charlottes angels deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door AnnekeLoes, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    He meiden,

Ik gun mezelf even een dagje 'vrij' om op iedereen te gaan reageren.. :) Ik heb er even geen energie meer voor..
    Nog even wat kwijt @ hier:

@ VK: Vanmorgen intake gehad! Was een lieve vrouw, gelukkig! Moest veel vragen beantwoorden en ze heeft mijn bloeddruk even gemeten, maar die was helaas wel iets te laag. Verder bloedprik-formuliertje meegekregen en dat ben ik maar gelijk gaan doen. Maar daar werd ik helemaal niet goed van, dus heb daar een kwartier in die stoel gelegen met een soort van black out :) Oops! Voelde me erg naar! Maar gelukkig zit dat erop, pffjieuw!

@ HA: Godsamme.. Ik baal echt! Vandaag nog niks gehoord, dus langsgereden. Blijkt dat de (vervangende) HA me niks wil geven omdat ik niet veel hoef over te geven.. :x Ze gaven me als advies: veel kleine beetjes eten en goed drinken! Zo, nog ff! *stoom* Dat wist ik nog niet hoor! Uiteindelijk moet ik morgen toch langskomen en urine meenemen, maar waarom kon de assistente me ook niet vertellen.. Hele vreemde zaak en ik zie het somber in.. Ik kan me toch niet ziek blijven melden ofzo?

@ Gesprek op school: Was gelukkig erg positief! Ik moet het verzoek indienen bij de examencommissie en dan gaat het helemaal goedkomen :D

2. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    @fafa in principe heb ik iedere keer dezelfde maar omdat ik zelf afgelopen maandag niet kon...moest ik bij iemand anders! dus eigen schuld ;)

wij gaan op vakantie van de zomer..en dus moeten we een goed plekje zoeken voor onze ''baby''!

3. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    en pluis hoe was het?

@ hond het pension is geregeld gelukkien :)

4. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    pluis, spannend, 2e keer kijken, fijn dat er een paar extra ogen meegaan.
    enne met mij alles goed hoor ;)

sasje, vervelend, iedere keer een ander, maar als ze dan iig maar weten wie ze voor zich hebben. bij ons is er een die ik absoluut niet wil, toen ik bij lars in t ziekenhuis lag (week of 2 voor bevalling) stond ie met mijn status bij de buurvrouw, vervolgens kon ik t volgens hem op mijn buik schrijven dat ik naar huis kon en thuis kon bevallen :x, maar hoofd gyn had paar uur eerder nog gezegd van wel ..... probeer nu alle afspraken maar bij hoofd te plannen, die heeft lars ook gehaald en dat wist ie na 4 jaar nog :$ (toen we voor 20 wk echo bij hem waren)

neel, veel wijsheid voor L. mag ie bij beide bedrijven een dagje meelopen ? dat lijkt me makkelijker om dan een keuze te maken.

mamaC, heb je vaker last met bloedprikken ? anders kwam t misschien door lage bloeddruk ?! schoonzusje heeft ook een vrij lage bloeddruk, en die word ook altijd beetje raar van bloedprikken.
    maar wat moet jij al vroeg, ik moest pas met 13 weken.

hier; morgen naar 9m beurs, heb er zin in. vandaag lekker van t zonnetje genoten, beetje buiten gerommeld. verder geen nieuws hier

5. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ja iedereen doet het ok op zijn eigen manier....en dat is neit altijd even fijn!!

veel plezier morgen fioon..

6. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    sasje fijn dat de opvang van jullie "baby" ook geregeld is. Wij hebben het geluk dat hij altijd wel naar mijn ouders kan. En toen we afgelopen okt. met mijn ouders op vakantie gingen, kwamen mijn zwager en schoonzus hier in huis, ook wel erg lekker!

MamaC wat vervelend meid dat je de medicijnen niet hebt meegekregen om dat je niet "genoeg" spuugt, vind dat eigenlijk een beetje onzin...... Ik hoop zo voor je dat het ook bij de 12 weken ophoudt.

Fioon ik had ook gelijk bij mijn intake dat ik bloed moest prikken. Mijn VK praktijk doet het gewoon zelf en hadden zoiets dan is dat iig maar alvast gebeurd.

Morgen en vrijdag werken, echt geen zin in. Ben lekker een weekje vrij geweest en dat beviel me eigenlijk wel heel erg goed :D heb helemaal geen zin om mijn kleine menneke morgen weg te moeten brengen :( Maar ik ga al aftellen he, nog maar 6 weekjes werken (is maar 12 daagjes) en dan VERLOF.

Ohhhh als Fafa is bevallen ben ik gewoon de volgende......

7. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    @MamaC; NAh! Wat raar van die huisarts! Eerst ja zeggen en dan niet doen.. Grr !!

@Fioon; Nee hij mocht met 1 bedrijf meelopen.. Dat heeft ie gedaan maar dat gaat 'm niet worden! Leon wil kunnen groeien in een bedrijf en dat zat er daar niet in.. Veel plezier op de 9 maanden beurs!!

@Sasje; Wat fijn dat het hondenpension geregeld is !!

@Isra; Jajajajajjajaja bijna verlof!! Lekker hoor :D Het schiet nu op he ;)

@hier;
    Mick heeft weer (!) lekker doorgeslapen tot half 7, woehoeee !! Dadelijk allebei in bad, beetje opruimen en dan de stad in !

8. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ sasje: Fijn dat jullie wat hebben kunnen regelen voor jullie hond! En succes vandaag weer in het ZH!

@ fioon: Ik ben normaal idd ook nooit zo'n enorme fan van bloedprikken, maar als ik me gewoon goed voel gaat het ook altijd wel goed. Kan me herinneren toen ik geprikt werd voor pfeiffer (wat ik toen ook had), dat ik ook was flauwgevallen. Heeft dus ws idd te maken met de te lage bloeddruk..
    Heel veel plezier vandaag bij de 9mbeurs!!

@ Isra: Werkze vandaag, lekker aftellen naar je verlof meis! Bij jou is ook het eind al in zicht!

@ Neeltje: Wat is Mick een goeie doorslaper zeg :) Heerlijk voor jullie! Fijne dag, veel plezier in de stad (weer shoppen? :D)!

@ hier: Zo dus naar de vervangende HA met mijn plasje.. Ik heb megaslecht geslapen door de misselijkheid, dus ik ga gewoon lekker zielig doen denk ik :) De hormonen helpen me vast wel, haha! Ik heb er echt geen zin in, ik voel me namelijk echt niet serieus genomen daar. Hou jullie op de hoogte!

9. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    goedemorgen meiden

@fioon veel plezier vandaag!

@ mama hopelijk krijg je toch iets mee hoor!! want dit is ook geen doen zo :(

@ isra werk ze vandaag!

@Hier straks weer naar het zh....ga dadelijk eerst nog even naar stad kijken of ik nog wat leuke kleertjes kan scoren :)

10. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ sasje: Leuk, kleertjes kopen! Voor de toekomstige beeb? Heb je al veel uitzet?

@ hier: Jeej, driewerf hoera en opgeluchtheid enzo! Ik heb een receptje tegen de misselijkheid en maagzuur! Ik ga het zo gelijk halen bij de apotheek. Die vervangende HA was superlief, ben erachter dat die assistente gewoon een domme doos is.. HA kon me alleen geen garantie geven dat de pillen ook echt gaan werken, maar ik ben allang blij dat ik het mag proberen :) Nu even een dagje rustig aan, eind van de middag nog naar school voor de rest vd avond (dat is dan weer jammer), maar extra uitkijken naar de echo van morgen!!! :D Echt zin in!

11. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    Neeltje : Wat doet jullie kleine mannetje het goed :D

MamaC : Wat fijn dat je nu wel medicijnen hebt gekregen, hopelijk werken ze & voel je je er wat beter door :)

Sasje : Succes in het ziekenhuis ! Nog leuke kleren gescoord ? ;)

Hier : Vandaag nog lekker een dagje vrij, heerlijk :D Afspraak gemaakt voor service-beurt van m'n auto ( Is tie alweer bijna 1 jaar oud :p ) en boodschapjes gedaan. Vanmiddag weer hardlopen met de meiden. Verder eigenlijk weinig bijzonders te melden :)

12. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    uih mama ik heb kleren voor me zelf gekocht!! niet voor een baby.....daar heb ik nog niks voor en wil ik ook niet halen voordat ik zwanger zal zijn...

ik reageer straks want ben in tijd nood...

eitje was nu 16 mm dus volgens mij dinsdag dan toch 14 mm ofzo.. moet nu morgen vroeg een samenlevingstest uit laten voeren dus morgen vroeg moeten we nog even aan de klus :)

13. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    Ow spannend meis ! :)

14. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ja echt wel...vraag me af hoe ze dat doen..en wat als het niet goed is wat ze dan doen enz..

15. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ xVlindertje: Lekker een dagje vrij :) Hoe ging het hardlopen?

@ sasje: Oh oke. Tja, je had het over 'kleertjes', dus wist ik veel, haha! :p Heb je zo'n kleine maat? ;) Spannend dat je morgen een samenlevingstest ondergaat! En dan meten ze gelijk ook weer je eitje?

16. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Tis hier weer ontzettend rustig de laatste tijd zeg! Zijn we een beetje aan het uitsterven hier? ;)

17. fafa

fafa Niet meer actief

even snel aan de meldingsplicht voldoen ;) (nog geen bevalling dus)... zal kijken of ik vanavond nog uitgebreid kan antwoorden.

18. handbalster

handbalster Fanatiek lid

7 nov 2009
    1.129
    0
    0
    juf
    Zwolle
    @ Sasje; moet je als je morgenochtend samenlevingstest hebt niet vanavond seksen? Dat moesten wij wel tenminste! Je halen met een dingetje (weet niet precies haha) een beetje baarmoederslijm uit je vagin. Doet geen pijn hoor! En dan bekijken ze meteen onder de microscoop hoe dat eruit ziet.

Bij mij was de 1e samenlevingstest negatief, te taai slijm en geen levende zaadcellen. Toen moest ik na 2 dagen nog een keer, omdat ik nog voor mij eisprong zat. Als je ei nu 16 mm is lijkt me dat nog best vroeg, volgens mij was ie bij mij 18 of 20 ofzo, maar dat zullen de artsen wel weten!
    Ik heb toen trouwens ook echt vaak verschillende artsen gezien; niet teveel bij nadenken!
    Maar goed, bij mij was de 2e test weer negatief. Toen moest ik de volgende ronde weer de hele metingcyclus door.. ppf.
    Maar de kans dat er geen levende zaadcellen worden gevonden is echt veel kleiner dan dat alles goed is hoor!
    Nou als je nog vragen hebt hoor ik 't wel ;)

19. handbalster

handbalster Fanatiek lid

7 nov 2009
    1.129
    0
    0
    juf
    Zwolle
    Nog effe voor Sasje:

Samenlevingstest

Met de samenlevingstest onderzoeken we of de zaadcellen, via het slijm van de baarmoedermond, doordringen in de baarmoederholte. Dit onderzoeken we met een samenlevingstest. Deze test verloopt als volgt:

Vlak voor de eisprong (ovulatie), circa 9 uur na seksueel contact, haalt de gynaecoloog of Fertiliteitsarts wat slijm weg van de baarmoedermond.

-Er wordt bekeken of de kwaliteit van het slijm voldoende is en of de zuurgraad wordt bepaald.
    -Er wordt bekeken of het slijm voldoende levende zaadcellen bevat.
    Eventueel wordt de test enkele dagen later herhaald.

20. handbalster

handbalster Fanatiek lid

7 nov 2009
    1.129
    0
    0
    juf
    Zwolle
    Schuldig!! :)

Heb nu lekker vakantie, maar zal de komende dagen niet online zijn;
    - vrijdag; 9 maandenbeurs
    - zaterdag/ zondag; verjaardag Duitsland