charlottes angels deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door AnnekeLoes, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wjb

wjb Bekend lid

12 apr 2010
    650
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben er ook hoor xvlindertje haha

2. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    rustig hier vandaag, iedereen lekker van t zonnetje genoten ?!
    wij wel, lekker in de tuin gezeten bij pa en ma, weer helemaal bijgekleurd :D
    verder lekker niet veel gedaan, alleen de was. nu lekker slapen, ben moe van al dat nisk doen haha.... ben chronisch moe, maar dat was ik bij lars ook haha

3. tricia82

tricia82 Niet meer actief

4. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hey dames,

wat een rust zeg... ik volgens mij overal zo rustig!

@mama wanneer heb je onderzoeken? of heb je deze al gehad...zo ja waneer uit uitslag?

5. Corine26

Corine26 Actief lid

10 mrt 2010
    279
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo wat is het rustig hier zeg.....:$ Waar is iedereen??

@Sasje24: Ik keek even bij jou pendels...maar het is wel overduidelijk dat jij een jongen krijg....:p

@DD: Hoe gaat het met jou meis. Tijdje niet meer gezien hier!

@Fioontje: Was heerlijk he dat zonnetje!! Fijn dat je weer bijgekleurd ben....:D. Vervelend zeg dat je je zo moe voelt, maar ja hoort erbij moet je maar denken! Hoe voel je je verder?

Knuf

6. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    haha corine ik denk dat zelf ook..vind me echt geen meisjes mama namelijk!! allemaal die kleertjes van meiden vind ik ook niet zo leuk...ben echt een jongens mama!!ach ja als het maar gezond is he dat is het belangrijkste...

7. fafa

fafa Niet meer actief

Hey meiden,

@fioon: ja, was gister en vandaag super weer, hier lekker eind gewandeld, en vandaag de tuin onder handen genomen. En lekker rustig aan doen als je moe bent hoor; huishouden kan best een tandje minder strak, toch? ;)

@wjb: lekker zeg, Gran Canaria; zon, zee, strand (denk ik tenmisnste ;)) heerlijk.

8. tricia82

tricia82 Niet meer actief

ik heb 8 november mijn eerste afspraak bij de verloskundige en dan word er als het goed is ook een echo gemaakt :D
    ze weet dan niet of ik 7 weken of 8 weken ben op dat moment maar dat gaat ze dan bekijken.
    als het goed is is er dan ook een hart activiteit te zien.
    dus ben erg benieuwd.

9. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Hey meiden,

ik reageer vanavond nog wel maar wilde even laten weten dat ik nog leef!:D
    Nu snel naar m'n werk!

10. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    haha pluis was t zo erg met je :p

@tricia, ik was er met 6 weken, en ik heb t hartje gezien. met 8 weken kunnen ze het als het goed is ook horen

@moe, ik val in slaap als ik niet rechtop zit, maar verder voel ik me prima hoor :D

11. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Meiden! Ik ben weer lekker thuis hoor!

Ik heb het heerlijk gehad! Was helaas niet echt supermooi weer in 't zuiden des lands (vandaag wel, maar toen reden we zo de regen weer in hier, pff), maar met een sauna, zonnebank en de thermen om de hoek hadden we geen klagen natuurlijk ;) Hebben heerlijk genoten, en het voornemen is om het volgende keer weer te doen met 2 kleintjes (van mij + schoonzus). Vind ik een geweldig voornemen, hopelijk lukt het ;)

Hoe is het hier verder? Wat is het hier SUPERrustig geweest zeg! :$ Hopelijk is het goed met iedereen!

12. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ Corine: Meestal heb ik door de buikpijn niet meer zin tijdens mijn ongi (toen ik aan de pil was wel :p), maar nu was ik even lekker ontspannen weg, en dan heb ik altijd meer zin ;)
    Verder gaat alles goed met me hoor, thanks! Hpe is het met jou meis?

@ xVlindertje: Haha, ik duim voor je dat die data kloppen meis! ;)

@ wjb: Ik ben idd ook echt superbenieuwd naar de uitslag, ik moet er veel aan denken! Maar dat heb jij ook zo te lezen. Wat heerlijk dat je even naar Gran Canaria gaat!! Even weg van het koude weer hier, lekker hoor! Hoelang ga je?

@ fioon: Rustig aan jij hoor, met je chronische vermoeidheid! Lichaam vraagt veel van je! Ennuh, rechtop blijven zitten dan maar :D

@ sasje: Is het in jouw topic ook al zo rustig? Ik krijg 28 oktober de uitslag van bloed + sperma, dus zijn benieuwd!

@ tricia: Spannend hoor, kan je nog wachten tot 8 november?

@ Pluis: Gelukkig leef je nog, haha ;) Heb je het lekker naar je zin gehad meis? Werkze!

13. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    Zooo het is zeker rustig hier geweest ! :$

MamaC: Fijn dat je een leuk weekend gehad hebt ! En het voor herhaling vatbaar is.. :)

14. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    @mamaC, komt goed hoor, we hebben een stagair deze week dus dan laat ik die wel wat harder lopen haha. morgen lekker vrij

15. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    Waar is iedereen ? :p

16. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    Nou meiden ik ga lekker de bank op met vriendlief...
    GTST kijken & Popstars :)

Tot morgenavond weer !
    Fijne avond x

17. fafa

fafa Niet meer actief

Meiden, dit zag ik vandaag op TT, hebben jullie dat toevallig ook gelezen? Hollandse kost is goed voor zaad:

Mannen die graag kinderen willen, kunnen het best zo Hollands mogelijk eten. Een traditioneel dieet van aardapppelen, groente en vlees zorgt voor bijna twee keer zoveel zaadcellen in het sperma.

Dus voor de nog-niet-zwangeren onder ons: grijp je dunschiller en een zak piepers! :D

18. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ xVlindertje: Fijne avond meis, have fun met bankhangen :)

@ fioon: Haha, goed geregeld! Alhoewel: stagiairs moet je ook lief behandelen hoor ;)

@ fafa: Thanks voor de tip! Ik heb 't vriendlief even laten lezen. Z'n eerste reactie was dat ie zn tong uit z'n mond stak. Ik: "Lust je dat niet?" Hij: "Nee, niet alles hoor!" En volgens hem moet ik (!) dan maar aan het koken.. Nah, lekker dan! :p

19. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ hier: Ik duik ook lekker mn bedje in, even filmpje kijken en morgen weer stage! Welterusten meiden!

20. fafa

fafa Niet meer actief

@MC: tsk.. hij moet wel wat over hebben voor goed zaad hoor! ;) Oh, en jij bent trouwens gebaat bij een mediteraan dieet: veel granen (pasta) vis en olijfolie. Dus het is nog erger; niet alleen moet je dan gaan koken... maar ook nog eens twee verschillende gerechten per dag! hahaha. Lekker dan.

Deel Deze Pagina