@WJB; Lekker gebruik van maken; 'Zijn de hormonen!' Doen wij hier thuis ook @Moeder; Net belde ze alweer.. Nu nog een keer duidelij gezegd.. En toen hing ze op met de mededeling; 'Het is alleen maar interesse!'... Mja.. Oke.. @Pluis; Kun je een linkje van het huis PB-en? Ben benieuwd! Fijn is dat he, heel je auto vol laden met boodschappen.. Ik vind het ook een prettig idee; veel in huis.. En een dikke knuffel voor jou!! @Fioon; Nope.. En denk dat ze zich er anders toch niks van aan zou trekken! Doet ze nu ook niet.. @Isra; Ik hoop niet dat Oebie er eerder is! Dan zou ik bijna 10 maanden zwanger zijn! En doe maar rustig aan meid, ook al is dat moeilijk.. Wel proberen he! @DD; Het is ook om gek van te worden! @MamaC; Hoe ist met jou?? Zo hard aan het leren?? @Hier; Tja moeders belde dus weer en hing gepikeerd op.. Alsof ik het leuk vind om elke keer te horen 'Ik wil 'm zo graag zien.. Dat ie eens op schiet..' Ja hallo, alsof wij 'm niet willen zien!? Maar goed.. Morgen ochtend belt ze vast weer op en hoor ik het wel weer.. Net met manlief nog iets in huis opgehangen, ik zit 'm een beetje achter zijn vodden aan Het gesprek ging goed, nu afwachten.... Dadelijk richting bed.. Dus bij deze alvast; Slaap lekker meiden !!
@Neeltje: Je hebt een pb'tje! Meid,slaap lekker en ik hoop zooooo hard voor je dat je de volgende keer dat je komt posten mag vertellen dat Driekes er is! *duim duim duim*
@Neel: mooi dat het gesprek van L goed is gegaan, hebben ze gezegd wanneer ie een reactie zou krijgen? En heb je geen nummermelding? Dan zou ik ma gewoon niet meer opnemen (hoewel ze dan misschien júíst gaat denken dat het al begonnen is) Of op je voicemail zetten dat er echt echt echt nog geen nieuws is, en alleen als je voor iets anders belt, wel wordt 'doorverbonden' door de telefoniste @Pluis: ik moest wel lachen om je voorraad-verhaal Dacht dat ik de enige was met die 'afwijking', hahaha, vind het ook altijd lekker om te 'hamsteren'. En ik wil ook de huisjes zien!! @isra: te lage bloeddruk... hmm, daar is volgens mij niet veel aan te doen, wel? behalve misschien veel zout en cafeine, maar dat is natuurlijk dan weer niet zo tof voor die kleine. :/ @fioon: lekker gezwommen? Zwangerschapszwemmen of gewoon 'vrij zwemmen'?
en de mobile hangt beetje wazige foto, maar 't is voor het idee: Bekijk bijlage 124695 ow en trouwens vannacht wel grappig gedroomd: ik geloof dat het niet-mogen-eten van bepaalde dingen me begint te vervelen ofzo. Ik droomde namelijk dat ik zo graag stickers at. En nu mocht dat niet meer, want in die lijm zaten natuurlijk allerlei chemicaliën die slecht waren voor oebie (joh!), maar ik kon me niet bedwingen en zat toch stiekem stickers te eten
Pluis ik wil ook pb Neeltje nou dan maar even gepikeerd hoor, het draait nu even niet om haar en als het zover is weet ze het ook snel genoeg, toch??!! En ik bedoelde niet dat jij straks 10 maanden zwanger bent hihi pffffffff daar moet je toch niet aan denken, maar als jij een week over gaat lopen en oebie denkt volgende week ik heb er genoeg van piept hij even lekker voor. En meiden heb vanavond niks gedaan ben lekker op de bank gaan liggen
Oh en hihi fafa stickers eten whahaha hoe kom je erbij?? Nou nog even en dan mag je alles weer! Ik verlang ook wel naar een broodje filet american speciaal en een bord carpaccio, jammie! En je mobile is trouwens heel leuk geworden!
Hee lieve meiden, Ik meld me nog even zo op het einde van de dag.. Ik was er vanavond niet omdat ik mijn tentamen had. Had jullie nog willen vragen om te duimen, maar da's nu te laat.. Nou ja, duim toch maar dat ik het niet zo gruwelijk heb verpest als het nu lijkt.. Ik ben tijdens het tentamen zelfs de klas uitgerend naar de wc, wat erg he? Ik schaamde me dood. Ik heb dat tentamen kotsmisselijk zitten maken Ik ga morgen weer op iedereen reageren hoor! Nu lekker slapen, ik kan niet meer wakker blijven! Dikke knuf voor iedereen!
Pff ik duim voor je hoor meis wat vervelend dat je zo misselijk bent! Hopelijk gaat het snel beter. En zoveel last zijn het er geen twee? Hihi
Goedemorgen! @Driekes; Nog steeds niks! @Pluis; Ik had je gister al een PB terug gestuurd over het huisje. Heeeel mooi hoor! @fafa; Heb nummer herkenning, dus gister avond ook de telefoon niet meer opgenomen.. Wat is je mobile mooi geworden !!! Past helemaal bij de achter grond, super! Enne.. Over dat eten.. Ik heb me gister laten verleiden tot een klein biefstukje. Ik kon niet meer weigeren.. Maar stickers.. Die zal ik de 20e meenemen @Isra; Ik snapte het Maar ik hoop toch echt dat Driekes zich snel meld! @MamaC; Ohh wat vervelend dat je zo misselijk was tijdens je tentamen.. BabyC had dus duidelijk geen zin in een tentamen! Ik duim dat je het goed gemaakt hebt! @hier; Eindelijk een nachtje goed geslapen.. Staan ze hier behoorlijk vroeg de voortuinen netjes te maken.. Het leek wel alsof ze met dat blaas ding naast m'n bed stonden, wat een herrie! Vandaag is mijn nichtje 1 jaar geworden.. Ik ben benieuwd of Driekes z'n tante gaat pesten en vandaag komt.. (Dan zou ze boos zijn whehehe *gemeen*..)
hey @fafa mooie mobile hoor!! crea bea... @neeltje oh ik hoop dat toch dat ie vandaag nog niet komt morgen mag driekes komen!! @mama oh wat balen dat je zo misselijk bent meid!! hopelijk gaat het snel over!!
@ Pluis: Wat spannend, kijken naar een huisje! Ik had de link idd ook gehad, helemaal niet erg hoor, want ik was uiteraard ook erg nieuwsgierig Ziet er heel leuk uit! En dikke knuffel voor die stomme uitblijvende ongi! Het is heel onzekermakend @ handbalster: Hoe is het met jou meid? @ fioon: Lijkt me een goed idee, streven naar allemaal bevruchte paaseieren (daar zijn we vorig jaar al mee begonnen he ) @ wjb: Mooie test meis Ik hoop toch stiekem niet dat ik er 2 in m'n buik heb Maar ik heb gewoon snel last van kwaaltjes denk ik @ Isra: Wat vervelend dat je bloeddruk te laag is Rustig aan doen maar!! Kan je er behalve de rust nog iets doen? @ Neel: Fijn dat het gesprek van L. goed ging! Spannend hoor! Haha, zou wel lachen zijn als Driekes vandaag zijn tante komt pesten @ fafa: Haha, lol @ stickers Heeeele coole insectjes zijn het geworden Stuur je nog eens een foto van de volledige babykamer? @ duimen voor tentamen: Lief dat jullie duimen meiden!
WJB, ziet er goed uit meis, die test @paaseieren, jaaaa zo zijn we tenslotte vorig jaar begonnen, dus zou mooi zijn als we t zo af kunnen sluiten @neel, bummer, maarja, moeders vinden zichzelf onder en boven de wet he, mijn nichtje wou de hare er niet bij hebben, maar die kwam even langs en zag dat ze weeen had, en wilde toen blijven, was heeeel erg beledigd dat nichtje haar de deur uitzette en zei, bel wel als t er is. kind is om 9 uur geboren, ze hebben om 12 uur gebeld en gezegd, nu gaan we slapen, morgenochtend om 8 uur gaat de deur weer los @fafa, trimzwemmen, dus baantjes trekken gave mobile, ben best crea, maar als er stof aan te pas komt, haak ik af hihi enne stickers eten ..... hmmmmmmm...... isra, opkikker drinken (of andere boulion) dat scheelt iig om je minder slap te voelen. MamaC, aaaah wat naar dat je je zo beroerd voelde, duim voor weer een positieve uitslag (nu niet roze streep maar en voldoende haha) mate van misselijkheid / kwalen zegt niks over aantal beebs hoor, vriendin heeft een tweelling, die is geen dag ziek geweest, nichtje had er 2x 1, en die was bij beide harstikke ziek, bij de eerste zo erg dat ze aan de medicijnen zat omdat ze niks binnen hield @eten, ik heb van de week ook biefstuk gegeten, als je maar zorgt dat ie goed gebakken is @hier, lekker gezwommen, was daarna lekker rozig, dus lekker vroeg naar bed gegaan. vandaag even taarten maken voor s-moeder, is morgen jarig, en hopelijk komt vandaag muurschildering af
@Fioon; Mja best lastig die moeders Net belde ze alweer op 'Hoelaat moest je naar de VK'? Heb gezegd dat ik er vanmiddag heen moest (express geen tijd) en dat ik haar zelf wel bel als ik geweest ben.. resultaat; weer gepikeerd.. Je nichtje heeft trouwens groot gelijk gehad, dat ze het zo gedaan heeft!! Veel succes met de taarten en de muur schildering!! Over dat eten.. Ik heb gesmokkeld.. Hij was niet helemaal doorbakken. Ik kon het gewoon niet meer, ben gezwicht.. @hier; Ik wil baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren..
@ Neeltje : Fijn dat je vannacht goed geslapen hebt. Hoelaat moet je vandaag naar de verloskundige ? @ Pluis : Ik wil ook PB-tje @ MamaC : Hehe BabyC is nu al vervelend aan het doen Dat wordt wat..
Goedemorgen meiden! Had gister nog de gyn gebeld en moet 10 feb naar hem toe vind het zo spannend nu kruipt het voorbij maar goed had helemaal niet verwacht dus ik ben allang blij! En neel je hebt gelijk hoor ik wou ook niemand bij me bevalling had me vader gebeld dat ik bezig was maar die had gelukkig niks gezegd tegen me moeder want hij weet hoe zij is toen jen geboren was kwamen ze gelijk.
oh neel vandaag gaan ze toch iets doen of niet??? of driekes er nog niet was?? of heb ik het nou verkeerd?
Goeie 'smorgens! @Neel: Hopelijk lukt t strippen vandaag wel en zet het lekker door (laat tantetje maar boos zijn dan!) @MamaC: Ik ga duimen voor je meid, wanneer weet je het? Enne schaam je niet dat je misselijk bent (het hoort er helaas bij)! @fafa: Ah leuk die mobiel! Super is ie geworden. Enne stickers eten? Heb je toevallig wat filmpjes zitten kijken? Zag namelijk van de week een vrouw die verslaafd was aan kussenvulling (had in dr hele leven al 7 kussen naar binnen gewerkt)! @wjb: Oeh spannend. Ben eigenlijk wel heel benieuwd hoever je nu bent. @Pluis: Leuk huisje! Maar dat had ik al terug gestuurd. Oja ben je ondertussen al ongi? @fioon: Ah lekker zwemmen, dat moet ik eigenlijk ook eens gaan doen! Enne suc-6 met de taarten en uiteraard de muurschildering! @hier: Net even gaan oriënteren bij Karwei! We willen graag hetzelfde rolgordijn als bij Anouk. Een donkerblauwe met sterren. En ik zit er nu heel hard over na te denken om toch op beide kamers een muur te verven. Weet alleen niet of ik het lichtrose moet doen of gelig. Voor Anouk heb ik al een hele leuke muursticker gevonden van de prinsessen. Een leuk kasteel met 3 of 4 prinsessen. Zit me nu alleen te bedenken of ik haar bed dan niet beter anders neer kan zetten! Aaaaaaaaaaaarrrrrrrrrgggggggghhhhhh wordt gek van mezelf! Ik kan nog helemaal niks doen aan de babykamer, maar ik wil iets doen en daardoor is Anouk's kamertje nu de klos! Maar wel op een goeie manier! Liefs, DD