hehe hij is niet thuis komen slapen dus altijd gezellig als die mannen alleen op stap gaan hoor... hahaha!!! @isra leuk hoor je eigen kaartje maken! @pluis hehe eindelijk meid!!!!!! @hier niet zoveel te vertellen eigenlijk...nu even poetsen en vanmiddag naar de makro
Goeie morgen! @all: Ik ga proberen om op iedereen te reageren! @Pluis: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA eindelijk. Oh meid wat fijn, hopelijk komt de boel nu weer een beetje terug in normale propoties! @Sasje: Balen van je samenlevingstest, maar zoals handbalster al zei, probeer een keer te spoelen, misschien werkt t wel. @Fioon: Ah mooie foto's! @Neel: Fijn dat het goed is gegaan bij de medische psych. En heel fijn dat de pijn nu minder is. Je hebt zo'n mooi menneke he! Zag m net nog voorbij komen op FB. @Isra: Ah jij gaat ook zelf ontwerpen, Ik ga binnenkort ook beginnen, heb al een heel idee in mn hoofd en we weten ook al waar het gedrukt gaat worden. (Scheelt weer een hoop stress). Lekker trouwens Yoga! @fafa: Mij mag je ook sms-en hoor, maar ik denk dat t t makkelijkste is als je MamaC Smst en dat iedereen het via haar te weten komt. Anders blijf je sms-en terwijl je moet genieten. @creme: Ik zweer bij SUDOCREME serieus. Het werkt bij mij als een tierelier en bij Nouk ook. Zelfs manlief is er fan van. @MamaC: Jij komt ff als laatste om dat ik even wil knallen. SUPER SUPER SUPER gave echo en wauw een hartje is helemaal geweldig. Ik ben zo blij voor jullie, na een lange tijd wachten kan je nu echt lekker gaan genieten en wegdromen...wauw! @hier: Pffff eindelijk iets fitter. Heb me ook maar weer eens aangekleed. Ben niet van plan om de deur uit te gaan, maar goed het voelt weer effe wat anders. (Ik weet niet meer wie het zei, maar ik ben THANK GOD de enige zieke hier in huis, tot nu toe). Hopelijk is het na het weekend helemaal over, maar heb er niet zo'n goed gevoel over. Ach ja, we zullen zien. Ow ja dinsdagavond hebben we de PRETecho. Spannend!!! Liefs, DD
@ sasje: Haha tja, mannen!! Succes met poetsen en have fun bij de Makro (ga je nog wat leuks kopen?) @ DD: Thanks meis! We genieten zeker weten Gelukkig ben je iets fitter, vervelend hoelang zoiets dan nog nasleept he! Doe maar lekker rustig aan, laat je een beetje vertroetelen (kan Nouk al een ontbijtje maken? ). Spannend, dinsdag de pretecho! Leuk, lekker naar uitkijken!
Was dat maar waar dat Nouk dat al kan, nee helaas, maar goed ik eet nu toch niet zo heel veel. Drink wel ontzettend veel (met als nadeel dat ik bij elke hevige hoestbui naar de WC kan rennen). Liefs!
haha gelukkig mamaC, blij dat ik op tijd was haha hoe ist nu ? al weer een beetje gestopt ? @isra, leuk, zelf ontwerpen, doen wij ook, ik kan gelukkig op mijn werk terecht voor drukken, en mijn baas is ook heel kritisch, dus dat kan ik aan hem wel overlaten
@ DD: Haha, ik had het ook niet verwacht dat Anouk het al kon, maar zou leuk zijn geweest Goed dat je wel veel drinkt, is altijd belangrijk. Fijn hoor, die blaasprobleempjes dankzij de zwangerschap Zie jou al rennen met je hand in je kruis, whaha! @ fioon: Ja, nu is het weer ff rustig en gelukkig nu weer wat kunnen eten zonder dat het meteen naar beneden doorloopt
Goedemorgen! @Duveldraakje: Gelukkig ben je weer een beetje opgeknapt! Ik voel me meteen altijd stukken beter als ik gewoon s'ochtends gedouched en aangekleed ben dus goed dat je dat ook gedaan hebt. @Isra: Creatief hoor,je eigen geboortekaartje ontwerpen! Ik lees nu al dat je niet de enige bent hier die het zelf ontwerpt,ik doe het jullie niet na hoor! Hoe was yoga? @Fioon: Mooie foto's, erg mooie buik heb je! Fijn dat de kleine spruit weer door de apk is! @Neeltje: Heel goed dat jij en L. jullie tranen flink hebben laten lopen bij de medisch psycholoog,zo kun je het een beetje van je afhuilen/praten. Knap gedaan! @MamaC: Fijn dat het wat minder is met de diarree,daar kun je zo moe,futloos en beroerd van zijn he. Gelukkig was Fioon op tijd met de tip anders hadden we je hier horen jodelen denk ik @Sasje: Veel plezier bij de Makro,altijd leuk! @fafa: Goed idee als je MamaC smst,wij horen/lezen het vanzelf wel dan! Grappig dat de verloskundige zelf ook haar placenta mee naar huis had genomen,had zij 'm ook begraven in de tuin? @XVlindertje: Hoe is het met jou meis? Het weekend lekker vrij? @Miracle: Ik ben ook heeel benieuwd naar een buikfoto van jou! Wij hebben ook van dat soort belachelijke roosters; de ene week werk je je helemaal kapot en de andere week heb je het weer rustig. Als ze dat nou eens een beetje beter zouden verdelen.. Kun je wel iets regelen voor als je straks wat langer zwanger bent? @Hier: Ik ben echt blij dat ik ongesteld ben geworden zeg..poeh! Het is niet echt veel maar het is duidelijk een (soort van) menstruatie. Toch ben ik er nog steeds van overtuigd dat er iets niet goed zit,ik heb immers in bijna 4 maanden tijd maar 1 eisprong gehad. Hopelijk krijg ik 7 Maart al het een en ander te horen van de gyneacoloog,ik ben zo benieuwd wat er op doet!
Pluis : Jeeeeej eindelijk ongi ! Pff dat heeft wel lang geduurd zeg Op naar de afspraak met de Gyn... Hopelijk krijg je dan wat duidelijkheid Hier gaat het wel goed, het weekend inderdaad heerlijk vrij Ben je ook het weekend vrij.. ?
Wat fijn dat het zo goed gaat ! Hopelijk kan er met het werk iets geregeld worden, dat het inderdaad wat meer verdeeld is. Hier gaat alles prima, 1e kuurtje Clomid gehad & a.s woensdag weer terug naar de Gyn.
Hier : Vandaag lekker helemaal geen plannen Gisteravond last van pijnlijke steken in m'n linkerlies.. Zou eitje al aan het groeien zijn.. Zit vandaag op cyclusdag 13 Net wel uit nieuwsgierigheid een ovu-testje gedaan, maar daar was maar een heeeel licht streepje op te zien.
@Fioon; Mooie echo en foto van jou zelf! @Mamac; Die antagel werkte bij mij echt goed! Hoe werkt t bij jou? Hmmm.. Die diarree kan ik ook niet verklaren! @Isra; Jaja dat word veeeeel meer shoppen voor Mick!! Geniet van de yoga! @DD; Mooi menneke he! We zijn er ook erg trots op! Fijn dat je weer een beetje opknapt! @Pluis; Snap dat het je niet helemaal lekker zit.. Hopelijk krijg je snel duidelijkheid.. Hoe was de 2e bezichtiging??
@ Pluis: Heel begrijpelijk dat je 't gevoel hebt dat het niet helemaal goed zit, dat je zoolang niet ongi wordt is ook wel heel vervelend. Ik weet wel zeker dat de gyn daar iets mee gaat doen hoor. Hopelijk is het gauw 7 maart voor je. In ieder geval wel lekker dat jullie wat afleiding hebben van de huizenjacht. @ xVlindertje: Geniet van je vrije weekend meis! En spannend dat je toch al wat steekjes hebt! Zou best kunnen dat je het eitje een beetje kan voelen groeien, er zal wel van alles gebeuren daarbinnen nu, toch En zo'n ligt ovulatietestje kan in 1 dag ineens donker zijn, dus wie weet! Ben benieuwd @ Neel: Ik heb eigenlijk geen idee of die Antagel gewerkt heeft, maar dat komt omdat ik het idee heb dat die pilletjes al iets van de maagklachten wegnemen. Dus ik weet niet of de Antagel echt nog nodig is (liever niet ). Hoe gaat het met je vandaag? @ hier: Nou, vriendlief ligt als een blok te pitten hoor (mietje..), pff! "'s Avonds een man, 's ochtends een man" geldt nooit zo voor hem. Lekker gezellig, hij is weer thuis hoor! Gaat ie slapen.. Vind ik altijd zo ongezellig!
Ik ben ook echt beniewd ! We zullen denk a.s woensdag meer weten, als ik terug moet naar de Gyn. Ow ook ongezellig dat vriendlief ligt te slapen Verder nog plannen het weekend ?
zo ik ben ook weer thuis...vriendlieg is voetballen....dus ik spring dadelijk ff onder de douche en straks frietjes halen! en dan vanaovnd naar vrienden op bezoej wel zin in...ff lekker weg!!
@ xVlindertje: Ik heb verder lekker geen weekendplannen, lekker rustig aan doen. Morgen gaan we bij mijn mams koken, die is van de week geopereerd aan haar voet en kan nog niet echt uit de voeten (letterlijk ). Ik was vandaag begonnen met het opruimen van mijn kledingkast, maar ik heb er gewoon de energie niet voor.. En jij, nog mooie plannen of lekker rustig aan? Vanavond nog op stap? @ sasje: Oeh, lekker, frietjes! Tenminste, ik vond ze altijd erg lekker Veel plezier vanavond!
Ow okee, al een idee wat je gaat koken bij je mams ? Ah het begin is er in ieder geval ; rest komt nog wel een keertje toch.. Vandaag geen plannen meer, manlief is voetballen.. niet echt in de buurt hier.. dus die verwacht ik pas na 19.00 thuis ofso. Morgen ga ik na het opstaan nog hardlopen & 's avonds uiteten met m'n familie voor m'n opa z'n verjaardag
Haha neee, helaas niet! Ik mis het zo, al dat lekkere eten Werkelijk bizar wat die hormonen met je smaakpapillen (en reuk) kunnen doen! Heb ook constant een zure smaak in m'n mond, dus al het eten smaakt ook wat zuur ofzo.