Meiden heb misschien een hele rare vraag, maar soms vraag ik me het toch af of het helpt!! Ik hoor wel eens dat bepaalde standjes helpen bij het zwanger worden. Wie heeft daar ervaring mee en om welke standjes gaat het dan? Ik heb ook wel eens gehoord dat een kussentje onder de kont na de sex ook helpt. Zijn dit allemaal fabels?? Wie o wie kan hier antwoord op geven. Zwangeren vrouwen barst los....haha!! Sorry voor mijn rare vraag....maar wilde het toch even vragen. Hoop dat iemand hierop kan reageren. KNUF
ehhhh... ik zou echt bij god niet meer weten wel standje "succesvol" was bij ons. Persoonlijk denk ik dat het allemaal niet zo heel veel uitmaakt. Met mn boerenverstand kan ik bedenken dat bijvoorbeeld staand niet ideaal is, maar verder... alles wat min of meer horizontaal is lijkt mij lood om oud ijzer.
WIj doen wel altijd ''eindigen hij boven en ik onder schijnt de sperma niet tegen de zwaartekracht in te hoeven zwemmen en beter te zijn. En ik blijf 20-30 min erna liggen met benen omhoog had ik ergens gelezen ....
Nou dames ff updat vanuit hier; Moest vandaag toch naar de huisarts voor andere zaken dus ff onderwerp kinderwens besproken. De huisarts was erg begripvol en snapte ook wel dat ik er mee kwam maar zoals elke huisarts ff het verhaal als je er niet mee bezig bent gaat het snelller bla bla. Ze had wel zoiets van ik ga je niet nog laten wachten tot het jaar om is zoals ''officieel'' doen. (zou feb/maart 2011 zijn)Dus volgende week bloedprikken en ff afwachten of daar iets uitkomt en anders begin december terug bellen en dan krijg ik verwijzing naar gyn. En proberen deze 1,5 maand niet te veel er mee bezig zijn enz... Ben allang blij dat ze bloed gaat prikken en voor verwijzing hoef ik er alleen nog maar te bellen begin december dus dat is wel super! Fijn weekend voor iedereen en kom nog wel spieken maar moet vavond werken. liefs
Whoeeiii, ik heb vanaf begin van de middag al wat steekjes aan de rechterkant van m'n zij / liezen. Kom net uit me werk & een ovu-testje gedaan.... Hij is ineens een stuk positiever dan alle afgelopen dagen ! Dus denk vanavond of morgen eisprong !? En dat op dag 37.. ; ik weet wat me te doen staat vanavond & morgen hahaha. Vanavond nog een ovu-test doen of morgen pas weer ?
zou niet testen maar klussen @anneke loes, toen ik de boel bij de dokter in gang had gezet was ik meteen zwanger, ik zou vandaag naar de gyn @plopnavel, heb ik bij lars niet gehad, wie weet nu wel, vind m wel geinig @rest doe ik vanavond, ben aan t werk ohja, moest ook met lars naar oogarts, hij moet plakken gelukkig vind hij het niet erg. hij mocht zelf pleisters uitkiezen
Tjee zeg rustig hier!!! Iedereen druk druk?? Oh het is natuurlijk weekend dat verklaard het misschien wel.... Nou dat zou mooi zijn fioon als dat bij ons ook zo is we zien wel.... Ongi is wel echt niet helemaal te vergelijken met anders niet zo heftig en behalve hoofdpijn geen klachten normaal last van buikpijntjes en boven benen... vaag...... liefs
Hallo! @fafa: Hihi,een plopnavel! Grappig! Ik zit hier altijd met de laptop en tv tegelijk aan hoor,anders is het zo saai @MamaC: Nogmaals fijn weekend! Nemen jullie echt allebei je laptop mee?? Haha,stelletje verslaafden @XVlindertje: Jeeej,eindelijk beginnen je ovu-testjes meer te kleuren! Ik zou morgen nog maar eens testen en ook al klussen,je LH-piek kan heel snel weer voorbij zijn. Succes! @Fioontje: Wat voor pleisters heeft Lars uitgekozen? @Corine: Hmmm..denk het niet hoor meid. Ik heb al maanden hele lichte menstruaties dus dan zou ik nu al heel lang zwanger zijn. Wel bedankt voor de tip hoor! Knuf terug! @AnnekeLoes: Wat fijn dat je al bloed mag laten prikken! Hopelijk weet je heel snel meer! @Hier: Zo,en nu lekker een weekendje vrij! Gelukkig maar want hierna mag ik weer 2 weekenden achter elkaar werken!:x Dat gebeurt zo vaak en ik vind het vreselijk! Ach ja,het moet maar.. Verder eigenlijk niet veel te melden.
@xVlinder: woehoeeeeee, gogogo posi ovutest! Wel balen dat je er elke keer zo lang op moet wachten... dus zorgen dat dit (voorlopig) de laatste keer is geweest! @fioon: jij was toch scandinavië-fan? ik ga volgende maand in het Zweedse open tantrix-toernooi spelen, in een stadje in de buurt van Stockholm, dus daar plakken we meteen 2 dagen Stockholm aan vast. Jij bent daar vast al eens geweest... heb je nog aanraders voor me? (of dingen die juist erg tegenvielen?) en gelukkig vind Lars zo'n pleister niet erg... heb er zelf nooit gehad, maar vond ze vroeger altijd bij andere kindjes heel cool, zeker die met tekeningetjes erop! hahaha @Pluis: Is inderdaad niet tof om in het weekend te moeten werken dus nu dubbel van genieten meis! Ga je nog wat leuks doen?
ow en @Pluis: Liselot(te) viel hiero wel in goede aarde. Klinkt een tikje sjiek, maar toch lief, mogelijkheden om af te korten (Lies, Lot) en voor koosnaampjes (liesje, lotje) en ook als volwassene nog mooi. Thanks voor de goeie tip!
@fafa, gamla stan (oude stad) met kongliga slottet is aanrader, skansen vonden we ook erg leuk, is dierentuin/openluchtmuseum. wij zijn ook naar het vasa-museet geweest, is een schip zoals de batavia, die op de eerste reis (in 1628 ) zonk toen ie amper de haven uit was, die hebben ze in 1961 weer boven water gehaald en gerestaureerd. de eerste keer dat ik m zag waren ze daar nog mee bezig, maar nu is het klaar. je moet er van houden maar dan is t wel leuk. verder kun je er goed stappen en shoppen. kijk ook maar eens op visitstockholm.nl is t geloof ik. kan je aangeven wat je interesses zijn en je tripje plannen. waar is het toernooi ? (plaatsje/stadsdeel) @pleisters lars, je krijgt vellen met 5, hij heeft uitgekozen met autos en vrachtwagens en dino's en aliens enzo, zal wel eens plaatje zoeken. @hier, ga aan de arbeid, paar uutjes invallen
Heey meiden! Ben een paar dagen niet aanwezig geweest. @MamaC: Heel veel plezier dit weekend. @Neel: Suc-6 met verhuizen. @fafa: Wow jij bent echt milieu bewust, ik probeer het ook, maar af en toe...lukt het niet altijd. Leuk dat jullie volgend weekend naar Zweden gaan. @fioon: Fijn dat Lars de pleisters niet zo erg vind en auto's, dino's en aliens altijd leuk natuurlijk. @Pluis: Hoe is het nu met je ongi, nog steeds zo weinig? Geniet van je vrije weekend. @Annekeloes: Jij ook al zo'n vage ongi. @xVlinder: Jeeeeeeeeeej eindelijk je ei. Heb je nog getest? @hier: De afgelopen dagen gigantisch last van mn hormonen. Mn buien zijn verschrikkelijk en manlief kan totaal niks goed doen in mijn ogen. Vanmiddag ga ik naar een vriendin, de mannen hebben namelijk mannenmiddag/avond bij ons thuis, dus ga ik lekker met Noukie weg. Vanavond hebben wij vrouwenavond, mijn beste vriendin komt dan ook. Effe gezellig bijkleppen en zeiken over onze mannen...hihihihi. Pffff, wordt momenteel ook knettergek van Anouk. Constant huilen om niks, zeer fustrerend. Maar als papa er is is er niks meer aan de hand. Ach ja, gaat wel over hoop ik. Liefs, DD
@Tricia: gefeliciteerd meid! super. @fioon: thanks voor de tips Oude stad gaan we zeker doen en ben ook eens in Denemarken naar het vikingmuseum geweest, vond ik ook heel leuk, dus die boot ga ik ook onthouden. Daar stonden ook een paar gespierde mannen met ontbloot en bezweet bovenlichaam (yum! ) een replica van een schip te bouwen, en alles met oude gereedschappen... zo vet: niks maten ze op; plankje; kijken, gat; kijken, zagen... en vervolgens pastte het perfect! Heeft diepe indruk gemaakt. Toernooi is trouwens in Södertälje, in het Tom Tit museum, misschien ken je die toevallig ook? @DD: hahaha, arm mannetje van je heeft ie wel een beetje begrip voor al die hormonen? En heel veel plezier bij je girlydagje
Hai meiden! Even tussen al het relaxen door @ tricia: Jeeej wat super, van harte gefeliciteerd! (Het valt me trouwens op dat elke keer als ik weg ben, dat er iemand zwanger blijkt! Misschien moet ik vaker weggaan! )