Hi meiden, Sorry afgelopen dagen niet veel gepost maar mijn kleine mannetje is ziek! Hij houdt helemaal niks binnen vanaf vrijdagnacht. Echt zo zielig vandaag heeft hij de hele dag als een hoopje tegen me aangezeten/gelegen op de bank! Vanavond alweer zijn bedje moeten verschonen hoop voor het manneke dat het bij deze ene keer blijft.... Voorgaande 2 nachten heb ik 3 tot 4 x bedden verschoond. Enne lieve meiden wilde jullie ook nog even bedanken voor alle opbeurende woorden! Zoals Neeltje ook al zei jullie zijn echte lieverds en neeltje daar val jij uiteraard ook onder!
hey meiden @fioon ik heb geen lekbak...... maar de plek is al een stuk minde r groot @isra oh germ zielig als de kids ziek zijn ja!! beterschap voor hem!
@ fafa: Vroeger nooit last gehad van wagenziekte eigenlijk. Ik ben alleen veel sneller misselijk sinds ik pfeiffer heb gehad (7 jaar geleden alweer), en dan vooral 's ochtends. Dus ook in de auto sneller misselijk dan.. En dan nu de zwangerschapsmisselijkheid erbij Terecht dat je niet actief gaat sporten hoor, haha! Ik ben er ook niet zo van, moet ik eerlijk zeggen Oja, de spleet. Hoelang duurt dat, voordat dat dicht is gegroeid? @ MoL: Kan me voorstellen van je die MvM-flessen af en toe goed zat bent! En vervelend dat je weer boven de pot hebt gehangen, pff! Maar voordeel is wel dat je nu weer een week vooruit bent gezet, dus nog sneller voorbij die eerste weken bent Ben heel benieuwd naar je buikfoto! @ sasje: Oh relaxed, zo'n goedkoop dekbedovertrek. Is normaal gauw minimaal 50 euro ofzo he! Wij hebben ook die grootste maat. @ DD: Alles nog een beetje gelukt met de babykamer? Vandaag aan het schilderen geslagen? @ xVlindertje: Fijn dat het gezellig was met je vriendinnen! Jammer dat je ongi nog geen ongi te noemen is.. Ga je er nog voor bellen? Of blijf je nog even afwachten? @ wjb: Kan me voorstellen dat je niet kunt wachten tot donderdag!! Heel erg spannend! Ben benieuwd! Hoe is het vandaag met je? @ Neel: Arme Mick, hopelijk valt de 'beschadiging' mee! Heel fijn dat jullie toch weer de goeie kraamphulp krijgen vanaf morgen! Geniet er maar van! Dikke knuffel terug voor jullie! @ fioon: Zo, druk weekend gehad! Wel een hele goeie tip van de oven trouwens! Die ga ik ook onthouden @ Isra: Had het al via Twitter gezegd: sterkte met Ryan, arm kind! En arme jij, want jij zit/zat natuurlijk ook al niet helemaal lekker in je vel. Beterschap! En hopelijk kan je toch een beetje van je vakantie genieten deze week!
@ hier: Gelukkig heb ik alles binnengehouden gister. Maar heb me hondsberoerd gevoeld in de auto Die auto zat ook zo te wiebelen door de wind, niet normaal.. Het was een erg vermoeiende dag, maar wel leuk om de familie weer even te zien.
Hey meiden, @Neel: oei... misschien gebroken sleutelbeentje?! Dat zou wel heel erg sneu zijn. Merk je dat ie er pijn aan heeft? @Isra: ach gut, arme ryan heel veel beterschap! En hoe gaat het met jou? Nog steeds dipje? (kan me voorstellen dat een ziek kind ook niet zo helpt om het beter te maken. @wjb: meis toch, nog steeds die hoofdpijn? Je mag best even klagen - ipv dragen - hoor. Van iedere dag hoofdpijn word je toch gek? En al is het voor een goed doel, dat maakt het niet leuker. @MC: fijn dat je een leuke dag hebt gehad gister (al kostte het wat misselijkheid om er te komen) En geen idee hoe lang die spleet erover doet om dicht te groeien. In ieder geval een paar maanden Ben het nou al zat om vriendlief alles te laten sjouwen, terwijl ik vroeger aardige "spierballen" had. @hier: gisteren samen een confineer-achtige uit de voortuin gesloopt (lelijk ding, stond er al toen we het huis kochten) en vandaag een appelboompje gekocht om, daar voor in de plaats, straks ter ere van oebie's geboorte - op de placenta - te gaan planten.
hi meiden, Met mijn kleine moppie gaat het gelukkig weer wat beter. Vandaag alles binnen gehouden daar ben ik al ontzettend blij om. Bedankt voor jullie beterschapswensen. En doordat het kleine mannetje ziek is vergeet je je zelf weer even he dus mijn dikke zeekoe gevoel is ook wel weer wat weg ge-ebt. En het is nog maar 11 weken dus ik probeer er nog maar van te gaan genieten want dit is ook (zeggen wij beide nu) de laatste zwangerschap. Dus laat ik niet alleen maar klagen.... Maar ondanks de kleine man ziek is geweest heb ik toch ook wel mijn rust kunnen pakken (op de nachten na dan) maar als hij s'middags ging slapen ging ik ook even lekker liggen en gisteren heb ik samen de hele dag languit met de kleine man op de bank liggen luieren/slapen. Fafa begrijp ik het goed dat jullie de placenta in de tuin willen begraven?? Vind dit ook echt wel iets voor jullie ja! Oh meid en nog maar 2 weekjes, spannend spannend!! Het kan gewoon ieder moment gebeuren.... Vanaf nu iedere dag meldingsplicht hoor
Hey meiden, ik heb het een beetje druk gehad dus vandaar dat ik er niet was. @Neeltje: Aaah die arme Mick Hopelijk valt het mee met zijn sleutelbeen,ik heb die ook eens gebroken en dat deed zeeeeer Super dat jullie vanaf morgen weer die fijne kraamhulp krijgen,profiteer er maar lekker van! @fafa: De placenta begraven in de tuin? Met een appelboom er bovenop? Hmm..apart @Isra: Fijn dat Ryan alweer een beetje opgeknapt is vandaag,hopelijk is hij snel weer helemaal de oude! Gelukkig kon jij vandaag wel lekker mee-luieren met hem! @Fioon: Goede tip van die combi-magnetronplaat,thnx! @MamaC: Gelukkig heb je alles binnen gehouden gisteren! Was het gezellig? Inmiddels nog iemand op de hoogte gebracht van de zwangerschap? @Sasje: Jammer dat de zwarte markt tegenviel. Ik ben daar echt nog nooit geweest,lijkt me wel een keer leuk! Hebben jullie een twee-persoons dekbed? Vind je dat niet irritant? @wjb: Ach meissie toch..wat superk*t dat je nog steeds zoveel hoofdpijn hebt Heel veel beterschap!! @Miracle: Ik ben ook heel benieuwd naar je buikfoto!!! @XVlindertje: Fijn dat het zo gezellig was met je vriendinnen! Hoe is het inmiddels met je wel/niet ongesteldheid? @Duveldraakje: Hoe is het vandaag? Voel je je weer wat beter dan gisteren? @Hier: Vandaag vroege dienst gehad,toen op m'n werk nog van alles gedaan om de tijd door te komen en om 13.45 uur hadden we vergadering. Net kon ik lekker aanschuiven want m'n vriend en schoonmoeder hadden samen gekookt,makkelijk hoor! Ik ben nu 2 daagjes vrij. Morgenochtend hebben we nog een afspraak bij het assurantiekantoor en woensdagmiddag gaan we het eerste huisje bekijken! Spanneeeeeeeeend!!
@ sasje: Lekker gewerkt meid? @ fafa: Niet mogen sjouwen is altijd vervelend, als je het wel gewoon 'kan' maar niet mag. En dat je dan op je gat zit terwijl een ander het doet, heel frustrerend! Nou ja, inderdaad lekker wandelen met Oebie zoals je al zei! Lekker genieten van de dingen die je wel kan! Wat bijzonder, de placenta begraven! Dat heb ik echt nog nooit gehoord! Ik heb er zo'n raar beeld bij; krijg je die dan mee in een doggybag? @ Isra: Gelukkig gaat het weer wat beter met Ryan en ook met jou! Probeer er nog maar even van te genieten, bij jou komt het einde inderdaad ook al in zicht! Krijgen we binnenkort ook weer eens een buikfoto van jou? @ Pluis: Het was gezellig gister hoor! Ik heb het samen met J. wel even stiekem tegen mijn jarige tante en oom verteld. Omdat ze zover weg wonen is het erg bijzonder als we ze zien (ik wilde het wel graag face-2-face zeggen) en het leek me wel een leuk (extra) verjaarscadeau voor ze Lekker dat je even 2 daagjes vrij bent! Veel succes/plezier morgen @ assurantiekantoor! Spannend!
@ hier: Nou, ik lig al lekker in bed hoor! Druk weekje voor de boeg. Morgen eerste stagedag (moet uiterlijk 7:15 de deur uit ) en morgenavond heb ik weer een tentamen.. Woensdag werken en 's avonds ook weer een tentamen! Ik vind het allemaal weer superspannend! Hoop het een beetje door te komen, ik voel me heerlijk ziek Slaap lekker vast meiden! Knuffel!
@Isra: goed te horen dat je kleine man alweer wat aan de beterende hand is, en ik ben blij dat je intussen weer een beetje kan genieten van je zwangerschap... anders kijk je straks terug op zo'n bijzondere tijd en heb je spijt dat je voor je gevoel zo negatief bent geweest. Rust nog maar even lekker uit, dat heb je volgens mij wel verdiend! @Pluis: vriendlief gekookt???? okee, sámen met ma, maar toch al wel een vooruitgang, of niet? en leukleukleuk... woensdag! en @appelboom: tsja, misschien vinden jullie het wel heel ranzig, hahaha... en inderdaad hier in "het westen" niet heel gebruikelijk (al zijn er in nederland ook best nog wel wat mensen die dat doen) maar in veel culturen juist heel normaal. Vond het wel mooi: eerst heeft mijn lichaam bouwstenen geleverd zodat oebie een placenta kon maken, mag straks die appelboom weer bouwstenen (appels) gaan maken om mijn lichaam te voeden... cirkeltje rond!
neehoor, gewoon in een emmertje. wij kregen er na de bevalling van lars ook bijna een in onze maag gesplitst, maar die was voor de overburen, die wilde hem mee om aan de hond te geven, schijnt te voorkomen dat de hond de baby kwaad doet. hmmmm dan heb ik toch meer met begraven. heb t wel vaker gehoord, vind t wel mooi, wat je zegt, circeltje rond. @mamaC, ga je weer terug naar oude school of is dit nieuwe stage ? succes iig, ook met je tentamens
Goeiemorgen meiden! @ fioon: Thanks! Het is weer een nieuwe school, dus weer nieuwe kansen Ik ben heel benieuwd!! @ hier: Vroeg! Heel slecht geslapen, maar dat doe ik altijd als ik weet dat ik heel vroeg op moet.. Heel irritant (elke keer naar die wekker kijken..) En toch stiekem wel wat spanning voor stage hoor! Fijne dag allemaal!
Goeie morgen! @MamaC: Lange autoritten zijn niet fijn als je je al niet lekker voelt, maar gelukkig is het helemaal goed gegaan! Suc-6 vandaag bij je nieuwe stage-plek. @Neel: En hoe is het nu met Mick? Weten jullie al iets meer? Die kraamtranen zijn heel vervelend, maar ergens komt alles er nu wel uit. Hopelijk voel je je snel weer een beetje beter, hoe gaat t trouwens met je lage bloeddruk? Fijn dat de SUPER kraamphulp weer terug is. @fafa: Placenta begraven vind ik heel mooi, zelf zou ik er niet voor kiezen, maar het is wel iets wat ik ook echt bij jou/jullie vind passen. Ben trouwens wel heel benieuwd wanneer die kleine van jullie komt! Ik gok op 26 februari. @Pluis: Ah lekker even vrij, je hebt t verdient meid enne veel suc-6 vandaag. Ben heel benieuwd welk huisje jullie gaan kiezen! @wjb: Ben je al bij de HA geweest met je hoofdpijn? Vind het namelijk wel lang duren bij jou. Beterschap meid! @Isra: Gaat t al beter met Ryan? Zo sneu als een klein kindje ziek is. @de rest: Sorry! @hier: Gister de babykamer geschilderd, nu is het eigenlijk alleen nog opruimen en schoonmaken. Ik heb zo'n zin in zaterdag, lekker die meubeltjes neerzetten en dan alles inrichten! Gisteravond manlief aangesproken op z'n veelvuldig overwerken. Ik ben het een beetje beu om elke avond en vaak ook nog zaterdags alleen te zitten. Daarbij heb ik ook echt het idee dat ik alles nu alleen aan t doen ben (mmmm de frustraties en hormonen zijn er dus toch achter gekomen) en dat hij dus ook wel wat mag doen. Hij heeft beterschap belooft, ben heel benieuwd! Vanmiddag naar de fysio. Wil toch even vragen of ie naar mn bekken wil kijken. Heb sinds een paar dagen ongelofelijke pijn met lopen (en natuurlijk heb ik van alles opgezocht op internet) en de nachten zijn momenteel echt bagger. Elke keer schiet ik wakker van de pijn. Maar goed ik wacht even af wat de fysio te melden heeft! Liefs, DD
Pluis leuk hoor dat je huizen gaat bezichtigen, zou je mij die andere 2 ook nog willen pb'en? Ik hoop voor jullie dat het gaat lukken bij het assurantiekantoor! Heerlijk hoor dat manlief en schoonmams voor je gekookt hadden, lekker aanschuiven! Fafa nou daar heb je idd gelijk in. Ik moet gewoon uit dat negatieve spiraal stappen en gaan genieten want deze tijd/gevoel komt nooit meer terug! En merk toch stiekem wel als ik het wat rustiger aan doe dat dit me beter lukt! Mamac succes vandaag op je stage, hopelijk bevalt deze stage je stukken beter dan de vorige!
Dd succes vandaag bij de fysio. Ik vind ook wel dat manlief wat meer rekening met je mag houden hoor meid, weet hoe je je voelt hem namelijk ook zo'n man thuis zitten! Neeltje vandaag weer de leuke kraamverzorgster, laat je maar lekker in de watten leggen! Hoe gaat het met Mick is er al meet bekend over zijn sleutelbeen! Geniet lekker van je gezinnetje!
even snel aan m'n meldingsplicht voldoen (hahaha, moest van isra) ben er vandaag de hele dag niet, dus ik reageer morgen pas weer op iedereen... maar geen bevalling hier iig