charlottes angels deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door AnnekeLoes, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ Neel: Jeetje meis!! Dat is spannend zeg, en niet op een leuke manier :( Ik hoop maar heel hard dat het niks slechts is!! Hou je ons op de hoogte? *dikke sterkte-knuf*!!

@ Vlinder3: Weet niet of je dit leest (en anders Pluis?) maar ik ben heeel benieuwd hoe het met je gaat!!!

2. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    Ik ben ook erg benieuwd hoe het met Vlinder3 is.. en ook naar de uitslag..

3. miracle of love

miracle of love Bekend lid

17 apr 2010
    679
    0
    16
    Goedemorgen!! :D:D

Moeten wel even zorgen dat dit topic open blijft, omdat annekeloes netjes gevraagd had aan de modeopperator (schrijf ik dat goed?) of dit topic gesloten mocht worden, omdat deze dubbel was aangemaakt. Toen wisten we nog niet dat we hier bleven kletsen :)

@Handbalster: lieverd ik vind het echt heel erg k*t voor je!! Ik had het zooo gehoopt en stiekem zelfs een beetje gedacht... Vind het moeilijk om je op te beuren (omdat je dit al zo vaak gehoord hebt), maar geloof me meis ook jij zal uiteindelijk een mooi en lief baby'tje krijgen....Je verdient het!!

@mamac: Nou waarom is de goede hoop nou toch weg?! Het kan gewoon nog steeds hoor meis en zo niet dan ga je volgende week de gyn..Maar het kan nog steeds, ik heb iig goede hoop voor jou!!

@Pluis: jeetje wat spannend en leuk dat je collega's dat zeggen!! Je hoort wel vaker dat sommige mensen dat kunnen zien. Spannend hoor meis hoop het zo voor je!!

@Corine: Meis is er al een donkerdere streep??

@Hier: Gisteren naar de dokter geweest en ik dacht gezien ik er toch ben leg ik even het zwanger worden voor...Zegt mijn dokter:
    ja het kan dat je nog niet binnen een jaar zwanger bent. Als je nou 37 was geworden dan hadden we moeten opschieten, maar je bent pas 24 dus we hebben alle tijd. Als je nou volgend jaar dus na 2 jaar nog niet zwanger bent dan kunnen we wat gaan doen..Want als het dan niet gelukt is vanuit jullie zelf is de kans dat het daarna lukt zeer klein.

*Ik heb de zelfde dokter als mijn moeder en zit er vanaf baby af aan*

Zegt de dokter ook nog: dat jij bent gekomen was een wonder, want je moeder had zich er net in berust geen kinderen te kunnen krijgen en toen opeens toch. Je moet er alleen wel rekening mee houden dat jij ook verminderd vruchtbaar bent (= klap in je gezicht). Verder was het beter dat ik nu begon ipv op m'n 30ste anders zou het weleens heeel moeilijk kunnen worden. :$:(:$

Dus ik janken toen ik thuis kwam en heb ik mijn moeder gebeld. Deze was boos, omdat niemand van buiten aan mij kan zien of ik wel of niet vruchtbaar ben. Besloten dat ik een nieuwe dokter wil en ga zorgen dat ik in januari naar de gyn ga...Als ik toch een "risico geval"ben dan maar beter snel beginnen met onderzoeken, toch?!!

Zo ben een beetje opgelicht, maar zit alweer te janken!! (doet pijn als iemand dat zegt).

4. miracle of love

miracle of love Bekend lid

17 apr 2010
    679
    0
    16
    @ neel: lees nu je verhaal pas...Jeetje meis wat is dat super naar zeg!! Ik zou ook bang zijn..Maar probeer en ik zeg probeer, want ik zou dat ook doen er gerust op te zijn dat als het echt heeel erg was ze je niet eens naar huis hadden laten gaan..!! Knuf voor jou

5. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    @MoL; wat een rare arts! Hij behoord zoiets helemaal niet te zeggen! Snap dat je dan een klap in je gezicht krijgt, wat een mafkees! Groot gelijk dat je een andere arts gaat zoeken.. *knuff*

6. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    #26 Vlinder3, 8 okt 2010
    Laatst bewerkt: 8 okt 2010
    Lieverdssssssss,
    vanmorgen om 7 uur in de auto en om half 10 weer thuis, leuk dat het ZH 80 km rijden is.... :)

Ze hebben 4x moeten prikken, ze kregen mijn ader niet te pakken en het deed pijn maar voor dat ene buisje is het uiteindelijk gelukt.
    Maar helaas toen ik thuiskwam begon het bruin dus de ongie is in volle aantocht hier. :(
    Om 1 uur kan ik bellen voor de uitslag, dan krijg ik ook te horen of er een innesteling geweest is ja of nee en dan maak ik gelijk een afspraak voor het evaluatiegesprek en hopelijk snel een nieuwe startdatum.
    Aangezien er minimaal 2 maanden een wachtlijst is zal het pas 2011 worden dat we starten..... :(

@PLuis, lieverd ik duim en ik zeg TESTEN!!!! :) :)
    Enne.....Wat heb je over mij gedroomd????

@Angels, ik heb een nieuw topic geopend.
    http://www.zwangerschapspagina.nl/vruchtbaarheidsbehandelingen/229933-op-naar-ivf-poging-2-na-mislukte-stimulatie.html#post8183897

7. Roske

Roske Bekend lid

11 apr 2010
    575
    0
    0
    NULL
    NULL
    ff blz ;)

8. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ Mol: Hihi, het is moderator of operator ;) Ik heb als laatste bericht in dat andere topic gezegd dat die dicht mag. En voorlopig kletsen we hier nog wel toch! :D

Jeetje, wat een ****-dokter zeg!! Zoiets mag hij toch echt niet zomaar zeggen!? Meis, trek je er niet teveel van aan, zoals je moeder zegt: Dat kan je inderdaad niet aan de buitenkant zien! En omdat het bij je mams moeilijk ging, wil absoluut niet zeggen dat het bij jou ook zo moeilijk zou gaan! Tijden zijn ontzettend veranderd en ze kunnen nu ook veel meer he! *dikke knuf* Ben je trouwens nog verder onderzocht? Heb je niks ernstigs?

@ Vlinder3: Wat ontzettend balen meis, dat je ongi waarschijnlijk doorzet.. :( Ik blijf toch nog even voor je duimen (bruin is immers nog niet slecht, en wie weet is er toch een innesteling geweest?) Ook zo kl*te dat de wachtlijst 2 maanden is :( Weet je al wat je in de tussentijd moet gaan slikken? Thanks voor de link naar je nieuwe topic!

@ Roske: Hoe is het met jou?

@ Corine: Ik ben ook heeeel benieuwd hoe het met jou gaat meis! Is je test al donkerder??

9. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Nee ik weet nog niet of ik moet slikken of spuiten dit hoor ik pas vanmiddag (hoop ik) of tijdens het gesprek.

10. Roske

Roske Bekend lid

11 apr 2010
    575
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mc, alles goed met mij ;)

en jij meis, nog 4daagjes te gaan?:D

Ik heb dus een heel deel nie kunnen lezen door die crash van zp....
    ik duim alvast voor diegenen die op het wachtbankje zitten ;)

11. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Hey meiden,

@Miracle: Nou ja zeg! Wat een onbeschofte l*l, die arts van jou. Dat had hij wel een beetje tactvoller kunnen zeggen tegen je.. Ik kan me voorstellen dat je ervan bent geschrokken. Knuffel meid!

@MamaC: Misschien wel een goed teken dat alle pijntjes weggetrokken zijn? Hormoonverandering?? Ik duim!

@Neeltje: Oei meis..dat is even schrikken zeg! Hopelijk valt het mee en kan het niet veel kwaad. Ik denk aan je!

@Handbalster: Aaaah wat kl*te zeg! Ik had echt goede hoop voor je deze ronde. Wat kan het lichaam je toch voor de gek houden he.:(

@Roske: Ik vroeg me al af waar je uithing:D

@Corine: Ik heb het laatste nieuwtje niet meegekregen maar ik begrijp dat je weer positief hebt getest?! Spannend meid! *Duim*

@Vlinder3: Over een uurtje de uitslag! Ik ben wel benieuwd hoor! Al heb je maar een innestelling gehad,zou ook al positief zijn voor de volgende keer! Over de droom: ik hou het maar voor me denk;)

@Hier: Ik word zo gek van die katjes he..pffffffff! Ze willen continu op schoot zitten en zitten dan de hele tijd met die kleine pootjes op het toetsenbord van m'n laptop. Ik ben echt een kwartier bezig om een stukje te typen omdat ze van alles uithalen. Binkie springt ook iedere keer naar het pijltje!:) Vannacht was ik vergeten de laptop dicht te klappen (wel uitgezet) en vanmorgen stond ie gewoon aan he. Heeft 1 van hun precies op het goede knopje gestaan;):D
    Ik heb nog geen testje gedaan hoor want ik ben toch wel bang dat m'n lichaam me deze keer aardig voor de gek houdt.
    Iemand vroeg naar de klachtjes. Tsja,eigenlijk zet ik ze liever niet weg hier. Ik ben altijd Miss Nuchter (weten jullie ook) en voel me zo opgelaten als ik achteraf toch gewoon ongesteld word. Raar he!;)
    Mevrouw Stemband zegt ook dat je altijd koelbloedig moet blijven:D

12. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ Vlinder3: Ben je al nerveus voor het gesprek? *duimt dat er wel een innesteling was*!! Ik las in je topic dat je 4 dagen voor je NOD wel een heel licht posi testje had?

@ Roske: Fijn dat alles goed gaat! Hier ook hoor :)

@ Pluis: Thanks voor het duimen meis!
    Haha, leuk he, kittens! :D Ach, geniet er maar lekker van hoor, al zijn ze soms irritant! Het zijn schatjes toch! En geef toe: Je kan echt niet meer zonder ze :p

Verstandig dat je nuchter blijft hoor! Ik ben dat echt niet (op het gebied van zwanger worden dan :)) maar begrijp daarom ook heel goed wat je bedoelt met het posten van klachtjes. Ik heb steeds dat ik me dan zo bedrogen voel ofzo, als ik dan toch ongesteld word. Bang dat het door mijn hoop toch door heeft gezet (al slaat dat natuurlijk nergens op). Bedenk wel dat het niet zo is dat je voor l*l staat als je dan toch ongi wordt he meis, want die klachtjes zijn er toch! En daar mag je je verhaal over kwijt als je wilt! Schijt aan mevrouw Stemband, whahah! ;)

13. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    #33 Pluis81, 8 okt 2010
    Laatst bewerkt: 8 okt 2010
    @MamaC: Ja,ik weet dat ik dat hier kwijt kan maar op de één of andere manier schaam ik me idd toch een beetje als het dan niet zo is. Misschien wil ik een beetje stoer zijn ofzo,alsof ik me niet druk maak:)
    Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik me ook niet enorm veel druk maak maar momenteel toch wel..
    Als je bepaalde dingen voelt/merkt en twee collega's denken dat je zwanger bent ga je toch weer hopen.. zo fout.

Klachtjes dan toch maar:

-Katten willen continu op schoot;
    -Van de week met snel opstaan een felle steek in m'n lies;
    -Steeds licht misselijk met af en toe een uitschieter;
    -Rommelende darmen;
    -Erg veel dorst en daardoor ook vaker plassen natuurlijk;
    -"Aanwezige" borsten,grotere tepels die een beetje branderig zijn;
    -Iets meer moe maar niet echt opvallend;
    -Hoofdpijn met vlagen;
    -Al een aantal dagen krampjes in m'n buik;
    -Nog geen bruine afscheiding;
    -Collega's die denken dat ik zwanger ben;
    -Vannacht gedroomd dat ik zwanger was.

Ach ja,we zullen wel zien. Misschien wordt ik vandaag opeens wel ongesteld en is alle hoop voor niks geweest!

14. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ Pluis: Ik vind het heel knap van je dat je je groot probeert te houden hoor! Je moet idd uitkijken dat de hoop er ook niet helemaal met je vandoor gaat, dan is de teleurstelling des te groter als het niet zo is (en voel je je weer heeel klein..). Maar een beetje hoop mag er zeker zijn hoor! En het is goed dat je je klachtjes ook met ons wil delen! :) Ik duim voor je meis, zou het echt supertof vinden als je zwanger zou zijn!!!

15. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    P.S. Ik schaam me trouwens ook onwijs voor mijn aanstellerij rond het testen (voor NOD) enzo hoor! En dat ik dan toch weer ongesteld word en ontzettend blijf twijfelen.. Maar ik put mijn laatste hoop daar echt een beetje uit, zo stom.. :)

16. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Tsja meid, (typ ik met wéér allebei de kittens op schoot:D) het is ook allemaal niet gemakkelijk en iedereen gaat er anders mee om..

17. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    @Pluis, ze klinken goed.....Spannend meis.
    Je hoeft je droom over mij niet voor je te houden omdat je denkt dat het pijnlijk is ofzo he....Dat weet je toch wel.

Ik heb zelf ook pas vreemd gedroomt, over mezelf. Ik was zwanger en het werd geboren en was 15 cm groot ofzo en we moesten het naar het ziekenhuis brengen zodat het daar 2 weekjes moest blijven om te volgroeien, dat was de normaalste zaak van de wereld in mijn droom en E&J waren erbij (Pluis weet wel wie ik bedoel)......heel vreemd.

Ooooh nog 15 minuutjes dan kan ik bellen.
    Het bruin is inmiddels als lichtrood aan het worden dus echt game over maar wil wel weten of het innesteling geweest is het bruin verlies, dan kunnen ze er de volgende keer, als de IVF wel doorgaat, misschien iets aan doen.

18. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ Pluis: Ja, dat is zeker waar hoor! Ik ben hier alleen helemaal de weg kwijt met het ermee omgaan, ik weet gewoon even niet meer wat het beste is. Ik kan er gewoon niet minder mee bezig zijn, maar ik kan er ook maar slecht mee omgaan om zo doorgedraaid te testen steeds, in de hoop dat er wat komt. Wat je zegt: het is eigenlijk gewoon rete-moeilijk allemaal!

Over klachtjes gesproken.. Ik heb af en toe weer hele lichte menstruatiekrampjes.. :(

19. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    @Vlinder3: Oke,komt ie:

Ik moest naar een workshop ofzo en gek genoeg moest ik om daar te komen bij jullie door de woonkamer:( Toen ik bij jullie binnenliep (jullie vonden het ook niet vreemd dat ik daar liep;)) zag ik jou keihard huilend op de grond zitten en M. had je heel stevig vast en was je aan het troosten. Ik liep,kijkend naar jullie, hard snikkend richting de trap. M. keek mij nog een keer aan en keek toen weer terug naar jou.

Mijn droom van vannacht was ook té bizar:

Ik was aan het werk en m'n collega (die gisteren zei dat ik er zwanger uit zie) was er ook. Opeens zei ze: "Ik heb zo'n speciaal ding bij me om de hartslag te horen van het kindje. Zullen we eens luisteren of er een hartje klopt?" Dat wilde ik wel en toen kwam er uit haar handtas (;)) een geweldig apparaat tevoorschijn. Zo'n ouderwetse koptelefoon die je vroeger bij je walkman had met daar aan een snoer een soort dopje. Ze smeerde mijn buik in met van dat glijspul (haha:D) en zette het dopje op mijn buik. "Nou" zei ze.."Luister maar eens mee" Ik meeluisteren en ja hoor,je hoorde heel duidelijk een hartje kloppen. Daarna mocht ik ook nog door het dopje heenkijken en
    toen kon ik het kindje zien zitten. Nou,er zat gewoon een volgroeide baby in en er stond ook bij (in het schermpje van het dopje): U bent nu de helft van 300 dagen zwanger! :$ Ik zei nog tegen m'n collega: "Wel jammer dat ik er zo laat pas achter kom,ik heb er niet eens van kunnen genieten" Ik had het nieuws gelijk op Hyves enzo gezet en tegen iedereen verteld..hihi:D

Nog 5 minuutjes Vlinder3!

20. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    p.s: @Vlinder3: Best vaag dat E&J erbij waren in je droom;):D

Deel Deze Pagina