Die van mij moet! Bevel van de huisarts, met de angst voor toxoplasmose Maar nu kan hij die bak dus niet schoonmaken, omdat hij die zakken niet heeft.. *zucht* (altijd fijn, dan gaan de katten wel eens uit protest midden in de kamer schijten!) Maar goed, ik zal nog even afsluiten met wat leuks hoor: ik ga even wat lekkers eten, want ik heb ontzettend veel trek! En wie weet ben ik zo dan weer even wat wakkerder. Slaap lekker vast meiden! Morgen kom ik jullie weer vervelen
@ MamaC : Nou vandaag alleen nog maar bruinverlies gezien ; en ook niet heeeeel veel. Dus ben benieuwd vannacht Je mag best even klagen hoor, geen probleem ! Slaaplekker meid !
Goeie avond! Jeetje wat rustig hier vanavond! @MamaC: Ah balen dat vriendlief dan toch pas zo laat thuis is. Ga lekker slapen en laat hem maar in zn eigen sop gaar koken! @Pluis: Ah spannend volgende week (en natuurlijk ook morgen). Ik hoop voor je dat je niet ziek wordt meid! @xVlinder: *ongi zet door* Dus zodoende! @fafa: Ow how cute! Echt super super lief die foto. Wordt wel spannend bij jou nu he! Denk je dat je overtijd gaat of niet? @hier: Nou vandaag een beetje veel uitgegeven bij de prenatal. (178,-) Maar voordeel is wel dat ik nu alleen nog een slaapzakje nodig heb en de luiers, verders ben ik helemaal klaar! Ik vind t btw helemaal niet erg hoor dat ik alles doe. Manlief mag straks de meubeltjes in elkaar zetten en de dingen doen die ik echt niet kan (zoals planken ophangen enzo). Vind het wel lekker om zo bezig te zijn, kom er ook wel achter dat ik dus wat creatiever ben dan ik dacht . Volgens mij heb ik ook echt het ideale idee gekregen voor een kamertje. Bij de prenatal was dus van alles met zilveren sterren, wss is het daarom zo duur geworden! Vanavond ook weer cursus gehad (was eigenlijk niet zo boeiend tot zwager aan t woord kwam), over 2 weekjes weer! Nu ga ik nog ff relaxen en dan m,n bedje echt een keer bijtijds opzoeken (als dat lukt)! Liefs, DD
@DD: 180 euro uitgeven en dan grotendeels klaar zijn is geen schande toch? Lijkt me goed gedaan. En ik denk nog steeds dat ik "overtijd" ga inderdaad (al beschouw ik 42 weken pas echt als "overtijd", en dát hoop ik toch niet te halen!) omdat oebie pas laat aan het indalen is, en het gewoon nog heel rustig is in mn buik. Maar jullie mogen een poultje openen hoor wie de juiste geboortedatum weet te raden krijgt een extra beschuitje de 20ste @Pluis: jeetje! drukke week hebben jullie gepland. Ben eigenlijk ook wel benieuwd naar een linkje van de andere twee huisjes. Vind het wel spannend voor jullie. Vond dat zelf een hele leuke tijd: zoeken naar huisjes, beetje dagdromen wat je er allemaal mee kan doen @MC: niet helemaal aardig van je verloofde, om je zo te laten wachten. Wel een beetje lief voor hem blijven hoor, geen ruzie maken. En hoop dat je gewoon lekker bent gaan slapen... laat hem inderdaad maar rustig in zn eigen sop gaar koken, zoals al DD zegt.
@fafa: Ik hoop tóch voor je dat je niet overtijd gaat lopen hoor meis,je wilt oebie natuurlijk asap in je armen hebben! Ik zal je een pbtje sturen met daarin de linkjes voor de andere huizen. Ik ben stiekem ook wel benieuwd wat je ervan vindt! Meideeeeen,wanneer mogen we nou eens verhuizen naar de "zwangerschaps clubs" ?????????? Ik wil ooooooook!!!!!!!!!!!! Zo,dat moest er even uit
poultje voor fafa ; als t een meid is, ga ik voor 21-02, als t een jongen is 28-02 als ik t goed heb, stuur je dan de beschuit op ? dd leuk dat je zo goed geslaagd bent bij prenatal, ik ga op 9M beurs kijken wat t precies gaat worden. heb niet zoveel nodig, heb alles van lars nog, dat is limegroen en turkoois, dus dat kan ik gewoon weer gebruiken mamaC, fijn he, die hormonen ... gaat wel weer over hoor meis, over een jaartje ben je weer helemaal jezelf zo en verder weet ik t niet meer, dus ga lekker naar bedje toe. TRUSTE MEIDEN :d
Goeiemorgen meiden! @ xVlindertje: Is het al doorgezet? Hoop het voor je meis! @ DD: Zo, jij hebt je uitgeleefd zeg, bij Prenatal! Goed bezig! Wel leuk, dat ze daar ook veel zilveren sterren hadden! En dat je nu zo goed als klaar bent! Mooi op tijd @ fafa: Ik heb geen ruzie met hem gemaakt, gelukkig. Wel even gezegd dat ik het niet leuk vond dat ik de hele avond heb zitten wachten.. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik alweer helemaal om was toen ie me belde vanuit de bus of ie nog een frietje voor me mee moest nemen.. Dus hebben toch nog samen op de bank gehangen voor de tv! @ Pluis: Hihi, dat zou wel leuk zijn! Als we allemaal op roze zijn, dan gaan we inderdaad naar de zwanger-clubs! Zal ik daar dan officieel een topic openen? Met als eerste date op de planning: een meeting @ Babydump (toch?)! Meis, ik gun het jullie ook zo!! *stuurt hCG* Ohja, over sturen gesproken: @ fafa, zoals beloofd: *stuurt stukje tiet* Serieus, ik moet nu al bijna een meegroei-BH gaan kopen, denk ik! @ fioon: Oh, over een jaartje al? Dat valt best mee Haha! Het is wel grappig, ik zie echt kanten van mezelf die ik nog nooit gezien heb, door die hormonen! Bijna eng
@ Oebie-poule: Ik zet in op 25 februari! En het wordt gewoon een meisje. Kom maar op met dat extra beschuitje!
hey meiden wat een gekletst van jullie @pluis fijn dat de afspraken gemaakt zijn hoor....je zou mij ook nog altijd de link sturen met de overige huisje? @fafa leuke foto hoor!! poule moet ik nog ff over denken welke datum het wordt! @ voor de rest weet ik niet meer wat ik heb gelezen
Goedemorgen meiden, mc spannend vandaag meis duim dat alles goed is en dat je lekker een hartje ziet! Pluis leuk hoor alle huisjes bekijken en hoop natuurlijk dat we idd allemaal snel op roze zijn! Krijg je vandaag de uitslag?? Sasje hoe is het met jou meis? Fafa super cute die foto dieren voelen het ook meer aan hè als je zwanger bent fioontje hihi hij of zij kan idd maar beter gewend zijn aan zoveel herrie! En ik woon in prov Groningen Xvlindertje en ongi? Ik duim voor je! Dd leuk hoor zoveel inkopen doen en leuk zijn de stoeltjes geworden Neeltje en mick door geslapen en ging het goed met oma erbij leuk hoor. Hier nog steeds last van mijn hoofd maar het schijnt vaker voor te komen de eerste 3 mnd. En ik kan niks eten af en toe een crackertje en olvarit fruit! Hihi koken gaat ook niet echt wordt dan echt kotsmisselijk maar dat herken ik wel van jenn daar had ik dat de hele zwangerschap en zo te voelen heb ik dat nu weer. Hoofdpijn had ik toen trouwens niet hoor. Maar goed allemaal voor een goed doel en kan niet wachten op 10 febr.
hier ook alweer zoveel hoofdpijn...wordt er gek van!!!! ga dadelijk toch maar eens de fysio bellen..en volgende week ook maar eens voor de zekerheid mijn ogen laten opmeten!
@ sasje: Nogmaals thanks voor je smsje meis! Succes met de hoofdpijn.. @ wjb: Thanks voor het duimen! Ik vrees nog even voor een hartje, is natuurlijk nog erg vroeg.. Echt vervelend dat je nog altijd zo'n hoofdpijn hebt. En dat kotsmisselijke hoort er idd ook een beetje bij. Dat heb ik ook, maar dat komt omdat ik alles zo goed ruik ook! Wat stinken er dan ineens een hoop dingen he? @ hier: Ik ben me toch een partij zenuwachtig ineens! Ik ben de hele ochtend met school bezig geweest en weer 2 opdrachten ingeleverd. Maar nu ik ineens nergens meer mee bezig ben.. Pff! Echt wel spannend!
alles komt goed mama!! geen zorgen maken!! weet iemand hier hoe ik mijn oven schoon krijg? het zit allemaal vet op de bodem zeg maar dat heb ik niet meteen opgeruimd en dat is nu natuurlijk beetje erin getrokken en nu krijg ik het niet schoon...niet met doekje...en ook niet met muscle en ook niet met amoniak ....en nu??? haha heb ik nu pech....??
@ sasje: Ik doe mijn best om me geen zorgen te maken.. Maar is lastig @ oven: Heb je het wel eens geprobeerd met HG Vetweg? Heel agressief spul (trek je handschoenen maar aan ), maar werkt erg goed! Dat spuit je erop, laat je zoveel minuten intrekken en daarna beetje poetsen met een sponsje oid! Oja, wat ook goed werkt is om het in ieder geval schoon te maken als de oven nog een beetje warm is, dan gaat het er makkelijker af door de warmte.
nee heb wel hg oven geprobeerd..ja dat spul van muscle is ook erg heftig moet je ook met handschoenen aan poetsen maar ook niet goed te krijgen ;(
Tja, je zou het gewoon eens kunnen proberen, waarschijnlijk is de samenstelling van HG Vetweg weer heel anders dan dat Muscle-spul. En anders misschien een nieuwe oven kopen en het schoonmaken vanaf nu bij gaan houden?
Jeetje wat een wind vandaag ! Blij dat ik niet hoefde te fietsen, maar lekker in m'n auto zat ! Ongi nog niet doorgezet, alleen weer minimaal bruinverlies vandaag @Wjb: Balen dat je zo'n last van hoofdpijn hebt Hopelijk ben je er snel vanaf als die eerste 3 maanden voorbij zijn.. @MamaC: Spannend vanavond ! Ik duim voor je.. @Sasje: goed bijhouden met schoonmaken dan maar idd ; maar dan moet je wel eerst deze vlekken eruit krijgen.. Geen idee wat je nog kan proberen
@ sasje: Oja, dan is het wel een beetje zonde om een nieuwe te kopen @ xVlindertje: Wat balen dat het nog niet wil doorzetten.. Maar het zal toch wel weer iets van een ongi zijn inmiddels, zo gaat het altijd bij jou toch? En toch weer een iets 'kortere' cyclus weer? Hopelijk zetten ze je gelijk aan de Clomid! Lief dat je voor me duimt vanavond! @ harde wind: Nou he, belachelijk! Waar komt dat nou weer vandaan? Ik kwam bijna niet vooruit net met boodschappen doen! @ hier: Over 3 uurtjes lig ik daar.. Ik trek het bijna niet meer van de zenuwen, het is echt heel erg geworden Ik snap niet waarom ik nou eigenlijk zo zenuwachtig ben.. Tis niet dat ik moet presteren en de wereld hangt er niet van af.. Ik kan ook echt niks hebben he, tssk.. Misschien moet ik maar als een idioot iets gaan poetsen ofzo, als afleiding? Sasje, jammer dat je niet om de hoek woont, anders kwam ik effe langs met mijn emmertje HG Vetweg
Goeie middag! @MamaC: Meid die zenuwen zijn meer dan gezond. Nog effe en dan heb je de echo. Ben wel heeeeeeeeeel benieuwd! Suc-6 vanavond voor het geval ik voor die tijd niet meer op zp kom! @Sasje: Sorry kan je niet helpen met je oven! @xVlinder: Ah balen meid, ik hoop toch echt dat t nu goed gaat doorzetten! @Neel: Hoest vandaag meis? @de meiden die terug gemaild hebben: THANX @wjb: Oh ik herken je hoofdpijn! Je mag 6 paracetamol per dag en ik weet niet of je het 's morgens al meteen bij t opstaan hebt, maar als dit zo is dan kan je er meteen 2 innemen. Het hielp bij mij redelijk, hopelijk bij jou ook! @hier: Vandaag goed begonnen, maar vanmiddag werd ik ineens helemaal niet lekker. Misschien omdat ik bloed heb laten prikken of om een hele andere reden. Nu gaat t gelukkig weer, maar blegh wat voelde ik me bagger zeg! Oja op de babysite van minimuts2 kunnen jullie een paar van mijn aankopen van gisteren zien! Hij heeft weer een update gehad. Nu ga ik koken en straks even langs de oom van manlief! Liefs, DD