@Neel: Ik durf niet te zeggen of dit idd het begin zal zijn. Maar ik hoop het echt voor je! @vriend: Ikzelf heb met de ks 3 dagen in het ziekenhuis gelegen, maar volgens mij staat er 5 dagen voor. Ik hoop voor ze dat ze aan t einde van de week weer thuis zijn. Weet ook niet of het spoed is geweest, maar aan de reactie van de papa te lezen was t niet gepland iig. @NOD/Zwanger lijst: Zou iemand die willen aanpassen? Mij lukt t even niet! Liefs, DD
@ wjb: AAHH GEFELICITEERD meis!!! Wat super!!! Toch nog gelukt deze ronde, ook al had je helemaal geen hoop!!! Ben helemaal blij voor je! Hoever ben je nu ongeveer? Lopen we niet ongeveer gelijk dan?
@ fioon: Wat een k*tklanten heb jij gehad zeg.. Pff, irriteerde me al bij het lezen @ sasje: Ow, wat een naar nieuws zeg.. Het arme jochie.. @ wjb: Oh meid, ik ben toch zoo blij voor je! Hoelang hebben jullie hier nu over gedaan? Voelde je al iets van klachtjes eigenlijk? Ennuh: gelukkig toch geen HSG voor jou nu Ik ga je op de lijst zetten! @ DD: Lief dat het vraagt! Ik voel me eerlijk gezegd vreselijk, bijna niet geslapen door de misselijkheid en dan moet ik vandaag een tentamen gaan leren de hele dag.. Maar ja, ik mag niet klagen! Dit is wat ik wou! Wat leuk dat jullie vriend vader is geworden! @ Neel: Vervelend dat je zo slecht hebt geslapen! We hadden wel een theekransje kunnen houden vannacht, ik was ook wakker Hopelijk gaat de sollicitatie van L. goed vanmiddag! En nog meer hopelijk dat die vloed het begin betekent!!
Charlottesangels-nodlijst Zwanger: Neeltje1986 (uitgerekend: 25 januari 2011) Driekes fafa (uitgerekend: 23 februari 2011) oebie Isra (uitgerekend: 23 april 2011) purkie Duveldraakje22 (uitgerekend: 25 mei 2011) Minimuts2 fioontje (uitgerekend: 5 juni 2011) beeb Vlinder3 (uitgerekend: 8 augustus 2011) Spruitje handbalster (uitgerekend: 17 augustus 2011) Ukkepukkie (uitgerekend: 22 augustus 2011) miracle of love (uitgerekend: ? augustus 2011) MamaCharlotte86 (uitgerekend: 1 oktober 2011) BabyC wjb (uitgerekend: ) NOD: Datumloos: xVlindertje, AnnekeLoes, sasje24, Pluis Het gaat de goede kant op meiden! 2011 gaat hem echt worden voor ons allemaal!
hey meiden @wjb gefeliciteerd meid!!!!! eindelijk!!!!!!!! hij knalt er vanaf meid!!!! @dd gefeliciteerd!!!! altijd leuk zon kleintje erbij! @vlindertje veel succes vandaag hoe laat moet je? @hier neefje mocht opeeens gisteren naar huis. beetje vreemd gegaan allemaal! moet nu onder behandeling via azm... hij heeft een schuur in zijn hoofd wat naar binnen is gedrukt en deze is 5 mm indeukt. en dit is op het randje van goed/niet goed. hij krijgt nu iets vn een helmpje zolang want hij mag natuurlijk niet meer op zijn hoofd vallen! en moet in febr dan pas weer naar azm om te kijken of het dichter groeit enz.... was dus wel even goed schrikken ja!
kwam even kijken naar driekes-nieuws, maar helaas... maaaaaaaar wel ander supergoed nieuws!!!! WJB, meid, gefeliciteerd!!! wat een knaltest zeg
Hoi meiden, Vanmorgen ons 1e bezoekje bij de Gyn gehad. Pff wat was ik zenuwachtig zeg.. Gyn stelde allemaal vragen ; en heb hem mijn cycluslijstje laten zien + 2 tempkaartjes. Hij vindt ze dus erg aan de lange kant, vooral die van 2 x 60 dagen. Ik moet van hem stoppen met tempen & ovu-testen ; want dat is niet te doen met zo'n cyclus & kosten lopen ook flink op met dat testen. Dus daar was ik wel erg blij mee.. Ik moest bloed laten prikken & manlief moet een potje van de week gaan inleveren. Die uitslagen krijgen we dus met de volgende afspraak. Ook heb ik al een recept voor Clomid meegekregen Mocht ik tussen nu en de vervolgafspraak ongi worden, dan mag ik ze al gaan slikken ; te beginnen op de 3e dag en dan 5 dagen lang. Nouuu de kop is eraf !
@ sasje: Gelukkig mocht je neefje wel weer naar huis! Ah, een helmpje, wat sneu! Hopelijk ontwikkelt het zich allemaal goed en groeit de scheur weer dicht! @ xVlindertje: Nou, dat zijn mooie vooruitzichten meid! En wat fijn dat je niet meer hoeft te tempen enzo, dat scheelt jou ook weer een hoop stress! En straks met de Clomid zal het allemaal veel sneller gaan Ben je een beetje opgelucht? Wanneer heb je de volgende afspraak?
@WJB; Wauw!!! Duidelijker kan niet!! Gefeliciteeeeeeeerd !!!!! @DD; Heh bah.. Wat naar dat het ongepland was.. Maar als moeder en zoon het goed maken, dan is het goed! @MamaC; De volgende keer even bellen dan Hoe is het nu met je misselijkheid? @NOD-lijstje; Dat ziet er inderdaad veel belovend uit! 2011 iedereen zwanger en dan kunnen we taart gaan eten bij de babydump !! @Sasje; Wat raar dat ze je neefje laten gaan met een schedelfractuur.. Hopen dat de helm zijn werk doet en het dichter bij elkaar groeit! Waar is hij trouwens vanaf gevallen, want dat moet een klap zijn geweest! @Vlindertje; Fijn dat de gyn gezegd heeft dat je op kan houden met tempen en testjes, scheelt weer een duit! Fijn dat de arts direct te werk gaat! Wanneer moet je nu terug?? @fafa; Nieuwsgierige @Driekes; Ik heb 'm gewaarschuwd; vanaf morgen huur betalen !! @Hier; de strijk is al weg.. Straks koekjes bakken (Tja.. Je moet wat ) EN! L. belde net.. hij wordt bij nog een bedrijf verwacht op gesprek ! Zou het dan toch.. Dat ie weer (fulltime) werk vind.. *duim duim*.. Ohja; Ik ben net in 1uur tijd 2x door m'n moeder gebelt; of het al begonnen was. Gezegd dat ze echt op moet houden met bellen en dat ik vanaf nu niet meer opneem.. :x
@ Neel: Hahah, ik zal bellen De misselijkheid valt mee, het is 's nachts gewoon heel erg, gek genoeg. Wat nou 'ochtend'misselijkheid? Nou ja, wie weet is het over 2 dagen weer compleet anders. Lol @ huur betalen En terecht! En ze zeggen altijd: betaalt het geen huur? Dan moet het eruit! Ik hoop dat die waarschuwing duidelijk is voor hem Ik duim ook voor L.! Zou toch mooi zijn als het zou lukken! Irritant van je mams.. Jij belt haar heus wel als het zover is! Al snap ik het ook wel.. Zij vindt het ook superspannend natuurlijk! @ hier: Nou moet ik echt gaan leren.. Ik blijf hier maar komen
@neeltje...die is van de eetkamer tafel of gevallen en 1 dag op de badkamer gevallen...dus ze weten niet van welke klap het is...of misschien van wel beide..... tuurlijk is het irritant van je mams maar ze zal wel helemaal zenuwachtig zijn..whaha dat zou volgens mij mijn moeder ook doen en ik hoop zou dat je vriend werk krijg vandaag!!!!
Jaa ben wel opgelucht ; nu de uitslagen afwachten En ook geen ovu-testjes & tempen meer ; misschien geeft dat ook wat meer rust. Volgende afspraak = 23 februari
Ja vond het erg verrassend dat hij gelijk recept Clomid meegaf ; dus nu zien wanneer ik ongi wordt.. Vervolg-afspraak staat voor 23 februari..
@MamaC; Misschien heb je 's avonds meer rust en komt daarom de misselijheid 's avonds? En nu leren mams! @Sasje; Pff.. Dat zijn flinke klappen geweest! Arm manneke! @Vlindertje; Alleen maar fijn dat hij er wat vaart achter zet! @Moeder; Kan wel zijn dat ze het spannend vind.. Maar heb dr 3 weken geleden ook al gevraagd niet steeds te bellen.. Ach.. Ik ben snel kribbig nu, zal er ook wel mee te maken hebben
@bellende moeder: ja, dat begint hier zelfs ook al! E. belde van de week z'n moeder, eerste wat ze vraagt: "is het er al?". Ik bel gisteren een vriendin: eerste wat ze vraagt: "je bent toch nog niet aan het bevallen he?" pffff... relax effe allemaal! Wij zeiden ook al tegen elkaar: goed onthouden voor de volgende keer: tegen iedereen zeggen dat de uitgerekende datum een maand verder is dan dat ie eigenlijk is. Als het goed is beval je dan al stiekem voordat iedereen om je heen de zenuwen krijgt
Dag meiden, Dank je voor de felicitaties het is nog erg onwerkelijk en ga nu ook nog even cb digitaal doen. Mc we lopen idd bijna gelijk mijn uitgerekende datum is 26 sept maar mijn lf is ook wel eens 16 dagen dus dan is het 28 maar dat hoop ik snel te zien op de echo moet de gyn nog bellen die zal wel op kijken omdat ik nog een dunne bms had hoewel ik dus wel teunisbloemolie heb geslikt dat schijnt daarvoor te werken. Xvlindertje gelukkig ga je lekker aan de slag en mijn gyn zwin ook stop maar met tempen hoewel het als je bezig bent met de hormonen het wel erg prettig was want ik had wel steeds gelijk kwa eisprong terwijl gun dacht dat ik hem eerder had wantef de clomid had ik alsnog 40 dagen en nu met femara nou ja hopelijk 9 maanden sasje wat schrikken van je neefje knuff en hopelijk komt het snel goed Hoer nou ben idd erg blij dat ik nu geen hsg en iui hoeft te doen nou nog hopen dat het een plakbeeb is. Symptomen helemaal niet tot nu toe maar dAt had ik in het begin bij jen ook niet pas met 6 weken begon het en goed ook. Maar borsten doen ook geen pijn! Ben alleen beetje emo kan om alles wel janken. En mannetje was helemaal stil vanmorgen. Het ging wel al iets beter met hem. Nou ik ga even een cb halen hoor hopelijk geeft ie ook wat weer.