Danku danku Nou als ik jou zo hoor hoef je die beste man niet eens lief aan te kijken ! Hopelijk schrijft ie een receptje uit en voel je je snel stukken beter zodat je echt kan genieten van het ienieminie ukje in buik !!
Mijn HA is gelukkig over het algemeen niet zo moeilijk, dus dat moet idd wel te regelen zijn. Maar nu nog die afspraak (je kan geen recept aanvragen zonder een afspraak, toch? ). Zelfs z'n website ligt plat, whaha! Schiet lekker op!
Uhhh volgens mij kan dat ook telefonisch! Dan belt de ha je terug en kun je je klachten voorleggen etc.. En kan hij een recept versturen naar de apotheek.. Tenminst; zo gaat dat hier wel eens..
@ Neel: Hoe is het gegaan met Mick bij de kinderarts? @ All: Happy Valentine trouwens! Beetje laat, maar ach Hebben jullie nog plannen voor vandaag met jullie geliefden?
Woehoeeeeee !! Goed nieuws !! Mick's zenuw in zijn armpje is niet beschadigd!! Wel hebben ze een foto gemaakt van zijn rechter schouder. De breuk zou nu al genezen moeten zijn (de arts gaat er van uit dat er iets gebroken is) maar omdat het bobbeltje op een andere plek zit, dan normaal bij een sleutelbreuk is er toch een foto gemaakt. Hier krijgen we vrijdag de uitslag van, en dan horen we ook evt. hoe en wat verder. Maar een breuk heelt goed bij kleintjes, dus we mochten ons geen zorgen maken.. Ook heeft de arts Mick gewogen........... 4130gr !! Klein ventje is dus erg goed aangekomen !! Papa en mama kregen dikke complimenten van de kinderarts We hadden het idee dat Mick erg veel honger had, omdat ie 's nachts weer kwam, dus hadden we zijn voeding opgehoogd naar 120cc.. Maar we wisten dus niet of dit 'goed' was.. Blijkt nu dus dat dat hartstikke goed is geweest ! Ik kan niet trotser zijn op ons ventje : En om het goede nieuws te vieren, zijn we gaan shoppen bij de prenatal.. 130,- armer.. Maar leuke kleertjes etc rijker! Kindje zal toch grotere kleding nog hebben aangezien 'ie hard groeit ! Sorry voor het lange berichtje!
Neel, wat een goed nieuws meis! En wat super dat Mick het zo goed doet (dankzij jullie natuurlijk )! Je mag zeker trots zijn op je mannetje, maar ook zeker op jezelf hoor! Lekker, shoppen bij Prenatal! Ik heb daar ook echt zo'n zin in Maar nog eventjes wachten, dan gaan we ook compleet los!
Neeltje : Wat een goed nieuws ! & wat een schatje is Mick Je mag er trots op zijn meid. Lekker geshopt bij Prenatal ; heerlijk lijkt me dat ! MamaC : Ow zo vervelend dat je je nog steeds zo slecht voelt Hopelijk gaat de HA iets voorschrijven, en gaat het daarmee beter. Zodat je gewoon overal aan kan deelnemen ect. Sasje : Gefeliciteerd met je verjaardag ! Valentijnsdag : Ik had een doos van Milka, in de vorm van een hartje met chocolaadjes erin voor manlief & een lief kaartje erbij. Haha manlief doet niet aan (L)dag ; commerciele gedoe volgens hem En nu is meneer trainen, dus ik lekker languit op de bank om straks Secret Story & GTST te kijken. Vanavond de nacht in op m'n werk. Dus nog even relaxen. Hier : Vandaag op cyclusdag 8 ; ik ben zoo benieuwd als ik volgende week terug moet naar de Gyn. Dan krijgen we ook die uitslagen.. spanend !
@Neel: supercute foto! Zo'n grote speen in zo'n klein manneke, hahaha, schattig. En is Mick aangekomen? Meestal vallen ze de eerste tijd wat af, toch? Geven jullie hem een scheutje slagroom door z'n melk? En wat een opluchting dat ie niks overgehouden heeft aan z'n lastige geboorte! @valentijnsdag: hier niks aan gedaan: valentijnsdag is leuk voor als je een geheime liefde hebt, maar ik vind het onzin om als "gesetteld stel" iets te gaan doen. @xVlinder: gaan ze volgende week dan kijken of je een (bijna) rijp eitje hebt? Want dat zou dan ongeveer moeten volgens mij, of niet? @hier: daarstraks midden op straat in een deuk gelegen: toen ik net een week of 6 zwanger was begon de chinees hier in de buurt met all you can eat sushi... ben dol op sushi, dus ik helemaal blij, alleen kl*te timing. Dus zit me nu al 33 weken te verheugen op die sushi daar, werd echt zo'n running gag bij ons... hangt er vandaag een bordje op de deur; "beste klant, vanaf vandaag stopen (sic!) we met sushi" AAAAAAARGH! Dat verzin je toch niet? :x
@ Sasje: GEFELICITEERD! @MamaC; wat balen zeg dat je echt ziek bent van de hormonen. Hopelijk wil de ha je telefonisch wat voorschrijven! En zoals anderen ook al zeiden; rust nemen!!! @Neeltje; Trotse mama! Leuk zeg dat het zo goed gaat met Mick en wat een snoepie op de foto! Kan me voorstellen dat je helemaal in de 7e hemel bent met dit schatje! @Pluis; spannend zeg huisjes kijken, wanneer ga je weer kijken? En het is inderdaad zo 7 maart hoor, fijn dat je dan eindelijk verder kunt! @ allemaal: HOI HOI!! @ hier; deze week nog erg druk op school pff. Nog even volhouden volgende week lekker weekje vakantie, heb ik ZO'N zin in!! Hopelijk kan ik dan mijn energielevel wat opkrikken, zodat ik ook echt kan genieten als ik thuis ben (ipv alleen maar uitgeblust op de bank haha) Mijn buikkie begint steeds meer te groeien, dus daar ben ik natuurlijk supertrots op. En mijn vriendje is ook zo superlief voor me. Kookt elke dag, maakt huis schoon, is heel zorgzaam voor mij. Haha, ik moet goed voor de baby zorgen, dus hij goed voor mij.. lief!
Ik neem aan dat ze dan wel gaan kijken, als ik zeg dat ik die clomid heb geslikt. Jaa ik zou die dag op cyclusdag 17 zitten ; dus hopelijk gaat hij kijken. Hahah dat meen je niet, je zou haast denken dat die Chinees dat express doet
@ Vl,indertje; spannend meid hoe je cyclus nu zal verlopen! Krijg je volgende week follikelmeting om te kijken of de clomid is aangeslagen? Hoop 't voor je! @ Fafa; Agh aftellen is begonnen meid! Spannend zeg. En die Chinees moet je straks maar eens flink zijn oren wassen, tsss hoe kunnen ze je dat nou aandoen!!
hey meiden bedankt voor jullie felicitaties! net terug van de hhb...pff lange dag achter de rug zeg...wel vanalles gekocht..perzikken likeur..erg lekker!!, silan, voetbalinternation voor vriendlief, wc eend en shopper geloof ik... @fafa spannend meid....wanneer zal de baby komen.... @neeltje wat een knapperd die mick hoor!! @mama balen dat je je zo slecht voelt meid..thanks voor je sms! @pluis spannend,...je bedoelt het 1e huisje?
meiden ik ben ook naar bed...ben er morgen vroeg nog even...en morgen ook weer naar het zh...ben wel echt benieuwd zeg!! alleen nu bij een vreemde dokter
neel, mooi mannetje ! pluis, pannekoeken waren lekker mamaC gaat t al weer wat beter ? sasje succes morgen verder weet ik t niet meer, dus ga lekker naar bedje toe
@all; bedankt voor de leuke reacties op Mick's foto! @fafa; Mick woog bij zijn geboorte 3770, toen is hij afgvalen tot 3640.. Vorige week maandag woog hij 3740.. Dus hij is ook eerst afgevallen.. Enne slagroom? Frietvet doet het beter En wat zuur van die chinees!! @Handbalster; Lekker genieten van je vakantie meid! Heb je een buikfoto die je kunt spammen? @MamaC; Nog eeeeven meid en je kan shoppeuhhh !! Geloof me.. Het is verslavend! @Sasje; Fijn dat je een leuke dag gehad hebt!! Ik wilde er ook graag heen, maar denk dat we dit jaar maar even overslaan.. @hier; Even klaagmodus aan! Ik heb me toch onwijs last van die rot hechtingen in mn bil.. ARGH! Morgen naar de gyn, kijken of die er iets aan kan doen want dit is echt niet leuk meer Ik kan alleen op mn zij of buik liggen en er hangt een kleine ei aanvast.. Had zo gehoopt dat ik na ruim 2 weken wel weer opgeknapt was Zo.. klaagmodus uit.. Ik ga op bedje liggen.. Slaap lekker meiden !!
Goeie morgen! @Neel: Jeeeeeeeeeeeeeeeej super dat Mick's schouder niet gebroken is. Ben heel benieuwd naar de uitslag van vrijdag. Enne je hebt een superknap manneke. Over Prenatal, hier ben ik al eens flink losgeslagen en dat zal straks over, JAJA 14 weekjes, niet anders zijn! Hopelijk kan de gyn iets voor je doen met die hechtingen. @MamaC: En kan je al bij de HA terecht? @fafa: Ah wat gemeen van die chinees. Had t gister al gelezen op facebook en lag compleet in een deuk! Maareh nog steeds rustig? @Sasje: Fijn dat het leuk was op de HHB. Das wel een leuke verjaardag zo! Enne suc-6 vandaag. @handbalster: Ah wat heb jij een lieve vriend! @Valentijn: Niks aan gedaan. Manlief heeft gisteravond gewerkt en ik ben bij vrienden geweest (en ja dezelfde als van het slechte nieuws). Was gisteren ook wel erg laat geworden, was pas om 23:45 thuis en vannacht ontzettend bagger geslapen. Maar ja, hopelijk kan ik vanmiddag effe bijtukken als Nouk naar de PSZ is. Ook kreeg ik mijn tante helemaal compleet overstuur aan de telefoon. Ze had mijn moeder gebeld (die was gister ook jarig) en om de een of andere reden moest die moeder van mij weer heerlijk kwetsende opmerkingen maken. Ik sta nu ook echt op het punt om de matige relatie die we hebben helemaal te stoppen. Klinkt heel hard en ik wil mijn vader ook niet verliezen, maar hij doet er ook niks aan. Ik wil zo'n (effe netjes gezegd, maar lees andere woorden) vrouw niet in de buurt van mijn kinderen hebben. Dat heb ik 3,5 jaar geleden al gezegd en ze kreeg nog 1 kans, maar nu wil ik m niet eens meer geven. (Ik wil btw geen mensen kwetsen hoor, ik snap dat sommige van ons een hele goeie relatie hebben met hun moeder en dit misschien ook niet begrijpen, maar heel hard gezegd Ik heb geen moeder, tenminste niet een die zorgzaam, meedenkend en lief is) Sooo, oke dat was weer even mijn klaagmodus, maar ja. Ben blij dat ik het hier ff kwijt kan! Liefs, DD
hey meiden @dd oh wat vervelend van je moeder zeg...misschien kun je haar nog een keer aanspreken dat je hier niet van gediend bent??? @hier begin nu wel zenuwachtig te worden..wat ik normaal eigenlijk nooit ben voordat ik naar het zh moet....
Neuh da zal nooit gebeuren. Heb ik al eens geprobeerd en zogezegd heb ik dat geweten. Mijn moeder is niet iemand met wie je kan praten, dat zou ik eigenlijk ook helemaal niet willen. Ze hoeft niets van mij te weten en ik niet van haar!
oh vervelend dat je zon band hebt dd.....gelukkig heb ik wel een goede band met mijn ouders dus kan me er ook niks bij voorstellen.....
@ xVlindertje: Lekker gewerkt vannacht? Ik vind het ook spannend voor je wat de Clomid gaat doen! Heel benieuwd! @ fafa: Hahah, dat sushi-verhaal! Wat balen zeg, wat gemeen van ze!! Op hogen poten naar binnen en dwingen dat ze het nog een maandje ofzo willen aanhouden? @ handbalster: Nog even meid, dan heb je idd lekker een weekje vakantie! Want je zal idd wel ontzettend moe zijn! Wel heel lief dat je mannetje zoveel voor je doet (die van mij trouwens ook, zo blij mee!)! Succes nog ff deze week op school! @ sasje: Fijn dat je het gister leuk hebt gehad! Veel succes vandaag bij het ZH, het komt vast wel goed met die andere dokter! @ fioon: Beetje hetzelfde nog.. En met jou? @ Neel: Dat geloof ik zeker!! Can't wait Vervelend dat je zo'n last hebt van die hechtingen! Veel succes vandaag bij de gyn, hij kan er vast wel iets op verzinnen. @ DD: Wat irritant dat je moeder zulke vervelende dingen zegt.. Ik begrijp ook dat je zegt 'ik heb geen moeder', ik herken het gevoel wel dat ik af en toe denk dat ik geen ouders heb.. Heel naar is dat, *knuf*!