charlottes angels deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door AnnekeLoes, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    Haha een drankje van 15 cc bijvoobeeld per keer ? ;)

2. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Hey meiden,

@Sasje: Wat superkl*te dat de samenlevingstest niet goed was:( Hopelijk heb je net zoveel "geluk" als Handbalster en ben je na de eerste keer spoelen lekker zwanger! Sterkte en succes meid!

@MamaC: Wat een mooie echo-foto's! Helemaal top dat alles in orde was/is, wat zullen jullie gelukkig zijn! :D

@De rest: Sorry hoor,ben even te moe/lui om te reageren. Misschien straks nog:):)

@Hier: Vandaag echt van alles gedaan (o.a. gewerkt) maar echt teveel om op te noemen! Net zelfgemaakte groentensoep en daarna peejenstamp gegeten (wat was ik trots op mezelf dat ik dat helemaal alleen gemaakt had) en nu tijd om op de bank te hangen!
    Morgen had ik eigenlijk een vroege maar gelukkig wilde mijn collega ruilen dus nu heb ik een late dus kan ik lekker uitslapen! Joehoe!

3. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Ja klopt! Viessss :D

4. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ Pluis: Lekker druk geweest meid :D Geniet van het bankhangen! En lekker dat je morgen kan uitslapen!

5. miracle of love

miracle of love Bekend lid

17 apr 2010
    679
    0
    16
    Heeeey meiden !!
    Ik weet het is weer even een week of twee geleden *schaam schaam*

Heb het goed druk gehad ongeveer 6 diensten per week en heb me nu sinds 2 dagen ziek gemeld, omdat ik gewoon helemaal op ben!!
    Het is dus niet zo dat ik niet gezellie met jullie wil kletsen!!

Ik heb bijna iedere dag mee gelezen, maar niet alles onthouden dus even wat ik nog weet:

@Mamac: Meissie wat fijn dat de echo zo mooi was!! Leuk is dat he als je je kindje ziet bewegen, ik hield het de eerste keer ook bijna niet droog en het wordt alleen maar leuker!! Ben blij voor je!!

@Pluis: Meis wat spannend allemaal met het huis!! Las ik nou goed dat jullie een bod wilden gaan doen of al hadden gedaan?? Is idd niet leuk dat die mensen gaan scheiden, maar idd wel gunstig voor jullie!! Hoop dat jullie jezelf snel de eigenaar mogen noemen van jullie droom huis!!

@Isra: Las op hyves dat je bezig bent om het geboortekaartje te ontwerpen, is dat al een beetje gelukt??

@DD: Bah vervelend meis dat jullie allemaal ziek zijn!! Hoop dat jullie allemaal snel op mogen knappen!! Lekkere verse jus, vicks vapo rub en paracetamol!! ;)

@Sasje: Lees dat jullie ook druk zijn met de ziekenhuis bezoeken..Ik hoop heel erg dat de volgende keer te zien is dat je eitje is gegroeid!! Wanneer moet je weer naar het ziekenhuis?

@Xvlinder: Hoe gaat het bij jou meis?? Lukt alles ook een beetje met de colmid??

@Neeltje: Wat fijn meis dat mick het zo goed doet!! Vind het zo leuk om alle verhalen over mick te lezen en om de foto's van mick te zien!! Wat is hij al veranderd sinds zijn geboorte!!

@Fafa: Ten eerste wanneer komt oebie :D:D Ben zo benieuwd vind het super spannend voor je!! Ten tweede was het nou morgen de angels meeting?? Of volgende week?? Volgende week is iig mijn vrije weekend!! Ik ga het van je horen!! :D

@Handbalster: Hoe gaat het met jou?? Alweer 14 weken het gaat hard bij jou!! Heb je de kleine al gevoeld, weet dat het officieel nog niet kan, maar je hoort het soms wel al met 14 weken!!

@Fioon: Hoe is het bij jullie?? Gaat alles goed ook met Lars??

@WJB: Meis hoe is het bij jou al een beetje minder last van hoofdpijn?? Hebben jullie je eerste echo al gehad??

LIefs

6. miracle of love

miracle of love Bekend lid

17 apr 2010
    679
    0
    16
    @Hier: Ik zal zo even mijn buikfoto neerzetten!! Hij is van vorige week ben ondertussen al weer gegroeid :p!! Heb nu zwangerschaps bh's en broeken en legging's het andere ging knellen hihihihi!! En die bh's zijn echt vreselijk heb echt gegierd in de prental zo afschuwelijk, maar ze zitten heerlijk :D

Combinatietest hebben we vorige week gehad alles was goed kans op down syndroom was 1 op 19058!! Dus zijn erg blij!! Verder was te zien dat onze kleine spruit wat had gedronken en dat die moest plassen maagje en blaas zaten vol :D:D Zo leuk!!

Verder probeer ik nu even rustig aan te doen het is echt te gek de ene week werk ik 54 uur en de week erna 27..Is gewoon te veel dus ga dat met de vk bespreken!! Hoop dat het een beetje eerlijk verdeeld kan worden!!

7. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Ik ben ongesteld!!!!!!!!! JAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!
    Net 5 minuten geleden voelde ik iets lopen van onderen,m'n eerste ingeving was (heel smerig,ik weet het) even voelen en ja hoor: een vinger vol met bloed. Ik heb natuurlijk meteen m'n handen gewassen en boven in de badkamer een keiharde JOEHOE eruit gegooid!
    Hehe,eindelijk ongesteld en eindelijk kon ik m'n doosje inlegkruisjes onder de (spreekwoordelijke) spinnenwebben uithalen!:D

8. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    @DD; beterschap meis!!

@mamaC; hahaaaaa oma's pepermunt die 100jr in de kelder lag, k had dat spul ook. Werkt als een tiet!!
    en WAUW!! mooie echo's !!!!!!!!!

@fafa; Ja! dit weekend is prima om te bevallen! :D

@Pluis; lekker relaxen meid!!

@MoL; Denk aan jezelf meid!!!

@hier; medisch psych. was ok.. L. en ik hebben ff lekker zitten janken.. hoe en wat vertel ik later.. Mick ligt in 1 arm, dus typt wat moeilijk zo.. vandaar ook de korte reacties..

9. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa Pluis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Woehoeeeeeeee, op naar de volgende ronde:D:D:D:D:D:D

10. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    DD beterschap !

MC, geweldig die echo, maakt t echt echt he, als je t hartje ziet kloppen enzo. enne ik had ook traantjes hoor :D

PLUIS, HEHE, kan je eindelijk door meis

NEEL, goed dat je alles eruit gooit hoor, dat is de beste manier om t te verwerken ;)

MOL, gaat goed hier meis, met jou ook, afgezien van de drukte ?

ik weet zeker dat ik vanalles vergeet, maar jullie kennen mij en mijn dementie inmiddels :D

tot slot nog even een paar plaatjes
    Bekijk bijlage 131246

11. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ all: Natuurlijk thanks voor de echo-complimenten :D

@ MoL: Jeetje meis, wat werk jij ontzettend veel! Dat kan nooit goed zijn, dus een beetje rustiger aan is zeker heel erg verstandig hoor!! Pas goed op jezelf meis!
    Fijn dat de combinatietest helemaal goed was! Ben heeel benieuwd naar je buikfoto :D

@ Pluis: Jeeeeej, haha! Wat stom he, dat je daar ineens dan zo blij mee kan zijn ;) Nog net voor de 100 dagen! Ben blij voor je, nu kan je eindelijk verder (en heb je dus iig wel een eisprong gehad nog, een week of 2 geleden!)

@ Neel: Haha, werkt als een tiet als in: werkt niet goed? :p Goed dat jullie ff lekker hebben uitgejankt! *knuf*

@ fioon: Wat een mooie foto's zeg, vooral die laatste! Heel gaaf!

@ hier: Onwijijijs aan de dunne.. :( Damn, lang geleden dat ik er zoveel last van heb gehad. Pot en ik zijn dikke vrienden, helaas! Ik zat net te kermen van de pijn aan m'n p**pertje (haha, sorry hoor!), het brandt zoooo! Zei ik laatst zo stoer tegen fafa dat ik er geen last meer van had.. *ahum* Ik neem het terug! Ik ben benieuwd waar het ineens vandaan komt, niks raars gegeten ofzo. Misschien wel van de Antagel!!! :x ;)

12. fafa

fafa Niet meer actief

lol@pluis: nog nooit iemand hier zo blij geweest zien zijn met haar ongi :)
    Heel fijn dat de boel weer op gang is! En nu maar hopen dat de volgende gewoon weer rond de 30 is.

@fioon: wooooow! supercoole foto! Heb je die op de 9 maandenbeurs laten maken?

13. fafa

fafa Niet meer actief

ow en @mc: als je nou last blijft houden van de dunne: ik had toevallig al vrij vroeg een potje sudocrem in huis (tegen luieruitslag) en ik dacht.. what the h*ll, ik heb ook een soort luieruitslag, hahaha, en ik moet zeggen, dat spul verzacht wel ;)

14. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Hi,

Zou mijn 2 werkdagen zitten er weer op voor deze week op het reisbureau nog maar 5 weken te gaan. JOEHOE ik ga aftellen.

Fioontje helemaal leuk dat je het zo naar je zin hebt gehad op de beurs.

Pluis lijkt me idd ook wel confronterend als je 2 van die kamertjes ziet en dan weet dat zij binnenkort geen papa en mama meer hebben die samen zijn.

mamaC fijn dat je afgelopen nacht goed hebt geslapen, ik hoop aankomende nacht weer!

Neeltje wat fijn dat L werk heeft, super! Dat wordt nog meer shoppen voor Mick WHAHA.

Fioontje super weer een goede echo!

Sasje meid wat ontzettend balen van je samenlevingstest. Had zo gehoopt op ander bericht. Sterkte!

Wjb oei dat is wel even schrikken bloedverlies. Maar fijn dat je gelijk terecht kon voor een echo en het hartje hebt zien kloppen, toch wel weer een geruststelling.

Fafa nou vind dat ook een goeie deal, van het weekend gaan bevallen. Want ik ben erg nieuwsgierig naar Oebie.

DD beterschap meid.

MamaC wat super zeg dat je echo helemaal goed was.

Fafa NATUURLIJK mag je mij smsen als oebie er is.

Mol ja ik ben druk bezig met het geboortekaartje, echt heel leuk om zelf te doen en ik moet zeggen dat het ook nog wel goed lukt. De binnenkant is eigenlijk klaar en ga me van de week richten op de voorkant :D
    En wat fijn dat de kans op een kindje met Down heel nihil is. Enne idd even aankaarten bij de VK maar ook bij je leidinggevende, goed voor jezelf zorgen hoor!

Pluis JOEHOE eindelijk meid, wat heeft dat lang moeten duren.

Fioon mooie eche en ook een mooie foto van jezelf.

Omdat het volgende week vakantie is heb ik maandag geen yoga, maar is het verzet naar morgen. Dus morgen ga ik weer even mijn benen in mijn nek leggen WHAHAHAHAHAHAHA, ik ben de grootste stijve hurk van de yoga, maar ik vind het heerlijk en dat is het belangrijkste.

15. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ fafa: Thanks voor de tip, dat wordt smeren :p Ik heb al een pot dikke Zwitsal-creme staan voor mijn borsten, die nog altijd jeuken, dus wie weet verzacht dat ook iets ;) Ik heb ook wel eens nestosyl gebruikt, dat werkte toen ook wel.

@ Isra: Lekker aftellen naar je verlof, lekker hoor! Succes morgen met je benen in je nek leggen, haha! Ik zou het ook niet kunnen, zeker niet met zo'n buik ;) Geniet er maar lekker van!

Ik ben trouwens wel benieuwd: als je je eigen geboortekaartje ontwerpt, waar laat je die dan (goed) drukken? Ik zou tegen die tijd denk ik ook een eigen willen maken, helemaal mijn ding. Maar geen idee waar ik dat kan laten drukken naar mijn wens.. (ik ben ook erg kies-keurig wat betreft drukken hoor, het moet qua maten en kleuren wel helemaal mooi worden ;))

16. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    geen zwitsal op je gat smeren hoor mamac, dat brand als de ziekte, zinkzalf, zinkolie of andere billenzalf, creme sluit alleen de huid af, maar als je dan weer moet doet t nog pijn, zinkzalf (oa sudocreme) sluit niet af maar legt wel een laagje. persoonlijk ben ik geen fan van sudocreme, die vond ik ook branden, ik heb meestal zinkolie maar dat is persoonlijk :) iig sterkte ermee.

@fafa, ja bij stand van WIJ jonge ouders. was gratis, en je kan er ook nog mee winnen, begin maart komt dat op hun site. geen idee wat precies, maar we zien wel :D moet ik eerst nog winnen haha

@isra, zie t helemal voor me, dikke buik en dan je benen in je nek ....

17. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Mamac de maten bepaal ik helemaal zelf en ga straks met mijn ontwerp naar diverse drukkerijen hier in de regio en vragen om een proefdruk en kijk wie er dan het mooist uitkomt, want ook ik ben op dat gebied erg kieskeurig en het is natuurlijk ook weer een stukje reclame voor mezelf, misschien dat ik dit er wel naast wil gaan doen. Dat wanneer ik een leuke fotoshoot heb gehad ik ook het kaartje kan verzorgen!

18. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ fioon: Thanks voor de info, het was gelukkig niet te laat ;) Ik ben op een gegeven moment gewoon maar gaan slapen, dan rust het ook allemaal een beetje :p

@ Isra: Superleuk, ik ben heel benieuwd naar je kaartje hoor! En inderdaad leuk als je daar wat meer mee bezig gaat, beetje photoshoppen enzo :D

19. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Ook nog maar even goeiemorgen voor iedereen :D

@ hier: Ik ben benieuwd hoe ik J. straks aan ga treffen.. Hij is een nachtje weggeweest met z'n werk en kreeg om half 6 nog een 1 of ander dronken smsje, niet normaal, whaha! Hij komt straks weer thuis (dat is iig de bedoeling :p), ik ben benieuwd!

Deel Deze Pagina