@fioon: gefeliciteerd met je kleine man! Hoop dat jullie allemaal een hele leuke dag hebben! @Neel: Geen sorry zeggen dat je er niet veel bent hoor! Je hebt nu wel effe wat anders aan je hoofd. Hoop dat je ijzer snel weer een beetje op peil is (door extra bloed of van nature) en dat je je niet meer zo slapjes voelt... kan me voorstellen dat dat behoorlijk frustrerend is. @Pluis: moest ook stiekem wel lachen om je thee-verhaal Wel mooi dat er nu een 'onzichtbare' vulling in zit. ow ennehhh... kijk uit met wat je belooft hoor: ik druk je zo een stofzuiger in je handen @sasje: 20 maart is meeting/kraamvisite bij mij in Delft. Wel een eindje rijden voor je... maar als je zin hebt om te komen, gezellig. En fijn dat je ongi heeft doorgezet: kun je tenminste weer verder. @Isra: kan ik jouw moeder niet een dagje lenen? Ik heb mijn schoonmaakgedrag (of beter: het gebrek daaraan) van mijn moeder geerfd, dus die heeft zelf ook niet zo'n zin om hier te komen poetsen, vrees ik @DD: Ben ook wel heel benieuwd naar de foto's van Anouk's kamertje! En vanavond vroeg naar bed jij! Moe rondlopen met een dikke buik is niks gedaan. @hier: morgen weer naar de vk: ben er voor het eerst een beetje zenuwachtig voor (ja, zelfs nuchtere fafa is eindelijk eens onzeker ) Twee weken geleden "stokte" oebie nog met haar hoofdje op mn bekken, en ik had wel gehoopt dat ze nu met 37+ weken wat dieper gezakt zou zijn, maar ik voel en zie zelf nog geen verschil. Dus ben opeens bang dat mn bekkeningang te klein is ofzo; dat het straks een keizersnee moet worden, of dat de boel tijdens een thuisbevalling toch nog vast komt te zitten. (En ja, ik weet het: sommigen dalen pas met 39 weken in, dus waarschijnlijk maak ik me druk om niks, maar ik mag ook best even een twijfel-momentje )
Nuchtere Fafa natuurlijk mag jij ook is je onzekere twijfel momentjes hebben. Ik duim voor je dat het allemaal mee valt bij de VK en de oebie gewoon lekker is ingedaald en dat alles daar beneden goed zit zodat jij een spoedige thuisbevalling in het vooruitzicht hebt. En meiden wat betreft 20 maart, vinden jullie het goed dat ik dit op het laatste moment bekijk. Ik wil er heel graag bij zijn, maar het licht er helemaal aan hoe ik me voel en in hoeverre ik nog rustig aan (??) moet doen. WJB succes met je hoofdpijn. Pluis en hoe was de nieuwe winkel?? Werkse vanavond.
Aargghh meiden, MC is het zat!! Ik wil niet meer leren, mijn hoofd zit vol! En al die stomme opdrachten, er lijkt geen eind aan te komen!! Pff.. Zo'n hekel aan tentamenweken!
@ fafa: Alvast succes voor morgen @ de VK! Denk dat het niet meer dan gezond is om ook af en toe een beetje onzeker te zijn Het komt vast goed! @ Isra: Nouou.. vooruit dan maar Haha nee tuurlijk is dat niet erg meis! Goed aan jezelf denken!
Fafa : Succes morgen bij de VK. Pluis : Mooie supermarkt geworden ? Grr op dag 81 alweer zeg ; jeetje.. toch niet eens contact opnemen met je HA ? MamaC : Succes met tentamen
dat ws speciaal voor mij xvlinder, dan hoef ik niet zoveel bij te lezen allemaal bedankt voor de felicitaties, was een leuke dag, maar pfff wat kunnen een paar koters een bult herrie maken zeg ! dusseh, tot morgen, ga lekker met voetjes omhoog op de bank
Ow zou dat het zijn * Is goed gelukt dan * *zwaai* Tot morgen weer, lekker met de beentjes omhoog jij !
sorry meiden ik verzaak ook de meeting want dat is idd wel erg ver voor mij uit de buurt bij neeltje was erg dichtbij geweest...haha @hier ik kruip mijn bedje in tot morgen!
Hey meiden, ik ben weer thuis van m'n late dienst! @fafa: Het is helemaal niet vreemd als je een keer onzeker bent hoor maar alles is vast helemaal in orde! @MamaC: Ik kan me voorstellen dat je het k*tsbeu bent,die stomme tentamens. Hoe gaat het verder? @XVlindertje: Hoe is het met jou meid? Ik wacht nog even af tot de uitslag van de tweede zaadtest,die krijgen we vrijdag. De huisarts belt dan toch dus dan kan ik haar meteen even vragen wat ik moet doen. @Isra: Groot gelijk hoor meid,we horen het de 20e wel of je komt! @Hier: De supermarkt is zeker mooi geworden maar het is echt raar om door de deur te lopen en opeens in een compleet andere winkel te staan. M'n schoonmoeder had het ook naar haar zin dus dat is mooi! Morgenochtend weer zaad inleveren,ik ben benieuwd!
@ xVlindertje: Dank je wel voor de succeswens voor mijn tentamen! Hoe is het met je? @ fioon: Mooi dat de dag geslaagd was! Het zal inderdaad wel een drukke dag zijn geweest, rust maar lekker uit! @ sasje: Jammer dat het te ver is voor je! Maar wel begrijpelijk hoor! Jij woont trouwens (net als Fioon) ook in een ontzettende uithoek natuurlijk.. Wel balen dan, met een meeting! @ Pluis: Leuk dat de supermarkt mooi is geworden en dat s-mams het daar wel naar d'r zin heeft. Succes met zaad inleveren trouwens! Heb je waarschijnlijk allang gedaan, maar toch Ik ben benieuwd, wanneer horen jullie deze uitslag dan weer? Lief dat je vraagt hoe het gaat! Het gaat eigenlijk wel oke, voornamelijk beetje last van m'n opstartende melkfabriek Maar verder niet echt iets eigenlijk! Gister nog even een flink kokhalsreflex gehad, haha, maar als het daarbij blijft vind ik alles prima
ja dat klopt mama alles wat beetje centraal is ligt gewoon erg ver weg ja....dat klopt!!! @pluis ga je zelf niet ook naar de ha????
@MamaC: Haha,fijn hoor zo'n opstartende melk-fabriek! Ben je al zenuwachtig voor vrijdag? @Sasje: Hoe ver is Delft rijden voor jou dan? Ik wacht zelf nog even om naar de huisarts te gaan,ik neem wel contact op als we de uitslag van de zaadtest krijgen. @Hier: Vanmorgen dus het zaad weggebracht,vrijdag de uitslag als het goed is. Ik ga er eigenlijk wel vanuit dat het weer in orde is maar je weet maar nooit. Vandaag een relax-dagje: boodschappen gedaan,beetje tv kijken en forummen,wasje aanzetten enz..lekker rustig!
Dag meiden ben er nog steeds hoor alleen nog steeds hetzelfde probleem. Alleen de laatste pagina even gelezen. Mc succes met je tentamen! En je melkfabriek haha fafa hoe was het bij de vk? Fioon fijn dat het een leuke dag was en weet er alles van met zoveel kids haha werk op een psz. Pluis balen hoor zo een lange cyclus weet precies hoe je je voelt maar als ik jou was zou ik nu toch echt wel naar de huisarts gaan. Knuff voor jou. Hoe staat het eigenlijk met de huisjes? Sasje hier ook bijna alles ver hoor woon in het noorden dus denk dat fioontje nog het dichtsbij woont maar ben wel gewend om te rijden kom officieel uit Amsterdam Hier voel me nog steeds hetzelfde maar gelukkig heb ik een heel lief mannetje die nu bijna alles doet!
Hey Angels, @wjb: nog steeds zo'n hoofdpijn meid? Heb je dat al iemand voorgelegd? HA of gyn/vk? want dat lijkt me nu toch wel meer te zijn dan een "gewoon" hoofdpijntje. @MC: lol@opstartende melkfabriek Ik wil wel een beetje van je overnemen... is win-win voor ons allebei @Pluis: ja, deze keer, als je voor de zaad-uitslag belt, wél nog even melden van je cyclus hoor! 80+ dagen zonder ongi is toch wel heel lang aan het worden! *fafa speelt even pluis' moeder* @hier: nou, zorgen gemaakt om niks: oebie is gewoon keurig naar beneden gezakt (volgens de stagiaire... dus 100% vertrouw ik het nog steeds niet ). Wel vreemd dat ik daar niks van gevoeld heb, en ook het verschil in mn buik niet zie. Maar goed, keizersnee-doemscenario's zijn weer verdwenen (en ik hoop maar dat het wat betreft de bevallingspijn een goed voorteken is dat de indaling alvast pijnloos is gegaan )
@pluis het is voor mij 2 uur met de auto rijden dus zoals eindhoven..ligt maar op 3 kwartier van mij af ongeveer @fafa fijn dat alles goed was meid!! voor niks druk gemaakt...al hoewl je je nog steeds beetje zorgen maakt..is de vk niet na komen checken??
nee, bij de dame voor me zaten ze met zn twee... maar denk dat ze bij mij zei 'routine-check, nooit wat aan de hand met haar: dat kun je prima alleen' ofzo. En een vierdejaarsstudente vertrouw ik best wel (voor 99,9% )