charlottes angels deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door AnnekeLoes, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Goeie morgen!

@Fioon: Ik heb gestemd!

@Neel: En hoe heeft Mick het gedaan? Wel fijn dat Oma kan komen, je mag nu idd niet alleen zijn! Hopelijk zet de verbetering door en voel je je gauw weer wat beter.

@Pluis: Alles goed bekijken en je niet gek laten maken. Een huis kopen is een hele investering en een die je voor een lange tijd maakt.

@fafa: Toen ik jou berichtje las kwam er spontaan een big smile op mn gezicht! Wel schattig dat E. al helemaal baby-ready is.

@hier: Dadelijk met Nouk en de a.s. peettante naar de Prenatal! Heb er zin in. Moet even kiijken of ik vandaag nog iets aan Nouk's kamertje doe (en om effe antwoord te geven op Neel, ik doe momenteel alles, manlief vind het wel prima zo dan hoeft hij niet zoveel te doen!) maar van het weekend wil ik haar kamertje wel af hebben zodat ik maandag lekker met de babykamer aan de gang kan. Kreeg gister alleen te horen dat manlieg volgende week vrijdag (de 11e) naar de bouwbeurs gaat (das dus ongeoorloofd zuipen) en hij dus zaterdag niet in alle vroegte de meubeltjes wil halen, mmmmm mn hormonen wilde effe niet rationeel meedenken, maar ja als de meubeltjes maar gehaald worden, vind ik het best!

Liefs,
    DD

2. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    Even snel een berichtje van mij : vanmorgen wat bruinverlies gehad. Dus ben erg benieuwd of dit doorzet in m'n ongi... Want dat zou betekenen dat ik dan met de Clomid mag beginnen :D

3. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ fioon: Ik heb ook gestemd hoor!

@ Pluis: Dank je wel lieverd, voor het duimen :) Hoe gaat het nu met je, beetje rust gekregen nog ondanks de huizen-drukte?

@ Neel: Geen idee wanneer ik mijn cijfer krijg, dat wordt een verrassing :p Heeft Mick goed (door)geslapen vannacht? En jullie ook? Leuk dat oma vandaag een dagje komt :D

@ DD: Wel een beetje jammer dat je man zo weinig doet aan de kamertjes.. Of wil je dat zelf ook niet? Geniet van de Prenatal vandaag :D

@ xVlindertje: Whoehoe, ik hoop het voor je!! Op welke dag zit je nu?

@ hier: Pfoeh, ik heb vannacht echt de hele nacht een soort zenuwen gevoeld, waardoor ik ook een beetje misselijk ben geweest ;) Ik heb ook weer zo ontzettend realistisch gedroomd; ik heb vannacht mijn baby'tje aangeraakt, haar handje gepakt (ja, het was een meisje)! Zo bijzonder was het! Volgens mij heb ik gehuild in m'n slaap.. damn, die hormonen! ;)

4. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Goedemorgen!

@XVlindertje: Ik duim voor je dat het doorzet meid,dan kun je eindelijk verder!

@MamaC: Wat een bijzondere droom meis,over een aantal maanden kun je écht je baby'tje aanraken:) Nog maar 1 nachtje slapen!!!:D

@Duveldraakje: Wat ben jij toch een bezige bij he! Net zoals MamaC al vroeg: baal je van je man of vind je het wel lekker dat hij zich nergens mee bemoeit? Ik zou ook écht die meubeltjes willen hebben hoor, kater of geen kater!;)

@Neeltje: Fijn dat je moeder vandaag komt helpen! Hoe gaat het nu met jou? We hebben nog niet besloten om het huis te kopen; sterker nog: we hebben nog niet 1 huis bezichtigd:) Er komt zoveel op je af,pfff.

@Hier: Ik ga nu ff wat makelaars bellen om een afspraak te maken zodat we (hopelijk) volgende week alle 3 de huizen kunnen gaan bezichtigen. Spanneeeeeeend! Vanmiddag bij Vlinder3 op de thee,ik ben benieuwd naar haar buikje!

5. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hey meiden

@neeltje oh das ook leuk dat oma opbezoek komt :) hoe is het afgelopen met een baan voor je man??

@vlindertje oh ik hoop het meid dat het doorzet, dan kun je ook weer verder!

@dd ziet er erg leuk uit...ben erg benieuwd hoe haar kamertje is geworden!!!

@mama whaha we zullen zien of het een meid wordt :) nog 1 nachtje slapen en dan is het zover!!!!

6. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    nou mamaC zwangerder kan je niet zijn haha. dromen die echt lijken, hormonen die alle kanten opvliegen, misselijk, allemaal voor een goed doel haha. enne, de eerste 8 weken kruipen om, dan gaat de tijd weer even normaal en vanaf 20 weken vliegen ze om, voor mijn gevoel was ik gister voor echo, is al 3 weken geleden.....

@wjb welke (uit)hoek woon jij dan ??

@meeting, probleem is voor mij op zich niet zo zeer lang rijden,(hoewel, 3 uur heen betekend ook 3 uur terug)en ik moet altijd rekening houden met de boot. toch wil ik wel proberen er een keer bij te zijn, 20e gaat lastig worden, we hebben 3 verjaardagen dat weekend.

@neel, fijn dat mick het zo goed doet, dat is ook belangrijk voor jou herstel, als je kleine goed gaat is dat al een hele zorg minder.

@dd gaaf die stoeltjes, enne geen medeleiden met mannen met katers hoor, bij nacht een man bij dag een man .... die van mij had zaterdag bardienst, was om 4 uur thuis, zat om 10 uur al weer op de mountainbike, maar okee, die had niet gedronken.

@pluis, spannend hoor, een huis kopen, ik vondt t toen ook heel wat, maar ben blij dat we het toen gedaan hebben, een koophuis komt altijd naar je toe.

@stemmen, bedankt allemaal meiden, zal kijken of ik nog een keer kan stemmen, zit nu op werk achter de pc (baas is er niet dus alle tijd haha)

@xvlinder, spannend, hoop dat t doorzet meis, dan kan je weer verder.

@hier, nogsteeds redelijk gaaaar, lars zijn vriendinnetje wilde gister uit school mee om te spelen, dus niks even rustig bankhangen na t eten, maar 2 kids vermaken..... lars was ook bekaf, die lag om kwart over 7 al in bed :d (anders 8 uur) en werd vanmorgen keurig om half 8 wakker. wel lekker hoor, half 9 lars op school, kan mama op gemakkie douchen voor ze naar haar werk moet.
    geloof dat lars zijn plekkie ook helemaal gevonden heeft op school, dus dat gaat goed :D

zo en dan ga ik nu maar eens wat doen, de vracht is net gebracht, gelukkig, want ik heb al 4 klanten gehad .... pff wat gaat de dag dan langzaam....

7. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    zit net even mijn banner te lezen, arm kind, die moet dinsdag door een hel gegaan zijn met al die koters in huis haha.

8. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    wat voor werk doe je precies fioon?

@pluis veel plezier en spanned dat je afspraken gaat maken om de huisjes te bezichtingen!1

9. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ Pluis: Spannend meis, heb je inmiddels al afspraken gemaakt voor de bezichtigingen? Veel plezier bij Vlinder3!

@ fioon: Hahah, lol @ banner, arm kind :D Ik ervaar het inderdaad ook zo, dat deze eerste weken echt voorbij kruipen. Maar dat is omdat dat de spannendste tijd is natuurlijk.. Toch kan ik me helemaal voorstellen dat het straks supersnel gaat ineens! Werkze vandaag, is het nog steeds zo rustig? Ik had gister ook bijna geen klanten, heb me dood verveeld ;)

@ sasje: Heb je het ziekenhuis alweer gebeld?

10. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Upje!

Wat is het hier rustig vandaag! Of ben ik zo druk? ;)

11. fafa

fafa Niet meer actief

Hey dames,

@fioon: ja, inderdaad: arm kind. Maar aan de andere kant: je kan maar vroeg voorbereid zijn op een ouder broertje met een hoop vriendjes ;)

@MC: awww... wat een mooie droom, gaaf dat het zo realistisch voelde, dan is het echt alsof het écht was, ik ken dat gevoel wel :) Denk je dat je vannacht een beetje kunt slapen? ;)

@xVlinder: ja, als je dan toch niet zwanger bent, is het fijn dat je ongi wordt... en dan hoop ik dat de clomid je heel snel helpt een klein wondertje te krijgen :)

@DD: lol@meubeltjesruzie (nou ja, is niet zo leuk natuurlijk) maar gaat ie nou toch zaterdag vroeg? Terecht... je moet een zwangere vrouw altijd gelijk geven! ;) En stoeltjes zijn heel stoer gewoorden!

12. fafa

fafa Niet meer actief

ow, en voor de buikfoto-fans: vond deze wel heel schattig :p

mn buik is nu een hele lekkere cavia-bank ;)

Bekijk bijlage 127069

13. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ fafa: Zoals ik me nu voel zou ik 3 dagen en nachten onafgebroken kunnen slapen, pfoeh ;) Nu ben ik woozy, haha! Hoe is het nu met jou? Heb je al iets van een indalende Oebie gevoeld?

Vind het heel spannend morgenavond, moet er veel aan denken. Ik ben een beetje argwanend over dat echobureau.. Ik geloof het gewoon niet, dat het op die manier (zo vroeg) kan! Dus ik ga er maar gewoon van uit dat ik hier morgen in tranen kom melden dat ik keihard genaaid ben of helemaal onzeker(der) ben geworden :p Dan zal het toch wel meevallen? ;)

En aahhhhh @ foto :D Superschattig inderdaad!

14. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    Jaa dan maar gewoon doorzetten & clomid gaan slikken ! ;)
    Ik zit vandaag op cyclysdag 46..

@MamaC : hehe die dromen ; wat die hormonen allemaal niet met je doen :p Spannend morgen ! Ik ga heel erg voor je duimen dat ze evt. al wat kunnen zien. Hoelaat moet je ?

@Pluis : Gelukt om afspraken te maken om huisjes te bezichtigen?
    Hoe was het bij Vlinder3 ? Morgen krijgen jullie uitslag toch :) Ik duim voor je meid ! En ben benieuwd wat de HA gaat zeggen over die toch wel ERG lange cyclus nu..

@Fioon : Wat fijn dat Lars zijn plekje gevonden heeft op school ! :)

@Fafa : Voor jou is het ook alweer aftellen geblazen ! :D Ik hoop idd dat de Clomid mij snel gaat helpen om ook een klein wondertje te krijgen..

Hier : Vandaag met zusje meegeweest naar de verloskundige. Was erg leuk om het hartje goed te horen ect. Ze denken dat ze misschien een week voorloopt.. Ben benieuwd ;)

15. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Hey meiden,

@fioon: Is het gelukt met de vracht? Je had in ieder geval wat te doen! Fijn dat Lars op z'n plekje zit op school,toch altijd een prettig idee dat ze er met plezier naartoe gaan:)

@MamaC: Al iets gehoord van je tentamen? Hoe staat het met de zenuwen voor morgen? Hoe laat heb je de afspraak trouwens? (sorry hoor,zoveel vragen in 1 keer:))

@wjb: Hoe gaat het meid? Nog steeds zoveel hoofdpijn?

@fafa: Is alles al helemaal gereed voor de komst van kleine oebie?

@sasje: Ja,ik vroeg me ook al af hoe het nu bij jou verder gaat.. Weet je al wat meer inmiddels?

@Hier: Vandaag alle makelaars gebeld en we gaan volgende week de huizen bezichtigen! Het wordt echt een huizenjacht-weekje: dinsdag een afspraak bij het assurantiekantoor en dan woensdag,donderdag én vrijdag een bezichtiging! Ik heb het zo geregeld omdat ik graag alledrie de huisjes in een kort tijdsbestek gezien wil hebben zodat alles nog fris in het geheugen zit. Spanneeeeeeeeeeend!!:D
    Ow ja,morgen de uitslag van de tweede zaadtest..hopelijk is die weer goed.
    Ik heb me trouwens toch last van m'n oor..vreselijk! M'n keel begint nu ook al dus ik hoop dat ik niet ziek word ofzo;)

16. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    @fafa: lol @ foto! Hij is echt leuk!

@MamaC: Ach meis,wie weet kun je al wel iets zien. Positief blijven..TSJAKKA!!!!:D

17. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ xVlindertje: Thanks voor het duimen meis! Is het bij jou al doorgezet inmiddels?

@ Pluis: Ik stel gewoon gelijk vragen terug :p Hoelaat krijg jij morgen je uitslag? En ga je dan meteen ook vertellen dat je dan al op dag 84 zit? En was het leuk bij Vlinder3? Wat goed dat je die afspraken allemaal hebt gemaakt voor volgende week! Spannend hoor! En word maar niet ziek meis!

Ik heb nog geen tentamens terug.. (wat duurt dat altijd belachelijk lang!). Wat betreft de zenuwen, het valt mee, maar ik vind het wel spannend! Zie ook het stukje in mijn berichtje hierboven :D
    Ik heb de afspraak morgen om 20:00, dus lekker nog de hele dag in spanning, haha!

18. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Tja, is meer uit zelfbescherming hoor.. :) Ik durf mezelf gewoon niet al teveel hoop aan te praten (zoals heeel misschien het hartje al kunnen zien en hopelijk toch al iets langer zwanger), maar dat heb ik er weer voor het grootste deel uitgeramd ;) Als het dan niet zo zou zijn, zou ik me serieus een beetje schamen denk ik..

19. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Zo, nu wil ik nog effe chaggo doen hoor :p Mag het even?

Vriendlief ging vanavond wat eten met een vriend (stad verderop, zeg maar). Hij zou lekker op tijd naar huis komen vanavond, dan kon hij nog langs de dierenwinkel voor kattenbakzakken (koopavond) en dan konden we nog samen WIDM kijken en lekker vroeg slapen.

Inmiddels zit ik me al de hele avond stierlijk te vervelen. Ik lig al vanaf 5 uur op bed, gewoon ontzettend vermoeid. Moet ontzettend mn best doen om wakker te blijven (waar ik steeds chagrijniger van word) en m'n lijf zo nog naar de tv te slepen, en hij is nu pas onderweg naar huis.. Grr.. katten dus ook nog steeds een ranzige bak en ik ben m'n wachtgedrag en de verveling echt spuugzat.. Ik kan niet eens meer uitkijken naar WIDM.. wil gewoon slapen!

20. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Ga dan gewoon lekker slapen meid!
    Laat je vriend die kattenbak maar verschonen!
    (Die van mij zou het noooooit doen maar goed..:D)

Deel Deze Pagina