dank je handbalster...we moeten inderdaad seks hebben maar dan morgenvroeg want moet morgen om 20 voor 11 daar zijn..en je mag 2 tot 12 uur van te voren sex hebben...dus en ik denk dat ik vanavond niet ga redden dus moet morgen vroeg voordat vriend gaat werken om half 7 hehe...dus zal niet zo romantisch worden
Hey meiden, @Neeltje: Hoe was het vandaag? Wat een geluk dat Mick zo goed doorslaapt zeg,heeeerlijk! Hopelijk heeft L. nu snel een baan, ik kan me voorstellen dat hij een bedrijf zoekt met doorgroeimogelijkheden. @MamaC: Jeeej! Eindelijk heb je eens wat gekregen van de HA! Heb je al iets ingenomen inmiddels? Morgen weer een echo,leuk hoor! @XVlindertje: Succes met hardlopen! @Fioon: Oeh leuk,de 9 maandenbeurs! Nog spulletjes gescoord? @Isra: Fijn zeg,over 6 weekjes alweer met verlof! Ik zal mee aftellen voor je @handbalster: Klinkt als een gezellig weekend,veel plezier! @Sasje: Een samenlevingstest,spannend hoor! Alvast veel succes! Wat voor kleren heb je allemaal gekocht? @fafa: Het kan nu nooit lang meer duren bij jou,oooooh wat superspannend weer!! Je vroeg hoe het met T. ging. Eind deze maand krijgt hij weer een bijspuiting en dan zal het afvallen weer beter/sneller gaan. Momenteel blijft hij op een stabiel gewicht (wat hij ook eet) dus dat is wel fijn. @Hier: Gisteren de tweede bezichtiging gehad en we moesten er letterlijk en figuurlijk een nachtje over slapen. We willen het huis graag "hebben", nu nog onderhandelen over de prijs. Om het helemaal naar onze zin te maken moet er ongeveer 50.000 euro ingepompt worden dus iedere euro die van de aankoopprijs af kan is meegenomen. Het was het "derde keus" huis dat na alle bezichtigingen dus gepromoveerd is naar de eerste plaats! Vandaag echt schandalig: Ik was er om 08.00 uur uit en om 12.30 uur zijn we nog "even" gaan liggen. Om 17.00 uur kwamen we pas weer beneden Ach ja,we hadden het blijkbaar nodig!
@spannend pluis!!!! hebben jullie al geboden of moeten jullie dit nog oen?dus het is huis nr 3 geworden?
nog niks van gezien, mijn zus had het er ook al over..die denkt in iedergeval van 2 te weten wat hun geheim is
haai, ben weer veilig thuis gezellige dag gehad met schoonzusje. leuke dingen gescoord, veel gekregen en niet eens heel veel geld uitgegeven. (alles was in de aanbieding, zelfs een quinny rugtas gescoord voor een tientje, normaal 60 euries ) maar ben wel harstikke gaaaaar, dus ga lekker tegen man aan liggen en op tijd naar bed, anders denk ik dat ik morgen op mijn kop krijg van vk nog even snel paar dingen die zijn blijven hangen, mamac fijn dat je toch wat gekregen hebt, nu maar hopen dat t werkt. sasje, succes met test morgen pluis, spannend meis, onderhandelingen, staat t huis al lang te koop ?? dan zijn mensen sneller geneigd te zakken met de prijs handbalster fijn weekend, klinkt leuk allemaal
@Sasje: En..? Al zenuwachtig voor morgen? Spannend allemaal he! @XVlindertje: Ik heb de eerste aflevering van Secret Story gezien,meer nog niet. Er lijkt mij niet zo veel aan.. Volg jij het? @Fioon: Goed geslaagd dus vandaag,leuk hoor! Dat is idd een koopje,die rugtas,goed bezig! Fijne avond nog en succes voor morgen bij de VK. @Hier: Om in 1 keer op jullie vragen te reageren: Het is idd het derde huis waarin we nu geinteresseerd zijn. Het staat nog maar 2,5 maand te koop en de eigenaren liggen in scheiding. Dat laatste is voor ons wel een voordeel maar ik moet eerlijk zeggen dat ik wel even moest slikken toen ik boven de prinsessenkamertjes zag van de twee dochtertjes waarvan binnenkort dus hun hele leven veranderd. Triest hoor Maar goed,wij moeten nu even egoistisch zijn en er proberen zoveel mogelijk vanaf te krijgen. Hopelijk lukt dat!
spannend pluis! ja ik vind het ook wel spannend hoor!! maar ach ja we zullen zien @fioon fijn dat je een leuke dag hebt gehad meid!!!
Pluis : Ow wat spannend dat huisje, hopelijk kunnen jullie flink over de prijs onderhandelen & is het binnekort van jullie ! * het verhaaltje erachter is wel triest, vooral voor die kids * Ik volg het nu nog wel.. Vind het tot nu toe wel een leuk programma..
goeieavond dames, @Pluis: heel sneu, van die arme meisjes wier ouders nu uit elkaar zijn wel apart trouwens, dat je dat weet van die scheiding, dat soort privé-info vertelt een makelaar er toch nooit bij, of is dat normaal? Maar, wat je zegt, daar kunnen jullie ook niks aan doen, dus jullie moeten nu een goeie prijs proberen te krijgen. Hoop dat het lukt. @secret story: heb het één aflevering gezien, maar vond het niet zo cool... maareeeeh, we weten toch van iedreen wat zijn/haar geheim is? Of is datgene wat ze tegen de camera's zeggen dat hun geheim is, dan weer niet hun echte geheim ofzo? btw: moest wel lachen om je "off-topic"... dr gaat hier gelukkig heel veel off-topic @handbalster: leuk, maar druk weekendje voor de boeg, zo te lezen Als je dit nog leest: heel veel plezier! @fioon: tof dat je zo'n leuke dag hebt gehad op de beurs! Ik heb er toch maar vanaf gezien... zag beelden op tv, en dacht toen "who am I kidding... dit is echt niet mijn ding" Maar wel relaxed dat je dingen in de aanbieding hebt kunnen scoren, is toch weer mooi meegenomen. @MC: wat fijn dat je toch iets tegen de misselijkheid hebt gekregen. Ben benieuwd of het werkt... vaak zijn dingen die je wél tijdens je zwangerschap magen nemen van die laffe meuk, hahaha, maar hoop dat dit voor je gaat werken. En have fun bij de echo morgen... dan is er al een hoop meer te zien dan bij de vorige. Hartje in ieder geval! @MoL: tijdje niks gehoord... alles okee? (misschien heeft MC nog contact gehad?)
@hier: las ergens dat het goed is voor het openen van je bekken en de positie van je kindje om af en toe op handen en knieen te zitten (en dan een beetje wiebelen) dus heb vandaag de tuin maar even helemaal bladervrij geschraapt: hou ik aan die bekkenoefeningen nog een net tuintje over ook! ik zeg: win-win, hahaha
Hoi meiden! Even gauw, straks reageer ik weer op iedereen Zometeen echo, spannend!!! Ik heb er echt zin in en ben reuze benieuwd! Gisteravond laat eerste pilletje ingenomen en ik heb eindelijk weer eens heerlijk geslapen (en liggend!!), dus volgens mij ga ik de komende weken teren op die pilletjes... Ik heb zelfs lekker ontbeten net, de ergste zure smaak is uit m'n mond en mijn kokhalsreflex is ook wat minder. Ik ben echt blij dat ze werken, pff!
hey mama, veeel plezier bij de echo meid!!!! en fijn dat de pilletje helpen!! @fafa whaha ik zie je al zitten hoor... wel idd een win- win situatie ja! @hier zometeen naar het zh..spannend!!!
@Fioon; Mooi dat je het leuk gehad hebt op de 9 maanden beurs! @fafa; Jij bent net zo erg als ik whaha ik heb een dag voor de bevalling ook nog van alles in de tuin gedaan.. Ik zeg; Oebie, laat jezelf zien! @MamaC: Wat fijn dat de pilletjes werken !!!!!! En heel veel plezier bij de Echo, als het kan, laat je dan een foto'tje zien? @Sasje; succes in het ziekenhuis! @Mick; Wat kan ik zeggen! Wij hebben een heerlijk kind! Vannacht weer lekker doorgeslapen @Hier; Gisteren lekker de stad in geweest, niet veel gekocht; wel wat leuke kleding voor Mick! Had niet verwacht dat het zo goed zou gaan, met lopen. Maar het lukte toch aardig! Vanmiddag moeten we naar het ziekenhuis, praten met de medisch psycholoog over de bevalling.. Ik heb d'r vrij weinig zin in omdat ik weet dat ik weer ga janken.. Daarna moet L. werken en ga ik naar de beste vriend van Mick OJA! Dat ene bedrijf waar L. mee liep was niks.. (weet niet of ik dat al verteld had) maar hij mag half maart beginnen bij ASML !! Het is geen vast werk, het is maar voor een half jaar.. Maar goed; heeft ie in ieder geval voor een half jaar werk met een leuk salaris.. Tot die tijd even via het uitzendbureau werken..
@neeltje dank je wel meid! fijn dat het gisteren goed is gegaan!!! en wat is die mick toch een lieverd dat hij door slaapt hoor en fijn dat je vriend werk heeft gevonden!!
Wat een gezelligheid alweer hier! @Sasje; was de klus nog leuk vanochtend? En succes in het ziekenhuis straks. Duim voor miljoenen levende zaadjes en goed slijm haha! @MamaC; hoe was de echo? En hartje gezien? Spannend! En wat super dat die pilletjes zo goed werken; van genieten zou ik zeggen! @Neel; wat is onze eerste Angelbaby toch een kanjer! En succes bij de psych, snap dat je er tegenop ziet, maar het lucht vast op om erover te praten! @Fioon; ik ben benieuwd die 9 maandenbeurs. Ik ben helemaal geen 'beursganger', maar voor deze maak ik een uitzondering haha @ Fafa; Dat moet er grappig uit hebben gezien; hoogzwangere vrouw op handen en voeten door de tuin . Was het bij jullie ook zo'n lekker weer gisteren? @PLuis; spannend hoor onderhandelen! Hoop voor je dat je lekker veel van de prijs af kunt krijgen! @Vlindertje; heb Secret Story alleen even gezien tijdens het zappen.
zoo we hebben de apk weer gehad, kan er weer voor 3 weken tegen alles was goed, ze kon t kindje heel goed voelen (hoofdje) en onze kleine kickbokser liet zich van zijn/haar beste kant zien, (toch weeeer een echo gehad jeeeeeeeeaaaaahhh) ze kon alles prachtig meten, en alles ligt keurig op schema, bloeddruk ook goed, dus al met al een blij bezoekje haha @mamaC hoe was jou echo ???? @pluis, nare situatie voor de verkopers, maarja, daar kan je toch niks meer aan veranderen, en in deze tijden mag je dan wel een beetje ego zijn en er je voordeel mee doen. @fafa, apparte manier van zwangerschapsgym, maar wel effektief haha, denk niet dat t iets voor mij is, ik kan heeeel slecht op mijn hurken zitten, ik val na 1 minuut meestal al om.... @neel, fijn dat je mannetje aan de slag kan, en nu weet hij dat hij een half jaar heeft om wat nieuws te zoeken. en wie weet zijn ze zo tevreden dat hij alsnog mag blijven ?? wat een modelkind is die mick van jou, heerlijk, doet ie natuurlijk expres om jou de bevalling te laten vergeten @sasje, al nieuws ? of duurt t een paar dagen voor je de uitslag krijgt ? @handbalster, wij waren nog even de hhbeurs opgelopen, maar snel er weer af allemaal van die opdringerige types die je willen ontharen, nou toen waren we er al weer klaar mee, wat dat betreft waren ze bij de 9m veel afwachtender. ow rest doe ik later, ik moet weg, moet lars gaan halen. tot vanaaaf
hey meiden... de samenlevingstest was niet goed. er zaten 2 dode zaadcellen en de rest was weg...... ik heb een veel te hoge zuurgraad waardoor de zaadcellen dood gaan. ook had ik troebel slijm.... al met al niet goed dus en de kans is dus ook enorm klein dat ik deze ronde zwanger zal zijn. ook is de vraag of mijn ei wel daadwerkelijk gesprongen is...hiervoor moet ik volgende week vrijdag bloed voor laten prikken. ik moet dus nu wachten op mijn ongi...en dan vanaf dag 12 weer naar het zh om mee te kijken of ik deze ronde ook een eisprong krijg. zo niet dan krijg ik als nog hormonen. zodra mijn ei weer groot genoeg is dat hij gaat springen moet ik van te voren voordat we het gaan doen spoelen zodat mijn zuurgraad zakt. dag erna weer samenlevingstest om te kijken of dit helpt....zo niet dan weet ik ook nog niet wat er gaat gebeuren....dus al me al op de wachtbank tot ik ongi ga worden.....