charlottes angels deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door AnnekeLoes, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tricia82

tricia82 Niet meer actief

Mamac@ nee kan bijna niet wachten maar zal toch moeten.

2. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    Hoi meiden,

Even snel bijgelezen..

@Tricia; Gefeliciteerd !!

@rest; sorry ik heb het allemaal wel gelezen, maar niet opgeslagen..

@Hier; we zijn over! Alleen voel ik me nog niet echt thuis, ben erg depri op het moment (veel huilen etc..) en ook nog keelpijn.. Schiet niet echt op hier dus.. Maar goed ik leef dus nog :)
    Zal me vanaf morgen weer wat bezig houden met zp..

Slaap lekker meiden!

3. fafa

fafa Niet meer actief

Hey Neel,

fijn om wat van je te horen.
    Niet raar dat je even zo emo bent hoor... er gebeurt ook allemaal nogal wat tegelijkertijd!
    Dus gewoon uithuilen als je daar behoefte aan hebt. En ja, beetje open deur, maar je moet gewoon effe wennen aan je nieuwe huisje; komt dat thuisgevoel vanzelf.

4. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    rustig aan neel, verhuizen is gewoon al emo, laat staan als je zwanger bent

@MC, ben heel lief voor hem, hij mag alles doen :D wij zijn van mening dat een stagair niets hoeft te doen wat wij ook niet doen, helaas voor hem moeten we wel zelf schoonmaken, stofzuigen en afwassen, maar mijn bazin doet bijvoorbeeld de wc altijd, dat hoeven stagairs dan niet ineens te doen, en ramen lappen doet de zaterdaghulp, dus dat blijft zo, tenzij we de etalage gaan doen, dan moet t wel gebeuren, maar das meestal mijn klusje :) ik heb zelf bij 2 winkels stage gelopen en bij de een heb ik geleerd hoe t wel moet, en bij de ander hoe niet, het zijn vmbo-handel en administratie leerllingen (in mijn tijd heette het verkoop), je komt om te leren verkopen, als je wilt leren soppen had je wel voor verzorging gekozen ...

zo heel verhaal haha, maar tis toch rustig hier haha

5. wjb

wjb Bekend lid

12 apr 2010
    650
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag dames,

even snel voor ik mijn ogen sluit!
    Je hebt gelijkhoor fioonwat betreft stagiar en ook kwa
    lengte verhaal het is toch rustig hier!

@mc fijn dat het zo lekker was had je wel verdient!
    En goed voornemen hoor! En ik ga 8 dagen weg heerlijk
    even opladen met de zon ik heb het nu al koud hier ben
    ook echt een koukleum dus geef mij de zomer maar!

@dd hoe gaat het nu meis?

@ fafa ja lekker hoor! En idd zon zee en strand! Ga jij
    trouwens echt een weekend of iets langer?

@ Neeltje rustig aan hoor meis het is idd niet niks allemaal

@ pluis werkse hè .

@ hier ben nog steeds ongesteld! Nou dat is voor mij
    echt een wonder het is niet super veel maar het is
    er wel nog en normaal is het nooit veel maar dan ben
    ik het maar 2 of 3 dagen?vreemd hoor man lief heeft
    helemaal afkick verschijnselen haha. Maar goed dat wordt
    veel aardappelen schillen en voor mij lekker pasta!
    Nou meiden weltrusten allemaal!

6. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Goedenavond!

@Neeltje: Zoals fafa ook al zei: het is niet meer dan normaal dat je even uit je doen bent. Maak het lekker gezellig binnen en je zult je vast snel thuis voelen in het nieuwe huis! Rustig aan meid!:)
    Lekker met een warme kop thee op de bank en dan zal je keeltje ook snel genezen!

@MamaC: Fijn dat je zo hebt genoten van het weekendje weg en ik vind het een heel mooi voornemen van je om de volgende keer met je kleintje erbij te gaan!

@Fioontje: Haha,je hebt in ieder geval geen slaap tekort moet je maar denken! Of slaap je s'nachts slecht? Hoe is het trouwens met Draakie?

@wjb: Oooh wat lekker,op vakantie! Ik ben jaloers:p Vaag trouwens dat je opeens zo lang ongesteld bent? Misschien door de opwekkers?

@fafa: Hmmm..ben ik even blij dat m'n vriend van Hollandse pot houdt! :D

@de rest: Ik weet het ff niet meer hoor..sorry! Valt tegen van mij he..;)

@Hier: Zo,het werkdagje zit er weer op. Morgen weer een late dienst. Deze week ben ik maar 1 dagje vrij,echt balen:(

7. AnnekeLoes

AnnekeLoes Actief lid

10 apr 2010
    369
    0
    0
    Hahah zal mijn mannetje dit gelezen hebben van de week?? Hij heeft het de hele tijd maar over stampot!! En ik maar zeggen daar is het nog geen weer voor jij met je stampot. IK net in bed dit verhaaltje voorlezen en zeg ; schat jij krijgt deze week stampot hahah!!

8. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Goeie morgen!

Ik reageer even op Neel en straks op iedereen.

Meid ik weet precies hoe je je voelt. Wij zijn bij de zwangerschap van Anouk ook verhuist en je hebt nu zoveel over je heen gekregen. Veel drukte, emoties enzovoorts. Neem rustig de tijd, probeer te genieten van de mooie dingen bijvoorbeeld het kamertje van Driekes en als je moet huilen, vooral huilen. Alles eruit gooien. Dit wordt niet alleen jullie huis, maar ook het huis van Driekes. Een huisje van jullie alle drie!
    Het komt goed echt waar!

Dikke digi-knuf!
    DD

9. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    @ fafa: Nou snap ik dat mijn man raak geschoten heeft. Wij eten regelmatig aardappelen! :D

@Annekeloes: Wij eten al een week of 3 stamppot, heeeeeerlijk. Ben blij dat het seizoen weer is begonnen. Dus hup, koken jij ;)

@MamaC: Fijn dat je leuk, fijn, gezellig weekend hebt gehad. Wel een beetje naar met je "klusverhaal", maar hopelijk kan je er nu weer tegenaan!

@Pluis: Hoe is het met jou? Al ongi-vrij?

@wjb: Dat je nog steeds ongi bent is eigenlijk niet zo gek, je hebt een hele lange cyclus gehad en dan lijkt het me waarschijnlijker dat je wat langer, dan korter ongi bent. Wel vervelend hoor!

@fioon: Wel uitkijken met de zon he! Mijn s-zus heeft een heel lelijk zwangerschapsmasker gekregen erdoor. Maar nu is het echt herfst dus het zal wel meevallen met de zonkracht.

@hier: Een paar dagen niet echt aanwezig geweest, wel gelezen btw. Nou zaterdag gezellig filmpje gekeken met 2 vriendinnen en blijkbaar is het normaal hoe ik me voel... volgens hun dan he!
    Was trouwens ook best laat geworden, om 1 uur was ik thuis.
    Zondag bij mijn tante geweest in Best en dat was ook weer ouwerwets gezwellig! *Klaagmodus aan* Gisterochtend met knallende koppijn opgestaan en voelde me echt ellendig. Gelukkig was Noukie naar de PSZ en kon ik lekker nog even slapen. Gisteravond gigantisch last gehad van mn darmen, volgens mij zijn ze heel erg aan t schuiven nu.*Klaagmodus uit* M'n baarmmoeder zit nu ook al voorbij mn litteken van de KS :$ Dit gaat echt hard. Volgende week vrijdag weer naar de VK. Anouk heeft vanaf donderdag herfstvakantie en zaterdag wordt ie al goed ingeluid met K3. We hebben er zin in en Anouk krijgt dus zaterdag een K3-jurkje die ze dan aankan. Wordt helemaal leuk.
    Zo nu heb ik wel weer even genoeg neergeplemt. Straks heb ik niks meer te vertellen :D:p

Liefs,
    DD

10. Roske

Roske Bekend lid

11 apr 2010
    575
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey girls,

ik weet het, ben niemeer zo actief, maar heb zo mijn redenen, en schoonmama is op de koop toe bij ons ingetrokken:) yeah!! not... :D
    maja, we doen ons best om niet irri te worden ;)

voor de rest zie ik dat iedereen het goed doet :)

Neeltje, is normaal dat ge u daar nog niet volledig thuis voelt, ma da komt wel ;)

MC, hopelijk heb je lekker genoten van je weekendje

voor de rest weet ik het niemeer :D

ahja, pluis, ben je al roodvrij eigenlijk? enfin ja, wat je dan ook rood mag noemen...

11. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    goedemorgen dames,

@fafa ja dat heb ik idd ook al gehoord..dus dames dat wordt komende week al 2 menu's ( hoeven we ons tenminse niet te bedenken wat we gaan koken ;) )

@ mama oke spannend...duurt alleen nog eventjes...
    bij mij in topic ook erg rustig..en ook al een paar zwanger die wat nog maar heel af en toe wa komen posten! en nu zijn er2 waarvan we van 1 al 4 dgn niks meer hebben gehoord en 1 die wat wel meeleest maar even niks post... dus ja leker rustig :( vind het wel jammer..je hebt toch een band opgebouw met degene ( klinkt erg gek als ik he zo zeg haha maar jullie snappen me wel)

12. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Hey meiden,

had ik net een heel bericht getypt..springen die katten op het toetsenbord! Alles weg:x Nou,dan beginnen we maar weer overnieuw he.

@Duveldraakje: Klagen mag hier altijd he,dat weet je toch. Anouk zal wel heel blij zijn met haar K3 jurkje,leuk hoor!!

@AnnekeLoes: Haal de stamper maar tevoorschijn!:D

@Roske: Je schoonmoeder is bij jullie ingetrokken??:$ Oei..toch wel voor tijdelijk of.... Succes ermee meid!

@Sasje: Balen dat het zo saai is bij je topic,kom je toch gewoon hier weer wat meer meekletsen? :)

@Hier: Jaja,ik ben alweer van m'n ongesteldheid af. Ik heb inmiddels wel een thermometer aangeschaft maar ga heel eerlijk zeggen dat ik echt helemaal geen zin heb om te gaan tempen en ovu-testen deze ronde.:) Wij klussen ook gewoon te weinig dus ik wil deze ronde liever gewoon eens proberen om veel te klussen en kijken wat dat doet..
    Ik weet het,misschien is het stom van me dat ik niet wil tempen enzo maar we zijn nog maar 8 maanden bezig en ik wil mezelf niet helemaal gek gaan maken. Na die twijfelachtige testjes e.d. van de afgelopen ronde heb ik er toch wel weer vertrouwen in dat het goed kan komen! Dat is positief toch?

Om 13.00 rij ik met de kittens naar de dierenarts,ze moeten hun tweede enting. Daarna kan ik nog even naar huis en dan kan ik alweer terug die kant op rijden om te gaan werken.

13. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    @pluis ja lezen deed ik sowieso wel al mee...niet elke dag maar wel vaak! dus probeer nu wat actiever mee te doen hiero..maar dat komt wel goed;)
    whaha ik zie je al zitten......leuk he katten :)
    je moet doen waar jij je goed bij voelt..en als jij nog wilt gaan temp. of ovu testen dan is dat toch prima!!

14. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    @pluis, wij waren al 2 jaar bezig en nog wou ik er niet aan, vooral tempen, en ovutesten werd ik niet veel wijzer van. ik denk dat veel klussen toch t beste werkt. ik had t idee dat we altijd te snel stopten, dat we zoveel geklust hadden voor ei dat we daarna dachten tis wel weer ff goed (tja als iedere dag de wekker gaat om 4.30.....) maar nu hebben we nog een paar keer geklust na ei, en nu met resultaat. weet niet of t daar aan gelegen heeft hoor, maar alle beetjes helpen haha

@slapen, ja ik slaap prima, moet er alleen snachts een keer uit om te plassen, maar dan slaap ik zo weer verder. ik ben net een pop, als je me neerlegt vallen mijn ogen dicht, maar ach dat geeft niet, slapen is goed toch :D
    ik val makkelijk in slaap, op alle momenten van de dag, maar ik heb wel gewoon energie om dingen te doen en te werken enzo (gelukkig !)

@stamppot, heeeerlijk, gister andijviestamppot gegeten, en de eerste keer boerenkool ook al weer op.
    wij eten trouwens zomers ook vaak zuurkool(schotel) of andijviestamppot, heerlijk !

@DD, ben niet zo bang voor masker, als ik 5 minuten in de zon zit is mijn gezicht een sproet, dus ik zal niet snel vlekken krijgen :D
    zie trouwens dat je veel last hebt van hoofdpijn, had je dat bij noukie ook ? ik had t bij lars volgens mij helemaal niet, en nu wel, niet zo erg dat ik denk ik moet een aspirientje, maar zon beetje zeurderig, wat ik ook heb als ik ongi moet worden. had gelezen dat t door de hcg kan komen, nouja, als dat dan t ergste is, liever beetje zwaar hoofd als misselijk en spugen :)

@roske, dapper, schoonma in huis ... tis toch wel tijdelijk hoop ik ? anders word t nooit wat met die beeb .... :p

@draakie, ja gaat prima, doet haar naam eer aan :D

@hier, ga ff hotelletje zoeken in den bosch voor zaterdag :D
    we mogen weer naar de bockbierverkiezing :D nou maar hopen dat we weer gaan winnen :D

15. Roske

Roske Bekend lid

11 apr 2010
    575
    0
    0
    NULL
    NULL
    @fioon, gelukkig heb je enkel hoofdpijn zonder al da misselijk gedoe :) maar wat nog niet is kan nog komen hahahaha
    maar ik hoop toch dat je niet al te misselijk wordt.
    en, doet hubbie zijn homework? (lees kattenbak) :D

Sasje, wb ;)

Pluis, en, lukt het wa met de wagen?? ge kunt niemeer zonder zeker ? :D

@schoonma, euh....tis nie tijdelijk....ach ja, ik zie wel wat het wordt om zo te leven :D en langs de andere kant heeft da zo z'n voordelen eh...vermits ik nie zo graag strijk, kan zij da dan doen lol en kan zij soms eten maken en hoef ik niet elke dag te koken ;)

16. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    wb? wat is dat :)????

17. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Ik denk dat Roske bedoeld: Welcome back!:D

@Roske: Aha,niet tijdelijk dus. Ach,doe er je voordeel mee zoals je zelf ook al zegt.:D Met het autootje gaat het helemaal prima,ik kan denk ik idd al niet meer zonder:)

@Fioon: Slapen is idd alleen maar goed! Wel jammer dat je veel hoofdpijn hebt..mag je iets innemen of is dat schadelijk?
    Ik zie het idd niet zitten om te tempen en de ovu-testen blijven toch licht dus daar zie ik het nut nu ook niet van. We gaan idd meer klussen!:D
    Enneh..bokbierverkiezing? Hoe zit dat dan?

@Sasje: Groot gelijk,klets maar weer gezellig met ons mee!

@Hier: Net terug van de dierenarts. Boris had weer beginnende niesziekte maar gelukkig had ik nog genoeg antibiotica liggen van de vorige keer dus dat scheelt weer.. Verder zijn ze allebei helemaal in orde en ze hebben de tweede enting weer binnen! Nu moet ik alweer weg want ik moet over 10 minuutjes vertrekken naar m'n werk. Tot vanavond weer!:)

18. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Onze vakantie was heerlijk. Ryan heeft zo voornamelijk voorbeeldig gedragen maar zo af en toe ook echt wel heel ondeugend. Het vliegen ging de heenvlucht heel goed. We moesten hem s nachts om 2 uur wakker maken maar hij stond te springen in zijn bedje 'vakantie toe' en op Schiphol ging het ook allemaal prima en voordat we in de lucht zaten lag meneertje al heerlijk te slapen.

Het hotel was echt super. Een grote aanrader voor iedereen. De miniclub was gigantisch waar ik iedere dag samen met Ryan ben wezen spelen. Er was zelfs een soort van ballorig, een grote speeltuin en mooie hygiënische speelkamers. s'Avonds ging hij iedere dag naar de mini disco dat was ook zo leuk. Onder het avondeten vroeg hij al wanneer hij naar dansles mocht, echt zo schattig.

Het weer was alleen wat minder, vooral bewolkt en zelfs nog 1 hele dag regen gehad, maar toen ben ik lekker wezen shoppen met mijn mams en schoonzusje en zijn alle mannen in het hotel gebleven. Maar de laatste dag heeft weer een hoop goed gemaakt, lekker het hele dag zon en geen wolkje aan de lucht. Dus Ryan was het zwembad toen ook niet uit te slaan. Hihi hij had zelf een vakantie vriendje Lucas.

En nu draait hier de wasmachine alweer op volle toeren maar ben gelukkig nog anderhalve week thuis JOEHOE.

Heb alleen de laatste 3 pagina’s bij gelezen om weer een klein beetje op de hoogte te zijn.

WOW lees dat er weer een Angel zwanger is, Tricia van harte meid. Wat super super leuk voor je. Je zal vast wel op een grote roze wolk zitten. 8 nov naar de VK spannend hoor.

Neeltje ik lees dat je even niet zo lekker in je vel zit meid. Hele dikke digi knuffel. Hopelijk voel je je snel thuis in je eigen huisje.

DD ook wij eten regelmatig aardappelen. Wij houden beide wel van hollandse kost en op zijn tijd is pasta.

Fioon waar ga je naar toe met vakantie??

DD veel plezier bij K3 vrijdag. Ik heb echt geen idée hoe hoog mijn baarmoeder nu zit. Wel begin ik al een aardig buikje te krijgen. Hihi was op vakantie overigens wel fijn dat ik mijn buik niet in hoefde te houden WHAHAHA.

Pluis veel klusplezier deze maand. En als je (nog) niet achter temperaturen staat moet je het lekker achter wegen laten.

Roske je schoonmoeder niet tijdelijk in huis, maar wil je zeggen voor altijd. Nou petje af hoor meid.

19. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    En meiden JOEHOE ik ben van mijn misselijkheid af, ik ben zo blij.

20. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    ga niet op vakantie hoor, tis maar een nachie. mijn man is bierbrouwer, en ieder jaar is er een verkiezing lekkerste bockbier van nederland, en die is zaterdag en daar gaan we heen. vorig jaar hebben we gewonnen

Deel Deze Pagina