@ hier: HA nog niet kunnen bereiken, zo nog eens proberen! Ik ben benieuwd! En oja, ik heb me ziekgemeld voor stage vandaag Ik denk dat het goed is om even de rust te pakken. Had vannacht ook weer vreselijk geslapen, heel veel beroerd geweest. Pas om half 8 lekker in slaap gevallen en net pas weer wakker, dus dat is wel even goed. Overigens heb ik gisteren school ook ingelicht (mijn studiebegeleidster). Ze wist van onze wens en ik moet nu natuurlijk ook even met haar gaan plannen hoe het verder met mijn studie moet (ik heb al een mooi idee ). Als ik me vanavond goed genoeg voel, ga ik nog even naar Leiden om met haar te praten.
Update: HA net aan de lijn gehad, ik word morgen teruggebeld en dan hebben ze een receptje uitgeschreven! Ik ben blij! Hoef dus niet langs te komen!
hi meiden, Sorry meiden af en toe komt het er echt niet van om te reageren. Van het weekend weer druk geweest. Ik had zaterdag een workshop die overigens heel leerzaam was en zondag nog weer een fotoopdracht dus dan gaat het weekend weer snel he. Gisteren weer bij de VK geweest. Had ook een groei echo en Purkie die doet het helemaal goed, gelukkig. Hij gaat helemaal volgens het boekje. En met mij gaat het ook goed. Bloeddruk nog wel aan de lage kant, maar liever te laag dan te hoog. Wel probeer ik er nu op te letten dat ik het rustiger aan doe want merk wel aan mezelf dat ik me hierdoor gewoon een stuk prettiger in mijn vel voel. MamaC wat vervelend meid dat je je z beroerd voelt. Ik weet er helaas alles van. Fijn dat je medicijnen krijgt voor de misselijkheid. Hopelijk voel je jezelf hierdoor snel wat beter. Enne goed aan jezelf denken hoor meid. Succes vanavond met het gesprek bij je begeleider. Sasje nog gefeliciteerd meid. En succes! DD wat naar meid dat je band met je moeder zo slecht is. Maar als je keer op keer teleurgesteld word dan moet je uiteindelijk voor jezelf kiezen. Sterkte. Pluis succes met het huis, zitten jullie er aan te denken om een bod uit te gaan brengen? Neeltje wat fijn dat het zo goed gaat met Mick. En wat is hij al gegroeid zeg, echt een binkie hoor! Fafa oh meid ik vind het zo spannend voor je. Ik ben zo benieuwd naar Oebie. Ik ben ook zo benieuwd of je gevoel wat betreft een meisje helemaal juist is. Reageer uit mijn hoofd dus als ik iemand ben vergeten, sorry!!
@DD: wat verschrikkelijk dat de band met je moeder zo slecht is dat je er nu aan denkt om helemaal te breken. Zou heel erg zijn als je daardoor geen contact meer zou hebben met je vader. (en ik neem aan dat dat dan de consequentie is... hij "moet" dan natuurlijk loyaal zijn aan z'n vrouw, en niet "stiekem" in zn eentje contact houden met jou) Moeilijke keuzes. Maar als dat voor iedereen meer rust geeft moet je er inderdaad misschien toch maar voor kiezen, hoe verdrietig het ook is om je pa daardoor te moeten missen. @MC: vertel, (samenvattinkje?) wat is je plan wat betreft school? Want hoe lang zou je eigenlijk nog gemoeten hebben? @Isra: wat fijn dat purk het goed doet En complimenten dat je nu bewust kiest om het wat rustiger aan te doen, om jezelf niet voorbij te rennen. @Neel: "klein ei" ?! Is dat wel goed meis? Is het gewoon nog opgezet, is het littekenweefsel of een ontsteking? want dat laatste is niet best natuurlijk... hoewel, ik neem aan dat de kraamhulp dat dan wel opgemerkt zou hebben. @hier: goed-nieuwsdag in huize E&E : uitstrijkje was goed; geen streptokokken. En vriendlief heeft een baan aangeboden gekregen!!! Niet helemaal je-van-het... hij begint dan weer waar ie 8 jaar geleden ook was (geen managersfunctie dus) en salaris zal dus ook een heel stuk minder zijn dan wat we gewend waren (gaat ie binnenkort nog over praten), maar op het moment komt er 0,0 binnen, dus alles is vooruitgang.
@ Isra: Thanks! Wat goed dat je zo uit je hoofd reageert, haha, knap hoor! Fijn dat Purkie zo goed groeit en dat het met jou ook een stuk beter gaat! Blijf inderdaad maar lekker rustig aan doen, ik doe met je mee @ fafa: Oeh, wat een goed nieuws!! Gefeliciteerd voor E met zijn nieuwe baan! Ook al is het weer onderaan de ladder, het is inderdaad iets! Wie weet kan hij nu een stuk sneller omhoog groeien daar. En ook supergoed nieuws dat je niet hoeft na te denken over die antibiotica! @ schoolplan: Normaal gesproken zou ik nu met mijn laatste (4e) stage zijn begonnen, dus dan zou ik deze zomervakantie klaar zijn met de opleiding. Door het stoppen met mijn 3e stage (begin dit schooljaar), moet ik dus nu mijn 3e stage inhalen (loopt tot de zomervakantie). Verder ben ik wel gewoon de lessen blijven volgen en dat wil ik ook blijven doen tot de zomervakantie, dus wat betreft de lessen en opdrachten ben ik dan klaar (can't wait) Dan moet ik dus nog 1 stage (die 4e). Mijn plan is om die dan in het laatste half jaar van volgend schooljaar te doen (dat is 1 dag in de week). Dan heb ik daarvoor een half jaartje 'verlof' en ben ik ook uitgerekend. Dus dan doe ik er in totaal 3 jaar over (uitgesmeerd), ipv 2. Oeh, tis niet echt een samenvatting meer, maar ik weet niet hoe ik het korter had moeten uitleggen....
@MC: klinkt als een goed plan (zeg ik, als buitenstaander, hahaha) Zou mooi zijn als ze daar lekker flex mee om kunnen gaan. Half jaartje verlof rond je bevalling lijkt me ook geen overbodige luxe, je hebt de afgelopen 2 jaar hard genoeg gewerkt om even rustig aan te doen, toch? Trouwens weinig carrierekansen bij dat bedrijf waar ie nu zou kunnen gaan werken; het bedrijf in zn geheel is nog kleiner dan het team waar ie hiervoor leiding aan gaf. Maar hij houdt gewoon zn oren en ogen open, misschien komt er over een jaar ofzo weer wat anders voorbij, we zien het wel
@ fafa: Ja, ze zijn gelukkig zo relaxed op m'n opleiding, misschien ook wel omdat het zo'n zware 2jarige opleiding is.. Daarnaast zijn de deeltijders ook wat mondiger, dat zal ook wel uitmaken Ik kijk er al helemaal naar uit inderdaad: lekker na de zomervakantie nog een half jaartje niks! En dan maar hopen dat ik er goed bovenop kom na de bevalling zodat ik in februari mooi die laatste stage kan doen Jammer dat er bij dat bedrijf weinig groeimogelijkheden zijn, maar inderdaad goed rond blijven kijken. Het gaat nu immers even om de inkomsten om het gezin te onderhouden
hey meiden, zo weer terug vanuit het zh... er was toch nu 1 eitje gegroeid. deze was nu 16 mm dus ik moet donderdag weer terug om te kijken hoe die dan gegroeit is....afwachten weer en je zult het niet geloven maar ik moet do weer bij een andere dokter @mama hopelijk gaan ze akkoord met je voorstel!! @fafa fijn dat ie weer een baan heeft...hij kan altijd verder zoeken maar dan hebben jullie wel weer inkomen in iedergeval!
Dag meiden even bijgelezen hoor! Maar geen zin om te reageren sorry! Hier hoef nog steeds geen eten! Ja de mc hoe raar ook! En een crackertje kaas en grilworst voor de rest ja manderijntjes! Oh ja Neeltje lekker kereltje hoor! Mc sterkte met de misselijkheid!
@ sasje: Fijn dat er toch wel wat aan het groeien is toch! Het komt vast allemaal goed do, ook met (weer) een nieuwe dokter! @ wjb: Dank je wel meis, jij ook sterkte met je slechte eetlust! Vervelend he? Ik krijg mac-voer momenteel niet weg (terwijl ik daar normaal DOL op ben!) Net als chips trouwens, zo jammer De crackertjes komen m'n strot ook al uit, pff..
@DD; Wat naar van de situatie met je moeder.. Het zit je niet mee he meis.. Als ik iets voor je kan doen; je weet me te vinden! (En maak er ook gebruik van he!!) @MamaC; goed dat je je hebt ziek gemeld! Denk aan jezelf en de kleine!! En over je schoolplan.. Klinkt goed! @Isra; Wat fijn dat Plurkie het goed doet! En mama moet iets rustiger aan doen! @fafa; Dubbel gefeliciteeeeeeeeeerd !! Wat goed !!! @Sasje; Een andere arts is niet fijn.. Maar het is voor een goed doel!! @Mick; Hij veranderd met de dag! Echt een heerlijk ventje!! Vannacht heeft ie weer doorgeslapen tot aan zijn fles van 06.00uur.. Wij mogen echt niet klagen !! @Hier; Vanmorgen bij de gyn geweest.. Lang gesprek gehad over de bevalling, was erg fijn! Ook aangegeven dat ik echt last had van de hechtingen; ze heeft gekeken en er zat nog 1 knoopje. Toen ze die aanraakte wist ik genoeg; DAAR deed het pijn! Dus ze heeft het knoopje eruit gehaald en ik voelde het gelijk ontspannen! Kon gelijk beter lopen en zitten, HEERLIJK!!! Ook krijgen we een gesprek met een medisch psycholoog om de bevalling een plekje te geven.. (dat heeft mama wel nodig..) En nu wil meneer eten!
MamaC : Nachtje werken ging eigenlijk best snel ; en nu overdag geslapen tot 16.30 Vanavond laatste nachtje.. en dan ben ik er alweer uit gelukkig Wat fijn dat de HA een recept uitschrijft, zonder dat je hoeft langs te komen. Hopelijk gaat het met die medicijnen snel beter..
mamaC goed dat je even tijd voor jezelf neemt, ziek is ziek hoor, en zwanger zijn is dan op zich geen ziekte, maar die misselijkheid wel. en je hebt een goed plan hoe je het allemaal voort kunt zetten dus dat moet helemaal goed komen @dd, moeilijke situatie met je ouders, maar kan me voorstellen dat je klaar bent met je moeder. @fafa, fijn dat je man weer aan de slag kan, tis makkelijker wat anders te vinden als je werk hebt dan wannneer je thuis zit. @neel, ooooh, die hechtingen kunnen je leven flink zuur maken, ik had t ook, maar mijn kraamverzorgster was er heel allert op en die is de laatste dag gebleven tot de vk langs was geweest. ik had lichte verhoging, en ze had t idee dat t dreigde te gaan onsteken, toen heeft vk de laatste hechting eruit gehaald en toen was de pijn ook weg gelukkig.' @sasje, gaat de goede kant op toch ?! @wjb, jij ook al zo beroerd, getsie meid, hoop dat t snel over gaat @pluis ehhhhh weet t niet meer, hoe is t met jou @hier, niet veel te melden, lekker gewerkt, hoop kunnen doen vanmiddag, en nu lekker voetjes omhoog en tegen liefje aan hangen
Hey meiden, @Neeltje: Gelukkig ben je (grotendeels) van de pijn af. Wat heerlijk dat Mick zo goed slaapt. Fijn dat jullie een gesprek krijgen om de bevalling een plaatsje te kunnen geven,sterkte meis.. @Duveldraakje: Lastige situatie met je moeder meid. Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen,vind dat soort dingen altijd erg lastig met familie. Sterkte! @MamaC: Klinkt als een heel strak plan,hopelijk gaat school hier ook mee akkoord! Fijn dat je niet naar de huisarts hoefde voor een recept,hopelijk ben je snel minder beroerd! @Fioon: Ja goed,en met jou? @Handbalster: Ik kan me voorstellen dat je wel toe bent aan een weekje vakantie. Geniet er maar lekker van,dat heb je wel verdiend. Kom je hier nog een mooie buikfoto spammen? @fafa: Jeeeej,2 keer goed nieuws! Wat super dat alles in orde is met jou en oebie! Wanneer mag E. gaan beginnen bij zijn nieuwe baas? Het is misschien geen baan zoals hij gewend is maar het is toch iets prettiger en meer ontspannen zoeken naar een andere baan met de wetenschap dat er in ieder geval centjes binnen komen. @Sasje: Ik moest vanmorgen nog aan je denken want bij Koffietijd zaten ze bij de huishoudbeurs Fijn dat er in ieder geval 1 eitje z'n werk doet,alvast veel succes voor donderdag! Wel balen dat je steeds een andere arts hebt,lijkt me erg onhandig.. @wjb: Hoe gaat het nu met de hoofdpijn meid? Iedere dag lekker naar de Mac lijkt me geen straf (alhoewel) @XVlindertje: Gelukkig nog maar 1 nachtdienstje! Het is hier de laatste tijd idd weer rustig,mij viel het ook al op! (Ik ben er zelf ook minder hoor,druk druk druk) @De rest: Ben ik iemand vergeten? Sorry dan! @Hier: Vandaag een late dienst gehad,nu lekker 2 daagjes vrij! Morgen hebben we de tweede bezichtiging van een huis,nu gaan mijn vader en schoonvader ook mee! Ik heb er zin in!
hey meiden sow wat een rust hier zeg....waar hangt iedereen uit??? @neeltje fijn dat je nu weer kunt zitten!!!! @pluis veel succes vandaag met de 2e bezichtiging.. @hier nu sporten, vanmiddag even werken en vanavond naar hondenpension kijken..... mbt het zh...ach ja mijn eigen gyn werkt alleen op ma/wo/vrij en nu moet ik net 2 dgn achter elkaar dat zij er niet is....maar deze arts waar ik morgen naar toe moet is wel helemaal op de hoogte van mij..die van gisteren niet....
@Pluis; En en, hoe was het huisje??? En welk huisje is de 2e bezichtiging? Heb je een link voor me? @Sasje; Fijn dat deze gyn wel op de hoogte is! Is toch een fijner gevoel he.. @DD; hoe is het nu meid? @MamaC; hoe voel je je vandaag??? @all; Wat is het rustig hier.. @hier; Vanmiddag gaan Mick en ik naar een lunchroom hier 3 straten vanaf.. Samen met een mama van de pufclub. Gezellig! ff d'r eruit! Morgen komt me mams en gaan we kijken of ik de stad in kan.. Mick gaat natuurlijk mee Ik kan vanochtend niet zoveel doen, aangezien meneertje Mick alleen bij mama wil liggen en niet in de box.. L. is vandaag een dag meelopen met een bedrijf.. Vanmiddag heeft hij nog een gesprek.. Hij zegt nu al dat ie een moeilijke keuze moet maken; welke baan hij wilt.. Toch vreemd he.. Eerst een jaar geen werk, alleen via uitzendbureaus.. En nu opeens zoveel bedrijven die interesse hebben dat L. het niet meer weet..
veel plezier neeltje!! en alleen maar fijn dat er nu genoeg werk voor hem is hopelijk maakt hij de goede keuze.
Hi, Spannend pluis de 2de bezichtiging, veel plezier! Neeltje leuk maar vooral gezellig even lunchen buiten de deur met iemand van de pufclub. En wat voor een moeilijke keuze staat L. nu hopelijk neemt hij de juiste beslissing! Fafa wat fijn dat de uitslag goed was, gelukkig dat je geen keuze hoeft te maken. En ook spannend voor fafa-man wat betreft een baan. Iets is tenminste beter dan niets en met zo'n kleintje is het straks wel lekker om een inkomen te hebben! Mamac en heb je dat gesprek nog gehad met je begeleidster? En?
Hey meisjes, @Neel: luxeprobleem van L. Maar superfijn dat ie binnenkort weer aan de slag kan! En veel plezier bij je lunch @Pluis: ow, cool, dus dat ene huis zien jullie wel zitten? spannend! btw, dacht er gisteren opeens aan: hoe is het nu met T. en z'n maagband/-verkleining? Is ie nog veel aan het afvallen? @sasje: ik ken dat ook, bij ons ziekenhuis heb je sowieso geen vaste gyn, (of je moet er echt specifiek om vragen) maar anders krijg je gewoon degene die het snelst een plekje in de agenda voor je heeft. Voel je je wel een beetje een nummertje inderdaad. En wat ga je bij het hondenpension doen? @hier: no news