charlottes angels deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door AnnekeLoes, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fafa

fafa Niet meer actief

@MC: Superfijn dat alles helemaal in orde is! En gelukkig dat je niet te teleurgesteld bent dat je geen hartje hebt kunnen zien :) je wist natuurlijk verstandelijk al wel dat het nog te vroeg zou kunnen zijn.

2. fafa

fafa Niet meer actief

ja, terecht. Kan zijn dat ze de wand van het bloedvat hebben beschadigd. Had ik ook eens bij de bloedbank: had ik opeens een enorme bloeduitstorting in mn elleboog... fijn!

Waarom moest je bloedprikken trouwens? gewoon standaard ijzer en suiker?

3. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Ik zat zo naar dat beeldschermpje te staren. Ik kon me al bijna niet voorstellen dat daar een boontje op stond ergens, laat staan een hartje ;) Nee, had ik inderdaad niet verwacht nog. Voor een vroege (uitwendige!) echo hebben we al heeel veel mogen zien, vind ik!

4. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    Even snel een kort berichtje voor MamaC;

Wat super dat het er goed uit ziet meid! Nu wat meer gerustgesteld?? Lekker genieten he!! *knuff*

5. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Nee de VK had gevraagd of ik alsnog mijn bloed wilde laten testen op een enzymtekort of teveel. Mijn zus en haar kinderen testte positief daarop en zelfs mijn neefje heeft door een overdosis (haldol dat niet werd afgebroken door zijn lichaam door dit tekort) in het ZH gelegen.
    De HA denkt dat ik het niet heb, maar laten controleren kan natuurlijk geen kwaad en het zal ook niks aan de zwangerschap veranderen. Maar mocht ik wel positief testen dan zal Anouk (pas over een paar jaar, want ik wil het nu nog niet) ook getest moeten worden en minimuts ook! Maar we wachten eerst de uitslagen af!

Liefs,
    DD

6. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Mamac super meid dat er al iets te zien was ben helemaal blij voor je!

Pluis fijn dat het zaad weer is goegekeurd en jij nu een doorverwijzing krijgt, hopelijk geeft dit jullie ook net het zetje die jullie nodig hebben.

Dd fijn dat je zo goed geslaagd bent bij de prenantal!

Sorry meiden dat ik niet op iedereen reageer..... Voel me weer niet happy ik denk toch weer te druk ben geweest maar heb nu lekker een weekje vakantie dus ga het maar is rustig aan doen! Voel me een dikke zeekoe met een onderkin :( die alleen maar loopt te chagerijnen...

7. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    #4367 MC86, 4 feb 2011
    Laatst bewerkt: 4 feb 2011
    Thanks voor de lieve reacties meiden :)

@ Pluis: Gelukkig was het zaad van je vriend nog steeds prima! Tja, elk kwakje verschilt weer, volgens mij kan dat met een beetje ander eetpatroon al verschillen! Maar ach, niet meer over nadenken :D Super dat je een verwijzing krijgt voor de gyn, dat heb je inmiddels dubbel en dwars verdiend! Ik wil trouwens ook wel de huizenlinkjes zien hoor :D Mag het?

@ DD: Irritant dat je nog steeds last hebt van de bloed-prik-plek! Ik had de eerste keer bloedprikken voor mijn eisprong ook nog een week een enorme blauwe plek op mijn arm.. Af en toe doen ze maar wat met die naald ofzo, ik weet het niet. Hou het maar even in de gaten inderdaad!

@ Neel: Thanks voor je berichtje meis! Ik ben zeker gerustgesteld! Over 2 weken gaan we hartje kijken denk ik :)

@ Isra: Oww, *knuf* :( Wat vervelend meis, die hormonen! Ik hoop dat het helpt als ik zeg dat je totaal geen dikke zeekoe bent en al helemaal geen onderkin hebt!! En dat chagrijnen, tja.. Dat weet ik niet natuurlijk ;) (hier niet iig) Maar vervelend hoor, doe inderdaad maar even heerlijk rustig aan, geniet van je vakantie! Je hebt het verdiend!

@ echo: Mochten jullie het nog boeiend vinden, het fotootje staat in mijn album. Succes met zoeken...! ;)

Oja, haha: het is volgens die vent geen tweeling :p :D

8. Ukkepukkie

Ukkepukkie Niet meer actief

Bekijk bijlage 127378
    Dit is onze kleine Uk!
    Hier 10w 2d (we dachten toen 11w 2d te zijn)
    Echt super!!!

MC: Gelukkig was alles goed!!! Nu lekker genieten wijffie!!!!!

9. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    Wauwww, super meis. Ben zo blij voor je! Zag dat je het op Hyves ook bekend hebt gemaakt. X

10. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    @mamaC: wat gaaf dat er al wat te zien was, over 2 weken ga je een knipperend hartje zien.. Geniet ervan meis! Je hebt dit zo verdiend :)

11. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    @Pluis: Fijn dat het zaad van vriendlief goed was, en dat jij nu ook verwijzing naar de Gyn krijgt. Ben benieuwd wanneer je terecht kan...

Hier: bruinverlies is ook weer minimaal vanavond, maar nu wat last van m'n borsten.. Pff is toch om gek van te worden :(

12. Ukkepukkie

Ukkepukkie Niet meer actief

xVlindertje: Klopt idd, hoeven we eindelijke onze mond ni meer te houden :D

Shit je bruinverlies, maar wel weer nieuwe kansen... Hopelijk ist bij jou ook snel raak lieverd!! Gun het je zo!!!!!

13. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    @MamaC: Yeaaaaaaaaah!! Ik ben superblij voor je meid en bij de volgende echo kunnen jullie vast een prachtig hartje bewonderen!:D

@XVlindertje: Wat raar allemaal meid,ik kan je er ook niet bij helpen helaas..:(

@fafa: Ow..oeps! Ik wist niet dat er maar 1 foto bij stond van dat derde huis;) Ik zal nog weleens een andere link opzoeken.:)

@Ukkepukkie: Wat een mooie echo-foto meid,super voor je!

@Neeltje: Hoe voelt het nu om mama te zijn? Alles goed met de kleine Mick?

@Duveldraakje: Vervelend dat het bloedprikken zo is verlopen,hopelijk ben je er snel weer vanaf!

@Isra: Ik vind dat jij verplicht een hele week moet relaxen,chillen,uitrusten en nóg meer relaxen!! Dikke knuffel voor jou!

@Hier: Zo,ik ben weer thuis. Morgen weer een late dienst en overmorgen een vroege..jakkes! Ik heb zo'n godsgruwelijke hekel aan laat-vroeg achter elkaar;)
    Ik zal de andere huisjes ook nog eens pb'en naar de geinteresseerden,ik ben benieuwd wat jullie er van vinden!:)

14. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    He meiden!

@ Uk: Ahhh, dat handje!! :D Wat een super-echo! Maar je bent dus wel een stukje teruggeplaatst? Ach, niet drastisch naar achter iig. Mooi dat alles goed was!! Jij ook lekker genieten he! :)

@ xVlindertje: Dank je wel meis :) Ik ben ook heel benieuwd naar de echo met 8 weken! Kan bijna niet wachten ;) Wat vervelend dat je gisteravond ook last had van je borsten! Is dat nu weg? Of ben je stiekem toch al zwanger..? Ik hoop het voor je :D Pijn aan je borsten is wel een goed teken natuurlijk! Vaker last van gehad?

@ Pluis: Thnx :D Ben ook heeel benieuwd naar de volgende echo! Bedankt voor je PB'tje trouwens! Succes vast met je late en vroege dienst achter elkaar. Blegh, lijkt me ook vervelend! Dan kan je er net zo goed blijven, zo dicht op elkaar!

@ hier: Nog een beetje aan het wakker worden, maar vannacht eindelijk wel goed geslapen iig :) Nu m'n fruitontbijtje aan het wegwerken. Vanmiddag even langs bij mijn zusje, die krijgt nog steeds haar verjaarscadeau. En verder moet ik een leuk A4tje maken voor mijn tante, die viert morgen haar 60e verjaardag. Zitten we de hele dag aan de andere kant van het land, 2 uur rijden.. Weet nog niet of ik daar nou zoveel zin in heb.. ;)

15. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hey meiden

@mama wat fijn dat er al iets te zien was op de echo...en helaas geen 2? :)

@pluis fijn dat het zaad goed was!! en eindelijk de doorverwijzing krijgt naar de gyn!!! hopelijk kun je snel terecht in zh!

@uk mooie echo meid!

@isra voor jou een dikke knuffel!! je bent echt geen koe hoor ;)

@ pluis.....hoeveel uur zit er bij jullie tussen laat/vroeg? want volgens cao mag je helemaal geen laat vroeg draaien..je mag wel vroeg laat draaien zeg maar!!

16. miracle of love

miracle of love Bekend lid

17 apr 2010
    679
    0
    16
    Goedemorgen!!!!!!!! :D:D

@Mamac: Wat fijn meis dat er op de echo een vruchtje/ vruchtzakje en dooierzakje te zien waren!! Ben erg blij voor je!!

@DD: Hoe gaat het met de kamer van de kids?? Ik zie dat je je iig lekker hebt uitgeleefd bij de prenatal leuk hoor!!

@Pluis: Fijn meis dat het zaad van je vriend goed was en ook fijn dat je nu een doorverwijzing naar de gyn hebt. Hoop dat ze je snel kunnen helpen zodat het bij jou ook snel zo mag zijn!! En idd laat vroeg is een Nachtmerrie!! Hadden wij ook maar sinds vorig jaar is die er gelukkig uitgehaald!!

@Uk: Mooie echo meis kan je met recht trots op zijn!!

@XVlinder: Wat gek dat het bruinverlies nu weer wat minder hoopt klinkt misschien gek om te zeggen maar hoop dat het snel goed doorzet zodat jullie verder kunnen (aan de clomid toch??)

@Fafa: Hoe gaat het met oebie?? Het is al bijna zover vind het wel echt spannend voor je!! Heb je al het idee dat er iets in beweging komt daar in je buik??

@Isra: Bah vervelende hormonen doe lekker rustig aan probeer jezelf niet te overwerken. En ik weet dat je een eigen zaak hebt dus dat het best wel moeilijk is gezien het jullie inkomsten zijn!! Laat jezelf maar lekker in de watten leggen. Ik las gister iets op internet over zwangerschapsmassages wordt je heerlijk gemasseerd is dat niet iets kun je even ontspannen??

@WJB: Hoe gaat het ermee??

@Fioon: Waaien jullie al bijna weg daaro?? Hier op het vaste land bij DH zijn de golven echt mega hoog!! Veder alles goed met je??

@MamaNeel: Hoe gaat het met jou en Mick ben benieuwd!!

(als ik iemand ben vergeten sorry heb het uit mijn hoofd gedaan)!!!

17. miracle of love

17 apr 2010
    679
    0
    16
    Oie ik zie het al :) Sasje meis hoe gaat het met jou???

18. miracle of love

17 apr 2010
    679
    0
    16
    @Hier: Alles gaat goed meiden sorry dat ik hier niet dagelijks kom om mee te schrijven maar lees wel echt iedere dag. Ik heb het gewoon druk en daarom niet altijd zin om lang te internetten als ik thuis ben :) Hoop dat jullie dat niet erg vinden..

Eergister heb ik weer een echo gehad die is als voorbereiding op de nekplooi meting die hebben we volgende week, maar ze wilde van te voren ook een echo maken. Nou ik vind het best heb ik de kleine volgende week al 4 keer op de foto!! Ik ben weer 2 dagen vooruit gezet dus morgen alweer 11 weken joepiee!!

Begin een ieniemienie buikje te krijgen en mijn boobs worden groot :$!! Haha moet er wel om lachen!!

19. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
    Goeie morgen!

@MamaC: Oeh morgen dus de hele dag van huis!

@Pluis: Ah laat/vroeg balen. Heb je daarna wel ff lekker vrij?

@MoL: Oh geweldig dat je vooruit bent gezet. Enne extra echo's idd niet moeilijk over doen, zo zie je de kleine lekker veel!

@Isra: Ah meid, je ziet er geweldig uit en bent dus zeker geen koe!

@de rest: Hoest met jullie?

@hier: Nouk's kamer is KLAAR (op de plank en lamp na, maar das voor manlief). Ik zal zo ff foto's spammen!
    Ik heb mn arm eigenlijk niet meer bekeken, hij is nog wel pijnlijk, maar ik kan m iig weer gebruiken. Verders lekker rustig aan, beetje aan t wassen en zometeen de bende gaan ruimen op de babykamer. Moet natuurlijk wel een beetje ruimte hebben om te schilderen maandag. Oeh nog een weekje en dan hebben we de meubeltjes! Leuk, leuk, leuk!
    Manlief is nu aan t werk en ik denk dat er vanmiddag niet zoveel zal gebeuren, maar goed we hebben morgen ook nog.

Liefs,
    DD

20. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught

Deel Deze Pagina