Onze lijst: Charlottesangels-nodlijst Angel-babys: Mick: geboren op 29 januari 2011 (Neeltje1986) Zwanger: fafa (uitgerekend: 23 februari 2011) oebie Isra (uitgerekend: 23 april 2011) purkie Duveldraakje22 (uitgerekend: 25 mei 2011) Minimuts2 fioontje (uitgerekend: 5 juni 2011) beeb Vlinder3 (uitgerekend: 8 augustus 2011) Spruitje handbalster (uitgerekend: 17 augustus 2011) Ukkepukkie (uitgerekend: 22 augustus 2011) miracle of love (uitgerekend: 30 augustus 2011) wjb (uitgerekend: 27 september 2011) MamaCharlotte86 (uitgerekend: 1 oktober 2011) BabyC NOD: Datumloos: xVlindertje, AnnekeLoes, sasje24, Pluis
@ Pluis: Een bod uitbrengen is ook superspannend!! Straks gaan ze na een beetje onderhandelen ineens akkoord en gaat alles misschien wel door! Is ook een heel eng en spannend idee, maar ook wel heel leuk toch? Neem aan dat jullie wel helemaal dol op dat huis zijn, anders doe je natuurlijk geen bod En ze gaan jullie echt niet uitlachen hoor, daar hoef je je geen zorgen om te maken. @ hoe het met mij gaat: Tja.. voel me ziekjes, dus niet heel erg anders.. Probeer er echt een beetje naartoe te leven dat het straks minder is! En af en toe denk ik dan gewoon weer even aan dat mini-mensje dat we vrijdag hebben gezien, daar doen we het voor!!
@MamaC: Thnx voor het lijstje,dat scheelt een hoop gezoek. Ik ga er nu niks aan veranderen want ik heb geen idee hoe het loopt deze ronde! Ik heb wel een banner maar dat is alleen maar handig om bij te houden op welke dag ik zit! Ik hoop voor je dat je je snel wat beter gaat voelen meid maar zoals je zelf ook al zegt: je weet waarvoor je het doet!
Jaa ons topic gaat alweer snel richting de 5000 berichten ! Iemand een idee voor een naam voor ons nieuwe topic of wordt het Charlottes Angels deel 4 ?
@ NOD-lijstje : Ik hoop misschien na woensdag een beetje een datum te hebben.. Ow meiden ik vind het zo spannend, ben zo benieuwd of er iets te zien is.. Of hij kan zien of de Clomid tot nu toe zeg maar aanslaat @ MamaC : Ik hoop zo dat je je snel beter voelt, maar gelukkig weet je nu ook waarvoor je dit allemaal doet. Als je na 40 weken de kleine in je armen hebt, zul je dit allemaal vergeten Willen jij en vriendlief trouwens van te voren weten wat het geslacht wordt van jullie kindje ? @ Pluis : Spannend meid maar wel heel erg leuk Die mensen gaan jullie echt niet uitlachen hoor ! @ Wjb : Wat leuk dat Jenn zo trots is dat ze grote zus wordt Hopelijk voel jij je ook snel weer beter.. @ Hier : Oeps vandaag niet wezen hardlopen, werd vanmorgen wakker en had er echt totaal geen zin in.. Maargoed ga zowieso donderdag weer met die meiden dus.. Vanmiddag voordat we naar het etentje van m'n opa gaan, eerst langs me moeder. Daar komt me zusje ook heen, die is nu naar 9maandenbeurs, maar heeft gisteren 4D-echo laten maken. Mijn moeder mocht daar als verrassing mee naar toe, dus wij gaan vanmiddag even de dvd bekijken die ze heeft meegekregen ZO leuk !!
@ nieuwe topic: Wat mij betreft mag het Charlottes Angels deel 4 worden, maar als iemand een leuke nieuwe naam weet.. Ben benieuwd! @ xVlindertje: Wat leuk, die 4D-echo! Heel gaaf om te zien volgens mij! Veel plezier met kijken! En ook vast veel plezier met je opa vanavond!
Nou ik heb nog heel even om te bedenken al vind ik deel 4 ook prima hoor.. Jaa volgens mij is het echt gaaf om te zien, ben benieuwd Thnx meid, ben zo benieuwd wat hij van de foto gaat vinden !
@pluis ja ik ben ook al een aantal keren geweest en volgende week moet ik ook weer in cafe werken, dan is er weer receptie van prins! ja wij gaan fanatiek vieren...elke dag en dan s middags al beginnen tot ......... s avonds of s morgens vroeg
F*ck zooi net een heel verhaal aan het typen op mijn iPhone, 1 verkeerd knopje weg tekst Grrrrrrrrr Poging 2. Vlinder succes meid, hopelijk doet de clomid zijn werk! Pluis spannend hoor een bod uitbrengen, misschien zijn jullie straks eigenaar van jullie droomhuis! Enne niet teveel piekeren hoor het komt allemaal echt wel goed, ook bij jullie! Sasje oh jaloers wat betreft de carnaval! Voor mij dit jaar helaas geen carnaval echt geen zin om hoog zwanger in de kroeg te staan! Maar ga misschien wel even met de kleine man bij de optocht kijken! Neeltje heerlijk hoor dat Mick het zo goed doet, dat heb je ook echt wel verdiend! Hoe vind het hondje het eigenlijk? Fafa vind het echt bijzonder hoe jij kan genieten van alles en overal het positieve van weet te maken! Maar ook jij mag wel is klagen hoor! Maarre ik ben ook erg nieuwsgierig naar oebie en benieuwd wanneer ze zich meld!
oh ja das wel balen, maar als i kzover als jou was ging ik denk ik ook niet meer echt op stap hoor en met je kleine man beetje carnaval vieren is ook leuk toch!
deel 4 is prima toch, als iedereen roze is worden het charlottes beebies had een heel verhaal getypt, ging draakie op t toetsenbord zitten, nu is alles foetsie heb niet meer de fut om alles opniuwe te typen dus morgen nieuwe ronden nieuwe kansen. truste voor straks allemaal
@ xVlindertje: Hoe was de 4D-echo van je zus? En was het leuk met je opa! @ sasje: Wat heb je een gezellig plaatje en een gezellige banner! Ziet er vrolijk uit @ Isra + fioon: Balen dat jullie allebei je hele verhaal kwijt waren! Die iPhones en katten ook altijd... @ hier: Koken en eten bij mams was gezellig! Wel jammer dat ik daarna weer gezellig op de pot heb gezeten, wederom aan de dunne.. Misschien is het stiekem toch een griepje? Gelukkig is mijn buik nu iets rustiger. Vandaag m'n onderbuik ook ontzettend gevoeld (alsof alles uit elkaar werd geduwd en getrokken), maar dat vind ik wel fijn, dat is wel een goed teken denk ik Feutje zal goed aan het groeien zijn!
Ja was echt super om te zien ! Het etentje met m'n opa was ook erg gezellig, nog heerlijk even met m'n achternichtje op schoot gezeten & gespeeld Wat fijn dat het bij je mams gezellig was ! Het zou idd ook goed kunnen dat het toch een griepje is, het heerst weer flink volgens mij
@ xVlindertje: En vond ie de foto ook leuk? Ik zat 'm net even te bekijken op je Hyves Vind die foto van jou en D. ook erg leuk (die je nu als profielfoto hebt)! Hopelijk is het griepje gauw over dan..
Jaaa hij vond hem echt geweldig ! Zit een mooie lijst ook omheen, die precies bij zijn inrichting van z'n huis past. Dus die zal een mooi plekje krijgen Thnx meis, vind 'onze' foto inderdaad ook erg leuk geworden.
even een bladwijzertje... vandaag een uur over het strand gebanjerd en een grote pan paella gemaakt (wishfull zomer-thinking, hahaha) en nu helemaal gaaaaaar ben er morgen weer, truste lieverds!
Goeie morgen! @fafa: Nou jij maakt t wel spannend meid! Hopelijk ga je niet ver overtijd. @all: Hier waart t griepvirus dus ook al rond... @MamaC: Voel je je vandaag weer wat beter? @xVlindertje: Nog gefeliciteerd met je opa! @Neel: Balen dat Mick's schoudertje toch gebroken was, maar gelukkig dat het wel netjes aan t genezen is. Fijn dat je nu alles ook een beetje een plekje kan geven, je bent echt niet gek hoor meid. Je hebt een ontzettende k*tbevalling achter de rug, daar mogen de emoties flink bij werken! *knuf* @hier: Nou mn meisje heeft nu ook griep. Vannacht voelde ze al warm aan, maar toen had ze alleen verhoging, vanochtend bleek t toch echt koorts te zijn geworden. Ze is nu dus lekker bij mama thuis! Gister heeft manlief alle dingetjes nog opgehangen op de baby-kamer. Nu kan ik dus echt gaan inrichten (als Nouk beter is). Ook besloten dat de schommelstoel gaat verhuizen naar onze slaapkamer (ruimtegebrek) en ik heb een kleine zitzak besteld voor op de baby-kamer. Ook krijg ik deze week mn nieuwe foon! Helemaal happy, manlief was in een erg gulle bui (heb veel besteld van t weekend). Nu ga ik dadelijk maar eens even mn meisje verwennen! Liefs, DD
@ xVlindertje: Wat leuk dat opa er zo blij mee was, terecht ook @ fafa: Lekker dagje gehad dus gisteren, zijn de weeen al op gang gekomen door het vele lopen? Vandaag is je due-date, toch wel spannend! Ik ben heel benieuwd! Ik denk trouwens dat het dankzij je zomerse paella nu wel zo zonnig is @ DD: Oh wat naar dat Nouk nu ook ziek is Jij alweer redelijk opgeknapt inmiddels, zodat je haar wel een beetje kan vertroetelen? Leuk dat je weer een stapje verder bent met de babykamer! En wat voor foon krijg je? @ hier: Vannacht weer als een blok geslapen, ik slaap echt 10 uur per nacht, niet normaal! Zal het wel nodig hebben. Momenteel voel ik me ontzettend slapjes. Ben benieuwd hoe het zal gaan, moet de komende 3 dagen werken. Maar gelukkig even vakantie van school! @ griep: Mijn ventje heeft het ook te pakken, een en al gesnotter en gehoest. Griepje heeft kunnen toeslaan doordat ie zo weinig heeft geslapen van 't weekend (gok ik ). Dus het wordt gezellig hier in huis, samen voor pampus op bed
Die vermoeidheid is herkenbaar hoor, maar pas goed op jezelf. Door de zwangerschap kan je minder weerbaar worden (kijk naar mij) en er ook flink ziek bij zijn. Welke foliumzuur slik je eigenlijk? Enne lekker samen voor pampus liggen is ook wel eens lekker hoor. Ik ben alweer een stuk opgeknapt, heb volgens mij wel een voorhoofdholte-ontsteking en de verkoudheid werkt nog errug fijn mee, maar de koorts is weg en ik heb weer wat energie, dus zorgen voor Anouk lukt gelukkig wel. Liefs, DD