@DD: achgut... arme Nouk Maar ben blij dat jij wel weer een beetje aan de beterende hand bent. Kun je straks vol energie weer aan de babykamer... leukleukleuk. @MC: als je zoveel slaap nodig hebt, gewoon aan toegeven dan, en niet "stoer" willen doen ofzo. En slapjes zul je je ook wel voelen als je niet zo goed eet... of gaat dat al ietsje beter? Ennehh... samen in bed kan toch ook heel gezellig zijn? Ombeurten eruit om boterhammen te smeren en lekker in bed opeten, laptopje erbij voor een filmpje ofzo, of magnetisch scrabble... kan ook heel goed in bed gisteren inderdaad expres veel gelopen, hahaha. En peterselie gegeten (moest toevallig toch in de paella, maar las dat dat ook invloed heeft op je baarmoeder ) en een glaasje bitterlemon gedronken... maar ik weet stiekem ook wel dat toch allemaal niet werkt als oebie het nog geen tijd vindt. Weer lekker geslapen trouwens, dus vandaag weer geen kom-er-nou-eens-uit!-baaldag gelukkig. @hier: vandaag vriendinnetje op bezoek met haar 2 meiden (7 & bijna 9) en ik heb besloten dat we cakejes gaan maken en versieren, lijkt me gezellig. zometeen nog even boodschapjes voor doen.
@ DD: Gelukkig voel jij je ook weer iets beter in ieder geval. Succes met Nouk, hopelijk wordt ze gauw beter! Ik slik trouwens Dativamon Compleet Mama Plus Visolie, dus een vrij complete vitaminepil met foliumzuur. Zal vast een goede aanvulling zijn. @ fafa: Gelukkig gaat eten wel iets beter hier, dankzij die pilletjes voel ik zelfs soms weer honger! J. belde net, hij is echt aan het doorzetten om maar te blijven werken, arme jongen. Maar hij heeft gelukkig geen collega's om zich heen vandaag, dus hij kan lekker rustig aan doen daar. Ik heb straks weer gezellig klanten, jeuj Zou het ook heerlijk vinden, even een paar dagen echt niks te hoeven en samen in bed blijven liggen en filmpjes kijken Toen mijn moeder was uitgerekend van mij, kreeg ze de tip om mijn paps haar achillespezen te laten masseren, dat zou de bevalling op moeten wekken. Dat deden ze op die avond en gek genoeg ben ik diezelfde nacht ook geboren. Die zou je ook eens kunnen proberen En tja, Oebie komt vast wel wanneer ze zin heeft, ondanks alle hulpmiddeltjes. Ik zie het smsje wel verschijnen Wat leuk trouwens, cakejes bakken! Veel plezier!
Oeh, vanmorgen trouwens gebeld naar de VK. Want mijn echo van vrijdag in het ZH bleek geen termijn-echo te zijn, die doen ze meestal iets later (ivm nauwkeurigheid). Dus ik moest even opnieuw een echo plannen bij ze, wat een pech toch Dus volgende week weer een echo, joepie!!
hey meiden ik ben er ook weer. ook hier niet helemaal fit. met momenten het gevoel van overgeven en erg moe ook blijf ik pijn houden in mijn onderbuik ik hoop dat als ik ziek wordt ik het snel wordt want over 2 wkn begint de carnaval en dan kan ik niet ziek zijn!!
tja sasje dan kan je t maar beter nu krijgen verder iedereen beterschap. ben ik ff blij dat ik een goede virusscanner heb haha ik snotter alleen een beetje, maar dat heb ik bij lars ook 9 maanden gedaan nog half uurtje werken en dan lekker vrije middag, maarja, moet op de verjaardag, dus die is ook weer zo om. kan iig nog even lekker van t zonnetje genieten. tot vanaaf meiden
Goedemiddag! @fafa: Gezellig,cakejes bakken en versieren! Ik vind dat zelf ook altijd leuk om te doen Veel plezier! Ik zou toch maar eens aan E. vragen of hij je achilles-pezen onder handen neemt, je weet maar nooit! @MamaC: Meid,prop ff een paar kiwi's en wat verse jus d'orange naar binnen,even een vitaminenbom! Misschien helpt het wel.. Super joh,nog een extra echo,kunnen jullie BabyC nog een keer bewonderen! @Sasje: Oooh,je gaat nu toch niet nét voor de carnaval ziek worden. Nou ja,hopelijk ben je er dan weer op tijd vanaf meid. Beterschap! @Fioon: Geniet van je vrije middag,veel plezier op de verjaardag! @Zonnetje: Ik hoor jullie allemaal over het zonnetje.. waar dan?? Hier is het hartstikke bewolkt,geen straaltje zon te bekennen @Hier: Net even de makelaar gebeld (ff polsen) of er nog ruimte is om te onderhandelen over de vraagprijs. Hij zei zelf ook al: kom maar met een bod en dan horen jullie het vanzelf. Ooooow,ik krijg er echt de zenuwen van joh! Brrrr..
@Pluis; Oehhh spannend!! Ik weet nog dat ik t ook erg spannend vond.. En bleef vinden tot we de sleutel hadden.. succes!!! @MamaC; He wat erg.. Nog een echo! @fafa; Veel plezier met bakken!! @DD; Beterschap voor de kleine meid!! @Rest; I ben 't ff kwijt.. Sorry! @Mick; Hij begint nu wat geluiden te maken, erg leuk!!! Het ventje doet het zo goed dat ie nu al op 150cc zit! Kleine vreetzak Morgen heeft ie zijn eerste controle bij het consultatie bureau.. @Hier; Hahaa !! GEEN aambeien!! Het is het litteken wat ik voel als ik ga zitten.. Jipppieeeee !!
@sasje, ik werk in een kantoorvakhandel, en binnenkort zijn we weer kantoor boekhandel, na 15 jaar keren de boeken en tijdschriften weer terug in onze winkel @pluis, moeilijk he, om een bod te verzinnen wat aan de ene kant past in je portemonee en aan de andere kant wel serieus overkomt. succces, en hopelijk gaan ze acoord met wat julie kunnen bieden
Good evenin' ladies! @ sasje: Oeh, jij ook dan maar beterschap! Vervelend! Hopelijk gaat het gauw over. Over 2 weken kan je vast weer hossen @ fioon: Heb je nog lekker van het zonnetje kunnen genieten? Ik ben erin getrapt, ik was veel te koud gekleed vandaag @ Pluis: Echt wel spannend! Ik ben benieuwd @ Neel: Fijn dat je geen aambeien blijkt te hebben! Maar als het dat litteken is dat je voelt, blijf je dat dan niet altijd voelen? Of wordt dat wel weer minder? Veel plezier morgen met Mick op het CB @ hier: Mijn werkdagje van morgen is toch weer teruggeplaatst naar vrijdag. Ik heb dus morgen een dagje niks, wel erg lekker want ik ben werkelijk gevloerd na die 5 uurtjes werken.. Lekker vroeg naar bed, ik kon om half 5 m'n oogjes al niet eens meer open houden
Whaaaa overmorgen 2e afspraak bij de GYN. Ik begin hem toch stieken een beetje te knijpen, wat zullen de uitslagen zijn ?
jahoor mamaC, ikke wel, ik moest vanmorgen om 8.30 de deur al uit, dus ik was wel berekend op -3 xvlinder, succes morgen
Goeie morgen! @MamaC: Lekker genieten van je vrije dagje vandaag! Hoest met je mannetje? Enne lekker genieten van je extra echo! @fafa: MELDPLICHT! Enne waren de cakejes gelukt? @xVlindertje: Moet je nu vandaag of morgen naar de gyn? @fioon: Ik hoop voor je dat het idd alleen bij een verkoudheid blijft, het virus is hardnekkig dit jaar! @Neel: Ah wat fijn dat het geen aambeien zijn. Maar kunnen ze nog wel iets doen aan die littekens of moet dat met de tijd beter gaan? Ah Mick doet het super zo te lezen. @Pluis: Ik ben heel benieuwd meid, of het gaat lukken. @Sasje: Hier is het eigenlijk standaard dat ik ziek ben met carnaval, hopelijk ben ik t nu voor geweest en kan ik begin maart met Nouk naar de optocht (verder gaan we dit jaar ook niet, heb geen zin om tussen allemaal zatlappen te staan). @hier: Nouk heeft nu gelukkig alleen nog verhoging en begint ook weer een beetje energie te krijgen. Ze was vanochtend wel weer belachelijk vroeg wakker (6:00) en ik heb toen ook meteen even lekker lang op de pot gezeten met gruwelijke buikpijn. Ik dacht echt dat ik weeen had, zo'n pijn. Maar gelukkig viel t mee! Vanavond om 18:00 de PRETECHO! Heb er echt zin in. Liefs, DD
goedemorgen wat een rust hier zeg....stilte voor de storm??? @mama lekker toch een dagje vrij..even op adem komen!! @dd geniet van je echo vanavond! en tja ergens vindt ik het ook wel leuk dat ik deze carnaval in ieder geval nog kan drinken want anders is het ook echt niet leuk nee! @vlindertje ja morgen spannend...hoeveelste dag zit je vandaag? je zult morgen ook wel echo krijgen om te kijken hoe je ei is gegroeid denk ik...
Ha lieverds, Zo wat ben ik hier al een tijd niet geweest zeg! En heb nu niet de tijd om alles bij te gaan lezen.. Neel: Hoe is het met Mick?? MC: Hoe is het met je zwangerschap? Hoe voel je je? Kun je lekker genieten? DD: Leuk hoor vanaaf een pretecho!! Lekker genieten!! Het kamertje helemaal af? En de rest natuurlijk..: Hoe is het met jullie??? Hier: Alles goed. Kan alleen al 2/3 weken geen avondeten ruiken, laat staan opeten! VK zei dat dat wel weer over ging. Mn vitamine D was vééls te laag. Hoort boven de 80 te zijn en bij mij ist 33. Dus heb poedertjes en pillentjes etc. Verder geniet ik volop! Buikje begint nu te komen..!!
Hee meisjes, @ xVlindertje: Ik hoop dat ik er morgen nog aan denk, maar anders bij deze vast heel veel succes voor morgen! Tuurlijk vind je het spannend, dat is het ook! Ben benieuwd of de Clomid zijn werk al heeft gedaan! @ DD: Gelukkig gaat het iets beter met Anouk. Vervelend dat je zo'n buikpijn had vanmorgen, klinkt wel bekend.. Toch iets van het griepje denk ik, naar he? Wil je vast heeeel veel plezier wensen voor vanavond! Geniet ervan @ fafa: Ben ook wel benieuwd, hoe gaat het vandaag? Ik dacht gisteravond nog: volgens mij had ik ingezet op vandaag Dus go Oebie! Ik kijk sinds een paar dagen ook elke keer op mijn telefoon nu, haha! @ sasje: Hoe is het met jou vandaag? Voel je je al wat beter dan gisteren? @ Uk: Gelukkig gaat alles goed met je. Ben benieuwd naar een buikfoto! Ben jij pas zo laat begonnen met je kwaaltjes, dat je geen avondeten kan ruiken/opeten? Succes ermee, en met het aanvullen van je vitamine D! (Ik zeg: lekker zonnetje pakken deze dagen, wel uit de wind en met jas aan )