charlottes angels deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door AnnekeLoes, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Hihi heel goed :D had anders de hele dag alweer in de zenuwen gezeten

2. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    mmm moeten ze bij de mijne op cursus, ik mag bijna niks meer doen haha. als ik naar zijn zin teveel doe, krijg ik gelijk te horen dat dat morgen wel kan, je heb al weer genoeg gedaan vandaag !
    heerlijk :D en als t echt niet kan wachten doet hij het haha

3. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hey meiden

ik ben er ook weer na een lange dag werken...

@Mama veel succes vandaag!

@fafa apart hoor om je placenta te begraven nog nooit van gehoord!!!

@pluis oh spannend morgen huisje kijken ben benieuwd! en morgen ook naar de ha toch?

@isra fijn dat je mannetje weer wat beter is!

@dd hopelijk is het geen bi!!

4. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    He lieve meiden,

Ik kom vanavond even op iedereen reageren hoor! Maar kom me even melden. Ik leef nog ongeveer ;) Wel een errug zware dag! En nu gelijk weer in de boeken voor het tentamen...

Dikke knuf!

5. wjb

wjb Bekend lid

12 apr 2010
    650
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag meiden,

meld me ook weer even! En isra je hebt helemaal gelijk wat betreft meldingsplicht fafa haha!

Isra gelukkig gaat het wat beter met jou en je kleine mannetje en idd lekker genieten hoor!

Fafa wat een mooi idee van de placenta en de appelboom! Wij hebben ook een oude appelboom in de tuin staan erg mooie trouwens al zeg ik het zelf met veel appels! Bak er altijd appeltaarten van maar die van jou zijn dan echt made by! En bedankt voor de beterschap!

Fioontje wat prettig zo een man hè maar ik moet zeggen ik mag nu ook niet klagen ook al zijn het alleen maar kant en klare maaltijden!

Dd ik moet donderdag naar de gyn ook voor een echo dus vraag het dan gelijk maar volgens internet kan het wel de eerste 12 weken. Denk dat het een combi is van moeheid en hormonen. Hoe gaat het nu met jou weet je al iets meer? Sterkte in iedergeval.

Mc hoe was je stage? En succes met je tentamens!

Neeltje en hoe is het vandaag? Al iets beter? Gelukkig is je favo kraamhulp er ! En weet je al iets meer over mick zijn sleutelbeentje?
    En meis laat maar lekker gaan hoor die kraamtranen daar zijn ze voor.

Xvlindertje al ongi?

Pluis leuk hoor bijna huisjes kijken! En thanks voor de beterschap!

Mol hoe is met jou meis nog geknuffeld met de wcpot? Hoop het niet voor je.

Sasje hoe is het nu met jou en wanneer moet je weer naar de gyn?

Hier nog steeds hetzelfde hier gister ochtend dacht ik het gaat wel en naarmate het middag en avond wordt werd het al weer minder en nu vandaag is het alweer drama vanaf vanmorgen. Maar goed ben gewoon erg nieuwsschierig naar donderdag of puckie het wel doet!

6. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hey meiden,

@mama leer ze vandaag!

@wjb ik moet morgen weer naar het zh....spannend!!!

@hier weet iemand nog een leuk bungalow park? wij willen 3 juni gaan in 8 pers. huisje...maar we echt niet meer welk........iemand tips? we willen met 2 badkamers..en niet in limburg het mag ook duitsland/belgie zijn!

7. wjb

wjb Bekend lid

12 apr 2010
    650
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sasje leuk hoor even lekker weg! En spannend morgen!

Ik vond vossemeren in België wel leuk en de huttenheugte in Drenthe. En Pfff zoveel meer sommige landals zijn ook leuk!

8. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oke thanks..er is ook zoveel maar het is wel fijn als er al eens iemand is geweest ;)

9. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    das beide erg prijzig zie ik wjb.....kost 700 euro voor 1 weekend :(

10. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Hey meiden,

@Neeltje: Hoe is het vandaag gegaan met het wandelen?

@Sasje: Ik zou het niet weten meid,ik ben nog nooit naar een vakantiepark geweest..:)

@fafa: Het symbool is zeker mooi,van die placenta. Als jullie je daar goed bij voelen moet je het ook zeker doen!

@Fioon: Begrijp ik het nou goed? Heeft de hond van de overburen 'jouw' placenta opgegeten?? Haha,ik hoor hier allemaal dingen die ik zo apart vind!:D

@MamaC: Hoe was het op je nieuwe stage? Succes met het tentamen,doe je best meid!

@Isra: Fijn dat je weer wat rustiger aan kunt doen en beter in je vel zit!

@wjb: Spannend hoor,donderdag de echo! Wanneer ga je nou eens naar de huisarts voor die hoofdpijn meid? Dit is toch niet leuk meer?

@XVlindertje: Hoe is het nu met jou meid? Al ongesteld?

@Duveldraakje: Nou nou,je bent de bovenverdieping flink aan het aanpakken he! Je man mag je idd wel een beetje meer helpen maar ik heb ook zo'n vriend dus begrijp dat het lastig is.. Na 10 keer vragen,schelden en ruzie maken ben je het beu en doe je het dus toch maar alleen. (heb ik het juist?;))

@Hier: De afspraak van vandaag was positief! Morgen gaan we het eerste huis bezichtigen,ik ben zo benieuwd hoe het voelt als we daar binnen stappen! We zijn vandaag ook nog bij een interieurwinkel bij ons in het dorp geweest,die hebben zulke mooie vloeren en gordijnen/zonwering! Het is wel duur (dat vind ik dan toch) maar je hebt wel topkwaliteit en dat is ook wat waard!

11. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oh spannend pluis!!!! moest je vandaag niet oook naar de ha? of was dit morgen?

12. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    @Sasje: Morgen om 09.30 uur moet ik bij de huisarts zijn. Hopelijk kan ik als ik thuis kom gelijk bellen naar het ziekenhuis voor een afspraak!

13. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oh spannend...ben je zenuwachtig?

14. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Eigenlijk niet:)
    Ik ben wel heel erg benieuwd maar ik ben momenteel zenuwachtiger voor de huizenjacht en alles er omheen eerlijk gezegd..
    Misschien raar maar dat is mijn gevoel.;)

15. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    hey meiden,

Beetje druk geweest laatste dagen :) vandaar dat ik weinig op het forum te vinden was..
    Ongi is nu eindelijk wel aardig doorgezet ; dus kijk even wat het vanavond nog doet.. & dan eventueel morgen met Clomid beginnen :D

Zo spannendddd ! :p

16. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    @Pluis : Ow spannend morgen huisje bezichtigen, ben erg benieuwd ! :) Succes bij de HA morgen, hopelijk kan die je verder helpen.. duurt nu wel erg lang allemaal :(

@Sasje : Jaa juni zit je alweer richting de zomer he ; dan gaan de prijzen weer omhoog ;)

@MamaC : Hoe was je eerste dagje & beetje gelukt met leren ?

17. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    nee dat is niet raar pluis!!

@vlindertje oh fijn dat je ongi is doorgebroken!!

18. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Sorry meiden, had beloofd nog even te reageren, maar dat gaat 'm niet meer worden.. Ik voel me zo ontzettend beroerd, ik ga lekker m'n bed in!

Overigens wel mijn tentamen gehaald met een dikke 8 :D Ben er net pas mee klaar, dus nu kan ik eindelijk instorten! Dat ga ik dus ook doen.. :)

Welterusten meiden!!

19. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    @pluis, haha, neeee, vrouwtje wat tegenover mij lag in zkh is op dezelfde dag bevallen als ik, en zij namen haar placenta mee voor de hond haha.

wbt huisjesstress, afleiding is alleen maar goed, je kent de dooddoeners wel, als je er niet mee bezig bent lukt t wel, en in veel gevallen is het wel zo, s-zusje had ook heeeeel andere dingen aan haar hoofd, waren begonnnen met klussen in nieuwe huisje en bingo, dus wie weet meis :D

@man, ik heb t zeker getroffen, en hier geen afhaal of kant en klaar, toen ik uit mijn werk kwam stond gewoon de hutspot op tafel.

verder weinig te melden hier, volgende week druk weekje, maar wel allemaal leuke dingen, etentje met vriendinnen, 9m beurs en vk. deze week dus maar vast rustig aan doen om krachten te sparen haha

20. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    stort ze mamaC, welterusten en we horen morgen wel hoe t allemaal gegaan is vandaag :D

Deel Deze Pagina