Nou ik heb de Clomid natuurlijk al thuisliggen, maar mag het pas innemen op dag 3 vanaf dat er helderrood bloed te zien is.. Dus ja met dat bruinverlies kan ik niet zoveel..
@mama haha ja zo krijg je ook de tijd om..rij je alverwege en dan draai je je om @dd vervelend dat jer opeens slecht voelde...doe je ook een beetje rustig aan?
@ DD: Thanks meid! Vervelend dat je helemaal niet lekker was vanmiddag. Ik zat net alweer op de babysite te kijken, heel leuk, vooral dat schaap! Kookze en veel plezier bij je 'schoon-oom'! @ xVlindertje: Oh sorry, haha! Ik had er even niet aan gedacht dat je het al hebt, de Clomid! Wat vervelend.. Jij hebt toch (bijna) nooit helderrood bloed? Anders misschien maandag even bellen wat je het beste kan doen? @ sasje: Haha, ja zoiets he? Dan red ik het net
Hehe geeft niet, zijn de zenuwen misschien Ik heb altijd wel helderrood bloed ; maar het begint vaak een aantal dagen met bruinverlies... Dus wacht rustig nog even het weekend inderdaad af ; en anders bel ik maandag even
K*t is dat he, om daar even bij stil te staan.. Herkenbaar! *knuf* voor jou! Ook voor jullie gaat het helemaal goedkomen! Goed om even af te wachten nog dan, hopelijk begint het 'echte' bloed snel!
Heel stom misschien ; maar is toch inderdaad even slikken van.. hmmm jaar bezig / gestopt met de pil & nog niks geen zwangerschap tot nu toe.. en die verdomde cyclussen ! Hopelijk komt het snel helemaal goed & kan ik me bij jullie aansluiten.. 8) Maarja moet maar aan leuke dingen denken : Morgen met m'n vriendinnen op stap Lekker uiteten & stappen ! Heb er helemaal zin in..
@ xVlindertje: Het komt ook helemaal goed hoor, en je kan je vast gauw bij ons aansluiten!! *hcg* Lekker om morgen even met vriendinnen op stap te zijn! Geniet ervan!! Hopelijk waait het dan wat minder, haha!
Wowwww super meis ! Ben zo blij voor je.. Ik ben erg benieuwd naar de foto van de echo Hier gaat het wel oke, bruinverlies is weer begonnen ; dus hopelijk zet het snel door & kan ik beginnen met de Clomid.. Hoe is het verder met jouu ?
meiden ik ben er zo van tussen hebben verjaardag... @ mama ik wilde jou nog even succes wensen voor dadelijk!! en alles is vast en zker in orde!! ik hoop dat er wel al iets te zien is, en het nog niet te vroeg is!!!!! tot morgen dames
@ Ukkepukkie: Het was allemaal goed dus? Ik ben heel benieuwd! @ sasje: Dank je wel meis, veel plezier op de verjaardag!
Hey meiden, ik had vanmiddag een heel verhaal getypt en net toen ik op 'reactie versturen'wilde klikken viel plotseling de verbinding met internet weg en was ik alles kwijt..:x Inmiddels ben ik op m'n werk dus ik heb geen tijd om weer een heel verhaal neer te zetten..sorry. @MamaC: Je bent nu aan de beurt voor je echo,ik ben echt heeeel benieuwd en kom zometeen zeker nog even kijken hier! @Hier: Het zaad was weer goed alleen een iets mindere score dan de vorige keer. M'n vriend dacht dat het misschien kwam omdat hij afgelopen weekend nogal wat biertjes op heeft (nog niet veel maar wij drinken amper). Ach ja,volgens de huisarts was het nog steeds een prima score!! Ik heb woensdag een afspraak en dan krijg ik een verwijzing voor de gyneacoloog! Spanneeeeeeend!!
@ Pluis: Fijn dat het toch een goede score was, weet niet of het van de drank kan komen, maar iig een goeie score! Spannend een verwijzing naar de gyn. Dan wordt het echt in werking gezet! @Ukkepukkie: Ah fijn dat de echo goed was. Ben heel benieuwd naar de foto's! @MamaC: Ik ga effe in F5 modus. Ben zo benieuwd hoe het is gegaan! @xVlindertje: Ah das geen leuke gedachte! Hopelijk is het nu toch wel snel raak. Effe voor de niet zwangere meiden... HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCGHCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCGHCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCGHCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCGHCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCGHCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCGHCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCGHCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCGHCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCGHCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCGHCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCGHCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCGHCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG Is dit ff voldoende? Liefs, DD
Lieve meiden, Alles was goed!! Die man legde dat ding op mijn buik en hij zag het meteen al!! Vruchtzakje, dooierzakje en natuurlijk vruchtje! Ik kon het er niet uit opmaken, ik vond het wonderbaarlijk dat hij het wel zag. Maar het feit dat hij het zag, maakte me al blij en gerustgesteld Hij kon nog niet precies meten op de dag hoever ik zou zijn, maar voor mijn termijn (kleine 6 weken) zag het er prima uit. Hij heeft heel erg zijn best gedaan om het hartje te zoeken, maar daar was het gewoon nog net even te klein voor. Ik ben helemaal blij
Hi girls, @Pluis: dat andere huis is ook tof (wederom niet mijn inrichting, maar als je daardoor kijkt...) maar van die derde krijg ik maar één foto, dus daar heb ik nog niet zo'n mening over Snap wel dat het lastig kiezen is, maar wat ik al eerder zei: je moet niet te rationeel willen doen (behalve dan qua prijs: je moet niet krom hoeven liggen om de hypotheek te betalen), maar gewoon op je gevoel af gaan! En goed dat je een verwijzing naar de gyn hebt gekregen, nu duurt die niet-ongi toch wel errug lang. @sasje: ik zou wilen dat ik je advies kon geven, maar hier zit ook een grote zwarte vlek in het midden van de oven, waarvan ik op een gegeven moment maar gewoon heb geaccepteerd dat ie een vaste bewoner is geworden daar kon zelfs de muscle en een schuurspons niks meer tegen doen. @DD: vervelend dat je je opeens zo rot voelde kun je normaal ook niet tegen bloed(prikken)? @xVlinder: hmmm, kan me wel voorstellen dat het best even confronterend is, die 1-jaarsgrens. Maar met die rare lange cycli gaat het ook wel erg hard :/ Denk dat je nu met de clomid een veel betere kans maakt! @MC: en? en? en?
JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ MamaC nu lekker genieten en op naar de volgende echo waar je vast en zeker een hartje zal zien! He ben helemaal opgelucht voor je! Liefs, DD
Ehm ik kan eigenlijk heel goed tegen bloedprikken (ben al zo vaak lek geprikt), maar op de een of andere manier is deze ook niet goed gezet. Mn arm blijft pijn doen, kijk t nog even aan en anders zit ik maandag weer bij de HA. Normaal zou ik dat niet doen, maar ik wil nu gewoon geen risico's lopen met infecties enzo!