@MamaC: Ik ben ook benieuwd hoe het is gegaan maar rust eerst maar eens lekker uit meid! We horen het morgen wel. @XVlindertje: Jeeej,eindelijk ongesteld! Spannend hoor,als je morgen met de clomid mag beginnen! Succes! @Fioon: Ow..hahaha Dan heb ik het verkeerd gelezen. Ik vond het al zo raar.. Ik zie jou al aankomen bij de buurvrouw met je placenta in een plastic tasje van de AH..hihihi! @Hier: Ik ben me toch een partij gaar zeg..poeh poeh! Dat gebeurt niet vaak en natuurlijk heeft m'n vriend geen huissleutel bij dus ik mag opblijven. Oooow,waar is de tijd gebleven dat je een touwtje door de brievenbus kon hangen?
Goedemorgen! Gisteren de laatste en vandaag de eerste,dat gebeurt niet vaak! Zometeen naar de huisarts,ik ben benieuwd of ik gelijk een doorverwijzing krijg naar het ziekenhuis! Vanmiddag om 14.00 uur gaan we het eerste huis bezichtigen en we zijn allebei best een beetje zenuwachtig..spannend hoor!! Fijne dag allemaal!
Pluis extra spannend vandaag! Succes met de huisjes en bij de huisarts hihi rare combi zo net of je naar de dokter moet voor huisjes tekijken! Liefs Goedemorgen dames! Hier nog lekker in bed en straks een half uur onder de douche zeg maar! Sasje je kan ook op bungelowparken.nl kijken is meestal goedkoper weet alleen niet tot hoever ze gaan
Goeie morgen! @MamaC: En een beetje kunnen slapen na zo'n vermoeiende dag? Enne super een 8, kei goei gedaan vrouwke! @Pluis: Oh spannend vandaag. Hopelijk kan je snel bij de gyn terecht. Enne we willen straks natuurlijk wel een heel verslag van het 1e huisje! @Sasje: Ik heb helaas geen ervaring met Landal of Centerparcs in het buitenland. @Fioon: Ah jij hebt idd wel een hele leuke week zo te lezen! @xVlinder: Ah fijn dat de ongi eindelijk is doorgezet! Nu lekker beginnen met Clomid en dan gaan wij heel hard duimen! @hier: Gister bij de fysio geweest en het zijn de spieren rondom mn bekken, dus (nog) geen BI, maar de fysio houdt t wel in de gaten en behandeld me zo goed mogelijk. Vanavond gaan we naar t circus, ben heel benieuwd hoe Noukie het vind, we komen er nu dagelijks langs dus ze vind het wel heel spannend! @manlief: Het is niet zo dat we ruzie hebben gehad of zo, maar hij laat alles eigenlijk aan mij over. Hij vind het allemaal wel best, maar heeft ondertussen niet in de gaten dat ik (voor mijn gevoel dan he, nesteldrang) in tijdnood kom. Zaterdag gaan we de meubeltjes halen en ik wil dan het kamertje gewoon zover klaar hebben dat het ingerciht kan worden. Gelukkig heeft ie wel naar me geluisterd en gaat ie nu minder overwerken, scheelt een hoop stress hier in Huize Muts! Liefs, DD
@ DD: Wat goed dat de babykamer nu ook geschilderd is! Bijna inrichten, dat is het leukste Goed dat je even met je man hebt gepraat over zijn overwerken, ben benieuwd. Tis voor mannen af en toe moeilijk te begrijpen, die hormonen, nesteldrang, kwaaltjes en dat soort ongein Maakt het af en toe wel lastig! Gelukkig heb je geen BI, maar fijn dat hij het even in de gaten houdt! @ fafa: Eens met de meldingsplicht Haha! @ fioon: Wat lekker dat jouw ventje je zo in de watten legt! Doet ie goed hoor @ wjb: Spannend meis, nog 1 nachtje slapen! Ben heel benieuwd! @ Pluis: Veel plezier vandaag met bezichtigen!! Ben heel benieuwd! Fijn dat het gesprek gisteren iig positief was En succes ook bij de HA, dat ook nog even tussendoor. Snap wel dat je daar niet nerveus voor bent hoor, dat was ik (zelfs ik! ) toen ook niet. Alleen maar fijn om even je verhaal kwijt te kunnen! @ xVlindertje: Fijn dat het eindelijk heeft doorgezet! Jeej, Clomid!
@ tentamen: Ben er ook erg blij mee! Thanks voor de succeswensen meiden, ze hebben geholpen @ stage: Een mega-vermoeiende dag, maar het was wel leuk! Mijn mentor zelf was er niet, dus die moet ik nog leren kennen. Wel ga ik volgende week al 2 lessen proberen te doen. Heel spannend! Ik heb gister al wel echt mn best gedaan om een beetje actief aanwezig te zijn; kids helpen met uitleg, kids leren kennen, rondlopen, enz. Dat ging wel goed, ik voelde me al echt een juf @ hier: Helaas vannacht uren misselijk wakker gelegen.. Ik baalde wel, want wilde zooo graag slapen, maar lukte gewoon niet door de misselijkheid.. Jullie kunnen je dus wel voorstellen dat ik nu helemaal een slap vaatdoekje ben. Goh, kan me echt niet herinneren dat ik me ooit zo naar heb gevoeld. Ik ga mezelf zo naar mijn werk slepen weer en heel erg uitkijken naar het moment dat ik vanavond weer op mijn bed kan storten! Sorry meiden, dat ik zo klaag.. Ik wil helemaal niet klagen. Ik ben echt dolblij dat ik zwanger ben!! Maar af en toe lijkt het wel of ik het even vergeet ofzo, dat dit erbij hoort. Heel gek, kan het niet uitleggen. Maar ik moet gewoon echt even doorbijten. De zwangeren zullen het wel herkennen? Ik voel me zo'n klagerd, pff.. Doe echt keihard mn best om overeind te blijven en alles te blijven doen wat ik moet doen, valt me eerlijk gezegd zwaar..
Och meid toch, vervelend! Maar hier in het dorp kan dat nog . Altijd met verjaardagen gaat hier het touwtje door de brievenbus, want wordt anders knettergek van de hond die iedere keer aanslaat als de deurbel gaat. Zal wel kijken of er bij ons in het dorpie nog een mooie huisje voor je te koop staat
Ah meid elke zwangere klaagt wel eens. Of het nu gaat over de misselijkheid, de vermoeidheid of andere klachten. En ja het hoort erbij, maar dan hoef je t nog niet SUPERleuk te vinden! Dus lekker klagen, hier mag dat! Suc-6 met werken (enne niet in slaap vallen he) Liefs, DD
MamaC ik herken het maar al te goed meid. Och die misselijkheid van de eerste 12 weken, pffff als ik er aan terugdenk. En dan ook nog regelmatig met de wc aan de knuffel...... nee dat is echt even de keerzijde van zwanger zijn hoor! En ik vind dat het niet allemaal rozegeur en maneschijn is hoor.... Maar meiden ik ben uit mijn negatieve spiraal gestapt hihi en "geniet" weer van het zwanger zijn Dus ik hou nu op met klagen...... WHAHAHAHA DD fijn dat je man wat meer rekening met je gaat houden. Maar meid je hebt nog tijd zat hoor, laat je niet opjagen!
Thanks meiden!! Het is inderdaad (tot nu toe) geen rozengeur en maneschijn nee Maar ik ben echt dolblij dat het toch mocht lukken en hoop keihard dat deze BabyC bij me blijft plakken, want op een 1 of andere manier ben ik al helemaal gehecht aan het heeele kleine feutje in mijn buik, hoe raar het ook klinkt! Over klagers gesproken... Ik zag laatst op het zwanger-forum een topic waarin iemand schreef dat ze het zwanger zijn helemaal niet leuk vindt en zelfs heel saai..!! Mijn nekharen gingen recht overeind staan toen ik dat las en zag dat heel veel meiden het met haar eens waren.. Zo wil ik niet worden, maar ik denk ook niet dat ik dat uit mijn strot zou krijgen.. Want dat snap ik echt niet.. Damn, je kiest er toch zelf voor? Wees dan blij dat het is gelukt!! Ook een topic dat iemand zwaar teleurgesteld was dat ze weer een meisje kreeg voor de 3e keer.. Dat vond ik ook heel erg naar om te lezen! Dat forum ontloop ik dus maar een beetje, ik kan er erg slecht tegen! Dat zouden ze eens op het zwanger-worden-forum moeten proberen, oeh.. Krijgen ze denk ik alle mmm-meiden over zich heen, whaha!
Hallo dames, @MC: heb je al wat "oma's huismiddeltjes genomen? bij mij - en ik weet dat iedereen anders is, maar misschien voor jou ook het proberen waard - werkt gember heel goed. Tegen wagenziekte, maar ook tegen zwangerschapsmisselijkheid. Weet niet of je heel veel zin hebt om midden in de nacht op te staan om een kopje gemberthee te gaan lopen zetten, maar anders misschien voor het slapengaan ofzo? En gefeliciteerd met je 8! goed gedaan. @DD: mooi dat je bekkenpijn geen BI is. Hoop dat je fysio je kan helpen om het wat te verlichten. En heel veel plezier bij het circus vanavond! @Pluis: ik snap wel dat je voor de huisjes zenuwachtiger bent. Daar moet je keuzes maken (en kun je het dus "goed" of "fout" doen... al ben ik er van overtuigd dat jullie een goeie keuze gaan maken hoor!) en met het zwanger worden heb je helaas zelf niks te kiezen, dus hoef je er ook niet zenuwachtig over te zijn... werkt het zoiets? Zou bij mij wel het verschil maken, denk ik. Nou ja, als je het nog leest: in ieder geval veel plezier straks bij de huizenjacht! @sasje: ik heb ook weinig ervaring met centerparcs enzo. Alleen de huttenheugte, waar wjb het ook al over had, ken ik. Die was inderdaad wel leuk... maar als die (te) duur is, kan ik je helaas ook niet helpen. @hier: geen op handen zijnde bevalling; alles rustig binnen. Wel veel waterdunne afscheiding, dus elke keer als ik op de wc zit even met mn neus in mn ondergoed om te checken of het zeker weten geen vruchtwater is, hahaha... lekker ranzig.
Hey lieve Angels, Ik kom effe snel buurten. Zo even languit op de bank. Ben hardstikke druk op school (gesprekken enzo) en dus lukt het met niet om voldoende te rusten, gevolg; hardstikke misselijk. (je ziet wel MamaC alle zwangeren hebben wel eens iets om over te klagen ) Maandag weer echo gehad; alles super goed!! Nu alweer 13 weken.. Kleine mensje wat heel actief, zo leuk! Lieverds ik kom echt binnekort weer wat uitgebreider kletsen, maar heb er nu effe de energie niet voor!
@mamaC, heb je al geprobeerd je kussen iets op te hogen ? als ik misselijk ben doe ik een extra kussen zodat ik een beetje rechtop zit te slapen, slaapt niet heel lekeer, maar is beter als wakker liggen. en klagen mag hoor, doe je zooooo lang je best voor twee streepjes en dan word je gestraft met die misselijkheid, is toch niet eerlijk, als je er zo lang op moet wachten verdien je een fluitende zwangerschap toch (ben zooo blij dat mijn lijf dat begrepen heeft....) vriendin van me zei ook tis dat ik weet dat ik er iets heel moois voor krijg, maar die zwangerschap kan me gestolen worden, maar die moest bij beide de eerste 3 maanden veel spugen, daarna 3 maanden hoofdpijn en dan als toetje BI..... nou vooruit, dan is t ook niet leuk, maar op dat moment zou ik bij wijze van mijn linkerarm gegeven hebben voor een beeb dus vond ik dat wel moeilijk om te horen... @pluis, hoe was t bij de ha ? en de huisjes ?? word nu toch wel heeeeel schieuwnierig
zijn jullie me allemaal vergeten vandaag.....alleen wjb heeft er gisteren aan gedacht dat ik vandaag naar het zh moest !!! jammer............
tja follikels waren niet gegroeid. moet dinsdag terug en als dan niet gegroeid is starten met clomid...
@ fafa: Goede tip, ik ga het eens proberen! Haha, lekker met je neus in je ondergoed @ handbalster: Fijn dat alles goed was bij de echo meis! Benieuwd naar een foto Gaat hard, 13 weken alweer! Jij bent dus ook erg misselijk? Vervelend dat je dan toch zo druk moet zijn he.. Sterkte ermee! @ fioon: Als ik wakker word van de misselijkheid ga ik inderdaad met mijn kussen wat hoger liggen, half rechtop zeg maar. Soms val ik dan ook wel een beetje in slaap zo, want het helpt wel iets. Maar vannacht heb ik gewoon 3 uur zo gelegen en nog steeds zo misselijk dat de slaap niet kwam. En tja, de misselijkheid hoort er toch bij, ik zal het er maar mee moeten doen Fijn dat het bij jou iig zo lekker gaat! @ sasje: Ik kon me niet heugen dat je vandaag naar het ZH moest, anders had ik er echt wel aan gedacht. Maar je moet ook begrijpen dat ik niet van iedereen alles kan onthouden. Hoe lief ik jullie ook vind, daar zit m'n hoofd echt te vol voor! Misschien volgende keer in je onderschrift plaatsen? Ik hoop dat het wel goed is gegaan in het ziekenhuis. @ hier: Ik heb de winkel een uurtje eerder dicht gegooid, het ging niet meer Ik lig nu op bed en voel me doodziek. Nou ja, ik heb het iig geprobeerd vandaag. Vanavond maar even geen tentamen meer maken, gelukkig is er zondag ook nog een mogelijkheid!
nee tuurlijk begrijp ik dat mama.....maar er was helemaal niemand die er aan heeft gedacht alleen wjb gisteren.... balen dat je je zo slecht voelt!!! wel goed van je punt zeg!!!
Kan me voorstellen dat dat ff k*t voelde, sasje. Maar begrijp wel dat wij het niet rot bedoelen. Misschien ook een tip om wat vaker te vertellen hoe het met jou gaat, en dat er bijv. weer een ZH-bezoek aan zit te komen en dat je dat spannend vind, ik zeg maar wat. Op die manier worden wij er ook weer even aan herinnerd en kunnen we je ook succes wensen. 'Verveel' ons gewoon lekker met een @ hier Maar balen dat er nog niks gegroeid was! Fijn dat ze je wel aan de Clomid willen zetten!