Hallo! @Duveldraakje: Super dat alle meubeltjes staan! Nu heb je nog ruim te tijd om alles verder aan te kleden,fijn hoor! Veel plezier in de Efteling (je zult al wel weg zijn maar toch), geniet ervan. @XVlindertje: Ik hoop natuurlijk ook dat je niet mee kunt doen aan de ladiesrun omdat je lekker zwanger bent! *duim* Behalve de vermoeidheid nog geen kwaaltjes van de Clomid? Op welke cyclusdag zit je nu? @MamaC: He jakkes,wat vervelend dat je zo beroerd bent Ik hoop dat het snel minder wordt zodat je écht kunt gaan genieten van je zwangerschap. Dikke knuffel voor jou! @Neeltje: Wat geweldig dat Mick het zo goed doet! Ook ik ben heel erg benieuwd naar de nieuwe foto's! Geniet ervan meis @Fioontje: Sportief mannetje heb jij hoor,veel plezier met aanmoedigen! Beetje minder trouwens dat je helemaal beurs geschopt wordt door de kleine beeb,is dat heel pijnlijk? Morgen weer werken? @Sasje: En..? Gewonnen met pokeren? Geniet van je verjaardagsfeestje! Heb je trouwens je ogen nog op laten meten,omdat je zoveel hoofdpijn had? @fafa: Ik ben benieuwd wanneer oebie besluit dat het tijd is om papa en mama te ontmoeten! Je voelt/merkt dus nog niets? Het kan nu nooit meer lang duren natuurlijk,spannend!!! Hoe gaat het met de banenjacht van E.? @wjb: Wat fantastisch dat de familie zo blij is met jullie nieuws! Erg leuk idee trouwens van dat kinder-gereedschapskoffertje! Hoe gaat het nu met de hoofdpijn meis? @Isra: Hoe is het daar? Is Ryan weer helemaal opgeknapt? @Handbalster: Ik ben ook wel benieuwd hoe het met jou is,druk met je werk? @Iedereen die ik vergeten ben: Sorry..alles was uit m'n hoofd. @Hier: Gisteren een hele leuke dag gehad. S'middags boodschappen gedaan en voorbereidingen getroffen en s'avonds met 8 man lekker zitten gourmetten bij een vriend van ons. (met van die stelletjes op spiritus dat iedereen zo'n klein koekenpannetje heeft,echt leuk!) We hebben heel lang na-getafeld,om 03.30 uur waren we thuis. Vandaag wat dingetjes in huis doen,even langs m'n schoonvader en misschien nog ff naar de plaatselijke kroeg. De uitslag van het bloed heb ik trouwens nog niet gehad,ik zal morgen even bellen al weet ik natuurlijk de uitslag wel.
@pluis fijn dat het zo gezellig was gisteren!1 ik heb idd mijn oge op laten meten...was eigenlijk allemaal goed... maar als ik wilde kon ik wel een bril voor veraf nemen..omdat ik dan als ik me goed moet concentreren het allemaal wat moeizamer verloopt...dus geen bril voor mij..ben ook naar de fysio geweest en hij denkt dat het daarvan komt..zit allemaal goed vast en mijn bekken staan beetje scheef.waardoor alles scheeft komt te staan zeg maar...
Aha..en kun je daar iets aan (laten) doen dan? Krijg je therapie voor je houding of moet je er mee leren leven?
ne vroeger ging ik altijd al naar de kraker...maar daar ben ik al heel lang niet meer geweest...maar nu de laatste keer heeft de fysio deze ook recht gezet..maar denk dat die iedere keer terug springt...heb ik eigenlijk ook nog gevraagd wat te doe hiermee...
@ sasje: Hopelijk helpt de therapie bij de fysio. Het is misschien wel goed om het vaak te oefenen bij hem/haar, zodat je het op een gegeven moment misschien zelf kunt. Ik heb een hoop jaren geleden hapto- en caesartherapie gehad, en dat hielp ook best goed, op een gegeven moment kon ik het ook zelf! @ DD: Veel plezier in de Efteling, leuk! Thnx voor de tip. Ik eet idd de hele dag kleine beetjes steeds, maar het is zo moeilijk om te eten, omdat ik beroerd blijf! Hoop idd ook dat het gauw over is! @ fioon: Hebben jullie papa gespot op de fiets? @ Pluis: Zo, latertje geworden! Maar wel heel erg leuk dat het zo gezellig was! Gekke meid, gauw bellen morgen voor de uitslag!
jaaa we hebben papa gevonden, en ik zag dat ik in mijn eerdere post een nulletje vergeten was. t was 100 km .... maar hijheeft t gehaald en hij is weer thuis @pluis, t valt mee hoor, maar gisteravond lag beeb denk ik met kont heen en weer te draaien, en dat voelt niet lekker, maar ik ben (nog) niet beurs. kan nog komen, vriendin van me had hele blauwe plek in haar zij, maar dat was met 8 maand pas ja morgen weer werken, dus vanaaf lekker vroeg onder de wol, beetje slaap inhalen, want door al dat gesjees achter fietsende papa aan vandaag geen tijd voor tukkie. nouja, als ik niet met lars naar oop en oma gegeaan ws misshcien wel, maar hij wilde er graag ff heen. ach, kon ik nog ff met nichie knuffelen (broer woont naast pa en ma) zo en dan ga ik nu lekker pannekoeken bakken voor mijn mannen (en mezelf natuurlijk )
wat een rust hier....zo de verjaardag weer voorbij..pff ben ook echt kapot!!! ik kruip gauw mijn bedje in...morgen naar de huishoudbeurs!!!
Goeie avond! @Sasje: Alvast een hele fijne verjaardag morgen! Ik heb een fysio die tegelijkertijd ook manueel therapeut is (dus kraker). Misschien een idee om iemand te zoeken die dit ook is? @fioontje: Lekker rustig aan doen meid! Wel fijn dat je je man nog gevonden hebt. Werk ze morgen. @Pluis: Hopelijk een goeie uitslag morgen! *duimerdeduim* Je hebt wel een lekker avondje gehad gister (bietje laat, maar dat mag ook he) @hier: Helaas geen Efteling vandaag. Had voor de zekerheid op de site gekeken en bleek dat het park gereserveerd was voor een bedrijf. Dus een tip! Kijk altijd even of het park wel open is voor reguliere bezoekers. We zijn nu lekker een paar uur naar Avonturenland in Den Bosch geweest. Anouk heeft zich heerlijk vermaakt en wij hebben lekker kunnen relaxen. Ik zou vandaag eigenlijk al wat foto's maken, maar ben er niet aan toe gekomen, hopelijk morgenmiddag. Morgenochtend ga ik naar mn vriendin om haar met bepaalde zaken te helpen en dan 's middags lekker rustig aan doen! Ga zo mn bedje op zoeken en hopelijk ben ik dan morgen fris en fruitig! Slaap lekker meiden! Liefs, DD
Hi girls, @sasje: alvast voor morgen (voor ik het vergeet, ik ken mezelf ): hartelijk gefeliciteerd!! Word je nu 25? (als ik de 24 in je nickname interpreteer als je leeftijd) En veel plezier op de huishoudbeurs. @fioon: klinkt als een gezellige dag: fietsen, pannekoeken... @Pluis: gourmetten, jaaaah, heerlijk burgerlijk supergezellig altijd. En E. heeft nog geen baan, maar is nog wel hoopvol, er staan nog steeds wat dingen open die wel wat zouden kunnen worden. @DD: Efteling dicht vanwege een bedrijf?! Dat is mooi naatje als je vanuit groningen ofzo een dagje efteling gepland zou hebben, en je staat opeens voor een dichte deur... vreemd. @hier: nog geen enkel teken dat oebie zin heeft om binnenkort naar buiten te komen. Zal E. eens vragen om te 'toucheren', om te checken of mn bmm al wat zachter is. Heb hem dat ook gevraagd toen ik 4,5 week was: even voelen hoe hard ie toen was (ik kan er namelijk zelf niet bij ). Ben benieuwd of ie nog een keer 'doktertje wil spelen' met me, hahaha
@Sasje; Gefeliciteerd met je verjaardag meid !! @MamaC; Wat naar dat je je zo beroerd voelt.. Hopelijk knap je snel op en niet pas na de 12 weken..!! En tranen mogen meid, er gebeurd een heleboel met je lichaam! @DD; Wat jammer dat de efteling dicht was! Gelukkig hebben jullie je wel kunnen vermaken Ik wacht met geduld op de foto's @Fioon; 100km!! Pff.. Sportief is je man!! @Pluis; En, al gebelt voor de uitslag? @fafa; En? E. nog even doktertje gespeelt? Nog max 3 weken meid, en dan ben je mamaaaa !! Spannend hoor (gaat je telefoon inmiddels ook wat vaker op een dag? ) @hier; Eigenlijk vrij weinig te melden.. Straks met Mick naar de kinderarts, daar ben ik wel een beetje heel erg zenuwachtig voor..
hey meiden nog even snel een berichtje van mij... @fafa klopt ik ben vandaag 25 geworden @dd deze fysio heeft me ook het bekken weer rechtgezet..dus of hij misschien ook dat is wat jij zegt? i dont know hehe @ hier dadelijk vertrekken we naar de hhb!! heb er wel zin in, al be ik wel moe nog van gisteren zg pff...
Goeiemorgen meiden! @ sasje: Hele fijne verjaardag vandaag meis! Hopelijk heb je een leuke dag vandaag! @ DD: Balen dat de Efteling niet meer lukte gister! Maar fijn dat jullie toch nog een leuk dagje hebben gehad in een ander park. Succes bij je vriendin! @ fafa: Nog een weekje! Heeft E. nog wat kunnen voelen? Oebie zit daar vast nog wel lekker, haha! @ Neeltje: Succes bij de kinderarts met Mick! Ik heb trouwens over je gedroomd, bedenk ik me nu ineens We zouden een hele dag gaan shoppen, maar ik dacht dat jij daar nog niet echt aan toe zou zijn, dus had ik het maar afgeblazen Haha! Vreemde droom.. @ hier: Ik heb me voor vandaag zelfs ziek gemeld op mijn werk.. Dat vind ik wel echt een beetje de limit eigenlijk.. Ik ben ontzettend bang dat mijn school er onder gaat lijden (zie ontzettend op tegen stage morgen). Ik voel me nog altijd zo ellendig en moest gisteravond weer zo huilen, ik ga vandaag de dokter maar even proberen te bellen Ik hoop dat hij iets voor me kan doen!
@neel, ja vond ik ook wel, hoewel toen hij vanmorgen zijn bed uit ging was daar ff niks van te zien haha arme ventje hij was best een beetje boel stijf ... maarja, na gister zon 8 uur op de fiets, ging vanmorgen gewoon om 4.30 de wekker weer jij succes bij de kinderarts, t zal wel los lopen, volgens mij komt t best vaak voor hoor, dat beebjes wat breken of kneuzen bij de geboorte. komt wel goed meis, en jij kan er niks aan doen tis geen zondagsarmpje @sasje, gefeliciteerd met je verjaardag (nu echt ) en veel plezier op de hhb @dd wat raar dat ze zomaar dicht zijn, maar avonturenland klinkt ook leuk. succes/sterkte bij vriendin, is dat die van slechte nieuws van vorige week ? @rest, hoest met jullie vandaag ?? @hier, ben aan t werk, maar ahhh tis weer maandag hoor, wat kunnen mensen zeuren op de vroege morgen ..... nouja, tis lekker loperig (niet heel druk, maar wel constant mensen zeg maar) dus is t snel 6 uur haha
@mamaC, ben heel bang dat t gewoon een combinatie is van hormonen en de misselijkheid, doordat je je niet lekker voelt hebben je hormonen meer kans de boel over te nemen. ik was in het begin zoooo moe, dan hoefde je maar boe te roepen en ik was al in tranen. kruip vandaag lekker je bedje in, laad je batterijtjes flink op en meld je desnoods morgen op je stage ook ziek, iedereen heeft griep op dit moment, dus niemand die daar raar van op kijkt. waarschijnlijk voel je je je volgende week wel weer wat beter, mijn vk zei dat als met 8 weken alles goed was je de grootste risico's gehad hebt, dan neemt dus de angst dat het mis gaat af en hebben de hormonen ook minder kans om de baas te spelen. sterkte ermee lieverd, en je leeft nu voor 2 dus je mag best een beetje ego zijn. nu ff eerst aan jezelf denken en dan aan de rest. t komt allemaal wel goed meis. KNUFFFF !!!
@MC: *hug* kl*te dat je je constant zo naar voelt. Hoop dat de HA iets weet, en anders wat fioon zegt: veel rust nemen nu, dat helpt hopelijk ook wat @Neel: sterkte bij de dok vandaag; hoop dat ie goed nieuws heeft voor jullie! En hier gaat de telefoon gelukkig niet vaker. De oma's in spe vinden het, geloof ik, allemaal veel spannender dan wijzelf, maar ze zijn allebei zo wijs daar weinig van te laten merken Heb s-ma vrijdag nog gezien en ma gisteren, en allebei verzekerd dat het nog zo rustig is, dus dat het nog wel even gaat duren... dat helpt ook wel Ze riepen ook allebei: "je hoeft niet te bellen als het begint hoor! Zit(ten) we/ik de hele dag in spanning, we horen het wel als alles achter de rug is"
Hallo! @Sasje: VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!! Maak er een gezellige dag van,we horen vanavond wel wat je allemaal gescoord hebt op de Huishoudbeurs! @MamaC: Ach meissie toch,wat kl*te dat je je zo belabberd voelt Zoals de andere meiden ook al zeggen: pak je rust! Hopelijk kun je van de huisarts ook iets krijgen tegen de misselijkheid e.d. *knuffel* @fafa: Mooi dat er nog een aantal mogelijkheden open staan voor E. Hopelijk weet hij snel meer en hoeven jullie je niet meer zoveel zorgen te maken over dat alles.. Alles nog rustig dus? Wij willen natuurlijk wel iets weten als het begint te rommelen bij je (als je daar dan toe in staat bent) @Fioon: Hihi,ik zie je man al helemaal lopen met z'n stijve,pijnlijke lijf. Ze zeggen dat het een dag later nóg erger is,hopelijk blijft hem dat bespaard! Hoe waren de pannekoeken? Werk ze vandaag! @Neeltje: Heel veel succes vandaag bij de kinderarts! Laat je snel weten hoe het is geweest? Geef Mick maar een dikke kus van me! @Duveldraakje: Toch slim van je dat je eerst even hebt gecheckt of de Efteling wel open was,helaas niet dus.. Gelukkig hebben jullie je in het andere park ook prima vermaakt! Hoe was het bij je vriendin vanmorgen? Geniet van je rustige middagje! @Hier: Net de uitslag van het bloed gekregen en deze was uiteraard negatief. Gelukkig heb ik die verwijsbrief al in de pocket en staat de afspraak bij de gyneacoloog want nóg vaker bloedprikken zou echt belachelijk zijn! Ach,het is aan de andere kant ook wel fijn dat mijn huisarts alles steeds 100% zeker wil weten. Nu op naar 7 Maart en ik weet zeker dat de tijd reuze snel zal gaan want we zijn momenteel hartstikke druk met de huizenjacht e.d. Er zijn inmiddels 3 huizen afgevallen dus nog 1 over (die hebben jullie ook gezien) en die gaan we voor de tweede keer bezichtigen!
@Sasje; veel plezier op de hhb! @MamaC: He meid toch.. Doe vandaag maar lekker rustig aan! Volgens mij zijn er wel tabletten voor misselijkheid etc. maar ik weet niet hoe dat zit als je zwanger bent.. Enne.. Ik ben idd nog niet in staat om een dagje te shoppen, maar jij ook niet Rustig aan he! @Fioon; Haha beetje spierpijn dus Ach.. Is het allemaal weer los gefietst Lekker dat er wat inloop is op je werk, hopelijk blijft het zo en vliegt je werkdag om! Ik weet dat ik er niks aan kan doen, aan zijn sleutelbeentje, maar voel me toch best schuldig.. @fafa; Haha die ouders ook he.. Mijn moeder had al een vermoeden.. Ze had een smsje gestuurd, maar ik reageerde niet.. Toen heeft ze naar de huistelefoon gebelt en nam natuurlijk niemand op Maar L. durfde ze toch maar niet te bellen hihi Morgen krijg je de uitslag toch? Krijg je die in de ochtend of middag?
Dit is onze Mick nu! Wat een verschil met zijn geboorte he? Foto is gisteren gemaakt toen meneer lekker in zijn pyjama'tje in de box lag.. Heerlijk ventje!
@ fioontje: Dank je wel meis, ik hoop ook dat ik me volgende week wat beter voel, ik zou er zo voor tekenen! @ fafa: Gelukkig heb je nog niet zoveel last van de telefoon en zijn de oma's allebei ook lekker relaxed! Dan kun jij ook nog een beetje van je rust genieten @ Pluis: Toch goed dat ze je bloed nog even gecheckt hebben inderdaad! Gelukkig gaat de tijd lekker snel voor je. Superspannend dat er nog 1 huisje over is (welke is dat?) Hou ons op de hoogte @ hier: Huisarts is echt onbereikbaar op maandag en ik voel me nou ook weer niet zo fit om langs te gaan. Morgen nog maar eens proberen dan.
@ Neel: Wat een superfoto, idd heerlijk ventje Geniet lekker van hem!! En idd, ik ga vandaag ook maar geen dagje shoppen nee.. Er zijn inderdaad een aantal medicijnen tegen misselijkheid die ook in de zwangerschap mogen, maar die moeten allemaal op recept. Dus ik moet de dokter gewoon even lief aankijken..