor ivm de babaykamer dus mochten wij 'm hebben. Altijd handig! Ik heb 'm net ook al ingeruimd met jassen,schoenen en beddegoed,het is weer heerlijk netjes! Verder met m'n moeder de strijk en nog wat andere dingetjes gedaan. Daarna bij m'n ouders gegeten en nu weer lekker thuis! Ik heb trouwens nog geen afspraak bij de huisarts gemaakt,ik wacht het nog eventjes af.
@ all: Thanks voor de opbeurende berichtjes. Als ik ze zo lees dan klinkt het ook allemaal zo logisch dat dat per dag kan verschillen! Maar op de twijfel-momenten lukt het niet meer om zo te denken Ik heb natuurlijk ook nog helemaal geen ervaring en alles is nieuw, dus alles in standaard 'eng' Maar lang niet alles is negatief eng hoor, af en toe heb ik gewoon ook vlinders in m'n buik, zo spannend vind ik het allemaal @ Isra: Lijkt me heerlijk, yoga! Even een rustmomentje voor jezelf. Is dat een speciale zwangerschapsyoga? @ fioon: Gelukkig 's middags wat gezelligere klanten gehad! Die chagrijnige die je 's morgens had zijn daarna doorgefietst naar Haarlem geloof ik, ik had ze allemaal! @ DD: Ben jij alweer wat meer uitgerust? @ Neel: Oh joh, deed ze je zelfs pijn? Hoe durft ze! Mijn vriend zei net dat jij nu wel aan het bevallen bent Gekke mannelijke intuïtie (wat volgens mij niet bestaat) Maar toch hoop ik dat ie gelijk heeft!! Ik vind het ook superspannend, ik ben digitaal aan het meeleven!! *duim duim duim* @ Pluis: Oh wat fijn, een extra kledingkast Wij hebben hier een enorm groot ding staan, maar nog hebben we meer ruimte nodig om alles op te ruimen! Knap dat je het geduld hebt om af te wachten zeg, hoelang wil je nog afwachten?
@MamaC: Ik heb eerlijk gezegd geen idee hoe lang ik nog ga wachten,ik ben voor dit soort dingen eigenlijk té geduldig..
Oja, wat ik ook nog even kwijt wou: @ xVlindertje: Veel succes morgen bij je eerste gynbezoek meid! Ik ben benieuwd hoe het was! @ hier: Ik kan bijna niet meer wakker blijven, het is slaaptijd
Nou, inderdaad zeg! Pff Nee hoor, het is een goede eigenschap, geduld! Doe wat je hart je ingeeft en waar je je goed bij voelt. Wie weet heb je volgende week ineens een dag waarop je zoiets hebt van: nu ben ik het zat!
Het lijstje nog maar eens tevoorschijn gehaald,anders moeten we de volgende keer zo ver terug zoeken. Charlottesangels-nodlijst Zwanger: Neeltje1986 (uitgerekend: 25 januari 2011) Driekes fafa (uitgerekend: 23 februari 2011) oebie Isra (uitgerekend: 23 april 2011) purkie Duveldraakje22 (uitgerekend: 25 mei 2011) Minimuts2 fioontje (uitgerekend: 5 juni 2011) beeb Vlinder3 (uitgerekend: 8 augustus 2011) Spruitje handbalster (uitgerekend: 17 augustus 2011) Ukkepukkie (uitgerekend: 22 augustus 2011) miracle of love (uitgerekend: ? augustus 2011) MamaCharlotte86 (uitgerekend: 1 oktober 2011) BabyC NOD: 21 januari: wjb Datumloos: xVlindertje, AnnekeLoes, sasje24, Pluis81
mwa, krijg t niet spaans benauwd van lastige klanten, word er alleen sjago van, stomme kerels die bij de toonbank blijven staan tot ik met een doos papier aan kom zeulen terwijl ik toch echt mijn buik niet verstop .... dus ik dat ding op steekwagentje gezet en nog net niet op zijn tenen gelanceerd zegt ie goh zo zwaar is dat toch niet, dus ik zeg zal best maar ik neem geen risico, die buik is niet van de oliebollen hoor. naja vond ie maar dom geloof ik. nouja zijn probleem, en toen had ik nog een heel eigenwijs oud mens die zeker dacht dat ik er voor t eerst was, toen ik haar fijntjes vertelde dat ik er pas 17 jaar werk geloofde ze me eindelijk .... nouja en toen nog een die beweerde dat we met van alles te duur waren en dat ze het daar en daar en daar goedkoper kon krijgen, dus ik zeg dan gaat u daar toch heen... ja maar die hebben het niet op voorraad.... pech dus. maaaar vanmiddag een paar klanten die het allemaal weer goed maakten, door niet te zeiken over de prijs maar gewoon kopen omdat ze het graag wilden hebben en kwaliteit kost nou eenmaal een paar centen zo nu wel weer genoeg geklaagd, ga lekker slapen, dan lukt t morgen allemaal vast een stuk beter
@mamaC, pff, duurt de dag dan lang he, met van die zeikerds .... en wbt die onzekerheid, ik denk dat alle net zwangeren dat hebben, en als ze beweren van niet, geloof ik ze niet, ik was ook onzeker en bang in t begin, zoals ik al eerder zei, pas na de tweede echo geloofde ik echt dat t goed zat, en ik heb nog bij iedere controle vlinders. t hoort er allemaal bij
heymeiden ik heb bijgelezen maar ga ff niet reageren..daar staat mijn gedachte niet naar.... hier geen goed nieuws gehad vandaag...kreeg telefoon neefje van 2.5 jaar ligt in zh! heeft schedelbasisfractuur. is vorige week van tafel af gevallen, maar dachten alleen toen dat het een bult was...maar zondag vertrouwde ze het toch niet dus toen nar hap gegaan..en vanmorgen naar eerste hulp. verder weet ik ook nog niks ben namelijk aan het werk heb voor de laatste keer om 16.30 uur nog gebeld naar hin maar toen hadden ze nog geen antwoorden vanui academisch ziekenhuis of er een proffessor over zou komen ja of te nee...neefje werd wel opgenomen in ieder geval
@sasje: jeetje meis, dat is schrikken! Schedelbasisfractuur is wel heftig... dan heeft ie een flinke smak gemaakt, arm kind Hoop dat ie er geen blijvende (hersen)schade aan overhoudt.
ow en @pluis en MC: wat pluis zegt: nog meer spul onder de poten durf ik niet aan... denk dat ik gewoon het domme blondje maar uit ga hangen: "70 cm, daar weet ik niks van... ik dacht: standaard bedverhogers, dat zal wel goed zijn" Denk niet dat ze oebie binnen laten zitten vanwege die 10 cm. en @Pluis: ik zou, denk ik, ook zo zijn; we wachten het wel af. En wat MC al zei: dan ben je het op een gegeven moment wel zat, (of het komt eerder al vanzelf goed) en tegen die tijd gaat je HA er wel wat aan doen.
Goedemorgen meiden ! Kom even binnen vallen maar ik heb net een test gedaan ben namelijk al een week overtijd ik had 21 al ruim genomen! En en en!
Hij knalt er vanaf maar doe het nu met de iPhone dus vanmiddag plaats ik hem! Kan het niet geloven gewoon zwanger van de femara!!!!
Serieus! Whaaaaaaaaa geweldig meid! Ben wel heel benieuwd naar de foto, maar ik wacht rustig af (nou ja rustig )
Goeie morgen Angels! @Fioon: Ja kan me heel goed voorstellen dat je zwaar geïrriteerd raakt van zulke klanten. Doe het wel rustig aan he! @MamaC: En hoe voel je je vandaag? @Neel: Officieel uitgerekend en ik had zo gehoopt dat Driekes er al zou zijn! @hier: Gisteravond gehoord dat een vriend van ons papa is geworden van een zoon. Leuk! Weet alleen niet of we er naartoe gaan aangezien hij met een keizersnede is geboren en nu dus nog lekker met z'n mama in het ziekenhuis ligt. We zullen wel zien! Verder niks bijzonders. Liefs, DD
Hello meiden! (Nee nee, ik ben nog niet aan het persen en/of puffen ) @fafa; Het moet toch tussen de 60 en 70 zijn (inc. matras), het bed? Ik vind 't nu al eng om me om te draaien met die klossen eronder.. @Pluis; Wat heb jij een fanatieke dag gehad! Jij kunt ook nooit een dagje 'rustig' doen he @MamaC; Helaas! Je aanstaande heeft geen gelijk gekregen @fioon; Wat een eikels komen er in die winkel! Pff.. @Sasje; Ohh meid wat een klote nieuws!! Is er inmiddels al meer bekend?? @WJB: Fotoooooooooo !!! Wat spannend @DD; Ahh wat leuk!! Moeten ze nu lang in het zkh blijven? @Driekes; Tja.. Uitgerekende datum en Driekes zit er nog in.. Gisteravond een stort vloed (sorry) aan slijm verloren en nu nog steeds.. Ik durf niet eens te hopen of te denken dat dit misschien het begin is? @hier; Gisteren had ik met de hond uit laten een portomonnee gevonden, eigenaar kunnen achterhalen, bleek het gestolen te zijn uit zijn huis terwijl zij sliepen. Nou je raad het al.. ik heb vannacht k*t geslapen! Ik dacht steeds; misschien staan ze hier ook binnen........... Gelukkig is er niks weg Maar heb er wel koppijn bij gekregen, bah! Straks even naar de winkel en dan ga ik maar zandkoekjes bakken.. Manlief heeft vanmiddag een solicitatie gesprek (EINDELIJK!!) Ik hoop zo dat het wat word; weg zorgen !! (oh.. En sorry als ik soms niet erg inhoudelijk reageer op iedereen.. Maar ik ben echt een vergiet.. )