charlottes angels deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door AnnekeLoes, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    @Pluis; Ik hoop op goed nieuws voor jullie vrijdag!

@WJB; Laat je mannetje maar goed voor je zorgen!!

@MamaC; Nog 2 daagjes tot de echo! Ik ben zoooooo benieuwd !!

@fafa; Wat fijn dat Oebie goed is ingedaald!! Jippieeeee !!

@Mick; Die kleine man heeft doorgeslapen van 01.00uur tot 07.00uur! Super! Dat konden we ook wel eventjes gebruiken :p
    Hij heeft nu sokjes om zijn handjes omdat 'ie zich zelf krabt :( Gister is hij in de foetus houding gelegd. Zo ontzettend mooi en bijzonder om dat te zien!
    Er zijn weer een hoop foto's op zijn site bij gezet.

En met papa en mama gaat het langzaam aan beter! De kraamtranen zijn gelukkig minder. We zijn zo verliefd.. !! :D :D

2. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    @neeltje fijn om te horen dat het goed gaat met jullie!! jij infuus gehad vandaag???

@fafa als je toch nog twijfelt..kun je toch ff bellen of wanneer moet je weer terug?

3. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    @Neeltje: Wat heeeerlijk dat hij zo goed heeft geslapen! Ik ga zometeen gelijk even op de site kijken!

@fafa: Pfoeh,wat een opluchting! Vertrouw die stagiaire nu maar,als er ook maar 1 klein dingetje afwijkt zal ze er heus wel een verloskundige bij halen om even te kijken.

@wjb: Ik zou nu toch ook eens naar de huisarts of verloskundige bellen om te vragen hoe het zit met die hoofdpijn..niet normaal joh!

@sasje: Ik vind twee uur wel meevallen hoor maar we zijn niet allemaal hetzelfde natuurlijk.;) Als we bij MamaC op bezoek gaan is het voor mij ook 1.45 min. maar reken maar dat ik er naartoe sjees! Ach ja,zoveel mensen..:)

@Hier: Net nog ff met m'n moeder naar de supermarkt geweest,m'n moeder heeft nog wat gestreken voor me en net nog een reddingsactie uitgevoerd hier: 1 van de twee katjes was in een opening onder het aanrecht gekropen en hij kon er niet meer uit. Zul je altijd zien dat ik dan net alleen thuis ben dus net een hele plank er uit gesloopt om dat beest te bevrijden;)

4. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ja ik ga er dus niet zover voor rijden......

5. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Dan moet je dat ook zeker niet doen;)

6. wjb

wjb Bekend lid

12 apr 2010
    650
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tja Ben niet zo een beller naar de dokter voor mezelf ga volgende week naar de gyn dus vraag ik het wel!

Fafa denk ook wel dat ze het goed heeft hoor!

Voor mij zou het drie uur rijden zijn en zelf dat doe ik nog wel maar ik wacht op het moment af of het kan ook financieel want wij rijden al heel vaak 2 uur heen en weer en dat is toch iedere keer 70 euro. Maar goed gelukkig zijn we allemaal verschillend hè maar mij lijkt het wel super leuk!

Liefs

7. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Dat is idd een hoop geld meid.. Wat is het leven toch duur he;)

8. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    jaja das voor mij ook 4 uur in totaal...dan zal ik ook wel bijna aan de 70 euro zitten met de tank want hebben niet zon zuinige auto :)

9. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    ff tussendoor meiden, willen jullie even stemmen op mijn nichtje Tatum bij de baby van de maand hier op de site :D

10. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Goeie avond!

@MamaC: Hoe is je tentamen gegaan? Enne nog maar 2 nachtjes slapen, spannend!!!

@Neel: Ah fijn dat Mick het zo goed doet! Foto's zijn trouwens super.
    Heb je nog een infuus gehad of gaat t steeds wat beter?

@Sasje: Eindhoven is voor mij ook een stuk dichterbij dan Delft, maar die meetings zijn wel supergezellig!

@Pluis: En al ongi? (Vraag t elke keer, maar volgens mij schiet t niet op).

@wjb: Ja het is ook best duur hoor!

@de rest: Wel gelezen, niet onthouden!

@hier: Gister al de stoeltjes van Nouk geverfd, dadelijk nog 1 keer zodat het er mooi uitziet! De foto moet helaas nog even wachten, moet namelijk alleen nog het kasteel opplakken, voor de rest is de kamer bijna klaar. Net bij de VK geweest en mn kleine meid doet het hartstikke goed. De uitslag van de 20-weken echo was ook goed, ze is wat aan de kleine kant, maar dat was Anouk ook dus ik maak me geen zorgen, moet alleen wel even langs de HA voor die verschrikkelijke jeuk aan mn benen en ik moet mn bloed na laten kijken vanwege een enzymtekort in mijn familie. Maar we zijn de 24 weken gepasseerd en mini-muts is heerlijk actief! Nu ga ik zo weer even klussen en morgen met mn grote "kleine" meid naar de Prenatal.

Liefs,
    DD

11. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
    Heb je een link?

12. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ meeting: Ik denk er echt niet bij na hoeveel geld het me kost, ik vind het alleen maar superleuk en ik wil niks missen, whaha! ;) Maar goed, het is ook niet dat ik jullie elke week zie ofzo, dat zou me wat te gortig worden qua benzine :p Het is ook een duur grapje, die benzine!

@ Pluis: Lekker, zo'n relaxdagje! Ik moest wel lachen om je kat-reddingsactie-verhaal :D Ik ben inderdaad al wel een beetje zenuwachtig voor vrijdag, hihi! Maar meer omdat ik echt niet weet wat ik kan verwachten!

@ wjb: *knuf* voor jou! Laat je mannetje maar lekker voor je zorgen!

@ fafa: Fijn dat alles goed was!! En iets minder zorgjes voor jou, dat is ook wel fijn.

@ Neel: Heerlijk dat jullie helemaal verliefd zijn :D Ik zat je berichtje helemaal met een lach te lezen! Fijn dat het met jullie ook langzaam weer wat beter gaat! Wat sneu dat Mick zichzelf krabt :( Wat houdt die foetus-houding precies in? (haha sorry, leek!)

@ fioon: Als je een linkje hebt :D

@ DD: Ik ben nog altijd benieuwd naar de foto's ;) Maar je bent dus weer een stapje verder, da's mooi. Vervelend van die jeuk, zeg! Hopelijk hebben ze daar wat voor. Veel plezier morgen bij Prenatal :)
    @ tentamen: Pff, ik weet het niet.. Ik heb mn best gedaan, en we gaan weer duimen :D

13. fafa

fafa Niet meer actief

@MC: oei weer twijfelgevalletje qua tentamen? Komt vast goed. Je legt de lat altijd hoog voor jezelf, dus een voldoende heb je ongetwijfeld.

@Pluis: spannend reddingsoperatie-verhaal... arm katje! Wel een leermomentje voor hem, hoop ik ;) "niet meer in te kleine ruimtes kruipen"

@sasje: snap het ook wel hoor, qua benzinekosten. Daar schrik ik ook vaak van, als ik bij de routeplanner op internet wel eens zie wat een gepland tripje nou kost... dus meestal negeer ik dat maar zo goed mogelijk. :)

@Neel: awwww, snap heel goed dat jullie helemaal verliefd zijn; Mick is cute!!!

@hier: grappig verhaal nog: E. is verkouden, en dan snurkt ie nog wel eens: normaal pak ik dan zn schouders, en zeg: "lief, draai eens om" en dan rol ik hem om, waardoor ie ophoudt met snurken. Krijg vaak nog wel een vage kreun/grom, maar Weet ie 's ochtends nooit meer iets van. Maar nu vannacht en gisternacht, weer snurken... ik pak zn schouders en begin: "lief..." maar vriendlief roept terug: "wat is er aan de hand?!... wat moet ik doen?!" :D :D superschattig: hij staat dus al helemaal "beval-klaar" 's nachts... ready for action als de nood aan de man is, hahaha

14. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ fafa: Wat superlief van E. :D Ik heb daar echt zo'n beeld bij dat ie meteen rechtop zit, in houding alsof ie voor het leger moet opdraaien ;) Zal je trouwens zien dat ie op het moment suprême niet wakker te krijgen is, haha (wat ik niet voor je hoop :p)!

@ Neel: Ik heb zitten smullen van de Mick-foto's op de site! Wat heerlijk om te zien, jullie met z'n 3tjes! En ik snap de foetus-houding nu ook ;) Ohhww, nu gaat het NOG meer kriebelen...! ;)

15. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
    Omdat ik jullie toch een foto wil laten zien...

Dit waren de stoeltjes (van Ikea)

Bekijk bijlage 126829

16. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
    En dit zijn ze nu (ze zijn nog aan t drogen).

Bekijk bijlage 126830

Hopelijk kan ik morgen nog meer foto's maken,ligt er een beetje aan of ik de tijd kan vinden om de sticker te plakken!

Liefs,
    DD

17. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
  18. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    @fafa: Idd echt superschattig dat E. gelijk opspringt als je hem nu aanraakt s'nachts! Dat zou mijn vriend ook doen denk ik,ik zie hem al helemaal in paniek door het huis rennen..haha! Jaja,nog maar een paar weekjes voor jou meis..echt zoooo spannend!!

@MamaC: Je hebt dat tentamen vast wel gehaald! Ik duim in ieder geval voor je!:)

@Duveldraakje: Die stoeltjes zijn echt té leuk geworden! Wat een likje verf toch kan doen he!!

@Fioon: Ik zal zo eens stemmen op je nichtje!

@Hier: Oooooooow,ik word toch zo zenuwachtig van al dat gedoe rondom het kopen van een huis. Er komt echt zoveel bij kijken,ik zie nu even door de bomen het bos niet meer;)

19. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Ik heb gestemd!:)

20. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    @Sasje; Nope, geen infuus! Ze willen nog even afwachten omdat ze wel verbetering zien..

@Pluis; Wat zielig dat een van de katjes vast zat! :( Hebben jullie besloten om het huis te kopen? Of zijn dit pre-zenuwen?

@DD; Zie antwoord bij sasje over het infuus ;)
    Wat zijn jullie druk bezig met de kamertjes! Ik ben erg benieuwd naar het resultaat!

@Meeting; Ik heb d'r zin in !!! En het duurt nog zo lang :(

@MamaC: Meer dan je best kun je niet doen! Wanneer krijg je je cijfer?? Toen ze Mick in de foetus houding legde; tranen met tuiten gehuild! Ik vond het zo bijzonder!!

@fafa; Wat lief dat E. zo bezig is met de bevalling! Het word nu spannend he :D

@all; Bedankt voor alle lieve berichtjes over Mick!!

@Hier; Wij gaan eens kijken of Mick weer lekker door slaapt.. Hij krijgt nu van papa de fles..
    Morgen komt m'n moeder een dagje hier naar toe, omdat Leon weg moet en ik niet alleen mag zijn. De kraamhulp is er tot 2 en daarna komt Oma :D
    Slaap lekker meiden!

Deel Deze Pagina