Heey meiden! Ben dr weer, ff kunnen slapen, dus nu gaat t gelukkig weer. Manlief is net naar de kapper en doet meteen even de boodschappen. Hij had volgens mij wel in de gaten dat het niet zo denderend ging. Als manlief thuis is gaan we nog even naar de Karwei voor rolgordijnen voor de babykamer en ik denk dat we vanavond het lekker rustig aan doen. We wilden eigenlijk morgen naar de Efteling, maar met deze wind gaat dat denk ik niet lukken. Maar ja dan gaan we morgen met de babykamer aan de gang. @Roske: Ah balen een Trojan! Da zijn gemene virussen. Blij om effe iets van je te horen. Wanneer moet je weer terug naar het ziekenhuis? @xVlindertje: Balen meid, maar nu kun je wel ongeoorloofd zuipen! @Buikjes: Ah leuk MoL, foto? En mamaC het is niks om je voor te schamen, straks kun je er niet meer omheen. Ik denk zelfs dat je het bij jou redelijk snel gaat zien met je tengere postuur! Liefs, DD
Goedenavond! @XVlindertje: Jammer van de negatieve test maar veel plezier vanavond met zuipen! @Roske: Hoe is het met jou? @MamaC: Aaah joh,gewoon die buik lekker vooruit steken en trots zijn! (behalve bij de familie die het nog niet weet natuurlijk) @Duveldraakje: Superfijn dat je even hebt kunnen slapen. Toch lief van je man dat hij de boodschapjes alleen heeft gedaan. @Hier: Veeeeeeeeeel stront & kots vandaag,ik ga weer gauw aan de dweil
Hey meiden, @Pluis: ehhhhhh... hmmm, lekker dan. Dweil-ze @MC: heel herkenbaar, zo'n darmenbuikje. Ik had ook al heel snel zo'n bolletje van opgeblazen darmen. Ben je nog steeds aan de diarree trouwens? (lekker intieme vraag weer ) @DD: Goed dat manlief toch zelf de boodschappen heeft gedaan. Heb je hem gewoon duidelijk verteld wat je van hem wilde? Dat is bij mannen altijd effe nodig snappen ze niet uit zichzelf. En supergezellig kamertje heeft Anouk! Zei jij nou laatst dat je nu eindelijk in je eigen creativiteit ging geloven? Terwijl je al zoveel gepimpte dingetjes had gemaakt? Geloof er dan maar in hoor @xVlinder: balen van je negatieve test @MoL: ik wil ook een buikfoto zien! En alweer twee dagen vooruit gezet? Je hebt een enthousiaste groeier daarbinnen Met oebie alles okee, trapt nog steeds lekker in mn rechterzij (maakte vandaag nog een grapje tegen vriendlief dat ik straks aan de linkerkant weer een mooi strak buikje krijg, maar dat de rechterkant helemaal uitgelubberd is ) maar verder alles helemaal rustig.
@ Roske: Wat balen van dat virus in je laptop! Gelukkig heb je de DS nog! @ sasje: Is je puf alweer terug? @ DD: Fijn dat het gister na een slaapje wat beter ging en dat je manlief de boodschappen toch even heeft gedaan. Kan me voorstellen dat je nu even niet naar de Efteling gaat hoor! Pfoeh! Je waait uit je hemd! @ tengere postuur: Zo tenger vind ik mezelf niet, hihi Maar inderdaad, het is nu al te zien: ik heb nu al een buikje, die gaat niet meer minder worden! @ Pluis: Eh, stront en kots? Van de katten, mag ik hopen? Of had je het over je werk ofzo? Haha! @ fafa: Zo'n intieme vraag mag hier, hoor! Maar de diarree is 2 of 3 keer langsgekomen, nadat ik heel vet had gegeten. Dat doe ik dus niet meer Haha, lol @ uitgelubberde rechterkant Wil je actief gaan sporten na de bevalling om je buikje weer normaal te krijgen?
@ hier: Met man en macht een ontbijtje aan het wegwerken om zo 2 (!) uur in de auto te gaan zitten met 3 anderen, richting 't oosten. En ik ben sinds gister weer helemaal misselijk, dus dat wordt gezellig Ik heb voor de zekerheid maar 2 kotszakjes in m'n tas gedaan.. Ik hoop dat ik de dag een beetje doorkom, maar ik zie er wel een beetje tegenop hoor
hey meiden zo daar ben ik ook weer...heb gisteren moeten werken in cafe dorp dus was laat thuis en alweer vroeg op dadelijk naar een zwarte markt dus vandaar hehe @mama hopelijk valt de rit mee!!
@MC: blegh! Lange autorit met misselijkheid s*cks Heb je normaal ook al last van wagenziekte, of alleen nu? enneh nee... ik heb van mn leven nog nooit actief gesport, dus denk niet dat ik daar opeens mee ga beginnen Mag voorlopig trouwens ook niet eens vanwege die "buikspierspleet": die moet na de bevalling eerst zelf rustig dichtgroeien. Gewoon lekker veel wandelen met oebie, worden we hopelijk allebei (alledrie) blij van @sasje: denk niet dat je het nog leest, maar have fun op de zwarte markt.
Een hele goede morgen!! Wat een rot weer zeg!! Heb vannochtend om kwart voor 6 maar vriendlief naar het werk gebracht, want het is geen weer om te fietsen!! @DD: Wat een leuke en mooie foto's!! Heb ze ook allemaal op hyves bekeken Ik vind het bankje echt helemaal geweldig!! Ben je al wat rustiger vandaag of gaan je hormonen nog steeds alle kanten op?? @Mamac: Hihi ja echo's zijn idd via het zkh!! En ben de flessen vullen voor mvm eigenlijk wel zat!! Constant die opvangbak onder je houden op de wc poehhh, maar is voor goed doel Ga jij ook meedoen?? En leuk dat je zus al zo enthousiast aan het shoppen is hihi nog even en dan ga jij ook Wij gaan shoppen zodra we weten wat het wordt. @XVLinder: Wat fijn dat je mag beginnen met clomid als het doorzet, mijn moeder heeft er 12 jaar over gedaan om zwanger te worden en toen ze aan de clomid is gegaan werd ze zwanger van mij, heeft ze me onlangs verteld dus heb goede hoop!! @Mamac: Hihihi je hoeft je toch niet te schamen voor je opgeblazen buik Had het ook heel erg 's avonds en nog steeds. Maar nu begint er een ieniemienie beginnetje te komen, voelt daar ook harder!! Maar jij 's avonds een lekker makkelijke huisbroek aan die lekker zit voel je je een stuk fijner!! @Pluis: Ben benieuwd a.s. woensdag weet je al wat de huisarts aan deze gekke lange cyclus gaat doen?? Krijg je tabletten ofzo?? @Buikfoto: Ik zal eens kijken wat ik kan doen Komt die wel dinsdag lekker op mijn vrije dag!! @Fafa: Lol om wat oebie doet!! Moet het schoppen over links en rechts verdelen of ligt oebie al helemaal klem?? Nog even fafa vind het zoooo spannend en leuk!! Je ging toch thuis bevallen?? Ik ga naar het reinier vind ik wel leuk om tegen jou te zeggen, want je weet precies welk ziekenhuis ik bedoel !! @Sasje: Veel plezier vandaag hoop dat je nog leuke spulletjes vind!! @Hier: Vannochtend sinds lange tijd weer eens boven de pot gehangen hihi Vandaag en morgen nog late dienst ben het helemaal zat, maar ja is niet anders!! Liefs!!
@MoL: @MvM: je doet het inderdaad voor een goed doel, dus dan is het best vol te houden, toch? En straks de eerste keer dat je met je slaapdronken hoofd 's nachts NIET 'zo'n fles hoeft te pakken, openschroeven, kan zoeken, dr onder houden, beetje mikken, overschenken, dop dichtdraaien... maar gewoon kan gaan zitten en het laten lopen... da's LEKKER! Weet nog dat ik daar stiekem van genoot @Reinier: ja, die ken ik inderdaad (gelukkig nooit in gelegen, alleen van bezoekjes) Ben er nog geweest met de beval-/kraamkamerrondleiding, en ik moet zeggen dat die er een stuk gezelliger uitzagen dan ik dacht. We hebben volgens mij wel de nieuwste (=mooiste, gezelligste) kamers gezien, en volgens mij hadden ze ook nog oudere, ongezelligere, maar al met al helemaal niet zo kil en klinisch als ik me had voorgesteld. Dus volgens mij kun je daar heel fijn bevallen.
hye meiden ik ben ook alweer terug...was niks bijzonders..heb alleen dekbedovertrek gekocht die was wel erg goedkoop...heb namelijk de grootste wat er is en koste daar maar 20 euro...
Heey meiden! @Voor de geïnteresseerde: In mijn fotoalbum staan foto's van de Winnie de Poehspulletjes! Mocht je interesse hebben PB dan effe! @all: Ik heb wel alles gelezen, maar ff geen zin om te reageren. @hier: Lekker druk bezig vandaag. Babykamer moet nu even een beetje aan kant omdat ik anders niet kan schilderen morgen. Manlief is in de schuur bezig geweest en ik dus boven. Ga zometeen weer verder, maar ben effe een pauze aan t houden! Liefs, DD
Zoo meiden, gisteravond/ vannacht heerlijk met m'n vriendinnen op stap geweest. Was echt supergezellig ! Geen kater vanmorgen, zoveel heb ik niet gedronken @ ongi : Nja noem het nog maar steeds bruinverlies Zo lekker pizza eten, als ze beetje opschieten met bezorgen.. Ik kom straks nog even reageren op iedereen.. Zit nu vanaf m'n iPhone
Dag meiden, Pfff wordt gek hier lig alleen maar op de bank met nog steeds veel hoofdpijn en misselijk komt helemaal niks uit me maar goed niet klagen maar dragen hè! Kan niet wachten dat ik weer gewoon kan reageren sorry maar heb echt teveel last om de hele tijd te lezen. Mc wel super dat je het gezien heb ik kan niet wachten op donderdag! Mol vervelend meis weer geknuffeld met de pot bleh! Sterkte. Dd leuke kamer hoor! Fijne avond meiden ik ga naar me bedje net jenn naar bed gebracht en mannetje is lekker naar de sauna ben helemaal jaloers maar goed mijn tijd komt wel weer!
@Roske; Bedankt!! En ik vergeet L. zeker niet!! Hoe is het met jou?? @DD; Wat zijn jullie toch druk met het kamertje! Vergeet jezelf niet he?? @Pluis; JIj hebt gister een fijne dag gehad op je werk zo te lezen.. @fafa; Fijn dat Oebie het zo goed doet!! @MamaC; Is het gelukt in de auto, of waren de zakjes nodig?? @Sasje; Welke zwarte markt ben je geweest, was het leuk?? @MoL; Ik ben zooo benieuwd naar je buikje!! @Vindertje; Fijn dat je een leuke avond hebt gehad! @WJB; Hopelijk voel je je snel beter meid! @iedereen die ik vergeet; Sorry! (heb even het laatste stuk van gisteren en vandaag gelezen..) @Mick; Hij doet het suuuuuuuuper !! Wel word maandag contact met ons opgenomen, w.s. is zijn sleutelbeentje toch gebroken/gekneusd tijdens de bevalling.. De VK kon er niet veel over zeggen, dus nu de ha afwachten en anders de kinderarts.. Vanaf gister zijn we begonnen met een ritme, hij probeerde telkens zijn fles te verlengen.. Hopelijk helpt dit, en slaapt die vanacht een beetje door! @hier; Ik heb goede en slechte dagen.. Soms huil ik veel vanwege de bevalling en dat Mick w.s. toch iets heeft overgehouden aan de bevalling.. Dat valt me zwaar.. tot vrijdag hadden we een super, super kraamhulp! Gisteren kwam er een andere vrouw.. Daarna was het janken, janken, janken.. Wat een vervelend mens was dat !! Manlief het kraambureau opgebelt en vandaag was er een andere.. EN ze hadden leuk nieuws voor ons.. Vanaf dinsdag komt de super kraamhulp weer naar ons! Woehoeeee !! (we hebben 13 dagen kraamhulp ivm herstel etc.) Met L. gaat het ook goed, die ligt nu even te pitten op de bank.. Het is wel intens; zo'n kleintje! Maar we mogen absoluut niet klagen! Zo.. Dat was weer een heel verhaal.. Meiden, jullie zijn lieverds, eerlijk waar!! Dikke knuffel voor jullie allemaal !!
@neeltje ik ben naar de vrije markt geweest in brunssum..maar was 3 keer niks..dus naar cuijk ga ik niet eens want dat hoort bij elkaar! was allemaal oude troep daaro....dus ik ga in het voorjaar wel weer een keertje naar beverwijk toe! fijn dat het zo goed gaat met mick! oei wat vervelend van zijn sleutelbeentje! hopelijk is het niet gebroken
zo hehe, ben er weer ff.... vrijdag hadden we bruiloft, gister visite en vandaag verjaardag, had gister wel vanalles opgeschreven maar voelt een beetje als ouwe koeien toch nog paar dingetjes, @oven van sasje, lekbak van de oven vol water zetten en dan oven aanzetten. dan warm schoonmaken, gaat meestal wel goed. ik doe ook altijd een laagje water in de lekbak als ik de oven gebruik (nouja, alleen voor vlees) dan bakt t iig niet aan, en dan ook warm schoonmaken. wij hebben overigens een combimagnetron, daar is de lekbak dus een keramieken bord (draaiplateau) en als die heel vies is doe ik er amonia in, dan in een vuilniszak en een nacht laten staan, dan issie weer zo schoon asl de brand, wel buiten open maken, en voor de zwangeren onder ons, je man buiten de zak open laten maken, want die damp kan niet gezond zijn haha @ukkepuk, mooie duidelijke echo hoor ! @mamaC, bij ons doen ze tot 11 weken inwendige echo, dan kan je met 6 weken al wel een hartje zien, maar vruchtzakje en dooierzakje is al heel goed nieuws hoe is autorit gegaan, kon je alles binnenhouden ? @mol, wij zijn hier goed verankerd hoor hihi, we zijn wel wat gewend qua wind, vond t allemaal wel meevallen haha @dd, mooi kamertje ! had fotos op hyve gezien zo en verder weet ik t echt niet meer hoor, ik ga mijn bed op zoeken, ik word geloof ik te oud voor al die feestjes haha