charlottes angels deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door AnnekeLoes, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fafa

fafa Niet meer actief

Hey meiden,

@wjb: meis wat fijn om een mooie echo gezien te hebben! :) fantastisch om te zien dat dat hartje écht klopt he?

@DD: *hug* tegen het k*t voelen... weet niet wat er met die vrienden aan de hand is - en ik snap dat je andermans verhalen niet zomaar op internet wil gooien - maar je weet dat je hier altijd je verhaal kwijt kan als je wil he?

@MC: goed te horen dat je zin hebt om bij je pa langs te gaan... betekent dat dat de lucht helemaal geklaard is tussen jullie? over het zwanger zijn, trouwen, zijn nieuwe relatie etc?

@Isra: dankjewel voor je advies (al hoop ik natuurlijk dat ik het niet nodig ga hebben), misschien moet ik inderdaad niet zo negatief over antibiotica denken.

@Pluis: 7 maart pas naar de gyn? pffff... dat is nog 3,5 week. Of vind je dat nu even niet zo erg, nu je druk met je "huizenproject" bezig bent?
    En het klinkt me alsof jullie je hart nog niet aan een huisje hebben verpand... en als dat bij die twee van morgen ook niet zo is, gaan jullie toch wel gewoon nog verder kijken he? Niet perse uit die vier moeten kiezen, toch?

@xVlindertje: ga je vaker hardlopen, of was dit zomaar een keertje "voor de gezelligheid" met die vriendin?

@Neel: fijn te horen dat Mick het zo goed doet, en dat het met jou ook weer wat beter gaat. En goed van je dat je wel weer het huis uit gaat, al is het maar een half uurtje. Dat helpt je herstel meer dan echt alleen maar in bed liggen (zolang je maar niks forceert!) lijkt me.

@hier: vandaag te voet mn uitstrijkje weggebracht en boodschappen gedaan (kilometer of 4 gelopen in totaal) en ik ben helemaal kapot: loop als een oud wijf door het huis! meiden die al kinderen hebben: vertel me alsjeblieft dat dat allemaal weer goed komt!

en@all: dank voor het mee-hopen op een goede labuitslag

2. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    @ fafa : nee was niet eenmalig, we gaan meedoen aan de ladiesrun in Rotterdam.. Dus dat wordt gewoon flink trainen :)

3. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    jahoor fafa, komt allemaal weer goed, vind t toch al pittig van je, 4 km lopen, ik had de fiets gepakt haha

pluis, mijn bm ligt ook iets gekanteld, en dan ook nog naar voren ipv achter. op zich niet heel erg, alleen nog vervelender als je inwendige echo krijgt .... maar is ook geen probleem verder in de zwangerschap of straks de bevalling

neel fijn dat mick t zo goed doet, lekker dat hij door heeft dat hij snahcts moet slapen, en dat dagritme, ach dat voeden gaat steeds makkelijker, als je eenmaal de handigheid erin hebt ben je met een half uurtje klaar, en er gaat steeds meer tijd tussen zitten, dus je houd steeds meer tijd voor jezelf over :D

verder ben ik alles al weer kwijt, dus ga maar naar bed toe, morgen nieuwe ronden nieuwe kansen :D

4. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hey meiden

ik ga nu naar een cursus dus ben er vanmiddag weer :) heb allen erge spierpijn van fysio van gisteren :) in ieder geval komt mijn hoofdpijn hoogstwaarschijnlijk wel vanuit mijn schouders/nek dus daar kan wa aan gedaan worden ;)

5. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Goeie morgen!

Pfffffffff, ik voel me effe echt bagger. (Sorry bij voorbaat, dit wordt effe een emo-berichtje van mijn kant)
    Heb vannacht niet zo super geslapen en manlief is vandaag de hele dag naar de bouwbeurs, ben wel blij dat ie gegaan is.
    We zijn door het slechte nieuws wel ontzettend terug op aarde gezet en ik voel me compleet machteloos. Ik kan idd niet zeggen wat er aan de hand is, tenminste niet zo op het forum, wil niet dat eventueel bekenden het lezen.
    Het leven is op het moment echt niet eerlijk!

Sorry voor dit berichtje, moest t effe kwijt!

Liefs,
    DD

6. fafa

fafa Niet meer actief

ik meld mij even snel: nog geen actie (jammer, want vandaag was een mooie geboortedatum geweest 11 - 02 - 2011 ;))

vanmiddag naar de verjaardag van ons kleine neefje en vanavond hebben we eters, dus ik ben er morgen weer.

DD: meid, wat naar dat je vrienden zo iets ergs hebben meegemaakt/meemaken. :( En dat het jou ook zo aangrijpt. Als je een luisterend oor zoekt, kun je me altijd pb-en.

7. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oh dd veel sterkte!!!

8. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Goeiemiddag meiden!

@ fafa: Veel plezier bij de verjaardag en met de eters!
    Heb inderdaad zin om weer even langs paps te gaan, laatste keer dat ik hem gezien heb is 3 weken geleden. Mwoah, de lucht geklaard.. Tja, heel stom eigenlijk: ik zit nu zelf ook op een roze wolk en het kan me momenteel even niet boeien ;) Maar het blijft k*t dat ik dus vanavond ook bij zijn nieuwe vriendin op bezoek ga, in haar heb ik niet zoveel zin ;) Benieuwd of ik vanavond nog een preek krijg over onverantwoordelijkheden ofzo..

@ sasje: Gelukkig heeft de fysio wel iets goeds gedaan gister! :p Sterkte met de spierpijn!

@ DD: *knuff* Je weet me te vinden he, als je even je verhaal kwijt wil!

9. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    veel plezier mama bij je vader!! en die nieuwe vriendin....laat die maar mooi met rust :)

10. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    @Vlindertje; Hardlopen.. Ben je zo sportief? ;)

@MamaC; Je mag saai zijn hoor.. Ik was ook erg saai soms :p Gelukkig zijn de kraamtranen weg! Opluchting joh!!

@fafa; 4 km lopen zo op het eind? Meid.. Doe je rustig aan!? Enne.. Het zou vandaag nog kunnen! Mick was er in iets minder dan 5,5 uur ;)

@Fioon; Geheugen weer terug gevonden? ;)

@Isra; Leon is momenteel thuis omdat hij geen werk heeft.. Maandag hoort hij of hij ergens is aangenomen. Dat zou fijn zijn!! Hoe ist met jou??

11. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    @neel, uuuhhhh, nee haha
    zal duimen voor je mannetej dat hij maandag goed nieuws krijgt

@mamaC, laat je avondje met je vader niet door haar vergallen, het is jullie keuze en jullie leven, en je gaat het heus wel redden, ze kent je amper dus kan ze niet over jou oordelen. ze mag blije stiefoma spelen of haar mond houden, meer rechten heeft ze niet ... AMEN haha

@dd, dikke knuf, en hier ook een luisterend PC-oor :D

12. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    Haha nou normaal doe ik eigenlijk niet zo aan sport, maar ga met vriendinnen de Ladiesrun lopen ; dusja dan zal ik toch echt moeten oefenen ! ;) Anders red ik dat niet..

13. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    DD : Wat naar dat je je zo voelt :( * Dikke knuffel * Als je je verhaal kwijt wil, kun je ook mij altijd PB-en..

14. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Eindhoven
    @Fioon; Hopelijk vind je je geheugen snel terug :p

@Vlindertje; Pff.. Hoeveel kilometer is die Ladiesrun?

15. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    meiden ik ben naar een verjaardag..ben er het weekend sowieso niet veel aangezien ik morgen alles moet poetsen en s middags al bezoek krijg voor mijn verjaardag...en s avonds naar de kroeg kaarten en zondag ok de hele dag mijn verjaardag! en maandag naar de hhb!

16. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    @Neeltje : Ladiesrun is 5 kilometer ; of nouja je kan kiezen : 3 - 5 - 10 km. Dus wij gaan voor de 5 km :)

Mick vannacht ook weer zo goed geslapen ?

@Sasje : Zo je hebt het maar druk het weekend ;) Wat voor kaarten doe je in de kroeg ? Fijne verjaardag morgen/zondag in ieder geval. Wanneer ben je echt jarig ? :)

17. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Eindhoven
    @sasje; Fijn weekend meis!!

@Vlindertje; haha ik had voor de 3 km gekozen :p Wanneer is die run en waar? Komen wij je misschien wel aanmoedigen als het in de buurt is ;)

@Mick;
    Mick is vannacht om 4 uur een keertje wakker geworden; het ventje had honger.. Na het flesje is ie weer in slaap gevallen tot half 9. Oeps! Hij had eigenlijk om 7 uur de fles moeten hebben.. Dus nu schuift alles eigenlijk 1,5uur op.. Voor een keertje niet erg..

Voor de rest doet hij het zo ontzettend goed! Hij is ook erg veranderd sinds zijn geboorte.. Helaas kunnen we de oplader van de camera niet vinden, dus we kunnen op dit moment alleen foto's maken met mobieltjes :(
    Ik zal gauw een nieuwe foto posten, kunnen jullie het verschil zien ;)

Wij gaan nu lekker frietjes eten!

18. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    @ Neeltje : Nou het is pas in juni, dus nog even tijd om te oefenen. Dus die 5 kilometer gaat helemaal goedkomen :D. Hihi of ik moet in de tussentijd zwanger zijn geworden.. * maar dat zien we dan wel weer *

LadiesRun is op 19 juni in Rotterdam.

Wat fijn dat Mick het zo goed doet ! :)
    Laat die foto maar snel komen.. :p , ben erg benieuwd.

Oeeww lekker patatjes ! Eetse meis ;)

19. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Hi vrouwtjes,

MamaC veel plezier vanavond bij je Paps.

Neeltje stiekempjes wel fijn dat L. Nog thuis is, alhoewel het financieel gezien natuurlijk wel iets minder is. Fijn dat die vervelende kraamtranen over zijn. Ik had daar bij Ryan ook 1 dag ontzettend veel last van.
    Met mij gaat het weer helemaal goed. Deze week vrij geweest en dat heeft me echt wel even goed gedaan. Dus ga het echt wel wat rustiger aan doen.

Sasje fijne verjaardag en we zien je na het weekend wel weer verschijnen :D

DD hoe gaat het nu meid? Dikke knuf.

Neeltje fijn dat Mick het zo goed doet. Ik ben erg benieuwd naar nieuwe foto’s.

20. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Meiden,ik heb weer zo'n drukke dag gehad met heel veel indrukken (2 huizen bezichtigd) dus ik heb nu even geen zin om een heel verhaal te typen. Ik heb GTST en Xfactor opgenomen en daar ga ik nu eens lekker voor zitten! Tot later!:)

Deel Deze Pagina